sobota 8. září 2012

Dny Marianne 2012

Včerejší den byl opravdu náročný, hektický, ale na druhou stranu jsem si ho vážně moc užila :) Nestihla jsem tolik fotit (všude byly hrozné davy) a proto od fotek nečekejte bůhví co. To, co bude stát za zmínku určitě postupně vyfotím lépe a povím vám své dojmy :)



Po ránu byly pražské ulice ještě krásně prázdné. Později se davy valily všude!


Marianne stan, kde za 5 účtenek dostanete dárek + si můžete předplatit Marianne



Počasí se opravdu povedlo :)




Sephora vsadila na giga reklamu v ulicích a celý den jsem zakopávala o brigádníky v tričkách Sephora. Reklama zdá se zabrala, protože do Sephory se nedalo skoro ani vejít :)




Nevím jak vy, ale já většinu potřebných obchodů našla v okolí Palladia. Byl to fakt blbý nápad, když nesnášíte davy lidí a nebaví vás čekat hodinu fronta :)


Někdo z vás psal, že mu tašky ani k velkému nákupu nechtěli dát. V Palladiu je cpali ke všemu! I jeden lesk do nich byli schopní zabalit :)



No a teď malá dokumentace nákupů. Některé fotky jsou fakt špatné, za to se omlouvám, ale nikdo asi nepředpokládá krásné fotky oblečení a bot na kosmetickém blogu :) Doufám...





Nějaké dárečky za mojí práci - boží vůně Ralph Lauren, Aqua Source na noc od Biothermu a YSL Rouge Volupté v odstínu 13.



V Lushi jsem koupila jen šampuk, který už mi došel, na větší nákupy jsem neměla chuť ani přebytečné finance :)



Do drogerie jsem jen tak rychle nakoukla. Olej na vlasy Loreal jsem koupila spíš ze zvědavosti, chci ho porovnat s Mythic Oilem, ale něco mi říká, že ten Elseve nebude tak dobrý, takže stejně skončí nakonec u mámi v koupelně :)


Tenhle nákup není z obchodu, ale z parfums.cz. Konečně mám Tangle Teezer do kabelky a vyzkouším všemi vychvalovaný Macadamia Natural Oil.



Douglas mě letos tolik nebavil. Ty davy, co byly skoro na ulici mě tak odradily, že jsem rychle popadla jen tyhle gelové stíny, co se třpytí naprosto božským způsobem, vyfasovala jsem mini (opravdu ultra mini) řasenku Collistar a šla jsem. K nákupu byl jako dárek i mini odličovač Douglas XL-XS, který na fotku zapomněla jaksi umístit, nevadí :) Novinka pro mě byla, že se v Douglasovi prodává mini Biosilk.



Sephora v Palladiu byla taky nechutně přecpaná a co mě naštvalo nejvíc, byl fakt, že schválně zdražili většinu zboží! Takže lesk, co si normálně koupíte za 150Kč stál najednou 290Kč. Velice zajímavé že? O parfémech ani nemluvím! Poslední kapkou bylo, když mi slečna u pokladny řekla, že nemají dárek, který avizovali a že mi dá tedy jiný. Bylo by mi to jedno, kdybych to nekupovala pro někoho jiného. Takže jsem místo s kabelkou skončila s diářem Guerlain, který je ale moc pěkný :) Holt nemůže být každý den posvícení no.


Jinak jsem sehnala, co jsem potřebovala, takže jsem ve výsledku spokojená, ale ty davy mě prostě ničí...



Zmiňovaný diář jako náhrada za chybějící dárky. Alespoň, že byly slečny tak milé a snažily se každému ty chybějící věci kompenzovat něčím jiným.


Miniatura denního krému byla opravdu miniaturní :)


Něco málo z Manufaktury



V L´Occitane jste si svůj dárek mohly vybrat samy :) Bylo z čeho vybírat a já si vybrala jak jinak svůj milovaný krém na ruce :)




Na Clinique taštičky k nákupu jsem se tentokrát vykašlala, protože do nich dávají furt to samé a mám toho doma ještě tunu. Mnohem zajímavější pro mě byly tyto verze, co mají jen v Tesco My Národní. Za 230Kč (po slevě) máte celkem velké výrobky + taštičku :)




A teď pár kousků oblečení, co se fakt složené fotit nedá :) Jak to jen ty módní blogeři dělají? :) Nahoře pár doplňků z Gatu a dole triko a balerínky z FF.


HMko mám ráda, takže každou slevu uvítám. Potřebovala jsem nějaký doplněk na svatbu našich kamarádů, tak jsem ráda, že jsem sehnala tenhle náhrdelník.


Po dlouhé době jsem si udělala radost i pěknou kabelkou. Do Manga pro ně chodím snad nejradši a na tuhle jsem si brousila zuby už dlouho.


Psaníčko je sice z Asosu, ale do new inu prostě patří :)


Peříčkové doplňky mě stále baví, tak jsem přihodila ještě tyto naušnice, jeden svetřík aby to ladilo a je vám asi jasné, že letošní podzim a zimu jedu na modré vlně :)


Ach jo, proč to všechno oblečení vypadá jak zmačkané hadry :)


Poslední kosmetický úlovek je také dárek. Tak pro vaši představu, o čem si možná už brzy přečtete :)


Po náročném obíhání centra v blbých botech jsem si šla vychutnat masáž do Thajského ráje v Celetné ulici. Opravdu balzám na duši po celém dni čekání ve frontách, strkání a zničujícího cupitání po dlažebních kostkách. Nejdřív mě čekalo ožírání nohou od rybiček Garra Rufa a poté thajská olejová relaxační masáž. Výhled na ulici byl skvělý a byla jsem ráda, že člověk seděl vysoko nad ulicí, protože sedět jak výloze v přízemí by se mi nechtělo. Rybičky lechtaly jak blázen, ale člověk nesměl dělat prudké pohyby, aby je nezranil. Citlivkám nedoporučuji, protože by se asi zbláznili z toho šimrání :) Masáž pak byla opravdu senzační a ač jsou thajské masáže většinou celkem drsné a bolestivé, tuhle jsem si velice užila a odcházela jsem voňavá a celá naolejovaná :) Vřele doporučuji všem :)







Celý den jsem zakončila na pokecu s "kolegyněmi" blogerkami, které jsem moc ráda poznala a pěkně si s nimi popovídala. Tak doufám, že sympatie byly oboustranné :) Jsem teď úplně mrtvá, necítím nohy, všude po zemi se válí tašky, ale kašlu na to a jdu spát (je zhruba půlnoc). Celý víkend se asi ani nehnu, ale strašně se těším, až to na sebe všechno navlíknu a vším se namažu a namaluju :) Pochlubte se, co jste si nakoupily vy a podělte se o vaše zážitky z celého nakupovaní. Jestli už jste o svých úlovcích psaly, hoďte sem klidně i odkazy :)

51 komentářů:

  1. Teda, ty dny marianne vypadají opravdu zajímavě a přeplněně :D Tak uvidíme jaké to bude u nás v Brně))

    OdpovědětVymazat
  2. Naši brněnskou Sephoru hodlám od teď bojkotovat.
    Víceméně kvůli té dárkové taštičce Benefit jsem si vystála plhodinovou frontu na pokladnu, nakoupila jsem They're real a Eye bright (normálně bych si ji asi nekoupila za tu cenu, bez vidiny dárku) a nějaké výrobky značky Sephora a slečna prodavačka mi až PO ZAPLACENÍ, při podávání zabalené tašky oznámí, že taštičky Benefit bohužel došly a že mi tedy dá něco jiného!
    Takže místo krásné taštičky a vzorku Porefessional (který jsem opravdu chtěla vyzkoušet) a They're real jsem dostala hnusnou plastovou taštičku s 5 miniaturními vzorky (gel proti celulitidě Clarins, asi tak 2,5 ml - tak na jedno natřená, jakési tělové mléko Biotherm v miniaturním sáčku, 5ml vzorek Make upu Benefit v příšerně, ale příšerně tmavém odstínu a dva 2,5 ml vzorečky krémů Sampar a Dior)

    Opravdu, přístup k zákazníkům příšerný a to navíc bylo včera ve 3 odpoledne (!)

    Takže odted už nákupy jedině přes internet nebo v zahraničí, tohle opravdu nemám zapotřebí a už vůbec ne se sephoráckými napálenými cenami.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, to vypadá na fakt náročný den :-)

    Jen info o Sephoře mě teda krutě zklamalo :-(

    OdpovědětVymazat
  4. proč mi to děláš??? rozhodla jsem se neutratit ani korunu... jenže tohle je opravdu trápení, tak nakonec asi ještě vyrazím :-D
    krásné věci, těším se na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Týjo, kolik věcí! Super článek :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já byla v Sephoře v Letňanech a davy žádné, u Benefitího stojanu krásně prázdno, takže jsem spokojeně nakoupila They're Real a Dr. Feelgood a jako dárek jsem dostala dvě miniatury They're Real a dva malé Porefessional :) Plus ta taštička, čokoládička, lízátko, nějaké ty vzorky, pilník a ještě 20 % sleva, paráda :) Jinak jsem kupovala jen knihy.

    OdpovědětVymazat
  7. Musím ještě zajít do toho My. Štve mě, že nevim, co myslej tou "selektivní kosmetikou", jestli tam vůbec bude něco, co by mě zajímalo. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Catherine: byly hodně přeplněné, ale proč se vůbec divím, když je to tak pokaždé :)

    Eiwen: tak to se ti nedivím, že jsi byla naštvaná, to bych taky byla! Já kvůli tomu šla hned ráno, protože mi bylo jasné, že taštička bude hned pryč. Docela mě naštvalo, že neměli dárky, co slibovali, ale stejně s tím člověk nic neudělá :/

    Mar:já nechtěla :) ale některé slevy jsou lákavé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo, říkala jsem si, že mě to, že nebudu v Praze, aspoň donutí neutrácet, ale nějak to nefunguje :D. To s tou Sephorou je teda dost vtipný, že všechno zdražili. Jinak díky za echo s Biosilkem v Douglasu, skočím tam pro něj - mají i tu malou 15ml lahvičku? Taky jsem přemýšlela o těch malých sadách od Clinique, ale pak jsem si říkala, jestli by ta řada na akné nebyla moc velká drsárna. Nejradši bych asi vyrazila do L'Occitane, brousím si zuby na mandlový sprchový olej.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to si udělala veliký nákup. Já jsem byla včera odpoledne na Arkádách a v Sephoře ani moc lidí nebylo... Přeci jen je to asi trochu z ruky. A tašku Dny Marianne mi taky nedali. A kolik si prosímtě utratila? :D

    OdpovědětVymazat
  11. V takových chvílích jako jsou dny marianne jsem ráda za naše menší město, kde máme ale většinu obchodů taky. V sephoře jsem byla asi s dalšíma 5 lidma. A i když na naše město bylo v 10 ráno v Haemku hodně lidí, tak s Prahou se to nedá srovnávat ani náhodou :D

    OdpovědětVymazat
  12. In your face:Biosilk měli jen ten nejmenší, u pokladny za 49Kč :)

    Klára: věřím, že všude jinde bylo méně lidí, ale to Palladium bylo fakt příšerný :/

    Michaela: v HM to bylo kupodivu v pohodě, žádná fronta na kabinky ani u pokladny, což mě docela mile překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Se nemůžeš divit, já se Náměstí Republiky a okolí obloukem vyhýbala včera a mám to v plánu i celý víkend. Jen přemýšlím o skoku do Douglasu.) vážně to tam nebylo nic moc?

    OdpovědětVymazat
  14. U nás v Košiciach je ticho. Robím v nákupnom centre, ale nejaké davy ľudí som nezaznamenala. Každopádne, dni Marianne sú u nás asi len tretí rok, polovica dobrých obchodov tu nie je, takže žiadne terno. Zaujímalo by ma ako je na tom Bratislava.

    OdpovědětVymazat
  15. Óooo, bezva, poletím pro něj :).

    OdpovědětVymazat
  16. Tak takovéhle dny miluji! I včetně toho vyčerpání, to je prostě vyčerpání po dlouhém nakupovacím dni -- no a to já si nechám líbit :-)
    Dnes mě to čeká, HURÁ!

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem dny Marianne absolvovala jednou, a když jsem viděla, jak všude mají přelepené ceny na vyšší, aby se jim to pořádně vyplatilo, tak jsem se fakt musela smát, že tohle je možný jenom v Čechách. Od tý doby mě to nechává chladnou.

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, hned jak se dostanu do Brna, musím si zajít pro ten mini Biosilk! Jinak ti závidím, skvělé úlovky! :)

    OdpovědětVymazat
  19. souhlasím s naštváním na sephoru..schválně si počkám až bude po dnech marianne a půjdu se na ty ceny znovu kouknout.
    Jinak já jsem také nakupovala v paladiu a fronty mi nepřišly tak nesnesitelné až na orsay kde jsem myslela že se nemůžu dožít zaplacení a to bylo asi 10:00. Myslím si že sobota bude pekelná:D
    A dneska sem spala se svýma novýma botičkama a řasenkou:D

    OdpovědětVymazat
  20. Je vidět, že ses rozhodně neflákala:-D A aspoň za mě musím říct, že byly oboustranné;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, ty balerínky jsou nádherné! Určitě si je koupím, pokud je seženu. :)) Hezký článek, jako každý. :*

    OdpovědětVymazat
  22. Dny Marianne jsme absolvovaly včera s mamkou, jediné, co jsme z kosmetiky potřebovaly, byla tvářenka Bourjois pro mamku. Už v 11 dopoledne byly v Sephoře, do které jsme šly jako první, některé odstíny vyprodané, takže jsme si užily maraton po brněnských parfumerkách za tím jediným pravým odstínem. Jinak jsme nakupovaly jenom oblečení a já jsem si nakonec udělala velikou radost rozšířením k jedné stolní hře :) Davy byly všude obří, v Brně lidi vozí ke vzdálenějším nákupním centrům autobus, a prý už kolem poledne se do něj vždycky tak polovina lidí nevešla.

    OdpovědětVymazat
  23. jéé Renduš já ti to tak závidím, já chci taky! :D já bych utrácela, až bych brečela, vážně :D

    a já nemusím ani chodit na masáže, aby mě okusovaly rybičky :D my máme zřejmě tenhle druh u nás v pískovnách :D protože stačí, abys tam chvíli stála nehnutě a už tě okusujou :D :D

    OdpovědětVymazat
  24. ty jo, já se tak těšila a jsem nemocná :( fakt pech :/
    ale říkala jsem mamce o tom lesku jak tady píšeš a strašně nás to obě rozčílilo, je to fakt hnus!

    OdpovědětVymazat
  25. Super článek, na tohle jsem vždycky strašně zvědavá, co kdo ukořistil :) Já vyrazila dnes dopol jen s mamkou na Chodov, takže mě od všech parfumérek držela daleko. Já si pořídila nakonec jen jeden svetr v Orsay, za to mamka svetřík v M&S, šaty v Pitro Fillipi, top a sukni v Karen Millen, podprsenku v Triumphu a nové povlečení ve Scan Quiltu. :D Já měla vyhlídlé naušnice Emporio Armani a po bližším prozkoumání jsem zjistila, že jsou z tmavého stříbra, takže se mi přestaly líbit. No aspoň jsem dva litry ušetřila :)
    U tebe se mi strašně líbí ty balerínky z FF, připomínají mi Tory Burch :))

    OdpovědětVymazat
  26. super nákupy!!
    ja som sa tiež vybrala včera, nech to mám rýchlo za sebou, chcela som len zájsť do HM, po pleťovú kozmetiku do Clinique, korektor do Douglasu a prípadne si ešte kúpiť nejakú drobnosť. smer som mala rovnaký ako ty teda Palladium + Na Příkope, do Sephory som ani nešla, lebo všetky ostatné mali 25% off. v Douglase som čakala hodinu od 10. ráno, neskutočné rady a strašne veľa ľudí, ceny nastrelili aj tam, kedže doma som si všimla že v priemere o 50 Kč boli výrobky na účtenke drahšei ako na etiketách na výrobkoch, ale čo už.
    To obrovské množstvo ľudí mi ale vadilo strašne a hoci som ešte podvečer zamerila na Chodov, že si ešte niečo pekné vyberiem, ako som došla do Douglasu a Sephory, zobrala som prvý bronzer od BB a utekala preč :D Ešte ma tam zaskočila cena Hypnose v Douglase okolo 850 :-/
    inak do My sa aj celkom oplatí ísť, bol tam celkom kľud a aj zľavy a akcie sa dajú.
    teším sa na tvoje recenzie, máš toho skutoče požehnane :)

    OdpovědětVymazat
  27. jsem asi divná, ale mě dny marianne nějak neberou ;) ... párkrát jsem využila, ale nikdy mi to ve výsledku nepřišlo jako nic extra (těch kuponů jsem využila pokaždý naprostý minimum), akorát lítačka a davy - takže teď na to už druhej rok peču ... protože stejně mě vždycky zajímaj leda slevy do parfumerek - kde ovšem obligátních 20% v Sephoře se dá bez problémů sehnat celej rok, v akcích i víc než těch 20 (a to aniž by zároveň zdražovali o 100% - s tím jsi mi solidně vyrazila dech!), oblečení většinou takhle na nákupy na povel nevyšlo (skoro nic se mi zrovna nelíbilo ... třeba letos mě zaujal jen Kappahl, jenže tam mi stejně pořád posílají klubovy slevy na mobil, takže taky zbytečný se nervovat)

    ale nakoupila jsi pěkně, líbí se mi ten náhrdelník a taška - a baleríny vypadají jak Tory Burch ;)

    OdpovědětVymazat
  28. K: nevím jak dnes, ale včera fakt hrůza. Všichni chtěli Bobbi Brown, La Mer a všechny ty jejich exkluzivky, co jinak stojí tisíce, takže fronty jak blázen. Ale tipuju, že dneska bude větší klid :)

    Kami: tak dej pak vědět, co sis nakoupila

    Em ma: jako třeba v HM byly ceny stejné, ale ta Sephora mě dostala! Chtěla jsem koupit jednu voňavku od DKNY, co normálně stojí cca 900kč a teď byla asi za 1300! fakt hnus

    Lady: no, buď v klidu, do Vánoc si nic nekoupím :)

    lálilálilá: já si na ten lesk taky počkám, protože mě nehorázně vytočili!

    Dejnicka: to jsem moc ráda :) Doufám, že se ještě někdy budeme mít možnost sejít a pokecat :)

    Mia: které myslíš? Béžové nebo modré? :)

    Michaela: je mi jasné, že v Brně musela třeba taková Sephora taky praskat, když je tam jediná. Podle mě vyrazili všichni včera, aby dneska měli klid a volno :)

    Natálje: haha, tak třeba když rybičky v salonu doslouží, vylejou je někam do rybníka :) jinak buď vážně v klidu, já si teď zas dlouho nic nekoupím a budu mít smůlu :)

    Jaycee: já byla včera taky v šoku, ještě že ten Benefit nezdražili!

    Markvitka: já se taky vždycky těším na úlovky ostatních a zatím nikde nic :) Jinak ty balerínky mi tuhle značku taky připomínají, skoro čekám, až se ozve někdo, že si kupuju fejky :) ale mě se líbily barevně a jsou fakt pohodlné :)

    Tatranka: včera i v Clinique bylo narváno, fakt fronta jak blázen :)

    Moora: jako do Sephory neni sleva 20% nic extra, ale chtěla jsem nějaké ty dárky, když si to chci tak jako tak koupit a můžu k tomu něco dostat, tak proč ne :) A do HM slevy tak moc nebývají, tak toho ráda využiju, ty naštěstí ceny nenapálili. Jinak balerínky mi taky stylem TB připomínají, ale kvůli tomu jsem si je nekupovala :) Jsou fakt pohodlné a hlavně ta barva mi ladila ke zbytku nákupu :)

    OdpovědětVymazat
  29. já tohle ignoruju... Nemám ted moc peníze a hlavně vždycky pak nakoupim moc zbytečností. Naštěstí spousta obchodů dělá slevový akce i normálně.
    Hrozně se mi líbila ta akce na taštičku Benefit - jako jako sorry, když už v pátek odpoledne byly v CELÝ Praze jenom 3 kusy??? no to je fakt vrchol.

    OdpovědětVymazat
  30. Tu kabelku z manga mám taky, hodně podobnou - hnědou :-) ale musím ti říct, že ty řetězy po pár měsících trošku reznou :-(

    OdpovědětVymazat
  31. ja som 1x zazila tento rok dny Marianne vcera, ale nie ako ucastnik nakupov, ale pozorovatel..to bolo nieco neskutocne co sa dialo do Vankovke..fronty v obchodoch neskutocne, zenske sa dobre ze nie sli pozabijat kvoli obleceniu v H&Mku..mozno aj dobre ze som nenakupovala, lebo by ma trafil slak :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tyjo s tou Sephorou je to nehoráznost, to jsou normální ubožáci. Nechápu, proč jsou teda do tý akce zapojený, když to vlastně pro zákazníky ve finále žádná sleva není, když natahujou původní ceny! To je děsný! Koupila sis krásné věci, balerínky rozhodně nevypadají jako nějaký fejk, jsou skvělé! A k těm rybičkám bych nohy nikdy nestrčila:)))))))

    OdpovědětVymazat
  33. Rouge Volupté už nikdy! Dostala jsem 2 odstíny, jeden béžový a druhý nechutně růžový ukrývající se pod číslem 7. S oběma se naprosto příšerně pracuje, o výdrži nemůže být ani řeč a ty barvy jsou víceméně příšerné. Kazí se mi na polici a jedinné co mi brání v tom , mrsknout s nima do koše je jejich cena, která vzhledem k tomu, že se jedná o nejhorší rtěnky, které jsem kdy měla doma opravdu řádně přemrštěná!

    OdpovědětVymazat
  34. Sephora sucks! Jako fakt, jejich přístup k DM trapas, taky o tom budu psát :)

    Jinak, nejvíc se mi líbí ty balerínky a potom mě zaujaly ty ryby, ale na to su srab :)

    OdpovědětVymazat
  35. No, byla jsem na Příkopech a docela šílenství :D člověk se sotva protlačil uličkou a když jsem pak viděla tu frontu, tak jsem raději odešla (o to líp, protože bych tam určitě nechala majlant, takže aspoň něco pozitivního :)).

    OdpovědětVymazat
  36. Ukojím tvou zvědavost, jestli budeš chtít, tak se jukni ke mě, právě jsem sesmolila článek o mých Dnech Marianne:
    http://therezka-my-world.blogspot.cz/2012/09/dny-marianne-aneb-muj-patecni-utok-na.html

    Každopádně u mě velká spokojenost! S těma přemrštěnýma cenama jsi mě překvapila! Nikde jsem si toho nevšimla. I když je fakt, že jsem si všimla, a to mě překvapilo, že ten nový krém na kruhy pod očima od Clinique stál v Sephoře cca 1490,- a u Clinique stojí normálně 1190,-... Tak to bude asi těmi DM. Já v Sephoře v Palladiu vůbec nebyla, vlastně mě ani nalákala, ale pak jsem tam stejně vlezla :-D.

    Ty baleríny mě taky zaujaly, ale uvidím, jestli mi budou. Ale myslím, že FF slevy nemělo, ne?

    OdpovědětVymazat
  37. Mám pěkný průvan v peněžence, na druhou stranu jsem nakoupila vše, co jsem potřebovala, i když hlavně oblečení a kabelky, na které jsem ujetá víc než na kosmetiku.
    Nemile mě překvapila Sephora (stejně jako tebe), hned se mi zdálo, že výrobky zdražily... Přesto jsem neodolala tvářence Coralista od Benefitu (tvůj nedávný článek mě k tomu dost nakopl - a najednou už naprosto chápu, proč píšeš, že ti drogerkové tvářenky nevyhovují. Už sama vidím rozdíl, z tváře se ani nehne, zatímco drogerková do hodiny zmizela) a řasence Bad Gal, protože jsem moc chtěla dárek (a měla na něj štěstí, protože měli už jen poslední dva kousky - na Floře kolem půl 4).
    Zkrátka, ještě že jsou Dny Marianne jen jednou do roka. Už dlouho se mi nestalo, že bych během jednoho dne utratila tolik peněz. Ale nelituju, protože vlastně žádnou zbytečnost nemám. A aspoň vím, jaký je to pocit, dát za tvářenku tolik peněz, moje první drahá kosmetická zkušenost. Jednou budu tvůj blog proklínat:-))) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  38. Tak tohle jde naprosto kolem mě ... koukala jsem na ty slevy u kámošky a nic mě nezaujalo tak (nebo spíš takhle - nepotřebuji nic teď) a ty slevy mi nepřijdou nějaké závratné ... no ale některé ty dárečky bych si celkem líbit nechala :) Jinak pěkně si nakoupila takže se těším na recenze :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. Moc pěkný článek a už se těším na recenze- skvělé věci. Já nesnáším fronty, takže tohle mě zatím celkem neláká.. :))

    OdpovědětVymazat
  40. Jé, v My na Národní jsem byla hned vedle Clinique u Lee Stafforda, škoda, že jsem tě tam neviděla!

    OdpovědětVymazat
  41. Suzie: tak nějak jsem to čekala, že budou hned pryč. Alespoň nějaké byly, narozdíl od jiných značek, které dárky ani nedodaly!

    Kačenka: ty řetízky se časem otírají, ale určitě to není rez :)

    wykyy: to se nedivím, protože v Brně asi HMko nemá tolik poboček, v Praze kupodivu v pohodě, ani frontu na kabinku jsem nečekala :)

    Beauty of body: kašlu na to, koupím si ten lesk až bude ta akce starý za nový a budu ho mít s 50% slevou :)

    Martina: s Rouge Volupté se musí umět pracovat :) nesmíš jí nanášet rovnou, ale ťupkat s ní jemně rty nebo jí nanášet štětečkem , protože by to působilo hrozně a přemalovaně :) já na ní nedám dopustit :)

    Dashulka: těším se na tvé zážitky :)

    Therezka: moc pěkný nákup :) jako Sephora mě vážně zklamala, kdyby nebyly ty dárečky, tak na to kašlu!

    Harmony: ani nevíš, jak moc mě to těší a jsem ráda, že ten rozdíl sama vidíš a máš porovnání :) Měla bys to psát všem, co pak budou tvrdit, že tvářenky od Essence jsou nejlepší na světě :)

    angellovely-things: a já si zrovna říkala, že taky půjdeš nakupovat :)

    Michell: děkuji :) články se časem určitě objeví :)

    Kristýna: ty tam pracuješ? nebo si byla jen ve váru nákupů? :)

    OdpovědětVymazat
  42. Tyhle akce to je vždycky o infarkt. Ráno jsem nestíhala, tak jsem si samozřejmě hodila na nohy první boty, co byly po ruce a šeredně se mi to vymstilo. Po hodině a půl cupitání po Příkopech jsem měla chuť jít bosa a boty zapálit. Naplánovala jsem si já pitomá stejnou trasu jako ty. Nevím proč to po každý dělám, že na tyhle akce se cpu do centra. Co je mi platný, že jsou obchody pohromadě, když sortiment je přebraný a všude fronty. A ve dvě odpoledne už mi taky nikdo tašku nedal. Příště na to kašlu a pojedu někam na periferii. V Sephoře mě to hned na začátku nějak zarazilo, ty ceny. Vehementně mi slečna doporučovala napálený odličovák, ale já na ní vyzrála a vzala si ze slev Yes to carrots a po slevě za směšnou cenu. A díky tomu zmatku a tlačenicím jsem musela škrtnout čtvrtinu obchodů, kam jsem chtěla. Tak alespoň jsem měla na cestu domů :-)
    Btw. jestli někoho zarazila Na Příkopech slečna, co si přezouvala boty, věřte, že jsem to byla já, protože ty škrpále z domova mě málem připravili o rozum. Tím se dostávám k tomu, že musím pochválit loafers z Gatu za 250, vydržely celé nákupy a vypadají, že přežijí možná i do příštího roku :-)

    OdpovědětVymazat
  43. ty béžový balerínky jsou fakt krásný, teď mě dost štve, že jsem je přehlídla :-) ale nakoupila jsem si toho taky dost, ještě že to je jen jednou do roka, kdyby bylo furt všude tolik lidí, tak bych asi přestala chodit do obchodů :D jestli se chceš podívat, co jsem si koupila já, tak článek je tady http://moni-loves-sunshine.blogspot.cz/2012/09/dny-marianne.html :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, my jsme s mámou vyrazily už v pátek ráno, do Arkád, a byla to naprostá pohodička :))) obešly jsme parfumerky a musim říct, že ze Sephory jsem zklamaná. Prodavačky jsou hezky nalíčené, ale to je asi všechno. Nejradši nakupuju ve Fannu ve Fénixu, milá a ochotná prodavačka si mě pamatuje už po pár nákupech, potěší to :)) Co se týče oblečení, ukořistily jsme džíny, mikinu a boty, ale ani na jedno nešla uplatnit sleva ;D Na ty nejlepší kousky do šatníku narazím většinou díky nějakému zázraku, když vůbec nejdu pro oblečení, ale třeba jen pro gumičky do vlasů.

    OdpovědětVymazat
  45. moc se mi líbí to psaníčko z asosu:-)!
    jinak ses koukám, docela rozjela:D

    OdpovědětVymazat
  46. Chtela jsem si koupit ten Tangle teezer ,ale ted maji vsude ten Elite a Jucy. Tak me zajima jestli je v tom nejaky rozdil nez ten originalni ?

    OdpovědětVymazat
  47. V Brně ve Vaňkovce dnes mezi 17:30 a 19 naprostá pohoda, i jsem se při příchodu bála, že ty Dny Marianne na poslední chvíli zrušili - tak málo lidí tam bylo...

    OdpovědětVymazat
  48. v bratislave bolo málo ľudí,aspoň eurovea, avion. no ale ani zľavy, zoznam obchodov nestáli za moc...aspoň pre mňa...
    ja som išla hlavne po kabelku m. kors do cube a vraj zľava neplatí pre túto značku ani pre dkny...ovšem v časopise nie je o tom nič písané, práveže je tam, že na novú kolekciu je zľava 25%
    tak som im napísala mail,som zvedavá na odpoved...
    tie baleríny FF sú pekné, tiež som nad nimi minule rozmýšľala, ale nakoniec som nekúpila, až tak veľmi sa podobajú na tory burch, že by som mala blbý pocit, že nosím fake :) ale možno si to ešte rozmyslím nakoniec :)

    OdpovědětVymazat
  49. Modré! :) Připomínají mi značku Tory Burch:)

    OdpovědětVymazat
  50. Sakr takovej nákup :D pro to bych musela vykrást banku :D a prázdný ulice Prahy jsou nezvyklé :D

    OdpovědětVymazat
  51. skvělý nákup! teď už chápu, proč sis na to vzala dovolenou :)
    těším se na recenze všech výrobků!

    btw. ty baleríny z FF vypadají jako od Tory Burch! ta přezka úplně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)