čtvrtek 16. srpna 2012

Tužky na oči všech barev

Tužky, tužky, tužky...dneska to bude jen o tužkách. Konkrétně těch na oči. Za poslední dobu jsem si jich pár pořídila a příliš se mi nechtělo psát o každé zvlášť, tak proto si dáme dneska takový malý přehled. Jak zjišťuji, nemám zas tak široké barevné spektrum a spousta barev mi ještě schází! O to lepší důvod mám k nákupu dalších odstínů :) Černé barvy jsem zařadila až na konec, protože z vašich komentářů jasně plyne, že je na mě nemáte rádi (a já si je stejně občas budu používat a nikdo mi to asi bohužel nevymluví :) Ale začněme nejdřív barevnýma, ať je to veselé. Ceny bohužel nebudou všude, protože si je prostě nepamatuju.







1) Barry M - Waterproof Eyeliner Bold Gold (koupeno zde) 119Kč

Krásná zářivá zlatá barva. Tužka je nádherně měkká a kreslí skoro sama :) Voděodolnost a dlouhou výdrž můžu dosvědčit. Tím jak je měkká, tak bohužel nakreslit tenkou linku je skoro nemožné. Líbí se mi ve spojení s očními stíny. Časem bych ráda ještě nějaké tužky z této řady nakoupila :)

2) KIKO Kajal Khol Pencil 106 (koupeno v Německu za cca 4eura)

Psala jsem vám o ní zde, ať se dokola neopakuji :)

3) Sephora Flashy liner waterproof - 03 (100Kč ve výprodeji)

Opět to samé, co u Kiko tužky. V odkazu je zmínka o této tužce i její ukázka na očích

4) Sephora Flashy liner waterproof - 09 (50Kč ve výprodeji)

Krásně měkká, starorůžová barva. Voděodolná je a na očích dlouho vydrží. V Sephoře jsou teď ve výprodeji, koupila jsem jí v akci 1+1, takže mě vyšla na opravdu směšnou částku :)


5) Sephora mini Eye pencil - brown (neprodává se samostatně, je součástí multifunkční paletky)

Tužka už není tak krásně měkká, jako její kolegyně. Není úplně tvrdá, ale není ani máslově měkká. Má hnědou matnou barvu, pro jemnější líčení je lepší než klasická černá. Navíc díky své minivelikosti se vejde do kosmetické taštičky na každý den.

6+7+8) Make up For Ever Aqua Eyes Waterproof - 21L, 2L, 11L (zakoupeno v Sephoře, byla to celá sada 5 mini tužek a jedné velké, tuším, že to byla vánoční loňská limitka). Zbylé dva odstíny kolují někde mezi mými čtenářkami :) Psala jsem o nich zde.

9) Alverde tužka na líčení - 50 Blau (zakoupeno ve výprodeji v DM asi za 29Kč, byla to nějaká limitka na líčení obličeje dětí)

Musím bohužel konstatovat, že tohle je asi nejhorší tužka ze všech. Konzistence je trochu tuhá, než člověk dosáhne syté modré barvy, musí se fakt snažit. Oči s ní líčím nerada, protože se při aplikaci tužky zbytečně dřou a není to příjemné. Je to fakt spíš na to, zmalovat děti na karneval :) Ale elektricky modrá barva se mi moc líbí!


10,11,12,13)Sephora Jumbo liner jsou moje srdeční záležitosti. Skvěle drží, nerozmazávají se, jsou voděodolné a prodávají se v krásných barvách. Většinou je kupuju v nějakých výhodných akcích, normálně stojí tuším 190Kč. Bílou používám pro projasnění koutku oka, béžovou jako podklad pod jiné stíny a tmavě fialovou nejvíc používám jako horní linku. Nevýhodou je, že mají větší průměr a tenkou linku s nimi prostě nenakreslíte. I tak je mám ale moc ráda :)


Všechny barevné odstíny na ruce. Černé tužky mi přišlo zbytečné na ruku malovat, protože by všechny vypadaly stejně :)


14) Benefit Badgal liner waterproof- extra black (koupíte v Sephoře, cenu si bohužel nepamatuju)

Černá klasika. Tato společně s tužkou od MUFE patří k mým nejmilejším a nejpoužívanějším. Opravdu skvěle drží, je voděodolná a krásně měkká. Barva je opravdu intenzivní černá. V pohodě vydrží tak půl dne, pak to chce trochu refresh. Na konci má i rozmazávací houbičku, kterou ale vůbec nepoužívám a přijde mi zbytečná :)

15) M.A.C Powerpoint Eye pencil - Engraved (koupila jsem si jí v New Yorku, stála tuším, že 18 dolarů)

Na to, že je to M.A.C, tak teda docela bída. Barva prd vydrží a ze spodní linky mi zmizí do 2 hodin. Docela se i rozmazává a celkově si moje sympatie nezískala. Je měkká, kreslí pěkně, ale aby byla barva černočerná, musíte několikrát oko přejet.

16) Dermacol Fashion Matic Eyeliner - 1 (koupíte běžně v drogericíh za 99Kč)

Tuto tužku jsem dostala jako nějaký dárek k nákupu. Příliš jí nepoužívám, protože nemám rády tyto "vyjížděcí" tužky (říká se jim zřejmě automatické :) Není tak úplně měkká a taky si s ní pokaždé trochu dřu oční víčko. Navíc se celkem rozmazává, výdrž průměrná. No, asi chápete, že není šálek mého čaje :)

17) Maybelline Expression Kajal - black (koupíte běžně v drogeriích, cenu přesně nevím, ale do 90Kč určitě)

Další z dárků. Přiznám se, že jí taky moc nepoužívám, protože je docela tvrdá, ale na druhou stranu se s ní dá tenčí linka nakreslit dobře. Sice se taky rozmazává, ale značně méně, než dvě předchozí. Barva je celkem intenzivní a opravdu černá i po jednom přetření. Na mě udělala dojem tak 50:50.

18) Make Up For Ever Aqua Eyes - 0 L (koupíte v Sephoře za cca 490kč. Tato byla součástí limitované sady spolu s dalšími mini tužkami, které jste viděly výše)

Jak už jsem naznačila, tato patří mezi mé oblíbené tužky. Nosím jí sebou v kabelce a když je během dne potřeba linku trochu zvýraznit. Je voděodolná, skvěle drží, nerozmazává se a je měkká. Spolu s Benefitem moje černé srdcové záležitosti :)

19) Sephora Jumbo Liner Waterproof - 17 black (koupíte v Sephoře, za cca 200Kč)

Jak už jsem říkala, taky má oblíbená. Opravdu intenzivně černá po jednom přetření. Je voděodolná, nemaže se a má suprovou výdrž. Tím, že má silnější hrot, tak není vhodná pro tenké linky, ale na kouřové líčení je skvělá.

20) Sephora mini tužka - black (samostatně nelze zakoupit, byla součástí multifunkční paletky)

Platí to samé, co u hnědého odstínu, který jsem zmiňovala výše.


Tak, to jsou mé dojmy a zkušenosti :) Moc toho zatím nemám a měla bych barevně sbírku obohatit :) Chtělo by to asi nějaké zelené odstíny, co myslíte?. Jaké jsou vaše top tužky na oči? Nebo naopak totální propadáky :) Budu ráda, když mi doporučíte vaše oblíbené a osvědčené.

12 komentářů:

  1. Rendy, ja jsem na tuzky leva, ale par jich doma mam. Zase zacnu experimentovat. Mam ted nove Barry M fialovou a na ceste je benefití Bad Gal waterproof. Jinak mi doma asi lezi par tuzek od avonu a oriflamu. Ted zacinam testovat a experimentovat se stinama, linky budou dalsi :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zlata ceruzka od BarryM ma naozaj prekvapila - naozaj je zlata, nie taky radoby zltkaskty odtien, cize vidim, ze poputuje aj ku mne :-). Inak dost dobru a siroku farebnu skalu ceruziek ma siet PUPA, ja kupujem vacsinu svojich ceruziek odtial. Inak maju tam aj zelene, cize zbierku by si si naozaj obohatila ;-).

    OdpovědětVymazat
  3. no, mne sa páči trblietavá vysúvacia ceruzka od avon.. aj keď som spočiatku bola proti takým ceruzkám, ale pri objednávke došlo k chybe a už som majiteľkou jednej z nich. práve majú v katalógu akciu, tak uvažujem o ďalšej, možno zelenej, ktorá u mňa tiež chýba :D

    OdpovědětVymazat
  4. No tak máš ich celkom dosť :) ja mám asi len dve a to bielu a čiernu :Dale chcela by som si kupiť nejake farebne :) Ta zlatá od Barry M sa mi asi najviac zapačila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Když byla poslední akce v Sephoře, tak jsem bohužel stihla utratit všechny peníze, ještě než začala akce. :D Takže teď čekám a pak hned poběžím pro bílou a trochu světlejší béžovou než tu máš ty. :) mám doma modrou, stříbrnou a kovovou a všechny jsou vážně úžasné :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Lucifrid: buď v klidu, já jsem na tohle děsně nešikovná :) jen počkej časem, budeš mít doma taky celou kolekci :)

    Veve: je opravdu krásná a barva je intenzivní, PUPA u nás bohužel není a bez vyzkoušení zrovna tužky málokdy objednám :)

    Michaela: bývají často, takže si stačí jen počkat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) já přemýšlela a skoro byla rozhodnutá :D, že si od Alverde koupím tu stejnou tužku akorát bílou, myslím, že by to mohl být dobrý podklad ale teď nevím no :(( :D

    OdpovědětVymazat
  8. ta zlatá vypadá naprosto úžasně

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kableku Guess, třeba se budete chtít vy a vaše čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ta zlatá od Barry M je naprosto dokonalá♥ :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak na zelenou tuzku mam skvely tip, protoze sama jednu krasnou zelenou mam a je dokonala, vyborne drzi, maluje a nerozmazava se. Je od NARS a da se sehnat v kazde sephore. Tu doporucuji vsema deseti!

    bajaajaja.cz

    OdpovědětVymazat
  11. (to je divný, než jsem přidala komentář, už jsem tam měla hlášku, že byl přídán, a když jsem opravdu klikla na publikovat, tak bez hlášky a bez komentu ... leda, že by skončil ve spamu)

    OdpovědětVymazat
  12. hm, ňák to blbne :D

    tak znova - sbírku máš slušnou a díky za připomenutí jumbo tužek, pořád je zapomínám okouknout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)