neděle 5. srpna 2012

Tip na levné letní vůně

O letních vůních jsem vám psala nedávno. Dneska mám pro vás tip na pár letních a zároveň levných vůní. Ne všichni chtějí (a můžou) utrácet tisíce za vůně, takže to berte jako malou inspiraci. Parfém na léto vystřídají většinou toaletní vody nebo tělové spreje. Navíc se najde konečně uplatnění pro voňavá tělové mléka a sprchové gely, které se prodávají v sadách s vůněmi. A jaké jsou mé tipy pro vás?






Beyonce Heat Rush je poměrně dost sladká a podle mě se hodí spíš k mladším slečnám (jo, jsem na ní už asi stará :) Na léto je ideální, protože podle mě jsou sladší a ovocné vůně na léto jako dělané. I červeno-oranžový flakonek působí letně a svěže. Hlavu vůně tvoří pomeranč, třešeň a mučenka. Základ tvoří ambra a pižmo a v srdci ucítíte orchidej a mango. Protože je to jen toaletní voda, tak je výdrž slabší, ale to mi během léta ani nevadí.


O mé lásce k vůním Calvin Klein jsem vám psala v předešlém článku a pokračujeme i dnes. Protože jsem dneska chtěla vybrat levnější vůně, představím vám Eternity Moment. Mám vůni v menším balení, takže mi nezabere příliš místa v kabelce. Vůně má takový romantický nádech a je spíš květinová. Základ vůně tvoří santalové dřevo a v srdci ucítíte maliny a pivoňky. Hlavu tvoří liči a granátové jablko. Vůně se špatně popisují a co je pro jednoho květinová vůně je pro druhého třeba už příliš těžká. Každopádně Calvin Klein mě většinou nikdy nezklame a na svém pomyslném seznamu přání mám i novinkovou vůni Sheer Beauty.



Poslední z mých tipů je klasická Eau de Ruby Lips od Salvadora Daliho. Dalího vůně jsou pověstné svým designem inspirovaným jeho obrazy a typickými rty. Ty najdete v různých podobách na většině jeho vůní. Nejedná se o žádnou novinku, Eau de Ruby Lips je klasika, která prošla parfémovou sbírkou mnoha žen i slečen. Je to typická letní svěží a trochu ovocná vůně. I když jí někomu dáte jako dárek, tak se většinou neseknete a podle mě je to celkem univerzální vůně. Hlavu tvoří růže, srdce ananas a magnólie a základ cedr a pižmo. Vůně je opravdu jednoduchá a líbivá. Navíc jí seženete v několika velikostech a váš rozpočet určitě nezatíží.


Jaké jsou vaše tipy na levné letní vůně? Dalo by se jich vyjmenovat tolik! Od Cool Water od Davidoff, Dolce Gabbana Light Blue až po Moschino I Love Love. Jaká je vaše milovaná letní vůně? :)

14 komentářů:

  1. Beyonce - Heat mi hrozně voní, ale musím chvilku počkat, než nějakou voňavku dopotřebuju, protože jich mám fakt moc:D
    Mám Cool Water i Light Blue, ale moje typická letní vůně je Savannah - Wild:)

    http://myparadise.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Beyonce mi prisla v pondelok a odvtedy sa ani nicim inym nevoniam! Je to krasa :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám najobľúbenejšie parfémy od Chloe - Chloe Chloe, Chloe Intense a ešte jednej Chloe ale ta je od Lagerfelda Chloe Narcisse. Tieto mám stále vo svojej zbierke :)

    OdpovědětVymazat
  4. práve uvažujem nad kúpou niektorej dálíovky, tak vďaka za tip :) inak mojou TOP je light blue, je proste skvelá a to som nikdy nemala rada citrusy. nedávno sa ku mne dostala aj Kappa Moda, čo je veru veľmi veľmi veľmi lacná vôňa, vonia úžasne malinami, takže sa na leto hodí

    OdpovědětVymazat
  5. beyonce mi pride skor na zimu ale ta druha verzia Rush je trosku sviezejsia letnejsia

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě určitě Eclat dArpege od Lanvina (chlapům se hodně líbí) nebo Moschino dělá taky pěkné líbivé vůně, které nezruinují rozpočet.

    OdpovědětVymazat
  7. Už flakonky vypadají skvěle, nechala bych se inspirovat, ale letních vůniček teď mám docela požehnaně. Rozhodně ale souhlasím, že v létě není třeba utrácet tisíce za parfémy:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Beyoncé je skvělá, hlavně ta původní verze ,,Heat", ale já ji mám v plánu naopak na zimu. Ta vůně dělá čest svému jménu a já z ní to ,,teplo" doslova cítím. Což mnohem víc ocením právě v chladnějších dnech.

    OdpovědětVymazat
  9. ja v lete väčšinou nosím len spreje na telo :)

    OdpovědětVymazat
  10. moja oblubena vona na leto bola od Escady Moon Sparkle, ale tu uz nevyrabaju...no a teraz je to Dior Addict Eau Sensuelle - nova kolekcia z roku 2012

    OdpovědětVymazat
  11. Na léto mám ráda vůni White Musk od Body Shopu, je to taková krásná mýdlová vůně čistoty. A taky ještě můžu od Dieslu Plus Plus Feminine.

    OdpovědětVymazat
  12. za me urcite Beyonce a pak Escada - Taj Sunset. Ta je sice drazsi, ale ta vune ovoce je dokonala:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se teď v létě spíš vyžiju ve voňavých mlíkách a sprejích, vůně použiju spíš jenom ze zvyku :).

    OdpovědětVymazat
  14. Já miluju Moschino, Versace a D&G, ale to už jsou přece jen o něco dražší vůně. Z těch levnějších mi voní všechny od Beyoncé, Kylie Minogue i Victorie Beckham. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)