pondělí 10. září 2012

Illamasqua oční stíny Inception

Tyto stíny jsou výsledky mé blbé zásady - při každém nákupu něčeho pěkného na Asosu musím do košíku přihodit i něco kosmetického. Neptejte se proč, je to asi nějaká skrytá vada v mém mozku :) Přijde mi zřejmě škoda, když už jde balíček takovou dálku, aby v něm bylo jen pár věcí. Tak jsem se dostala i ke stínům Illamasqua Inception z kolekce Human Fundamentalism. Moje úplně první setkání s touto vesměs vychvalovanou značkou. Upřímně jsem nikdy po žádném výrobky vlastně ani netoužila, ale když jsem klikla na sekci se zlevněným zbožím, vykoukly na mě právě stíny. A těch není nikdy dost (zvlášť těch fialových :). Barva na fotce teda trochu lže. Trochu hodně, tváří se až nabubřele svítivě fialově a přitom vůbec není :) Proto jsem vám níže raději dala i reálnější fotky z oficiálních stránek.



Balením se mi Illamasqua vůbec nelíbí. Mám ráda symetrické tvary a tento patvar mému oku moc nelichotí. Mnohem víc u mě bodují třeba M.A.C stíny. Plast také není bůhví jak kvalitní, ale líbí se mi, že horní víčko je průhledné a pokud byste měly více odstínů, nemusíte tápat, který je který a hned barvu uvidíte. Stíny jsou opravdu jemné, trochu práší a jsou velice intenzivně pigmentované. Barva je opravdu sytá po jednom přetření. Tmavší fialová je matná a bez jakýchkoliv třpytek nebo lesku. Dobře a snadno se nanáší i rozmazávají do ztracena. Výdrž s bází je skvělá a vážně se celý den nehnou. Přesto všechno, že jsou to velice krásné a kvalitní stíny, tak z nich nejsem nějak odvařená. Určitě je nechci nijak hanit, ale nějak je ta jejich pověst předešla. Že bych teď zatoužila i po dalších odstínech nebo jiných produktech říct zrovna nemůžu. Nevím, jsem zjevně divná, ale víc mě berou jiné značky. Možná je to tím obalem, který mi tak nesedí, nebo tím, že na tomto odstínu vlastně není nic zajímavého nebo neobvyklého. Možná kdyby se mi do rukou dostala nějaká pěkná paletka stínů s nezvyklými odstíny, že bych si sedla na zadek a začala k nim vzhlížet :) Celkově je na mě Illamasqua nějak moc divoká a jejich kampaně mě příliš neoslovují. Každopádně koupě určitě nelituju a 12liber je asi maximum, které bych byla ochotná za tyto stíny zaplatit :) Běžná cena je podle jejich webu 15,50 liber. Jak jsem říkala, jsou z Asosu, jinak nemám příliš přehled, kde se dá Illamasqua nakoupit. Někdo zkušenější by vám asi poradil lépe nějaké prověřené e-shopy :) V českých parfumeriích tuhle značku ale určitě nehledejte.



Barva stínů, která nejvíce odpovídá realitě. Jak vidíte na ruce, barva je krásná a intenzivní po jednom přetření.




(web)


Ne že bych nikdy na české scéně nic o této značce nečetla, to určitě ne, ale zrovna z každého druhého blogu Illamasqua nečouhá. Tak by mě zajímal váš názor na tuto značku. Jaké jsou podle vás její skvělé nebo špatné produkty. A celkově jak na vás působí nebo jak se vám líbí/nelíbí. Ráda si nechám poradit od někoho zkušenějšího, co za to případně stojí. Zatím v Illamasqua fanklubu asi nejsem a příliš mě neláká se tam přidat :)


15 komentářů:

  1. Mám tvářenku a jsem maximálně spokojená, má úžasnou pigmentaci, nepráší a je prostě v mých top 5:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná barvička. Upřímně jsem o této značce snad ani neslyšela :))

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Rendy, ta barvička se mi líbí! Oceňuji, že je bez třpytek a tak intenzivní...
    Jinak o značce slyším poprvé, takže se vším budu muset teprve proklikat...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za recenzi, protože dlouho o něčem od Illamasqua uvažuju, ale stíny to teda nebudou :). Hrozně mě ovšem lákají jejich štětce. Btw, ten tvar krabiček se mi vůbec nelíbí, naopak mě odrazuje od jejich koupě, mám ráda pěknou hranatou nebo kulatou krabičku a ne tohle...vypadá to skoro jako líčidlo od Vietnamců :).

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa velmi pacia vyrobky ich materskej firmy Kryolan, na tie nedam dopustit - co vyrobok, to kvalitka :-).
    Inak, tak ako mas ty podozrenie, ze tuto znacku predisla jej povest, tak to som akurat zazila ja, len s Inglotom. Tiez v podstate sklamanie ..:-/

    OdpovědětVymazat
  6. já Illamasqua miluju :)) značka, která mě mimo jiné oslovuje i svým brandingem ;)

    koupit se dá normálně na jejich ofiko webu, mívají někdy poštovné zdarma, bez něj je to trochu drahé

    (btw. kdyby u nás otevřela obchod, jsem z toho odvařená ještě za rok :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš fialové stíny hodně oblíbené, viď? Není divu, brunetkám hodně sluší!! :) To balení mi taky nepřijde až tak krásné, zvlášť u takové značky, ale to je věc názoru!

    OdpovědětVymazat
  8. Od Illamasquy mám hodně věcí, ale stíny se mi bohužel zdají trochu "chalky", jak píšeš - mám ale čistě černý stín (myslím odstín obsidian), který jsem sháněla roky - aby byl opravdu pigmentovaně černý - a ta investice za to rozhodně stojí :)
    Jinak souhlasím s Moorou, kdyby u nás (nebo ve Vídni nebo..) otevřeli obchod, nezbyde mi ani na chleba :D

    OdpovědětVymazat
  9. Radka: o těch sem právě tu chválu četla, ale trochu se bojím, aby nebyly pigmentované až moc :)

    Lucie van Koten: jéé, to mě fakt překvapuje, že o ní někdo ještě neslyšel :) jsem myslela, že je už profláklá všude :)

    In your face: jsem ráda, že nejsem jediná, komu se ty obaly nelíbí :) ale štětec jsem nedávno měla jeden v ruce a vážně byl tak neuvěřitelně heboučký, že bych ho měla jen na mazlení :)

    Veve: no k těm stínům jsem se vyjádřila u tebe, holt všechno se nemůže líbit všem :)

    Moora: mě je úplně jasný, že ty si jejich cílovka a musí se ti jejich ponurý styl líbit :) Kdyby otevřeli prodejnu, tak bych možná zatoužila taky po nějaké pěkné tvářence nebo lesku :) Jinak když jsi přes tohle odborník, co bys mi od Illamasqua doporučila? :)

    Beauty: mám fialovou ráda, měla jsem jednou i fialové období, kdy jsem nic jiného na oči nedávala, ale i teď mě to ještě občas chytne :)

    OdpovědětVymazat
  10. O značke počujem prvy krat, a inak ta farbička je velmi pekna, fialovu milujem ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy s tvářenkou není problém, jen se jí musíš štětcem pouze lehce dotknout, já mám takový přirozenější odstín, takže super. Dávám 90 bodů ze 100 (10 ubírám za obal)

    OdpovědětVymazat
  12. Asi jsem divná, ale mě se ten obal líbí :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. Radka: no, jestli jí někdy potkám osobně, možná mě naláká :)

    Chiarlotte: vůbec nejsi divná, každému se líbí prostě něco jiného :) to je naprosto v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Presne pre obal ma tá značka nejako odrádza:(

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem naprosto paf z jejich rtěnek, resp. mám jednu, ale pokud jsou věechny takové (jakože asi jsou), pak klobouk dolů. Něco tak fantastického jsem ještě nepotkala! Určitě se ode mě dočká článku :) A na stole čeká na vyzkoušení lak na nehty, ty by měly být taky všechny úžasné, tak uvidíme.
    A jinak bych nepohrdla asi ničím od nich. Určitě chci zkusit tvářenku, ale bude boj vybrat odstín - všechny jsou buď moc tmavé anebo naopak až příliš světloučké.

    Jo a obaly: no tak, mně se líběj. Jako fakt líběj. Jenom si říkám, že zrovna ty stíny jsou třeba nepraktický na ukládání do taštiček...

    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)