pátek 21. září 2012

Kazetka Feelin Dandy od Benefitu

O této novinkové paletce Feelin Dandy jsem vám psala nedávno. Omrkla jsem si jí při návštěvě brow baru v Sephoře na Pankráci. Z tria paletek se mi tato líbila nejvíce, i když přiznávám, že jsem ze začátku trochu váhala, jestli vybrat tuto nebo verzi Sugarlicous. Ale nakonec zvítězil něžný a holčičkovský Dandy :)



Každý set obsahuje lesk, tvářenku a rozjasňovač a tintem. Barevně se mi nejvíc líbí tento set, i když mám občas pochybnosti o viditelnosti Dandelionu na svých tvářích. Tento set obsahuje:

Posie Tint (4ml) - žvýkačkově růžový tint, který můžete použít na rty i tváře. Přiznám se, že na tváře se ho zatím bojím používat, protože to chce už značnou zručnost ho rozetřít do ztracena. Na rtech není problém, ale při nanášení na tváře musíte pracovat rychle, jinak by byly vidět stopy po jednotlivých tazích na tváři. Drží vážně neuvěřitelně, je jak přilepený a jen tak ho dolů něco nesundá. Líbí se mi, že si rty můžu trochu přibarvit a nestarat se tak během dne tolik o rtěnky nebo lesky. Mám vážně přirozeně mrtvolně světlé rty a jsem vždycky nervózní, když je mám jen tak přírodní :)

High beam (4ml) - kdo by neznal slavný rozjasňovač? Jelikož mám i plné balení, tohle nosím v kabelce. Barvu má stříbrno-růžovou a když se pořádně rozetře, tak působí celkem přirozeně. Výdrž už je o něco horší, v průměru ho na tvářích vidím tak 5 hodin, pod obočím vydrží déle, protože si na něj tolik nesahám :)

Dandelion (3g) - světle růžovoučká tvářenka nebo klidně i rozjasňovač. Někdo má problémy, že na něm barva není tolik vidět, takže určitě nezkoušet jen na ruce, ale i na tvářích! Momentálně mám období, kdy je na mě docela vidět, takže jsem fakt ráda :) Jako jiné benefití tvářenky mi na tvářích vydrží dlouho, nedělá mapy a nepráší. Nevýhodou je špatné nanášení tvářenky z této krabičky, protože je fakt malinká, a když nechcete používat přiložený aplikátor (který je spíš fakt nouzovka), tak šmrdlání větším štětcem je trochu oříšek. Ale co čekat, počítá se s tím, že si ženské tohle nosí s sebou v kabelce a doma mají větší balení :)

Dandelion lesk (6,5ml) - odstín odpovídá barvě tvářenky. Jemná růžovoučká barva obsahuje pidi zlaté třpytečky a lesk příjemně sladce voní. Řekla bych, že je to spíš průměrný lesk, co se výdrže týče, ale na rtech je příjemný a nelepí. Neurazí ani nenadchne :) Ale to balení je tak rozkošňácký, že mi to ani nevadí.



Součástí setu je i návod jak jednotlivé produkty používat. Je to fajn a pro někoho to může být i užitečné. Když návod odklopíte, odhalíte poměrně velké zrcátko.



High beam


Posie Tint


Lesky v barvách několika vybraných tvářenek jsou v nabídce taky poměrně krátce a jsem ráda, že byl lesk také součástí setu. Ve velkém balení bych si ho asi nekoupila, ale takhle ho můžu alespoň vyzkoušet.





Set stojí 790Kč - kupovala jsem ho při dnech Marianne s 20% slevou



Podrobný návod jak na líčení




Co dodat závěrem? Pro někoho jsou podobné sety zbytečné a raději si koupí velká balení. Někdo je využívá na cestách a rád si vyzkouší menší balení produktů a zjistí, jestli se mu vyplatí investovat i do těch větších. Mě například Dandelion stačí jen takhle maličký a velkou tvářenku bych asi neužila. To samé s leskem i tinty. Jelikož jsou plná balení na roky používání, může tohle být pro někoho určitá alternativa. Mě se set líbí, je roztomilý a já jsem infantilní, takže to dokážu ocenit. Kosmetickým fajnšmekrům to asi příliš neřekne a zajímat je to zřejmě nebude :) Takže když set mít nebudete, žít můžete plnohodnotně dál, ale pokud jste milovníci všeho roztomilého a malého, možná se vám jeden z tria bude líbit.

Takže dejte určitě vědět, jestli se vám líbí/nelíbí a jestli jste si ho třeba také pořídily :)

31 komentářů:

  1. Mě by teda stačila ta menší balení, ráda produkty měním, jednu chvíli jsem posedlá tím a pak zas něčím jiným a pak se k tomu zase ráda vracím, no prostě malé balení, co se týká dekorativní kosmetiky, mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tyhle sady obdivovala u někoho na blogu, ale tahle tam vyfocená nebyla, ale je nejhezčí, co jsem zatím viděla, protože u mě růžová prostě vede:) A podle mě je to úžasnej způsob, jak produkty Benefit zkusit, když jsem od nich ještě nic neměla, takže bych taky sáhla spíš po tomhle setu než třeba po jednom výrobku v plné velikosti:) Achjo, děláš mi šílený chutě :D

    OdpovědětVymazat
  3. No, podle me High Beam normalni baleni je na dozivoti a to same ty tvarenky. Proto je tohle urcita varianta pro ty, kterym staci malo :). Ja hooodne premyslim a Go Tropical :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, tak to je moc pěkná sada! Ty jejich rozjasňovače už chci strašně dlouho zkusit, i jsem si ho jednou objednala z ebaye, ale někde se zatoulal.

    OdpovědětVymazat
  5. Ok, takže zas budu mít prázdný konto :D. Benefit jsem zatím nezkoušela, takže možná začnu tímhle :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Rendy, jak píšeš u High Beamu, že na tvářích ti vydrží 5 cca hod. je to stejné i u plného balení nebo to pozoruješ jen u tohoto malého? A jinak já si nemůžu pomoct, ale mě se zdá, že ta tvářenka práší :(...ať už použiju jakýkoliv štětec...zkoušela jsem i ostatní tvářenky v sephoře v plněm balení a nemůžu se zbavit dojmu, že všechny práší...Jinak set je opravdu kouzelný a krásňoučký. Já taky byla původně pro F.D.,ale nakonec jsem vybrala Sugarlicious a jsem s barevností mooc spokojená...Přesvědčila mě slečna v sephoře, prej F.D je spíš jak rozjasňovač..tak nevím..

    OdpovědětVymazat
  7. kristina: úplně tě chápu, s některými věcmi to taky tak mám :)

    beauty of body: mě se tahle líbí taky nejvíc :)

    Lucifrid: ono i tohle je pro mě na roky, než to vypotřebuju :) zvlášť ten Posie tint, kterýho dáš vždycky jen kapku

    Lucík: to mě drží malé i velké balení stejně. Mě všechny tekuté věci vydrží méně, protože mám mastnou pleť :) proto mám raději pudrové :) ale záleží, jakou máš pleť a kam ho naneseš, protože mě třeba pod obočím vydrží déle než na tvářích :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach tak tohle jsem neměla vidět. Ihned zařazuji do svého tužebníčku:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta tvářenka se asi nedá vyndat, že ne?

    OdpovědětVymazat
  10. Oooo, tomuhle by se dalo jen stěží odolat. Příjemné barvy, úžasný design...já to chci taky:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Alice: bohužel se jediná vyndat nedá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na mě jsou to bohužel moc světlé barvy, ale i tak je to moc krásná sada!

    OdpovědětVymazat
  13. Je krásná! Taky bych z ní ráda něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  14. super recenze! asi jsi mě přesvědčila, že ho nakonec taky nutně potřebuju :-D

    OdpovědětVymazat
  15. U nás jsem ty sety ještě neviděla, ale z fotek se mi nejvíc líbí právě tahle a sugarlicous, tak uvidím jestli si jednu z nich nakonec pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásnučký :)))) Som rada, že aspoň takto ho môžem vidieť!

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky. Pokud jsi se ještě nezúčastnila GA u mě na blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html
    Tak budu moc ráda, když se zúčastníš a zkusíš své štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Rendy, to je přesně to, co budu potřebovat!!!! Možná si vzpomeneš, že nedávno jsem z tebe tahala přes mail rozumy právě o Benefitu.
    Ve středu jsem byla v Sephoře a nad high beamem jsem přemýšlela. Ale u mě by to bylo fakt ještě pro vnučku :-) nakonec jsem využila akci Sephory "nový za starý". Donesla jsem hrozný šunty a slečny byly strašně milé. Mám svou první tvářenku a voděodolnou tužku. Původně jsem chtěla vzít ten pudrový rozjasňovač, co jsi tak chválila, ale když mi ho tam slečna zkusila, tak skoro žádný efekt, ale ta tvářenka byla moc fajn. Tvářenek jsem se zatím bála (no jo, generace odchovaná Mrazíkem - kdo by si nevzpomněl na tváře Marfuši :-)). Tak jsem zvědavá,jak se skamarádíme. Mmch... slečny v Sephoře mě fascinovaly nalíčením v kontrastu bledé pleti a rudých rtů :-)No to je román :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to báječně, já tyhle sety miluju do kabelky :-) A tahle kombinace věcí se mi líbí...och :)

    OdpovědětVymazat
  20. jéé u tohohle článku mi puká srdce :D jak já bych tenhle setík chtěla.. nebo ten sugarlicous! třeba na Vánoce.. :D

    jen prosímtě - dá se to sehnat i někde na netu, nebo budu muset někoho vyslat přímo do Sephory? :D

    OdpovědětVymazat
  21. To je boží!!!! a prosímtě kde bereš ty slevy? :O

    OdpovědětVymazat
  22. Mar: tak to mě moc těší :)

    Tea: v Praze se během dnů Marianne úplně vyprodaly. Jinak Sugarlicous byl můj favorit číslo 2 :)

    Estra: to víš, že pamatuju :) koupila sis ty voděodolné Jumbo pencils? :) jinak ten rozjasňovač možná nebyl na prodejně v umělém světle vidět, ale i tak by neměl být příliš nápadný nebo výrazný, jen rozjasnit ty správné partie :)

    Natálje: no přes oficiální stránky se asi sežene, ale když si to pak spočítáš, vyjde skoro nastejno si počkat do Sephory na nějakou 20% slevu :)

    L Kociánová: no Sephora má pořád nějaké akce :) to není tak složité nějakou sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy, koupila jsem si zatím tu tenkou. Ale myslím, že postupně se propracuju k dalším. To jsem typická já. Jak se pro něco nadchnu, tak se v tom pak vyžívám, takže určitě do sephory ještě zavítám na další nákupy :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Je skvelá, chcem niečo vyskúšať!! ;) a inak skvelý blog, máš záujem "follwnuť" si navzájom ? ;) ja už sledujem by the way

    OdpovědětVymazat
  25. jéé, tak tuhle kazetku ti opravdu moc závidím :)))

    OdpovědětVymazat
  26. kiežby bola Sephora aj na Slovensku...

    http://floweringdandelion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Moc pěkná paletka.Určitě by mi nevadilo mít jí doma..:-D

    OdpovědětVymazat
  29. ráda bych se zeptala zda je set od benefitu stále k dostání? :)

    OdpovědětVymazat
  30. Jaycee: ano, je ve stálé nabídce a dá se koupit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)