čtvrtek 20. září 2012

E.L.F Shimmer Lip Gloss porovnání odstínů

Před časem jste mohly na facebookových stránkách E.L.F hlasovat pro blogerky, které měly poté možnost vyzkoušet a hlavně vyfotit lesky Shimmer Lip Gloss. Chtěla bych poděkovat všem, co pro mě hlasovali a vážně jsem nečekala, že je budu zkoušet zrovna já, protože jsem první nebyla. Dlouho se nikdo neozýval, takže jsem na to skoro už zapomněla a až nedávno jsem se dozvěděla, že jsem byla jedna mezi vybranými. Trochu mě to překvapilo a vlastně ani nevím, kolik blogerek celkem vybrali, takže to bude asi malé překvapení pro všechny z nás :) Je mi jasné, jak se některé z vás staví k této značce, ale má stále i spoustu svých fanoušků, takže pro ty bude dnešní článek asi přínosnější. Tedy alespoň doufám :) Pokusila jsem se vám všechny lesky vyfotit i na rtech, abyste měly lepší představu o tom, jak vypadají.




V nabídce je celkem 6 odstínů. Jednotlivé názvy máte u každého lesku napsané. Na první pohled mi přišlo, že se od sebe barevně lesky celkem odlišují. Po vyfocení všech na rtech a poskládání fotek vedle sebe mi přijde, že se skoro téměř neliší. Možná se mi to jen zdá, ale vážně mi to tak připadá. Lesky mají na stránkách celkem stručný popis - "Třpytivý lesk na rty - překrásné barvy s vysokým leskem a příjemným nelepivým složením". S tím, že jsou to na první pohled pěkné barvy souhlasím. Lesklé jsou taky opravdu dost, ale že nelepí? To jako vážně? Jsem asi divná, ale slepily mi pusu skoro k sobě. A to jsem dala vyzkoušet lesky i kamarádkám a na tomhle jsme se shodly. Takže lepí, ale na druhou stranu barva zase vydrží a nesmyje se po prvním napití. Něco za něco. Takže si vyberte, co je pro vás lepší - lepit a dlouho vydržet, nebo nelepit a být hned fuč? Obaly jsou takové obyčejné, celkem nic, co by oku lahodilo tak, že bych juchala, ale jsou alespoň takové bytelné. Co mě ale lehce rozladilo byl fakt, že nejtmavší rudý odstín jaksi stále vytéká. I když s ním nic nedělám a jen stojí na stole, tak je víčko stále opatlané a umazalo už kdeco. Jiné odstíny to nedělají, takže tohle je asi nějaký vadný obal nebo co. Ale do kabelky bych se ho bála dát, protože je mi úplně jasné, že by zamazal všechno! No, tak se pojďme podívat na ty odstíny jednotlivě.
























Jak vidíte, tak odstín LOVE je nejvýraznější ze všech. I tak si ale troufám říct, že není tak výrazný, že by nešel nosit i přes den. Barva v tubičce vypadá mnohem výrazněji, než jaká je pak na rtech. Původně neoblíbený BELIEVE se nakonec jeví jako sympaťák a kdybych si ho sama na rtech nevyzkoušela, určitě by nepatřil mezi mé favority. Dalším favoritem je asi INSPIRE. Ale mezi sebou nejsou odstíny bůhví jak rozdílné, takže je skoro jedno, jaký si případně vyberete.

No, tak snad někdo lesky nafocené v reálu ocení a třeba mu i při výběru pomohou. Koho E.L.F nebere, tak chápu, že to pro něj má nulový přínos. Lesky bych si sama od sebe asi nekoupila, ale jsem ráda, že jsem je mohla vyzkoušet a porovnat mezi sebou. To lepení jim fakt nemůžu odpustit a to, že jeden z nich i stále vytéká z obalu mě štve asi nejvíc.

Má s těmito lesky někdo z vás zkušenost? Líbí se vám jak vypadají? :)

EDIT: dneska jsem se dozvěděla o zajímavé novince :) Více info zde.

20 komentářů:

  1. ty jo takovych lesků ! pekne odstiny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí líbí :). Ale nemám obecně moc ráda věci se třpatkami.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi víc, než jsem čekala! Nekoupím si sice žádný, ale kouká se na to pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi love odstín, ale asi si ho nekoupím...E.L.F od jisté doby moc nemusím. Navíc přehnanou lepivost moc ráda nemám...

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem zatím z lesků od elfu nebyla úplně na větvi...ale barevně jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  6. Nemôžem si pomôcť, ale E.L.F. ma absolútne neláka.

    OdpovědětVymazat
  7. Love se mi hrozně líbí, jen škoda, že mi takový barvičky moc nesluší... Fantasize a Hope taky vypadají moc hezky, i když jsem chvilku měla pocit, že je u nich jedna a ta samá fotka jak jsou si podobný :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají náhodou pěkně, třpytivé jsou teda dost a tvým rtům sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. člověk alespoň nešlápne vedle při výběru odstínu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fantasize vypadá úžasně, ale já teda nic lepivého na rtech nesnesu, takže dám raději od těchto lesků ruce pryč :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to lepení bych asi nepřekousla. Jinak ale vypadají docela pěkně.

    Mimochodem, na mém blogu probíhá giveaway o 3 essence pigmenty :)

    http:/this-alice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí asi Dream :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se ty odstíny líbí všechny!
    PS. Až teď jsem si nějak všimla jak krásné máš rty :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak zrovna od ELF vůbec nic nemám a ani mě nenadchl natolik abych si něco objednala... Lesky ale nevypadají špatně, jen mě překvapuje jak hutně vypadají v lahvičkách a jaký je výsledek! A osobně neznám lesk, který by nelepil:( Veronika

    OdpovědětVymazat
  15. Také se mi líbí, ale zatím jsem ještě od elfu nic neobjednávala, ikdyž už jsem několikrát chtěla :).

    OdpovědětVymazat
  16. Tieto lesky sa mi páčia, ale nie natoľko, že by som si ich išla objednať... z elfu som bola zo začiatku celkom nadšená, asi ako väčšina, čo túto kozmetiku objavila, ale čím ďalej, tým viac moje nadšenie opadáva a už nemám potrebu znova objednávať :)

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny lesky jsou nádherné a ty odstíny mě prostě dostaly. To že lepí se mi moc nelíbí ale možná bych to byla schopna odpustit :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké porovnání, ty barvy jsou všechny krásný, asi bych si nedokázala vybrat jenom jeden odstín! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)