čtvrtek 13. září 2012

Inglot oční stíny

O probíhající akci na oční stíny od Inglotu jsem vám psala už na facebooku, takže teď je to už trochu pasé (už asi dva měsíce) :) K nákupu 2-5 očních stínů byla paletka zdarma a protože se mi předchozí nákup stínů líbil a jsem s jejich kvalitou spokojená, využila jsem této akce a rozšířila svou stínovou sbírku. Dneska to berte spíš jako ukázku odstínů pro vaší inspiraci, než "recenzi". O kvalitách stínů jsem vám psala už zde a nerada bych se dokola opakovala :) I s těmito odstíny jsem velice spokojená a v budoucnu bych ráda jejich sbírku ráda rozšířila ještě hojněji.




D.S. 493*
má matný základ ale obsahuje drobné stříbrné třpytečky. Ze všech odstínů, co jsem si vybrala, je tento můj favorit. Je to přesně ten odstín fialové, co zbožňuju a ráda se s ním maluju :) Co se mi obecně líbí na nabídce Inglot stínů - když chcete stejný odstín, ale třeba se zlatýma třpytečkama, tak ho seženete. Někdy se stíny liší vážně jen o chlup a mám pocit, že nabídka musí uspokojit i náročné klientky :)

D.S. 501 má opět matný základ a pidi stříbrné třpytečky. Malinko nevýhodou je, že sem tam opadnou pod oči, ale zřejmě neexistuje tento typ stínů, který by držel na místě bez hnutí. Možnost jak se tomu částečně vyhnout je nejdřív nalíčit oči a až pak nanést make-up a pudr. Pokud si vybíráte stíny z této řady, určitě si je vyzkoušejte i na očích, protože se podle mě s nimi nepracuje nejsnadněji a třeba začátečník by mohl mít problém (ale třeba mi to jen tak přijde :)

Matte 334 je opravdu matná šedo-hnědá. Není ničím extra zajímavá, ale podle mě jeden z odstínů, co sedne všem a je docela univerzální. I když někdo třeba nebude souhlasit :) Každopádně matné odstíny jsou v nabídce Inglotu vychvalované snad nejvíce, takže jestli jste nenašly ten váš, možná ho jednou objevíte zde.

AMC Shine 40** jsem si koupila hlavně k fialovému stínu do vnějšího koutku. Je to tmavě fialová lesklá barva se stříbrnými třpytečkami. Jak vidíte, od DS stínů se liší tím, že není matný v základu a krásně se leskne. Třpytečky taky sem tam pod oko upadnou, ale s tím asi nic moc nenadělá ani kvalitní podkladová báze.

*DS= Double Sparkle - matný základ, který obsahuje třpytky - pozor, trochu hůře se rozmazávají (blendí chcete-li)

**AMC Shine = lesklé stíny s viditelnými třpytkami






Všechny Inglot paletky můžete na sebe "přicvakávat" a dobře se tímto způsobem skladují.


Kdybych měla stíny mezi sebou porovnat, tak u mě vyhrává asi matný stín a hned za ním je tmavě fialový. Šedý a fialový jsou na konci z toho důvodu, že se hůř rozmazávají do ztracena a během dne trochu slbábne jejich intenzita. A ráda bych dodala, že jsem si všechny stíny kupovala za své peníze a nerada bych se dočetla něco o uplacenosti díky spolupráci :) Za sebe vám stíny můžu doporučit a co radím hlavně, pokud si je vybíráte přímo v prodejně, nechte se s nimi i nalíčit, ať vidíte, jak vypadají i na očích a jak dlouho na vás vydrží (na ruce se může odstín dost lišit jak pigmentací tak i výdrží:) Nechci tvrdit, že každý odstín je boží a spadnete z něj ze židle, ale dají se určitě vybrat krásné odstíny, které jen tak někde neseženete a také horší kousky nebo odstíny, co mě třeba vůbec nechytly. Je to všechno o tom zkoušet sám na sobě, co se vám líbí a co vám sedí. Určitě nechci teda tvrdit, že jsou to nejlepší stíny na světě, ale já je mám ráda a v oblíbenosti překonaly i některé odstíny M.A.C stínů, které mám :) Tečka

Budu ráda, když se s námi podělíte o své zkušenosti s těmito stíny a třeba nám prozradíte své oblíbené odstíny. Inspirace není nikdy dost a naopak je fajn vědět, kterým stínům se třeba i vyhnout :)

13 komentářů:

  1. Ten fialový se třpytkami se mi líbí nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  2. n ojo, Inglot je boží :). Mám tu paletku na 25 stínů nebo kolik, ale mám jich tam jenom 5, tak mě to nutí furt kupovat další a další stíny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tvůj článek dneska nepřistál v bloggeru, nevíš kde může být chyba? Jinak vybrala jsi krásné stíny:) Mě nejvíc okouzlil ten DS 501, ten je opravdu krásný a pro mě je to taková neokoukaná, zajímavá barva. A pak ten AMC Shine 40 je taky nádherný, na podzim jako dělaný:) Mám taky radost, že si chválíš i ten Matte, já byla poslední dny taková nakouslá, jestli se těm Matte vyhnout nebo je risknout, ale říkala jsem si, že prostě uvidím v obchodě až je zkusím, jestli za to stojí:) Já mám oblíbený efektový AMC Shine 24, což je tyrkysová barva, ale u toho mě slečna upozorňovala, že se dá používat přes jiný stín a sám prostě plně nekryje, takže ono je třeba fakt si nechat poradit, pozeptat se na ty stíny a ne si je jen tak naházet na destičku a jít, protože si myslím, že jinak bych čučela jak puk, že ten stín vlastně moc nekryje, přitom on k tomu prostě není primárně dělaný:)

    OdpovědětVymazat
  4. ty stíny jsou krásné! :)
    strašně se mi líbí freedom systém, je to něco jako sběratelská kolekce :)
    já bych je nakupovala až bych brečela, ale mě žádné stíny nedrží a navíc nevím jaké by se ke mě hodily :/ jsem modrooká blondýna, nemáš nějaký tip? děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Suzie: já mám v druhé paletce ještě dvě volná místa, tak přemýšlím, kterými odstíny je postupně doplním :)

    Beauty of body: ty jo to netuším, ale mě se to taky občas zasekne a neukážou se mi nové články. Matné stíny jsou celkem vychvalované a je hodně slečen nemá třpytivé stíny rádo, takže tyhle určitě ocení :) jinak určitě souhlasím, je spousta přípravků, které nemají standartní použití a pokud na to člověka někdo neupozorní, může je pak používat špatně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dakujem za clanok a podrobne rozobratie tienov, vyzeraju naozaj pekne :-). Na oku je ta pigmentacia podobna?
    Naozaj je asi potrebne sa nechat nalicit - na to uz budem radsej stale pamatat ;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Jaycee: taky se mi líbí, že si člověk může poskládat barvy podle svého a není ničím omezený :) a zkoušela jsi nějakou bázi pod oční stíny? Mě samotné taky moc nedrží, ale s bází je to úplně něco jiného :) Já bych neškatulkovala podle barvy očí, ale podle toho, v čem se cítíš fajn :) Zkus třeba nějaké zlaté, hnědé nebo béžové, ale jestli se cítíš i na růžové nebo fialové, tak se neboj. Jde spíš o to, jaký si typ, než jakou máš barvu očí. Ale zkus se podívat na tenhle program, kam nahraješ fotku a můžeš si tam zkoušet líčení :) http://www.taaz.com/

    Veve: na očích jsou stejně pěkné a pigmentované. nechala jsem se s nimi i nalíčit. Ale vážně bacha na ty matné s třpytečkami, protože věřím, že někdo by z nich mohl být trochu rozpačitý a nemusely by mu sednout :) věřím, že když v jejich nabídce trochu zapátráš, že nějaké vhodnější vybereš :)

    OdpovědětVymazat
  8. DAlší bezva post, vždycyk se ráda podívám co nového a jak odstíny vypadají po aplikaci, i když jen na ruku, pro představu to stačí :)) u mě vyhrává ten tm. fialový, ten se hodně povedl.
    Já mám zálusk na jejich paletku kde je pudr, tvářenka a dva oční stíny. Byla by to ideální kombinace k příteli na víkend, k tomu už jen řasenka a rtěnka a hotovo :))

    OdpovědětVymazat
  9. Najviac sa mi paci Matte 344 - tajeto nieco krasne jemne a pudrove hladam uz tak dlho a nic. Pritom pri zhliadnuti toho ocneho tiena by mi v zivote nenapadlo ho otestovat, proste by som ho prehliadla, resp. nevsimala.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty mi jdeš na ruku, zrovna dneska jsem nad stínama Inglot hodně meditovala jestli ano nebo ne...a asi ani, hodně mě láká, že mají obří výběr odstínů! A koukám, že teď nějak jedeš na fialové vlně ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný výběr. Já jsem nějak líná, dojet si do Inglotu znovu pro další, ale v plánu to je už dlouho. Moji favorité jsou právě matňáci :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný výběr odstínů, další článek, který mě na Inglot nalákal, asi už je budu muset zkusit :-).
    http://flexiworld3.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Kosmetiku Inglot jsem objevila (díky své dceři) teprve nedávno. Zatím jsem zkusila jenom gelové linky (úúúžasné) a nad fotkami jenom slintám. Přijde mi geniální systém výběru vlastních barev paletky i obrovský výběr barev. Budu se muset vypravit po výplatě do Prahy. Karto, třes se!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)