sobota 1. září 2012

Best of August

Tak léto je pomalu za námi, někomu v pondělí začíná škola a někdo má ještě měsíc volno (a někdy taky třeba volno vůbec nemá a chodí jen do práce, ehm :). Nevím čím to je, ale zima mi pokaždé přijde delší a nekonečná a léto je hned pryč. Je čas pomalu uklidit bronzery a barevné oční linky a nakoupit naopak podle trendů nějaké ty vínové rtěnky. Letos doufám v babí léto, které mám snad nejraději z celého roku. Pojďme se ale konečně podívat na oblíbence a nejpoužívanější kosmetickou kousky uplynulého měsíce.



1) Color Club holografický lak (zde)
2) Essence Special Effect Nr.13 (zde)
3) Inglot Lip pencil Matte (zde)
4) Catrice stíny Gilbert´s grapefruit (zde)
5) M.A.C Cremesheen Gloss Boy Bait (zde)
6) Barry M tužka na oči Bold Gold (zde)
7) Essence "pigmenty" (zde)
8) Lancome Hypnose Star řasenka (zde)
9) Catrice rtěnka Ultimate shine 050 (zde)

V dekorativce jsem se barevně trochu držela při zemi. Největší odvaz posledních dní jsou spíše jen barevné oční linky. Nehty jsem si lakovala hlavně holografickým lakem, ze kterého jsem nadšená jak dítě o Vánocích a na rty jsem nejvíc používala lesk od M.A.C, který jak vidíte je už z 1/3 prázdný :( Když nebyl chuť na lesk, vyhrála to matná tužka od Inglotu ve výrazné růžové barvě. Třetí varianta krášlení rtů je rtěnka z výprodeje od Catrice, která má podle mě geniální odstín a krásnou krémovou texturu. Oči jsem líčila spíš jen neutrálními barvami a samozřejmě jsem zkoušela "pigmenty" od Essence. Třešničkou na dortu je novinková řasenka Hypnose Star, kterou pasuji na nejhezčí řasenku tohoto roku :)



1) Elizabeth Arden hydratatční pleťová maska (zde)
2) Bioderma sprej na opalování SPF 30 (zde)
3) Ziaja ochranný krém na pihy a znamínka (zde)
4) Essence oční roll-on(zde)
5) Loreal Elseve maska na vlasy (zde)
6) Artemis denní hydratatční fluid (zde)
7) Balea krém na nohy s ureou(zde)
8) Garnier Pure Fruit Energy peeling (zde)

Poslední slunečné dny si snažím co nejvíc užívat, ale zároveň nezapomínat na opalovací přípravky. Stále doufám, že je ještě letos vytáhnu i někam k moři :) Teplé počasí se podepsalo i na mé pleti, takže jsem se poctivě mazala hydratačním fluidem a večer jí dodávala vláhu hydratační maskou od EA (kterou jsem si dovezla z Ameriky a stála tak strašně málo, že mi je blbé to říkat nahlas :) Nohy poctivě mažu krémem od Balei a jsou stále v bezva stavu (díky za ty dary!). Na vlasy jsem nejvíc používala tuto masku od Lorealu a brzy chystám srovnání s její bezsulfátovou kolegyní od stejné značky. Večerní očistu pleti jsem často zakončovala novým ovocným peelingem od Garnieru, ale nutno dodat, že mým miláčkem koupelny se nestal :)



Na úplný konec tu máme dvě nejpoužívanější vůně. Jednu svěžejší (Laugh with me Lee Lee od Benefitu) a jednu silnější a květinovou (Pivoine Flora od L´Occitane)

Jaké byly vaše oblíbené kosmetické přípravky uplynulého období? :) Shodneme se v nějakém produktu?

PS: Giveaway o tvářenku Hervana byla ukončena a vítězku uveřejním během víkendu na facebooku :)

16 komentářů:

  1. Juuuu je hypnose star opravdu tak dobrá? Já bych chtěla rozsáhlejší recenzi prosííím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda v zimě nosím jedině barevný. Štve mě, jak jsou všichni nudný a ta barva zvevá krásně naladu .:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Hypnose Star jsem koukala včera a vypadá teda nádherně, tedy celá ta kolekce je okouzlující ! :))

    Michell

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já se neshodnu ani v jednom produktu, ani jeden nemám a nikdy jsem neměla :-D Ale je mi sympatické, že toho nejsou tuny, taky jsem spíš člověk, který když už něco používá, tak to používá, a nemá na každý den jinou kosmetiku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi se budu opakovat, ale rtěnka catrice v tomhle odstínu 050 je naprosto dokonalá, a od té doby, co si ji ukázala na blogu a já pak následně běžela koupit, je to moje numero uno!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tu voňavku od Benefitu sem viděla včera v Sephoře a zamilovala sem se! Byla dokonalá.. Bohužel mám voňavek 3 hrůze, takže si asi počká :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ha, tak to je ta maska od Elizabeth Arden :)! Já jsem u moře byla a využila jsem tam nejvíc asi Olay UV Fluid. Na tu řasenu Hypnose Star jsem dost zvědavá, doufám, že se brzo dočkáme recenze! Tyjo, a napadá mě, že ještě nemám vůbec nic od Catrice...

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, takové kosmetické pomocníky Ti závidím!

    OdpovědětVymazat
  9. Hele, nepřivolávej ten podzim :). Celý září a půlku října bude beztak jako poslední roky ještě krááásně. Taky mě teda čeká dovča až v září, tak snad vyjde počasí.
    Ta H. Star je nějakej typ, nebo je jiná jen obalem?

    OdpovědětVymazat
  10. ta řasenka se mi tak líbí! :D a ten lak od Essence vypadá taky krásně!

    mimochodem krásný slunečný podzim by se mi taky líbil!

    OdpovědětVymazat
  11. Kremik na nohy je uzasny, mam ho cca 14 a hrozne moc dekuju za tip :). Rasenka je nadherna, chtela bych ji :). Ale mam ted nove, takze mam smulu :(.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta řasenka vypadá krásně ! Recenzi prosím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Marion: recenze se připravuje :)

    Michell: z té kolekce je boží ten rozjasňovač!

    MissBB: já si většinou oblíbím pár kousků a ty použíám pořád, pak zase přejdu na jiné a tak je to pořád dokola :)

    Markvitka: ani nevíš, jak mě těší, že se ti líbí tak jako mě :) je fakt nááádherná!

    watermelon: je moc příjemná a svěží! mám moc ráda takové typy vůní :) navíc ta její krásná krabička :)

    In your face: no, ta maska není tak bombová, jak jsem čekala, takže o ní extra asi ani psát nebudu :)

    Lucie van Koten: není třeba závidět, stačí zajít do drogerie a nakupovat :)

    Dashulka: Hypnose Star je úplně nová řasenka v nabídce, není to žádné spešl veze jiné :) budu o ní brzy psát :)

    Lucifrid: to mě těší, že krém pomáhá :) zjevně to helplo více slečnám a všechny teď budeme mít božsky jemné nožky :)

    Tea: brzy bude :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nad tou riasenkou som už uvažovala, tešim sa na recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dámy, dá se ta rtěnka ještě sehnat? Strašně se mi líbí, ale v eshopech už není :-(

    OdpovědětVymazat
  16. Kamila: dost pochybuju, nahradily jí jiné odstíny :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)