neděle 30. září 2012

Jedno příjemné odpoledne s Biodermou

Asi už to víte, ale včera byl sraz blogerů s Biodermou. Moc jsem se těšila, že poznám jiné "kolegyně" blogerky a dozvím se o připravovaných novinkách. Celá akce probíhala v prostorách make-up school Surface v Praze. Bylo to vážně moc příjemné odpoledne a ráda bych poděkovala Janě z Biodermy za pozvání a všem holkám za tak milou společnost a pěkný pokec :) Omlouvám se za kvalitu fotek, jsou fakt strašně žluté, ale pokud se budete chtít pokochat, tak holky vám jistě nabídnou lepší podívanou (další důvod, proč Ježíška poprosit o nový foťák :)





 Všechny pěkně pohromadě: Lucka, Leona, Eva, Petra, Adéla, Barbora Nevická (ředitelka Surface), Lola, Chuckina, Jitka, Aneta a Nela




Nejdříve nám ředitelka Surface Barbora řekla nějaké zajímavosti z oblasti líčení, prozradila nejčastější chyby při líčení a podělila se s námi o zajímavé tipy.








Poté jsme si daly výborný oběd v nedaleké restauraci. Fotek jídla si u mě moc neužijete, tak dneska malá výjimka :) 







Odpoledne jsme se dozvěděly o chystaných novinkách od Biodermy. A na co můžete těšit? Brzy vám o nich povím víc a hlavně se můžete těšit na soutěž, kterou mám pro vás nachystanou :) Zatím vám poradím, ať si nachystáte svůj oblíbený kosmetický přípravek (tedy pokud si budete chtít zasoutěžit :)




Díky všem zúčastněným za moc příjemný den a doufám, že se zase někdy potkáme :) A vy se už příští týden můžete těšit na pěknou soutěž.

27 komentářů:

  1. to muselo být super :) a moc vám to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to si měla pěkné odpoledne. Já byla doma a válela se :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsi měla moc pěknou sobotu! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. určitě to tam muselo být skvělý. sice už čtu asi pátý článek, ale stejnak mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé :) fajn fotky :) muselo to být hrozně fajn :) hlavně prozrazování těch triků a chyb :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ráda sem tě poznala! :)) Skvělé dopoledne/odpoledne to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  7. To zní jako parádní den, taky bych si dala líbit :). Snad jednou budu mít tolik čtenářů, aby i mě zvali na podobné akce :). Působí to z fotek hrozně pohodově a už se těším na novinky od Biodermy!

    OdpovědětVymazat
  8. To muselo být super :)
    A příjemné také určitě bylo, že když si fotila to jídlo, nikdo ne tebe nekoukal jako na cvoka, protože všechny ostatní ho také fotily :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. vidíme že ste mali super zábavu :) a to jedlo vyzerá geniálne!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou jsou to lepší fotky, než tím mým foťáčkem, takže rozhodně není na co si stěžovat. Pěkně jsi to napsala. Jsem moc ráda, že jsem se s tebou mohla také seznámit. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jaycee: děkujeme :) bylo to moc fajn odpoledne

    Ceady: já tebe taky :) doufám, že se potkáme i příště

    Klára: to mám v plánu dneska :)

    Natálje: stejně očekávám, že někdo prohlásí, že je teď Bioderma všude :)

    Pauline: bylo to vážně zajímavé :) přemýšlím, že bych to někdy sepsala do nějakého článku :)

    France baby: i já tebe moc ráda poznala :) doufám, že se potkáme i na dalším srazu :)

    In your face: to tě můžou zvát, i když budeš mít 100 čtenářů, na tom podle mě moc nezáleží :) ale fakt to bylo pohodové odpoledne :)

    Adéla: i já tebe :) všechny jste byly moc fajn, doufám, že se potkáme i příště :)

    Sára: to určitě ne :) fotil každý :)

    Ajvn: byla to příjemná tečka po kosmetické přednášce

    Lola-J: no fotky jsou vážně bída, to je tím umělým světlem no :) chtělo by to lepší aparát :) taky doufám, že se příště potkáme, moc ráda jsem tě poznala :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Závidím! :) Taky bych se ráda podobných akci účastnila. Třeba v Brně :) Musely jste si to fakt užít!

    OdpovědětVymazat
  14. zajímavé, že Matriciane se dá normálně (už delší dobu) koupit na netu (stránky Biodermy) a Bioderma FB mi na dotaz, zda je pro mne vhodné Matriciane na první vrásky napsala, že Matriciane nedovážej! :-( a teď je tu velká akce o představení právě oného Matriciane?? .. trochu to nechápu. Podotýkám, že mi FB Bioderma odepsala minulý týden ..

    OdpovědětVymazat
  15. také jsem tě ráda poznala :)

    OdpovědětVymazat
  16. Je, Ty jsi tam byla taky? Ani jsem se Tě na fotkách nevšimla. :O Snad se potkáme tedy příště. Já musela na posl.chvíli účast odříct :(

    OdpovědětVymazat
  17. Petra: a byl to oficiální facebook Biodermy? Tak ono se Matriciane teprve začne prodávat a je to úplná novinka a objeví se v příštích týdnech v lékárnách. Tak nevím, ale je to úplná novinka a ještě nikdy není :) Možná to napsali takhle schválně, aby neprozdradili, že se blíží jeho uvedení :)

    Mia: byla, ale zrovna tuhle společnou jsem fotila :) jsem ráda,že tam vidět nejsem, nerada se takhle veřejně ukazuju :)

    OdpovědětVymazat
  18. zde stránky, na kterých si můžu koupit Matriciane už dlouho, min. od začátku roku: http://www.bioderma-centrum.cz/bioderma-matriciane/
    a tady stránky FB, kde mi odpověděli, že ho nedovážej: https://www.facebook.com/BIODERMA?ref=ts&fref=ts

    OdpovědětVymazat
  19. jéj, na matriciane sa teším...ja už mám po 30-ke, takže niečo pre mňa...práve som dopoužívala matricium a vravela som si, že by to chcelo niečo na tomto princípe...nejaké krémy a séra... bude to niečo podobné, nevravte, že nie :D

    OdpovědětVymazat
  20. já si nemůžu pomoct, ale ze všech těch fotek jsem nejvíc fascinována těmi mašličkovými džínami :D (jako jo, to sem ještě neviděla :DD)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvely članok, tešim sa na sutaž :)

    OdpovědětVymazat
  22. Povedená partička hezkých holek. Moc vám to všem sluší.

    OdpovědětVymazat
  23. Petra O: zkusím se na to zeptat, nechci ti tvrdit nějaké nesmysly :) každopádně oficiální stránka je bioderma.cz a o těchto stránkách jsem nikdy neslyšela :) tak dám kdyžtak vědět

    Katka: tyhle nové produkty obsahují Matricium v různém množství, to sérum má 50% koncentraci :)

    Černá Moora: tak to mě osobně nejvíc fascinoval ten dezert a nové produkty :)))

    xoxopatty: brzy se dočkáš

    Petra: děkujeme :)

    OdpovědětVymazat
  24. Petra O: takže co jsem vyzjistila - tento eshop není oficiální a nesouvisí s českým zastoupením. majitel si pár kusů produktů objednal z jiné země, tak proto ti odpovědli, to co ti odpověděli :) u nás se oficiálně začne Matriciane řada prodávat od tohoto týdne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)