sobota 22. září 2012

DIY - třpytivý stojánek na štětce

Dneska si dáme malé DIY. Návod na něco podobného jsem vykoukala od vlogerky missglamorazzi. A jelikož mám doma spoustu těchto skleniček od Ikea svíček, chtěla jsem si je trochu nazdobit. Je to fakt jednoduché a zvládne to úplně každý. Potřebujete jen pár drobností a vyrobit si můžete stojánek podle vašich představ i vkusu. Na výrobu si připravte:

- průhledné skleničky (např.od svíček)
- starý štětec
- disperzní lepidlo - např.Herkules
- dostatek třpytek nebo flitrů
- podložku, na které to všechno spácháte




Tyto duhové šestiúhelníčky jsem koupila na Interbeauty. Koupíte je ale kdekoliv, kde mají potřeby pro modeláž nehtů a stojí pár korun. Třpytky seženete např. i ve výtvarných potřebách.


Než začnete lepit, je dobré skleničku z vnitřní části očistit např.odlakovačem, aby se odmastila a všechno správně drželo.


Do vnitřku čisté skleničky můžete začít nanášet lepidlo. Doporučuju ho natírat jen v tenoučké vrstvě, protože se pak flitry budou lépe nanášet. Až kompletně natřete celý vnitřek skleničky, chvíli počkejte a pak začnete sypat flitry.



Následující situaci si představte - vnitřek skleničky je potřený lepidlem (z časových důvodů na fotce lepidlo není :) a vy tak můžete začít pomalu posypávat stěny flitry.


Skleničkou pomalu otáčejte dokola a flitry se tak rovnoměrně rozprostřou po jejích stěnách



Když lepidlo uschne (poznáte to tak, že z bílé barvy zprůhlední), otočte skleničkou a přebytečné flitry vypadnou ven. Pokud zjistíte, že jsou některá místečka nezaplněná, natřete je znovu lepidlem a posypte flitry.


Aby flitry dobře držely, můžete je po dokonalém zaschnutí přetřít ještě tenkou vrstvou lepidla, která je dokonale zafixuje



Při manipulaci s třpytkami dejte pozor, protože jinak je budete (jako já) nacházet ještě další týden po celém bytě :)


Malé srovnání před a po. Myslím, že obyč sklenička celkem prokoukla :) Barvy si můžete zvolit podle sebe a taky záleží, jestli použijete takového větší flitry nebo drobounké třpytky. Oboje podle mě vypadá pěkně. Někdo do skleniček dává ještě dekorativní kamínky a do toho pak štětce zapichuje, já si je ale nechci odřít, tak je mám jen na volno :) Do skleniček můžete dát i jinou kosmetiku samozřejmě a záleží na vás, na co je využijete.

Opět nic převratného nebo super originálního, ale mě se to líbí :) Takže pokud se vám nelíbí nabídka v obchodech, třeba se vám bude líbit tento návod :) V čem skladujte štětce nebo jinou kosmetiku vy? Líbí se vám tento třpytivý stojánek? :)

33 komentářů:

  1. Super nápad :) Já mám štětce zapíchané v dekorativním hebkém písku ve skleněné váze - ale tohle se mi líbí víc.
    Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nápad, takhle velký třpytky nemám, ale myslíš, že by to šlo i s těmi mini třpytečkami?

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé to vypadá opravdu moc pěkně :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Klára: určitě šlo, když se podíváš na to origoš video (odkaz úplně nahoře), tak to je původně s těmi sypkými třpytečkami, já ale chtěla tyhle větší :) oboje je ale možné

    OdpovědětVymazat
  5. toto by ma vobec nenapadlo... ja si niečo take vyrobím ale dam do toho sviečku ... určite to bude vyzerat krasne a urobi to zaujimavy svetelny efekt :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad :) Zrovna včera jsem si prala štětce a říkala si, že si musím pořídit nový "stojánek" :) A tohle vypadá opravdu dobře ... tak se do něčeho takového také musím pustit :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. dobry napad :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  8. Ohó, tak tohle je něco pro mě-straku :D A přesně taková sklenička od svíčky z Ikey se mi doma už chvíli válí, konečně vím, jak s ní naložím! Díky za skvělý nápad a návod :)

    OdpovědětVymazat
  9. Príma nápad :-) určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, teda tys mě dneska překvapila. To je bombastic fantastic! Já jsem taková "třpytivá holka", jak se něco blejská, už to musím mít! Takže dneska, i když asi s vyplazeným jazykem, zkusím udělat tuhle krásu i pro moje štětce.
    Tleskám všema deseti za super nápad! ;-))
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, máš tam chybičku...,,na výrobku potŕebujete:"
    inak, super nápad,ale nebolo by lepšie dať trblietky z vonkajšej strany? nebudú sa trblietky odierať a padať, pri dotyku so štetcami?

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem moc ráda, že se vám nápad líbí :)

    Katka: děkuji, opraveno :)

    OdpovědětVymazat
  13. Štětce skladuji ve skleničkách od vypálených svíček. Nejvíce se mi líbí ty s matným povrchem. Jakmile svíčka dohoří, strčím skleničku do horké vody a změklé zbytky vosku otřu ubrouskem. Mám jich už pár takových, jednu na štětce, další na pilníčky atd. Když mi přijdou nudné, různě přelepím páskou, aby vznikl dekor, přestříkám barevným nebo průhledným lakem a mám o uložiště různých věcí postaráno ;-)
    Ten tvůj kalíšek je moc hezký, takový krásně stračí! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pekne :))). Ja mam stetce a jine vysoke veci v krabickach od benefitího Powder Flage a jeste dve-tri by se mi hodily. Ale kupovat jen kvuli tomu si ho nebudu, ze :D. Skvely napad Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jeej tak to je krásne :)) Skusim to :)

    OdpovědětVymazat
  16. jéé, to vypadá skvěle, určitě to vyzkouším! :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý tip. Perfektní způsob, jak si levně a snadno vyrobit praktickou věc, která bude vypadat i hezky :))

    OdpovědětVymazat
  18. To vypadá krásně, možná, že bych si to vyrobila spíš a tu svíčku :).

    OdpovědětVymazat
  19. ještě chybička v první větě - "vlogerky" :-) jinak krása, to musím mít!

    OdpovědětVymazat
  20. Kamila: slovo "vloger" není chybné :) to jsou slečny, co mají svoje video kanály a nepíšou klasické blogy (to jsou blogerky) :)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvelý nápad :)

    Pozývam ťa do mojej prvej GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  22. Super nápad! Moc se mi líbí :))

    OdpovědětVymazat
  23. Hezký :). Já jsem nedávno byla v Ikea a objevila jsem tam takový srandovní buclatý skleničky...nevěděla jsem ale jakou barvu, tak jsem koupila tmavě modrý a do toho zelenožlutý kamínky a vypadá to fakt vesmírně. Někdy nafotím :).

    OdpovědětVymazat
  24. Hihi, to je pěkné :)) Taky se vždycky chytnu na třpytivé věcičky. A taky se pokaždé u podobného návodu nadchnu a už plánuju, jak si taky něco hezky ozdobím... no, v drtivě většině buď zapomenu nebo to vzdám pro svou neschopnost.
    Ale dobrý nápad, Rendy, štětcům to ve stojánku rozhodně bude slušet!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  25. super, dělala jsi to podle missglamorazzi? http://www.youtube.com/watch?v=jRPvlXJbzGI
    Zeptám se, nevíte někdo kde by se dali sehnat ty dekorativní kamínky jako používá ona? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělý nápad!! Určitě vyzkouším.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)