neděle 23. září 2012

Inglot lak na nehty č.955

Ceny z poslední giveaway jsou rozdány a já jsem zvědavá, jestli se holkám líbí. A protože si o laky na nehty od Inglotu píšete snad nejčastěji, moc mě zajímalo, jak jsou na tom. Asi moc dobře víte, že na laky zrovna expert nejsem a nebudu, tak to berte z mého laického pohledu :) Kromě toho, že z té obří nabídky odstínů je těžké si vybrat, váhala jsem ještě nad tím, jestli vybrat z klasické řady nebo ze sekce O2 laků, které jsou prodyšné. Nakonec to vyhrál tento modrý krasavec z normální řady.




Dneska budu stručná, protože co se laků na nehty týče, nikdy mě nenapadají žádné sáhodlouhé popisy...


- o skvělém výběru barev se asi znova rozšiřovat nemusím, prostě bezkonkurenční :)
- odstín dobře kryje ve 2 vrstvách a po zaschnutí je lesklý
- vydržel mi 3-4 dny úplně bez porušení, pak se lehce začaly ošoupávat konečky nehtů (takže slušné skóre)
- schne celkem rychle 
- není ani příliš tekutý ani hustý a lakuje se dobře
- neobsahuje toluen, formaldehyd ani DBP
- štetček není špatný, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby byl plošší a širší (s takovými se mi lakuje nejlépe)

A dál? Moc se mi líbí odstín laku, ale bylo fakt pekelně těžké si vybrat! Lak je světlejší kobaltová modrá bez shimmeru (foto výjimečně odpovídá). Cena je 200Kč za 15ml. Neshledala jsem na něm nic zázračného, ale ani nic vadného a ve výsledku jsem s ním spokojená a určitě vám můžu jít doporučit minimálně barevnou škálu laků omrknout :)




Celkově mám z laku dobrý pocit a jeho zkoušení nedopadlo vůbec špatně. Nemám samozřejmě zatím porovnání s druhou řadou, kterou bych také ráda někdy vyzkoušela, protože je údajně k nehtům velice šetrná. Třeba bude ještě lepší než tato (jestli jste někdy laky zkoušely, dejte určitě vědět své zkušenosti :) Na druhou stranu to ale taky lakovací zázrak není, takže pro mě takový střed. Velice by mě zajímal názor a zkušenosti nějaké nehtové blogerky, která je má ozkoušené. Ale podělte se samozřejmě všechny, co jste tyto laky někdy zkoušely.

PS: děkuji PR oddělení značky Inglot za poskytnutí laku a čestně vám slibuji, že dnes prezentuje své názory a zkušenosti s tímto výrobkem :)

13 komentářů:

  1. Do Inglotu se chci už hrozně dlouho podívat, a díky tobě mám další důvod spěchat :D

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle odstín je moc hezký! ale mně je vcelku jedno co je to za lak, nějak to neřeším a asi by mě jen tak nenapadlo dát za něj víc jak 100.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je strašně pěkný, ale královská modrá pro mě vyhrává. :-D Jsem na ni děsný úchylák. Od Inglotu zatím nemám doma vůbec nic. Ale co není, může být. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ježíííš.)přesně nějakou podobnou modrou už dlouho chci.)když sem viděla ten výběr v inglotu srdce mi zaplesalo:D

    OdpovědětVymazat
  5. modré nehty jsem nikdy neměla.. já dávám přednost spíše růžové, červené.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tento lak by som asi nevyužila celý ale je celkom pekný. Tiež dávam prednosť červenej a spol.

    Pozývame vás na našu giveaway!

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Jeziiiis ta nádherná barva!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna farba, taká nezvyčajná :) S inglotom skúsenosti bohužiaľ nemám, keďže u nás nie je dostupný.

    OdpovědětVymazat
  9. kráásny lak :) pači sa mi farba :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky by mě zajímaly další názory.. Hlavně co se výdrže týče.Protože barvy v Inglotu jsou neuvěřitelné! Snad brzo odzkoušíš i tu druhou řadu nebo někdo dá další recenzi.. Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Já nad lakama slintam pokazde, co tam jsem.. ale pro me je ten siroky vyber spis odrazujici, protoze fakt nevim ktery :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ta škála barev mě fascinuje, určitě nějaký kousek dřív či později pořídím, chci nutně vyzkoušet. Btw, mít tenhle modrásek aspoň lehký shimmer, tak se neudržím a letím pro něj ihned! :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  13. Já od Inglotu vyzkoušela lak O2M ! Naprosto skvělý a šetrný. Mrkněte se sem jestli chcete ( http://funbyfresa.blogspot.cz/2013/05/lak-na-nehty.html ) můžu jenom doporučit :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)