úterý 25. září 2012

Co bych si ráda pořídila na podzim aneb wishlist

Mám od malička takovou malou úchylku - dělání seznamů na všechno. Jsem schopná si napsat seznam na cokoliv a zřejmě mě to nikdy neopustí :) Holt můj organizátorský duch nezapřu ani v kosmetické sféře a čím víc jí propadám, tím víc seznamů mám. Respektive si sem tam udělám nějaký seznam, co by se mi líbilo a doufám, že se mi polovina líbit přestane a já tak ušetřím. A protože se blíží podzim - čti jako blíží se můj svátek, narozeniny i Vánoce, mám pré! Chci toho tolik, že by na to padla asi celá výplata (o oblečení, kabelkách a botách raději pomlčím :) A protože mě na jiných blozích baví wishlisty ostatních, dneska mám pro vás ten svůj :) Vůbec se nebudu zlobit, když mi zastoupení Narsu nebo Dioru nabídne spolupráci a já si tak splním své sny :) A jestli se tak stane, slibuju, že se s vámi podělím :) Tak dobrá, vraťme se zase do reality a pojďme se virtuálně kochat...




1) Too Faced paletka očních stínů - toužím po nějaké už dlouhý čas. Jejich pověst je předchází a mě by vůbec nevadilo, kdyby mi jedna říkala paní.

2) Aussie 3 minute miracle - tak tohle přání si už snad můžu vyškrtnout, neb je již na cestě ke mě. Díky Plum a jejího skvělému shopu jsem si své malé přání mohla splnit :) Doufám, že i mé vlasy zajásají a řeknou, že je to zázrak.

3) Mythic Oil - jedna z mála položek, co mi říká paní. Recenze bude brzy a moje vlasy si chrochtají blahem :)

4) Matná broskvová tvářenka - nemám vyhraněnou značku, asi až narazím na zajímavý odstín, tak neodolám. Přece jen na tu zimu bych si mohla s těma třpytkama dát pokoj a uklidnit se :)

5) Clarins powder and blush - láska na první pohled! Limitka, co by se snad už brzy měla objevit i na našem trhu. Možná se už i objevila, ale tím, že dekorativku Clarins nemá tolik parfumerií, tak si to budu muset nějak oběhnout :)

6) Lancome mono stíny - inovované stíny jsou podle mě asi o 200% lepší než ty původní. Barvy mi přijdou zajímavější a hlavně textura a pigmentace je někde jinde. Můj favorit je odstín 100.

7) Bioderma oční krém - nedám si pokoj a budu zkoušet další krémy na oči, i když mám momentálně dva celkem oblíbené. Člověk nikdy neví, na jaký zázrak třeba narazí.

8) Sada štětců Real Techniques - ráda bych pořídila ještě alespoň jeden štětec na tvář. Asi na pudr, ale když bude Ježíšek štědrý, třeba mi nadělí celou sadu :)

9) Chloé Love Eau Florale - myslela sem, že Chloé už nemůže vyrobit dokonalejší vůni, než byla ta první. Stalo se a já teď v parfumeriích neočuchávám nic jiného!

10) Dior Addict Eau Sensuelle - první vůně, která mi od této značky vážně voní. propukla u mě ta samá láska co u Chloé. Doufám, že alespoň jedna z těchto vůní bude mít vánoční balíček a já budu moci uprosit Ježíška (nebo přítele), aby mi jí daroval :)

11) NARS mono stíny Strada - po nějaké době odstín, co mě fakt dostal. Doporučuju omrknout swatche, protože je to pastva pro oči. Možná jen pro mé, ale od toho jsou tu komentáře, abyste vyjádřily svůj názor i vy :)

12) Benefit Brow Zings - měla bych se nad svou nulovou úpravou obočí zamyslet a něco s tím dělat :) Po poslední návštěvě Brow baru se mi moc zalíbilo, jak obočí po úpravě s tímto setem vypadalo. 


Abych byla upřímná, mohla bych mít takových seznamů deset, ale nejsem milionář ani nevykrádám banky, takže doufám, že něco z toho najdu třeba pod stromečkem :) A něco si třeba koupím sama. Ale abyste si nemyslely, že jsem stará marnotratnice, tak mám i seznam s úplně obyčejnými věcmi (třeba bych si hrozně přála takovou tu dečku, co hřeje :) holt stárnu :) taky bych chtěla nějakou pěknou kuchařku, formy na muffinky a jednu skříň na kabelky :) Dobrá, dobrá...dost mých přání, teď mi řekněte, co si přeje vy a po čem vaše (kosmetické) srdce touží? :)


PS: už jste se koukaly, jaké pěkné kousky na vás čekají v zářijovém Senza boxu? Více zde.

26 komentářů:

  1. S těmi seznamy jsi mě dostala - jsem totiž úplně stejná :D. Jsem strašne orgnizovaná, baví mě psát si do diáře, co musím udělat nebo seznam věcí, co si musím/chci koupit...okolí ze mě má trochu srandu :). Jinak tvůj wishlist se docela shoduje s mým (kromě vůní - moje stálice je Chloé Intense), Aussie plánuju nakoupit hned, jak to bude možné (čti "až přijde výplata" :) a za další věci z tvého seznamu bych se vůbec nezlobila :).

    OdpovědětVymazat
  2. ja strasne tuzim po kvalitnom ruzi od Chanelu, nejaky prijemny malinovy matny odtien :) snad sa Jezisko tiez pochlapi :)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám zrovna podzimní wishlist rozpracovaný :) Jinak ten tvůj je prostě luxusní!

    OdpovědětVymazat
  4. Až narazíš na tu broskvovou tvářenku bez třpytek, to bych prosím taky tip uvítala. A ten addict bys ráda addict nebo addict eau sensuelle (ten na obráku) Krásný parfém na zimu:)

    OdpovědětVymazat
  5. tu vonu od Diora mam a je vazne uzasna :) patri k mojim najoblubenejsim :)

    OdpovědětVymazat
  6. in your face: jéé, tak to jsem ráda :) já tohle dělám od malička a asi mě to jen tak nepustí :)

    meduňka: tak to se těším, až nám ho ukážeš :)

    tuttobene: určitě se podělím, jestli budu úspěšná :) jinak samozřejmě myslím ten eau sensuelle, ale trubka jsem to tam už nedopsala :)

    Tina: je vážně úžasná! doufám, že to není jen nějaká limitka

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, kdybys opravdu chtěla tu paletku na obočí od Benefitu, prodávám tu svojí na Omlazení za 550 Kč, lehce použitou...odstín Light.

    OdpovědětVymazat
  8. ten clarins vyzerá absolútne božsky!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, jak tak koukám tak máme stejný vkus na parfémy. Chloé Chloé miluji a Chloé love taky není špatná. Takže Dior Addict Eau Sensuelle musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, seznamy také miluju a hrozně ráda si je vytvářím. Bohužel, v jejich postupném odškrtávání (a také plnění) jsem trošičku lempl.
    Ten tvůj se mi moc zamlouvá. Kolekce Clarins je prostě skvostná! Ale stejně tak skvostné kolekce má letos na podzim i Dior, Chanel a myslím, že i Burberry. Achjoo:)
    Jestli můžeš, zařaď prosím do svého programu článků nějaký o Brow Zings. Tahle věcička mě dost zajímá, budu vděčná za článeček ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  11. Ten mythic oil bych ráda vyzkoušela, takže recenzi uvítám :)

    OdpovědětVymazat
  12. kyvarzz: já si jí nechám dovézt od kamaráda, ale hlavně potřebuju verzi medium :) ale díky za nabídku

    california: určitě vyzkoušej, mě přijde fakt báječná :)

    Verunka: Dior mě letos s dekorativkou neokouzlil, protože nemám ráda cokoliv maskáčovýho, ale Chanel nebo ten Clarins bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta Chloe florale mi hrozně krásně voní! A ten řetízek se mi moc líbí, vždycky to maj takhle vymakaný ty Chloe... :) Chci taky :D

    OdpovědětVymazat
  14. V tom Senzaboxu najdu všechny zobrazené produkty, nebo jen některé, nevíš? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Suzy Bishop: ještě jsem ho v ruce neměla, ale tipuju, že by tam měly být všechny produkty. Otázkou je, které v plném balení a které ve vzorečcích :) až se ke mě box dostane, určitě vám ho sem vyfotím

    OdpovědětVymazat
  16. Vlastním paletku stínů, tvářenku, bronzer od značky Too faced a vřele Ti tuto značku doporučuji. Já jsem moc spokojená!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. já mám seznamy taky na všechno :D píšu si je do mobilu :D a dělání wishlistů je snad má nejoblíbenější činnost :D většinou přitom ale narazím na další věci, které se mi zalíbí a to pro mou peněženku není zrovna nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  18. taky mám wishlisty,teď zrovna na rtěnky. co mě upokojuje je to, že asi tři z těch sedmi rtěnek zřejmě v čr vůbec nejsou. jinak Chloé jsem koupila nedávno a je skvělá

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, set na oboci je nejlepsi! Mam pocit, ze jsem vyzkousela snad vse, ale tohle mi vyhovuje nejvic! Tu pudro-tvarenku od Clarins mam. Byla jsem z ni nadsena, ale nejak to zacina vyprchavat, ptz nejlepsi tvarenky jsou od Kanebo a vsechno ostatni tak nejak zastini. A nasla jsem uzasny "rozjasnovac" z nove kolekce Collistar - nadherny a vydrzi od rana a celou pracovni dobu :) Stejne tak i zminovana tvarenka Kanebo.

    OdpovědětVymazat
  20. tak já si na svůj wishlist zařídila takový úžasný tlustý notýsek a když si jdu číst blogy nebo dívat na youtube, musím ho mít u sebe :-)
    také si v něm strašně ráda listuji když mám depresi...a to je ale strašně nebezpečný zlozvyk :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Krém od biodermy mám, už asi třetí za sebou,ale upřímně jsem nevypozorovala žádnou změnu, lepší mi přijde ten, jak propaguje Plum-Salvus

    OdpovědětVymazat
  22. Sestra ide do anglicka kde v Boots majú akciu že jeden +druhý za polovicu aj ja budem mať RT štetce!

    Celkom pekný a drahý whish list.

    OdpovědětVymazat
  23. položky 1, 2, 5, 7 a 8 jsou také na mém pomyslném seznamu :))

    OdpovědětVymazat
  24. Nevis prosim kolik stoji ta paletka na oboci od Benefitu? Taky o ni premyslim :)

    OdpovědětVymazat
  25. K: mám pocit, že v Sephoře stojí 890Kč

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)