pondělí 17. září 2012

Essence Cherry Blossom Girl v reálu

Do drogerií se přiřítila nová limitovaná kolekce Essence s názvem Cherry Blossom girl. A než se celá vyprodá, chtěla jsem se zmínit o kouscích, které jsem si vybrala. Musím uznat, že se mi tahle kolekce po dlouhé době líbí a těšila jsem se na ní. Ale nebudu to okecávat, pojďme rovnou na to...


(web)

Celá kolekce ve své kráse. Ve stručnosti mé dojmy - za oční stíny ani tvářenku se mi vyhazovat peníze nechtělo, protože je mi jasné, že bych nic z toho nepoužívala a o kvalitě mě také nepřesvědčily. Rozjasňovač v peru je to samé, co má Essence ve své stálé nabídce, tedy děs běs. Když jsem se dívala na oční linky, tak z nich kapala barva, takže ty taky nebrat no a laky sice barevně pěkné, ale mám laků až až, takže jsem si jich také nevšímala :) A o zbytku si přečtete dál.


Už asi víte, že jsem původem straka a tak mě láká všechno třpytivé a blýskavé. Tento Shimmering body powder letěl proto do košíku jako první. Neptejte se mě proč, ale prostě tyto věci miluju a i když mají během roku jen značně omezené využití, i tak je chci :) Líbí se mi jejich použití třeba na dekolt nebo nohy na nějakou večerní událost. Barva pudru není špatná, taková růžovo-stříbrná, ale že by to bylo něco výjimečného to taky ne. Navíc co mě hrozně zklamalo, tak byl opět laciný obal. Jako ale fakt echt! Měla jsem už spoustu podobných tělových pudrů od různých značek a často byly podobně zabalené (tj.v papírové krabičce), ale papír byl pevný a neměla jsem pocit, že se každou chvíli roztrhne. Opravdu mohlo být balení pevnější a robustnější, protože tohle bych si jen tak do kabelky nedala, protože bych trnula hrůzou, jestli až se do ní podívám příště, nebude celá od pudru :)




Další věcí, kterou jsem hodně chtěla byly papírové řasy. Na mém pomyslném wishlistu jsou už asi tak od jara a stále jsem si říkala, jestli má cenu si něco takového kupovat. No a když už tedy v kolekci byly, tak jsem si je vzala a přemýšlím, na jakou příležitost by se tak hodily. Zatím mě žádná nenapadla, ale já věřím na osud a na to, že jednou za ně budu moc ráda a s hrdostí je vytáhnu ze šuplíku, použiju a sklidím velký úspěch. Jestli to bude za měsíc nebo za rok vám ale nedokážu říct :) Taky mě zajímá, jestli vydrží víc použití nebo ne, ale sázím na to, že budu vůbec ráda, když je v neporušeném stavu nalepím na oči :) Máte někdo zkušenost s papírovými řasami?



A na závěr malé překvapení. Součástí kolekce je i duo Lip pencils. Ani nevím proč, ale tahle korálová barva se mi nějak zalíbila, tak jsem jí do košíku přihodila taky. Jelikož na prodejně neměli tester, kupovala jsem trochu zajíce v pytli. Trochu jsem očekávala, že tužka bude asi na pytel, bude tvrdá a nebude kreslit. Ooo, jak jsem se mýlila! Tužka kreslí fakt senzačně! Je krásně měkká a po jednom přetření vám vykouzlí sytou rudou barvu. Upřímně mě to mile překvapilo a přemýšlím, že bych si skočila ještě pro tu druhou barvičku. Výdrž sice není zas tak bombastická, ale i když se trochu otře, tak rty jsou stále celkem zabarvené a jen tak se jich barva nepustí. Takže jestli něco z této kolekce podle mě stojí za to, jsou to právě tyhle lip pencils!




Tužka na rtech v akci :) Rudá sice není moje nej barva, ale ten odstín se mi vážně líbí (sice mi asi nesluší, ale to máte jedno) :)

A jak se kolekce líbí vám? Pořídily jste si něco? Nebo to máte teprve v plánu?

47 komentářů:

  1. Rendy, sluší, co povídáš. A opravdu mi ta intenzivní barva vyrazila dech. Skočím si pro tu světle růžovou:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro tu tužku si hned běžim. Je fakt super!
    A nechci být rýpavá, ale nepoužívej tolik "jako" a "fakt". V odstavci o pudru to hrozně bije do očí a celkově to vyznívá prostě divně. Neber to nijak zle, jen to prostě dokážeš napsat určitě líp :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, já myslím, že ta barvička ti naopak moc sluší:-) Já jsem na tu tužku právě četla recenzi a té slečně strašně vysušovala rty, navíc tam měla docela děsivý obrázek jako důkaz, tak jsem ji do té své giveaway nakonec nepřidala.. Mně osobně celá ta kolekce přijde barevně moc pěkná a určitě bych ji řadila od Essence spíš do těch povedenějších:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší a jsem taky původem straka, takže si mě trochu nahlodala s tím pudrem. To že ho vůbec nepotřebuji je samozřejmě jasné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Wowow, náhodou ti ta rtěnkotužka sluší fakt hodně! Já jsem zrovna dneska na tuhle kolekci koukala, ale nic mě nězaujalo, protože mi přesně jako tob přišel ten obal body shimmeru trochu fórový. Ale ty lip pencils omrknu asi ještě jednou!

    OdpovědětVymazat
  6. ta tužka ti sluší abys věděla.)

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie van Koten: děkuju :) mě přijde, že jsou tyhle barvy na mě prostě moc výrazné :) nad tou svěle růžovou uvažuji, tak uvidíme :)

    Jana: áá, moje chyba :) někdy se unáhlím a nečtu to po sobě tak důkladně :) napraveno!

    Mila: vážně? toho jsem si nijak nevšimla! Mě fakt rty vůbec nevysušuje, tak nevím :) je to ale možné. nemáš odkaz na tu slečnu? že bych na to jukla?

    Noogeta: vítej v klubu :)

    In your face: někdo by řekl, co čekat, když je to Essence, ale ten obal mohli trochu "vymazlit" a hlavně zpevnit, tak snad se mi nerozpadne :)

    lálilálilá: jééé, děkuju moc :) Holky, vy jste tak hodné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi ty barvičky, jsou takový krásně podzimní! Určitě chci i laky, i tu tužku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta Lip pencil mě celkem zaujala... něco podobného bych chtěla zkusit, tak si ji píšu do svého seznamu (vypadá to na celkem útratu v drogerii :))
    A sluší ti moc! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám zálusk na tužku, pudr a tvářenku. Teď už alespoň vím, že dvě věci stojí za to. A jak říkáš, ty jseš na vše třpytivé, já zas na vše "rozkošné" :D takže tvářenku si koupím snad i kdyby stála za starou belu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, slusi :)).

    S tou tuzkou si me nalaka, s tvarenkou/pudrem jeste uvidim...

    OdpovědětVymazat
  12. Holky děkuju moc :) vy jste tak milé, to si ani nezasloužím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou Ti to fakt sluší. :) Já mám pudr, řasy, stíny i tužku na pusu. Myslím si, že je to po dlouhé době jedna ze skvělých limitek. Pudr se mi zdá naopak robustní a pevný :))

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych řekla, že ti takové rty celkem sluší. Mě se ta kolekce na první pohled velmi líbí, ale jakmile čtu recenze a prohlížím si to důkladněji, tak si zase asi nevyberu nic:/ Možná ta světlejší varianta tužky, na tu se podívám, ale aspoň ušetřím:)

    OdpovědětVymazat
  15. Dala jsem si závazek, že od Essence už nic nekupuji a ty mi to takhle kazíš. :-) Ta tužka na rty vypadá krásně, sluší ti. Mám takové barvičky ráda. Pokud stihnu do nějakého Rossmannu zajít včas, tak si ji také pořídím.

    OdpovědětVymazat
  16. láká mě ten pudr a ta tužka :-o zrovna bych řekla, že bude úplně na prd! a náhodou - sluší Ti!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám Essence hodně ráda, ale jejich limitky se mi moc nelíbí. Tahle mi přide hodně "dětská" a ukřičená nebo jak to mám říct :D

    OdpovědětVymazat
  18. Byl to tenhle článek: http://www.innenaussen.com/2012/08/essence-le-cherry-blossom-girl.html
    Ta fotka byla teda dost odstrašující! :-(

    OdpovědětVymazat
  19. Mia: podle mě se povedla :) po těch několika posledních, co se mi fakt nelíbily je tahle povedená :) nezkoušela si ty řasy? :)

    Kristina: já často bývám v prodejně zklamaná, po tom, co prohlížím fotky, ale tentokrát jsem si své favority našla :)

    Stannah:no, upřímně jsem čekala, že tu tužku zhaním a ona mě tak pěkně překvapila :)

    Mar: děkuju moc :) taky jsem takový úspěch nečekala a říkala jsem si, že to bude další zbytečnost :)

    S: přesně takový dojem jsem měla z té předešlé Miami kolekce :)

    Mila: brr, teda to nevypadá pěkně :/ ale tohle mi teda ani jednou neudělala, takže jí nemůžu křivdit :)

    OdpovědětVymazat
  20. Aaaale ta farba ti nahodou velmi pristane! :-) Ja som rozmyslala nad tienmi, kedze pery nechavam vacsinou nude, ale ked hovoris, ze je to o nicom, kaslem na to, aj tak mi ich az nejak extra netreba :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Perfektní...tak to asi zítra naklušu do Rossmanna.
    Jinak jsem asi zaostalá, ale papírové řasy.. to slyším poprvé.

    OdpovědětVymazat
  22. ta tužka na tobě vypadá fakt báječně! hned pro ní běžím :D

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se to balení pudru strašně líbí a přijde mi normální.. :) nevidím na něm nic špatného. A s tužkou jsi mě moc potěšila! Moc se mi líbila a přemýšlela jsem o ní, tak teď už aspoň vím že si ji prostě musím koupit! :D

    OdpovědětVymazat
  24. twn pudr se mi hrozně moc líbí to balení a labutěnka... ale kilo za věc od Essence e podle mě moc :)

    OdpovědětVymazat
  25. U Mily na blogu jsem před časem nad touhle kolekcí jásala a chtěla si pořídit asi tak polovinu věcí. Nakonec mám jen ty řasy a uvažuju o lacích - žlutý (mám žluté období:D) a ten šedivý - které jsem předtím nechtěla vůbec, no a ten pudřík stále zvažuju. Na tvářenku (po vyzkoušení) a na stíny mám stejný názor jako ty, pořizovat nebudu.
    Těším se na tu další limitku - tu Wild Craft, snad se objeví co nevidět!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  26. Na tej poslednej fotke ti to fakt pristane ! Inak pekny nakup, tato kolekcia sa mi stašne pači, dufam že pride aj k nam :) Ak ano, určite nezabudnem na tu ceruzku na pery :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se ta barva na tvých rtech strašně líbí! Skvělé!!!

    OdpovědětVymazat
  28. No ta tužka vypadá fakt moc pěkně, sice nemám ráda tyhle pera, fixy, tužky na rty, ale asi jí zkusím, dík za tip

    OdpovědětVymazat
  29. Jo, tak jsem to byla očíhnout znovu a výsledek je ten, že pudr si nekoupím. Nechtěla jsem ti věřit to s tím odbytým obalem, ale je to tak. Jedna krabička byla pootevřená, tak jsem ji chtěla dovřít - a pudr se mi cpal ven všude, všemi spárami, co na té krabičce jsou :-/ Ač byl jinak ještě zafóliovaný pod tou pudřenkou... Kdepak, nic z toho nebude.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  30. Pořád jsem čekala, kde se objeví nějaké pořádnější články o těhle limitkách a ne jen "tohle tam bude" a ejhle, jsi to Ty!:) Na obrázcích se mi strašně líbí ta labutěnka, ale to balení asi opravdu za to nestojí:( A tělové pudry nevyužiji vůbec. Nu což. Řasama bych si asi vypíchla oči, ale těším se až je někde na někom potkám, určitě to udělá krásný efekt. A tužka mě mile překvapila! Žádnou takovou nevlastním, třeba se rozhoupu ke koupi:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  31. Sluší ti! :) O tužce přemýšlím taky, vypadá opravdu krásně))

    OdpovědětVymazat
  32. Máš uplně stejný vkus jako já :)
    Určitě si vezmu ten pudr a ty řasy, na maturák jako dělané, ale budu je skladovat a pak se bojím, že z toho nic nebude :(

    http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Napsala jsem o Tobě článek u mě na blogu :) Doufám, že Ti to nebude vadit <3

    OdpovědětVymazat
  34. Tak tu tužku musím mít! A naopak ti sluší. púřijde mi, že tě celou rozzáří :)

    OdpovědětVymazat
  35. Veve: pro mě byly stín o ničem a i kvalitě stínů Essence obecně dost pochybuju

    Catherine: děkuju, moc mě to potěšilo :)

    Jinak moc všem děkuju za tak milé komentáře, ani nevíte, jak mě celý den těší :)

    OdpovědětVymazat
  36. Zrovna včera jsem na tuhle kolekci koukala a zaujaly mě lip pencils, ale jelikož trpím na sušší rty, tak jsem se bála aby moc nevysušovaly.. No myslím, že při příští návštěvě Rossmanna jednu přihodím do košíku :) Jinak na poslední fotce ti to vážně sluší, žádný že ne :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já si myslím, že ti barvička sedne :).

    OdpovědětVymazat
  38. já snad budu mít štěstí v sobotu a kolekci omrknu! co se mi ale tedy zalíbilo jsou ty řasy - ty jsou naprosto kouzelný, úžasný a dokonalý! ách! :D moje úchylný já se probudilo! :D

    OdpovědětVymazat
  39. Tak pro tu tužku hned zítra jdu. Chtěla jsem si koupit nějakou rtěnku a pořád jsem nevěděla jakou a už vím. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Teď jsem se vrátila z potulek, projíždím blogy, ani jsem nepřečetla, cos napsala, ale vidím dole fotku a musím říct: Wow! Moc Ti to sluší. Vždycky ses fotila tak pokradmu a já měla pocit, že se Ti to spíš škodí, přestože jistě budeš hezká a dnes jsi předčila mé očekávání.
    Normálně jsi mě navnadila na červenou na zítřek :D

    OdpovědětVymazat
  41. No páni ta tužka na rty má úžasnou barvu a podle mě Ti sedí! Takže bez obav :) Škoda, že u nás zatím takhle kolekce není, ale až bude určitě hned omrknu a tu tužku možní také pořídím :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Rendy,
    tak jsem na v reakci na tvůj článek vyrazila celá natěšená do rossmana a myslela jsem, že mi trefí.. Nová kolekce tam sice je, ale netuším jak to dělají, že všechny tužky na rty vypadaly, jak kdyby je použilo 150 lidí snad :( Budu muset zkusit ten druhý co tu máme...

    OdpovědětVymazat
  43. angellovely-things: děkuju moc :)

    Barbora: no, tak nějak jsem to očekávala, protože tam nebyly testry :/ Jooo, holt Kladno je Kladno :/

    OdpovědětVymazat
  44. Tie riasy sú úžasné! Vôbec neviem, kam by som ich použila, ale aj tak by som im neodolala! :D A púder ma tiež zaujal :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)