sobota 15. září 2012

Dermacol antistresový tělový olej

Nedávná návštěva Dermacol studia v pasáži Černá růže v Praze na Příkopech dopadla na jedničku. Skoro bych řekla, že pro Dermacol si budu chodit jen tam, protože mám nejen 20% slevu na každý nákup, ale i mnohem větší výběr některých produktů a novinky jsou také k dispozici rychleji, než v drogeriích. Pokud máte kartičku ISIC, tak máte slevu dokonce 25%. Jelikož jsem do prodejny zavítala během dní Marianne, probíhala i registrační akce. Dostala jsem kupu vzorečků a slevovou kartu, která je přenosná.



Novinkou pro mě bylo zjištění, že ve studiu nabízejí i kosmetické služby. Nově je zařazená i nabídka na dlouhotrvající gelové lakování s manikúrou. Nezkoušel už tyhle služby někdo z vás?


Kromě mé oblíbené báze jsem si odnesla i novinku a zároveň údajně limitku - Antistresový tělový olej s vůní hroznů a limetek. Z této řady mám i sprchový gel, který mi moc pěkně voní a protože mám všemožné olejíčky ráda, chtěla jsem ho vyzkoušet. Je to samozřejmě skvělá zástěrka pro to ho dát příteli do rukou a žadonit o masáž :) A protože je údajně tento olejíček limitka, chtěla jsem vám o něm povědět co nejdřív. K dostání je určitě ve studiu v Černé růži, tipuju, že i v e-shopu by se mohl objevit. Jestli se dostane i do prodejen bohužel netuším. Cena 149Kč




Jak jsem říkala, řada s hrozny a limetkou se mi líbí a je hodně svěží. Olejíček voní úplně stejně. Co se mi na něm líbí je ta jeho pumpička. U olejíčků mívám problém, že při používání pokaždé ukápne nějaká kapka kolem a hlavně se mi pokaždé odloupne etiketa! Což mě vždycky strašně irituje a vadí mi to :) To se u tohoto olejíčku nestane. Kvalitu složení posoudit neumím, ale je to prostě fajn voňavé mazadlo na tělo. Nic výjimečného, ale na druhou stranu mi všechny jiné olejíčky z drogerie přijdou na stejné úrovni. Tenhle si u mě šplhnul hlavně tím praktickým balením. Navíc není olejíček přehnaně mastný a celkem rychle se do kůže vsákne. Po chvíli od namazání se nemusíte bát ulehnout do postele a bát se, že si zamažete povlečení :)





Rovnice božské pokožky podle Rendy - smíchejte kapičku oleje s vaším tělovým krémem a užívejte si nádherně jemné a voňavé pokožky celého těla :) Povýší to i úplně obyčejný krém o pár levelů výš a garantuji vám, že hebkou kůži budete mít ještě druhý den po namazání :)



Omlouvám se, že je to složení takové mázlé :)


Jestli vám péče od Dermacolu sedí, počítám, že vás olejíček v nabídce možná potěší. Není to asi nic, bez čeho by nešlo žít, ale je to fajn a dobrý důvod pro domácí soukromé masáže :)

Slyšely jste už o této novince? Zaujala vás? :)

11 komentářů:

  1. Musím rychle do drogerky :)

    http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se celkově ten aroma ritual líbí, ale mám misi nejdřív spotřebovat všechny krémy a mléka, co máme doma, než si koupím cokoli nového, takže si ještě počkám... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je něco pro mě. Hlavně děkuji moc za nafocení složení, docela parádně přírodní věc toto:-). Do Černé růže budu muset zavítat, ani jsem nevěděla, že tam Dermacol sídlí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. nedávno jsem kupovala kamarádce k narozkám Hrozny a Limetku Sprchový gel ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. mě by strašně zajímalo kolik stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teď mě ta Praha pěkně štve! Dermacol a sleva 25 % na podělanýho ISICa? To není fér :D

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně z této řady mám doma tělové mléko a vadí mi jeho vůně, je hrozně intenzivní a bolí mě z něj hlava, je až extrémně voňavé! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem zrovna v tom Dermacolu taky byla. Sháněla jsem světlejší odstíny toho make-up coveru, v drogerkách mají totiž jen tmavý...
    A ta dvaceti procentní sleva se taky hodí, no:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)