středa 26. září 2012

Essence výprodej

O tom, že Essence pořádá výprodej výrobků, které nahradily novinky asi už víte :) Možná nevíte to, že ve výprodeji budou i značky Catrice a Manhattan :) Všechno se uskuteční v prostorách prodejny e-shopu babybaby.cz, který je v Praze v ulici Pod Belárií. Pokud budete mít ten den čas a chuť zajít se na výprodej podívat, tak se můžete těšit na:

- spoustu kosmetiky (Mia psala 12tis. kusů, ale nemám to ověřené)
- sehnat můžete i starší limitované edice:
od Catrice - Bohemia, Hidden World
- ukázku aplikace nových pigmentů a nových toaletních vod
- je připravená tombola o skvělé ceny
- k dispozici bude i vizážistka, která bude na místě radit a líčit
- všechno bude stát 29,90Kč

Takže jestli si najdete čas a chuť se zajet podívat, máte se na co těšit :)




Tak s kým se tam odpoledne potkám? Kdo z vás se chystá? :)

22 komentářů:

  1. Do Prahy to mám daleko, a tak se neuvidíme. Ale velmi se těším na Tvoje úlovky a recenze.. :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Jé škoda, že nejsem z Prahy :)) Tak si to holky moc užíjte !

    Michell

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá akce, ale obávám se, že tam bude neskutečně narváno, takže to asi dopředu vzdám...

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych tam ráda zašla, takže když mě nepotká nic důležitějšího, tak se tam ukážu.

    OdpovědětVymazat
  5. Do Prahy to mám taky trochu z ruky..Ale určitě se těším na recenze všeho,co se Ti podaří ulovit.Ač vcelku levná kosmetika,některé věci mají opravdu povedené.Moc se mi líbil rozjasňující pudr Blossoms.Mám taky ráda laky od essence,teď se mi líbí jejich buclaté lahvičky.A některé stíny,taky nejsou k zahození.Dcera si od essence nemůže vynachválit ten set na obočí se šablonami a docela chválí i řasenku Get big lashes.Tak hodně zdaru a dobrej lov!Já jdu zase juknout na ten pudr od Clarins,včera jsi mě na něj navnadila a tak ho mám taky v hlavě je fakt krásnej.Však oni vědí,jak nám vždycky zamotat hlavu nějakou limitkou.Gabča

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je vtipné:D Od pondělí bydlím naproti té zastávky:D takže to asi nebudu mít moc daleko:D To bych se tam mohla ukázat:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já asi nepůjdu, bojím se, že tam bude šíleně narváno, přecejen je to tam maličké (nebo mi to tak aspoň přišlo)...takže spíš ne :).

    OdpovědětVymazat
  8. Láká mě to, ale nejspíš nevyrazím - nemám ráda mačkanice :) Těším se ale na tvůj report o akci ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Michelle: mě zatím přijde, že každý říká , že je ve škole nebo není z Prahy, takže se návalů nebojím :)

    Betty Boop: jsem zvědavá, co tam na mě zbyde, zastavím se až po práci, tak uvidíme :)

    LANY:tak to máš docela dobré :) není to zrovna v centru, takže mě tam cesta chvíli zabere :)

    In your face: tohle by mělo být v 1.patře, to asi nebude v těch prostorách dole, kde je i obchod, to by se tam lidi ušlapali :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost! Zrovna ve čtrtek jsem v Praze a na několik hodin tam nemám co dělat, haha :D takže je to jasné, kam se vydám :D

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych ráda, ale mám obavy, jestli na mě něco zbyde, když dorazím až odpoledne po práci, ale asi to zkusím :-)
    http://flexiworld3.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. No uff! Neměla jsem to v plánu, ale jestli tam bude kolekce Holographics (kterou jsem u nás vůbec nezahlédla - kdy vlastně vyšla?), tak to je pro mě velké lákadlo:) Ale myslím, že i přesto, jak hodně lidí píše, že tam nepůjde, tak tam stejně bude nátřesk, protože naopak hodně lidí nikam nic nepíše... ale tak uvidíme:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím, nevím, stále přemýšlím, jestli za to ten výlet do Prahy opravdu stojí

    OdpovědětVymazat
  14. Skoda že taky vypredaj nie je u nas tiež :( Určite by som išla keby som mohla :)

    OdpovědětVymazat
  15. jéé jak já bych tam ráda šla :) tak si to užij a pak dej vědět, co sis pořídila.. určitě toho bude hromada :)

    OdpovědětVymazat
  16. Být v Praze tak mi v návštěve tohohle nezabrání ani nevím co. Bohužel půlka republiky je půlka republiky :( :D
    Ale doufám, že se bude pořádné new in :)

    OdpovědětVymazat
  17. Pro mě je to sice trochu z ruky, ale možná se tam taky zajdu podívat :) přece jenom ta cena je opravdu lákavá!

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé, škoda. Budu v práci :(

    OdpovědětVymazat
  19. Tak do Prahy se bohužel nedostanu, ale chtěla jsem objednat pár stínů z jejich eshopu, kde mají taky slevy, ale trochu mě zklamal jejich přístup, neb jsem jim dvakrát psala dotaz ohledně poštovného, konkrétně jestli by se mi můj nákup vlezl do toho poštovného za 65,-, protože při objednávání jde vybrat pouze možnost za 110,- a vůbec žádná odpověď :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)