sobota 11. srpna 2012

Ulga krémový mycí olej na tvář

Dneska po nějaké době dáme Ziaju :) Pokoušela jsem se pro zkoušení vybrat nějaký produkt, který jsem zatím nikde neviděla a o kterém se hromadně nepíše. Tak doufám, že se někomu z vás trefím do vkusu :) Když jsem se dívala po novějších produktech, které jsou v nabídce, zaujal mě popis "mycí olej na tvář". Mycí olej žádný nemám a mohla by to být zajímavá zkušenost, říkala jsem si. Velkým překvapením hned po otevření lahvičky byl fakt, že to není ani trochu olej, ale spíš krémová emulze. Možná došlo jen k nějaké překladatelské nedokonalosti (znáte Poláky, u nás je třeba kabelka kabelkou a u nich jsou to kabely :) Každopádně jsem očekávala úplně jiný produkt. Ale tak popořadě...



Vezmu to od obalu - pohoršovat se nad polským názvem nemá cenu. Jak zjišťuju, je vám to vesměs jedno a nijak to neřešíte. Možná jsem jediná, kdo se na to pokaždé zaměří :) Obal je plastový a celkem bytelný. Dávkování je praktické, emulze vám nevyteče tuna a ani jí nemusíte složitě z lahvičky dolovat. Konzistencí je to opravdu spíše jemné mléko, olej prostě nevidím, ani kdybych se rozkrájela :) Protože je to výrobek určený pro velice suchou a citlivou pleť, je i parfemace nulová. Teda, já osobně něco cítím, možná klasické kostkové mýdlo, kterým se pere. Fakt jsem asi divná, ale podle mě to není nulová parfemace. Emulze ale paradoxně žádné mýdlo ani barviva neobsahuje. Jak jsem psala, je to přípravek určený na mytí a čistění obličeje - na obličeji je opravdu příjemný, jemně pění a po použití pleť ani trochu nepne nebo nepálí. Nemám sice extra citlivou pleť, takže nemůžu říct, jak by někomu s takovou pletí vyhovoval, ale mě nijak nevadil. Očnímu okolí jsem se vyhnula a i etiketa to hlásí. Takže skóre by bylo dobré, kdybych od začátku neočekávala olejový čistič pleti. Upřímně to bylo pro mě trochu zklamání, že jsem se olejíčku nedočkala. K používání ani účinkům jinak výhrady nemám, ale když někdo napíše na obal "olej", představím si olej a ne krém.

Každopádně vy jste teď už chytřejší a víte, co si zhruba asi představit. Kdyby vás zajímalo složení i návod, máte je vyfocení níže. Více o produktu se dočtete zde a za 200ml zaplatíte 79Kč.




Otázka na závěr pro znalce složení - zaujal vás na konci nápis ECOCERT? :) Jsem trochu na vážkách, jestli vám tento přípravek doporučit. Jak jsem říkala, co se používání a přípravku jako takového týče, nemám žádné výhrady (možná ta parfemace mi tolik nevoní a není líbivá), ale na druhou stranu to prostě není olej a to mu nemůžu nějak odpustit. Nechám to tedy na vás :)

Zkoušel ho někdo z vás? Nebo něco jiného z této řady pro citlivou pleť? :)


PS: děkuji PR oddělení Ziaja za poskytnutí tohoto produktu k účelu vyzkoušení a sepsání svých dojmů. Prezentuji své názory a zkušenosti s tímto produktem, za které mě nikdo neuplatil :)

13 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem od Ziaja zatím nic, nějak mě přešla chuť po tom, jak se o ní pořád všude píše. Takže jak se znám, počkám, až to utichne a pak něco v klidu vyzkouším :-) V každém případě já používám čistící olej od Bobbi Brown a nemůžu si ho vynachválit. Ale je to tedy opravdu olej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle produkt vůbec neznám a mycí olej jsem ani nezkoušela, takže vůbec nemůžu posoudit, jak by mycí olej měl vůbec vypadat. Ve složení má na druhém místě slunečnicový olej, ale já mám u svých mycích gelů na obličej ve složení taky oleje a "mycí oleje" bych je rozhodně nenazvala:-) Ten Ecocert je sice fajn, ale stejně to není čistě přírodní (PEG).

    Na mém blogu právě probíhá GIVEAWAY o kosmetiku Bourjois a L'Oreal a byla bych moc ráda, kdyby ses zúčastnila:-)

    http://illussoire.blogspot.cz/2012/08/bourjois-loreal-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ten ECOCERT je len pre vybrané suroviny v zložení. Určite to nie je certifikát pre celý produkt, len pre vybrané ingrediencie. Ale rozhodne ma to zaujalo, lebo certifikované produkty (suroviny) nestoja 79 Kč :-). Inak pekná recenzia :-)

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem na něj v e-shopu koukala, tak aspoň už vím, co je to zač :)

    OdpovědětVymazat
  5. K tomu názvu- ono to je Krémový mycí olej.Takže bych počítala s tím,že konzistence bude něco mezi krémem a olejem a né čistý olej.Prozatím jsem od Ziaji zkoušela jen Fíkový šampon a ten mi na vlasy vůbec nesedl.připomínal mi naše obyčejné březové,kopřivové šampony.Vlasy byly po něm drsné a špatně se rozčesávaly.

    OdpovědětVymazat
  6. Mila: předpokládala jsem, že jako olej, ale trochu jsem se sekla :) Jinak moc pěkný GA, už soutěžím :)

    Jana:děkuji za upřesnění :)

    Krásné Toulání: tak já počítala, že ten olej nějakým způsobem pocítím, ale konzistencí je to vážně jen krém :)

    OdpovědětVymazat
  7. Abych pravdu řekla, já od zaiji nevyzkoušela ještě nic, až pojedu do města určitě něco koupím! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna včera jsem u nás konečně objevila krámek, kde by měli alespoň část výrobků od Ziaji. A tuhle řadu vůbec neměli, tak třeba někdy příště. :)

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím proč, ale značce Ziaja jsem nijak nepřišla na chuť. Každopádně i já mohu doporučit čistící olej od Bobbi Brown a i ten ze Sephory není vůbec špatný.

    OdpovědětVymazat
  10. A já žila celou dobu v domnění, že je to fakt olejíček, tak jsem se toho trošku bála... :) Já z téhle řady zkoušela jen Krémový mycí gel na tvář a tělo, recenzi najdeš u mě na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  11. čistící olej by měl být opravdu olej (=vypadat jako olej)
    měla jsem pár asijských značek a bez ohledu na jejich výborné recenze už nikdy, vždycky mi jen ucpaly póry, olej prostě nic pro mě ;)

    co se složení týče, je to imo kočkopes, některé suroviny jsou bio, ale jako celek certifikát nemá

    OdpovědětVymazat
  12. No vypadá rozhodně zajímavě! Já jsem měla hodně dlouho ráda čistící olej Silk Naturals, teď používám Cetaphil a zatím mě baví.

    OdpovědětVymazat
  13. Hello! In poland ziaja is the most popular brand. I like their shampons and conditioners. I prefer also cream with bioargain oil ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)