neděle 16. září 2012

Koupit nebo nekoupit - Clinique

Pokaždé když připravuji tuto rubriku, tak si vlastně tak trochu připomínám, co všechno jsem od dané značky vyzkoušela a někdy se divím, že je toho víc. Zvlášť v případě Clinique :) Je fakt, že většinu produktů jsem nakoupila v zahraničí, protože u nás jsou ty ceny fakt příšerné. Já vím, je zbytečné si na tohle stěžovat, je to tak téměř u každé zahraničí značky, ale jestli se něco vyplatí nakupovat v USA, tak je to právě tahle značka. Přijde mi, že jako u nás někdo nakupuje hojně Niveu, Američanky si nakupují Clinique. Vážně mě jejich zaoceánské stánky nadchly, protože v takovým Macy´s v NY bylo asi 20 poradců a obsluhovali a radili s takovým nadšením, že jsem nechápala :) Líbí se mi, že jejich prodejny působí trochu sterilním dojmem, všechno má své místo a prodejci vypadají trochu jak magistři z lékárny. A co mě z jejich nabídky baví a co nikoli se dozvíte právě teď. Ceny a fotky z oficiálních stránek. Tam, kde cena není, tam jsem produkty na českých stránkách nenašla.



Make-up Perfectly Real - ANO

Clinique make-upy podle mě prostě umí a myslím, že jestli se z jejich dekorativky něco vyplatí, jsou to právě oni. Perfect real mě nadchnul svojí texturou, která je na obličeji příjemná a zároveň skvěle přirozená. Odstín, který jsem si vybrala mi sednul snad nejvíc ze všech make-upů, co jsem kdy měla. Krytí střední a vážně solidní. Dlouho vydrží, minimálně se otírá a nezalézá do pórů. Vážně jeden z nej make-upů, co jsem kdy měla a ráda se k němu vracím. Cena 800Kč (btw. pořád je zdražují a fakt mě to štve!)




Tvářenky - MOŽNÁ

Tvářenek jsem měla několik a různých druhů. Odstínově je to spíš nuda, takový základ, ale na druhou stranu mi pokaždé dlouhou dobu vydržely. Není to vrchol mého blaha, ale kdyby mi někdo jednu dal jako dárek, určitě bych se nezlobila a ráda jí používala. Cena 890Kč


Oční stíny - MOŽNÁ

Porovnávám to trochu ze široka, ale bohužel už si přesně nepamatuju, jaké stíny jsem měla (na čísla nemám hlavu). Odstínově je to pro mě taky celkem nuda, když se na ně v parfumerii dívám, většinou mě žádný nezaujme natolik, že bych po něm toužila. Ale jako typická zákaznice je v mých představách starší a konzervativní dáma, která nemá chuť barevně experimentovat. Platí to samé co u tvářenky, kdyby mi někdo nějaké daroval, používala bych je ráda, ale sama od sebe bych si je asi nekoupila. Cena - monostín 620Kč, duo stínů 920Kč, paletka 4 stínů 990Kč


Řasenka High Impact - NE

Ač mám tuhle řasenku vlastně ráda a dělá mi poměrně pěkné a lehce prodloužené řasy, tak má jednu velkou vadu. A to, že brutálně opadává pod oči. A to by tak drahá řasenka dělat neměla. Za tu samou cenu si můžu koupit Lancome, který tohle nedělá. Cena 630Kč


Chubby Stick - NE

Jestli něčemu říkám kategoricky ne, tak je to právě tenhle paskvil. Dát skoro pětistovku za něco, co rty spíš vysušuje a barví podobně jako Essence rtěnky, to bych musela být blázen :) Vážně mě nikdo nepřesvědčí, že je tohle verze kvalitního balzámu na rty a krásné barvy. Ne a ne a ne! Cena 490Kč



Superbalm Moisturizing Gloss - NE

Hydratační lesk na rty mě nijak neuchvátil. Celkem obyčejný lepivý lesk na rty, který je lehce zabarví. Určitě bych znovu neinvestovala 490Kč do něčeho tak obyčejného a průměrného.



Vitamin C Lip Smoothie - MOŽNÁ

Balzámo-lesk s antioxidanty je vážně na rtech moc příjemný a nelepí. Rty lehce obarví a pěkně se leskne. Bohužel jsem ale měla trochu problém s balením a ze štětečku vytékala barva jen tak a pokaždé když jsem ho otevřela, tak se na mě barva vyvalila. Za 560Kč by to mělo být asi vymakanější.


High Lengths Mascara - NE

Jsem fakt konzerva a tyhle hi-tech kartáčky a hřebínky neumím dostatečně ocenit. Najdou se výjimky, ale tahle to není. Řasy mi celkem slepuje a pokaždé se bojím, že si tou zelenou věcí vypíchnu oko :) Ale jako u všeho platí, že co není dost dobré pro jednoho, miluje druhý, takže na to berte ohled :) Cena 630Kč



Spot healing gel Anti-blemish solutions - ANO

Pro mě je tohle svatý grál v mé kosmetické taštičce. Tenhle malý zázrak mi každý pupínek vyléčí rychlostí blesku, balení vydrží neuvěřitelně dlouho a ještě žádný podobný přípravek ho nepřekonal. Psalo mi už spoustu z vás, že si ho na mé doporučení koupilo a potvrzují moje zkušenosti. Takže mě to velice těší a jednoznačně ho budu doporučovat dál :) Cena 530Kč


Anti-blemish Solutions Oil-control clenasing mask - ANO

Skvělá čistící maska pro mastnou a problematickou pleť. Má v sobě menší zrníčka, takže je trochu jako peeling. Je to klasická jílová maska, kterí vám na obliče ztuhne jako beton, takže citlivější pleti fakt nedoporučuju. Každopádně jsem ale její účinky pocítila brzy a pleť čistí fakt bezvadně. Jedno balení máte tak na rok (nebo spíš na dva), takže je to dobrá investice. Cena 730Kč


Superbalm lip treatment - NE

Tento balzám je na rtech spíš jak bezbarvý lesk. Hydratace mizerná, trochu lepí a za skoro pětistovku jsou to vyhozené peníze.

Deep Comfort body lotion - NE

I když jsem si tohle mléko koupila na doporučení své známé, znovu bych do něj už neivestovala. Kromě hnusné vůně (zřejmě to má být asi neparfémované) jsem se tedy nedočkala žádné super hydratace. Tělová másla od Body shopu jsou 100x lepší, levnější a efektivnější. Vážně spíš průměrné mléko, které ani pěkně nevoní a radši ani nechci vědět, kolik za něj chtějí v českých pobočkách.



Deep Comfort hand and cuticle cream- NE

To samé co u tělového mléka. Hydratace nic moc, spíš takové tekuté a opět smradlavé. Mému miláčkovi od L´Occitane nesahá ani po nehty na palcích :)


All about Eyes oční krém - ANO

Momentálně patří mezi mé oblíbence. I když má gelovější konzistenci, oční okolí krásně hydratuje a cítím ho dlouhou dobu. Jestli bych příště zas jela na dovolenou někam za oceán, tak se určitě dostatečně zásobím :) Pokud máte hodně vysušené oční okolí, nebo máte rády hodně krémové oční krémy, můžete si pořídit verzi "rich". Cena 1170 Kč

Moisture Surge denní krém - ANO

Krém jsem měla asi v 10 menších kelímcích, takže kdybych to spočítala, bylo to téměř celé balení. Krém je lehký a má gelovou konzistenci. Je to spíš krém pro letní období a na zimu by mi nestačil. Každopádně je příjemný a pleť je po něm hebká a hydratovaná. Cena 1450Kč


DDML hydratační emulze - ANO

Emulzi si už nějaký ten pátek pravidelně kupuju a používám jí nezávisle na zbylých produktech, které patří do slavných 3 kroků. Existují dvě verze, gelová pro mastnější pleť a krémová pro sušší. DDML se používá k vyrovnání hydratatce ve vaší pokožce a je to vlastně takový poslední krok před nanesením vaší denní nebo noční péče. Určitě si ho nepleťte s hydratačním krémem, protože tuhle funkci nezastane. Je to poslední krok (po čištění a exfoliace pleti) a myslím, že i když emulzi budete používat bez zbylých kroků, tak vám udělá dobrou službu. Cena 50ml 590Kč, ale to největší balení stojí kolem 1200Kč


Clarifying Lotion - MOŽNÁ

Exfoliační vody jsou druhým krokem v čištění vaší pleti a odstraňují nečistoty, přebytečný maz a odumřelé buňky. Existují ve 4 verzích a jsou očíslované - podle vašeho typu pleti vám poradci určí, který je pro vás nejvhodnější. Moje mastnější pleť má verzi číslo 3. Vody jsou teda vážně hodně cítit alkoholem a je to docela dryák. Vůbec se nedivím, že se po nich občas někdo osype a nesnese je. Někomu se po započatí používání 3 kroků může pleť rapidně zhoršit, ale jsou to jen reakce kůže, která se začíná čistit a všechny nečistoty se dostanou na povrch pleti a proto se někomu pleť paradoxně zhorší. Nemělo by to ale trvat déle jak dva týdny. Já si myslím, že tuhle vodu v pohodě nahradím svojí micelárkou a sem tam použitím peelingu. Je to fakt dryák, sice mi nijak neublížila a s pletí mi vážně helpnula, ale trochu mi vadí ten odér, co z ní vychází a to mě odpuzuje k tomu jí pravidelně používat.



Liquid Facial Soap - ANO

Jeden z mých oblíbených čističů pleti. Je to první krok v péči a existuje i v tuhé verzi. Mě víc sedla tato tekutá a taky patří mezi mé kosmetické stálice. Pamatuju si, jak jsem si první kus koupila na letišti v Birminghamu za 10 liber a hýčkala si ho jako poklad. Kdyby stál tolik i u nás, nekupuju téměř nic jiného, ale vzhledem k ceně (cca 590Kč) si ho vozím jen z cest. Mýdlo je bez parfemace a po použití pleť nijak nepne ani nesvědí. Tuhá verze mi pleť celkem vysušovala a způsobovala nepříjemné pocity pnutí.




A na závěr, co se mi celkem líbí, jsou časté "taštičkové akce" k nákupu. Sice do nich cpou pořád to samé dokola, ale ty taštičky samotné se mi někdy fakt hodně líbí.

Je určitě ještě několik produktů, které mám v plánu postupně vyzkoušet (hlavně spíš péči), ale jsou i takové produkty, které rozhodně nikdy více nekoupím a myslím si o nich své :) A klidně si myslete, že jsem zlá a zapšklá, ale prostě když si koupím balzám na rty za pětikilo, tak očekávám, že bude skvělý a ne že ho překoná Carmex v kelímku za 3 dolary :) Takže jako u každé značky jsou produkty, které miluju a kupovat si je budu i nadále a jsou takové, které podle mě za ty peníze ani omylem nestojí. A od toho tu máme komentáře, abyste mohly vyjádřit svůj názor na tuhle značku a prozradily nám své oblíbené i neoblíbené produkty :)

27 komentářů:

  1. Tak já mám paradoxně ráda hlavně ty produkty, kterým jsi dala ne. Řasenky jsou pro mě parádní a Chubby stick miluji ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě nic kromě Spot treatment nevyzkoušela, ale ten už z ruky nedám:) Jinak já jsem ho díky Meduňky tipu na eshop kupovala za 350 Kč, což si myslím že už neni špatná cena za tak skvělej přípravek:))

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám Dramatically Different Moisturizing Gel a nemůžu si ho vynachválit. Určitě si ho koupím zase a to klidně i za české ceny - tento mám asi 3/4 roku, používám pravdelně 1-2x denně a mám ho přesně polovinu - takže to vlastně není až tak drahé, když tak dlouho vydrží :-) Samozřejmě za US cenu by to bylo lepší :-)

    Každopádně mi na hydrataci úplně stačí, nic dalšího už pak nepoužívám, ani na noc. Je to pro mě poslední krok péče o pleť.

    Zbytek ze 3step péče nepoužívám, zkusila jsem to, ale zdálo se mi to fakt hodně agresivní. Víc než pupínky mě trápí mastná pleť, tak by mi přišlo zbytečně trápit pleť tak silnými přípravky. Gel je ale jako z jiné planety, krásně voní, má super konzistenci a rychle se vstřebává, pleť je po něm krásně jemná a hladká.

    OdpovědětVymazat
  4. A já jsem uplny barbar a lakomec a nic od Clinique nemám.. ale přisti rok jedeme slavne do USA, tak to tam vykoupim uz na letisti. Diky za tipy.

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto super článek..Clinique mám moc ráda..DDML emulzi kupuji už několik let..a souhlasím s tebou..jediné v čem mám jiný názor je Chubby stick..mě vyhovuje..a je pravda..že smysl nakoupit tuhle značku má hlavně v Usa:) Díky za super recenzi:) Líbí se mi jak si se na ty výrobky zaměřila..super práce!!

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Haha, Rendy ty Chubby Sticky mi byly jasné, hned jak jsem si přečetla název:-) Mimochodem teď má být na podzim novinka "chubby stick for eyes". Já jinak v podstatě u těch produktů, které znám, souhlasím. Ty 3 kroky plus růžový krém mám opravdu hodně ráda a určitě bych dala ano. Ten spot mám časem v plánu taky vyzkoušet. Jediné, kde se kromě chubby sticků ještě lišíme, je asi ta řasenka, protože mně osobně neopadává a naopak jsem s ní spokojená. Nosím čočky, takže hodně ocením, když mi nedráždí oči a tahle řasenka je ok:-) Je to jako vždy individuální:-) Od Clinique bych ještě do "ANO" zařadila pudr Almost Powder a oční krém se SPF:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dramatically Different Moisturizing Lotion mi nesedla, prodavač mi ji šíleným způsobem vnucoval loni v zimě, kdy jsem se mazala čistým bambuckým máslem a ani to mi na šupinky vedle nosu nezabíralo :D Nevím, jestli si fakt myslel, že mi ta ropa pomůže... Mimochodem kvůli tomu hroznému přístupu jednoho prodavače (div mě neseřval, že se nemažu (!) a že budu mít vrásky a že nutně potřebuju jejich oční krém a bla bla bla) jsem dlouho do Clinique nechodila. Hrozný, co udělá jedna blbá zkušenost. Ale už jsem své výhrady překonala, chodím do jiné pobočky a narazila jsem jen na samé milé slečny, které dokázaly poradit.
    Za mě péče o pleť ne, na to mám raději přírodnější věci, ale dekorativka dobrá. Nemůžu si vynachválit jejich Airbrush Concealer, na kruhy pod očima jsem ještě neměla lepší, a BB Cream, ten mi vyhovuje víc než asijské. Jo a v nějaké akci jsem dostala zdarma rtěnku, to byl takový průměr, sama bych si ji nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  8. Make-upy od Clinique opravdu umí a mě naprosto vyhovují. Nemastí se mi po nich pleť ani se neucpává. Teď sem ale objevila srovnatelný produkt, který je o dost levnější a vyhovuje mi stejně. BB cream od Garnier :) Nevím čím to je, jestli se mi zlepšila pleť přes prázdniny.. :D Takže mi stačí ten.. :)
    3 kroky od clinique požívám, možná vděčím jim za to zlepšení :D Používám 1, zkusila sem 2, ale hned sem měla suchou pleť :/

    OdpovědětVymazat
  9. Ja by som naopak dala jednoznacne nie All about eyes! Co mi ten narobil s pokozkou okolo oci :(
    A jednoznacne ano aj pre High Impact Curl, ktora v tvojom vybere nie je.

    OdpovědětVymazat
  10. High impakt je moje BEST řasenka, nedám na ní dopustit:) Tvářenka rovněž, celý den krásně drží, stejně tak stíny.Jejich balzámy také zpožňuji,no celkově se dá říct, že všechno co mám (skoro celý sortiment) je moje vášeň.

    OdpovědětVymazat
  11. Opět super článek, chválím :) Já si od Clinique koupila Anti blamish balíček tří produktů, tak uvidím jak budu spokojená až dárek dostanu :) Taky je tam právě jílová maska.. Make-upy jsou určitě skvělé a hlavně co se týče péče. Teď mám veliký zálusk na BB krém :)

    OdpovědětVymazat
  12. Michell: a v tom je ta krása :) že někdo si řekne, panebože jak si to někdo koupí a druhý si řekne, jaktože tohle někdo nemiluje? :)

    Beauty of body: to je super cena :) jako já ho před rokem kupovala asi za 490 a jak koukám, opět zdražovali sortiment :)

    Cosmetics: mě by samotný nestačil, ale souhlasím s tím, že vydrží vážně dlouho a je to dobrá investice :)

    melanie: tak to dej pak vědět, co pěkného sis pořídila :)

    Ina T: děkuji moc :) jsem ráda, že se ti článek líbí

    Mila: no, holt patřím k jejim odpůrcům, nebo mám prostě pocit, že existují stejné věci za třetinovou cenu :) Chubby na oči? to snad ne :) jestli budou stejně hrozné, jako ty jejich krémové stíny na oči, tak se fakt budu smát :))

    LC: vůbec se ti nedivím, někdy jedna špatná návštěva odrazí od těch dalších. Mám to takhle s Bobbi Brown :) Na druhou stranu ty jejich poradci alespoň komunikují a nenechají tam člověka jen tak stát bez povšimnutí :)

    watermelon: přesně tak :) Perfect real mě nadchnul a vracet se k němu budu i nadále :)

    lučiak: oční okolí je holt citlivé, takže chápu, jestli ti krém nesednul :)

    Noogeta: já bych jí taky asi milovala, kdyby mi mrcha nepadala pod oči jak blázen :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně mě zaujal ten gel na pupínky a taky ten čistící, no píšu si na seznam:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem takový idiot, že jsem si v zahraničí ten Clinique set nekoupila, protože tam byl o dost výhodnější, ale zaváhala jsem a teď určitě budu tu lokální péči na akné a ten čistíci gel kupovat tady a pořádně dráž :((( škoda Rendy, že tenhle článek nevyšel před měsícem, to bych tak neváhala :(

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za super článek. Jsem překvapená, že většina těch super drahých produktů tak nějak nesplňuje očekávání. Teď jsem aspoň v klidu a vím, že nemusím tolilk utrácet:-)

    OdpovědětVymazat
  16. High impact je jedna z nejlepších řasenek, který jsem kdy měla. A teda nestalo se mi, že by opadávala a to mám už třetí. Možná máš nějakou vadnou.
    Jinak s Chubby stick naprosto souhlasim. Nedostat je zadarmo, tak je taky nemám.

    OdpovědětVymazat
  17. Jana: určitě vyzkoušej, pro mě je to fakt svatý grál :)

    Michelle: jéé, to mě mrzí, tos měla napsat dřív, že by tě tahle značka zajímala :) ale až se tam příště dostaneš, tak si nakoupíš :)

    Lucie: děkuji :) no, samozřejmě je to jen moje zkušenost a někdo další by třeba nesouhlasil, takže to ber s rezervou :)

    Catherine: no já měla celkem asi 6 těch cestovních balení a každé mi to dělalo, takže pochybuju, že by to byl jeden vadný kus :) navíc nedávno o ní psaly i Verunky na svém blogu a na tom opadávání se shodujeme :) ale je to prostě individuální :)

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za super tipy, hlavně ten zázračný gel na akné :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super spracovanie :-). Mna uz dost dlho zaujima ten Anti Blemish zazrak a v podstate som cakala na taketo nieco v podobe priameho odporucania :-). Pojdem do toho - vdaka!

    OdpovědětVymazat
  20. Hi! I have a blog with my looks. With my outfit. I hope you like, and follow me if you want.
    Kisses

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/pastel-blue-in-relaxed-look.html

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som mala v plane zainvestovat do Chubby Stick, ale asi to este prehodnotim.

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělé tipy! Já právě zkouším All about eyes a je velice příjemný, na netu se dá sehnat o trochu levněji. Ráda bych vyzkoušela i jiné věci od Clinique.

    OdpovědětVymazat
  23. Mně chubby stick taky vyhovuje, jak tady některé dámy píšou, asi je to individuální :-) A navíc jsem ji koupila o stovku levněji, takže tím spíš jsem spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy, klasika :) ja to mam skoro u vseho naopak. Jejich High Impact rasenka je ma nejoblibenejsi protoze mi jako jedna z mala drzi, Superbalm miluju, protoze mi prijde nelepivy, DDML absolutne nesnasim, protoze smrdi a lepi a nic na obliceji nedela...a tak bych mohla pokracovat :D

    OdpovědětVymazat
  25. chubby stick mi vyhovuje barví náhodou dobře a je to jediná barevná věc na pusu co mi rty nevysušuje
    Ta cena není zrovna nejlepší ale kupovala jsem v americe a vyšlo mě to asi o 150,- kč levněji
    A ten lesk mám miniaturku a je fakt docela lepivej ale já můžu jedině lepivý lesky a je fakt že za plnou cenu bych si to nekoupila

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkná recenze a ten gel na akné mě hodně zaujal. Sice ty ceny jsou příšerné, ale pořídím ho asi v zahraničí, kde je o dost levnější.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. me se na tastickovych akcich hrozne libi ty mini baleni.. jsou idelani na cesty, na vyzkouseni produktu /jak pro me tak treba pro kamaradky/ atd..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)