úterý 21. srpna 2012

Skrz slevami

Dneska si dámy trochu zasoutěžíme. Tentokrát se nebude výhra týkat jen kosmetiky, ale budete si jí moci samy vybrat :) Určitě jste zaznamenaly v poslední době velkou oblibu nákupů přes slevové portály. Seženete na nich od masáží, večeří, zájezdů až po zážitky snad všechno. Ráda sem tam koupím nějakou masáž nebo společnou večeři pro dva. A protože je slevových stránek strašně moc, dívám se na ně přehledně pomocí portálu skrz.cz. Předpokládám, že většina z vás ho asi zná a možná i často využívá. Kdyby přesto někdo netušil, o co se jedná, tak je to jakýsi vyhledávač, kde se kumulují veškeré nabídky slevových serverů. Navíc se tam můžete podívat i na letáky různých obchodů nebo drogerií a na sekci akčního zboží. Myslím, že to ušetří spoustu časů a klikání po všech možných stránkách a člověk si může vybírat akce z jednotlivých sekcí (jídlo a pití, krása, zábava atd.) Navíc pokud budete mít nějaký problém, s jeho řešením vám pomůže ombudsman, který s jednotlivými weby jedná za vás. Sama mám jen samé pozitivní zkušenosti a musím zaklepat, že jsem nikdy neměla při nákupu problém. Přes tyto stránky jsem také sehnala vizážistický kurz od Dermacolu, na který jste se často ptaly :)



A teď mám pro vás radostnou zprávu - jak jsem slibovala soutěž, tak tady jsou pravidla :)

Hraje se o voucher (poukaz) na 500Kč a vybrat si v této ceně můžete cokoliv z webu slevomat.cz

Do komentáře napište, jestli máte s vyhledáváním přes stránku skrz.cz nějakou zkušenost a jestli ho i samy používáte. Pod to napište svůj mail a to je všechno :)

Upozorňuji, že komentáře, které nebudou obsahovat oba body budou smazány, aby to bylo fér vůči ostatním :) Vítěze vybere random a soutěž trvá do pátku 24.8.2012.

Tak držím palce a těším se na vaše zážitky a zkušenosti :)

112 komentářů:

  1. Stránku skrz.cz jsem doposud neznala, proto moc děkuji za tip, určitě se mi to bude hodit. :)

    Tereza.Bajciarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Přímo se skrz.cz ne, ale s jinými podobnými weby určitě ano...takže ho nepoužívám. :)

    karolina.spilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. se stránkou skrz.cz zatím žádné zkušenosti nemám, i když slevové portály samozřejmě znám

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. nikdy som o nej zatial nepočula:)

    luciam28@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Přes skrz.cz jsem ještě nic neobjednávala, ale přes jiné weby ano:-) Takže ho nepoužívám...
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem přes žádné slevové portály nenakupovala, ani nevím proč, tomu moc nedůvěřuji :)
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Znám, ale nevyužívám ho, v podstatě chodím jen na slevomat.
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Skrz.cz neznám, používala jsem slevin.cz ale nedávno jsem zjistila, že tam není všechno, takže budu používat raději tento web. Díky za tip :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec jsem tuhle stránku neznala, určitě je to ale šikovná věc - stokrát lepší, než mít zaplavenou mailovou schránku newsletterama od Slevomatu apod. :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Skrz.cz znám moc dobře, je to jediný vyhledávač na který chodím. Ačkoliv jsem si přes něj ještě nic nekoupila, jsem schopna strávit díváním se na nabídky hodiny :)

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy jsem o něm neslyšela a slevové portály taky moc nepoužívám:)

    zuzuiq@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. já osobně ho nepoužvám, ale mamka poměrně často. Jezdíme na dovolené nebo chodíme na večeři. :)

    vacovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. O Skrz jsem slyšela, ale ještě jsem ho nevyužila, Slevomat mám ráda.
    siberia06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak portál skrz.cz jsem doposud neznala, díky moc za tip, určitě v budoucnu využiju :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. osobne som nikdy tieto servery nevyuzivala, ale v nasej rodine su dost popularne najma v obdobi vianoc. A co sa tyka skrz.cz, ten nepoznam vobec. monikalichner@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. S portálem skrz.cz zatím zkušenosti nemám, sama jsem doposud nakupovala přímo na portálu slevomat. Bylo to zrovna v době, kdy se spouštěla vlna voucherů na zákrok kriolypolízou. Musím říct, že vyšetření bylo extrémně příjemné, v úžasném prostředí se skvělou obsluhou. Ihned po návratu domů jsem zakoupila další 2 zákroky, ovšem na jeden jsem tak trochu pozapomněla a tak mi propadl a na druhý jsem se chtěla dostavit, ale jelikož jsem si ( trubka ) neopsala adresu a během cesty jsem zapomněla ulici, kam jsem měla dorazit, i tento voucher mi propadl. Určitě ale můžu doporučit :)

    barakasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. skrz je můj věrný kamarád již dlouhou dobu :)

    sikorovatana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nemám žádnou zkušenost

    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Skrz znám a celkem často na něm něco kupuju. Občas mě něco zklamalo, občas zase potěšilo. Jednou jsem si koupila voucher do španělské restaurace a to bylo skvělý, ale naopak třeba kadeřnický služby děs, to už jsem se poučila :)
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Stránku skrz znám a používala jsem ji, ale většinou jsem stejně skončila na slevomatu :).

    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj Rendy :)
    stránku jsem neznala, ale slev využívám často ať už to je nějaká kosmetika či manikúra ale spíše si tam kupuju permice do posilky :)
    skrz.cz sem neznala ale určitě se podívám.Chodím na zlateslevy.cz kde to funguje na stejném principu :)
    kunikovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Znám ji a občas se tam kouknu. Jestli sem přes skrz.cz něco objednávala, to už si fakt nepamatuju. Teď spíš používám slevin.cz a slevoida.
    panoocha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já na skrz pravidelně koukám a na pár dobrých akcí jsem tam už narazila a koupila je :)
    Nejradši mám akce v restauracích, ale chtěla bych zkusit i nějakou masáž :)
    sara.gold@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nic jsem si ještě přes tento portál neobjednávala. Nemám zkušenost :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Žádnou zkušenost s tímto slevomatem nemám, ale viděla už jsem ho na několika blozích a myslím, že je fajn.. určitě ráda vyzkouším ! :)

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Stránku skrz.cz neznám, takže s ní nemám žádnou zkušenost. Ale na slevových portálech nakupuji ráda, takže teď mi to stránka skrz.cz usnadní :).

    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Skrz.cz občas sleduji a pár služeb jsme přes něj už koupila:)

    super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Znám, ale nevyužívám. :) Když už tak koukám na slevomat a občas něco pořídím. ;)

    blazejovska.barbora@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Skrz jsem dodneška vůbec neznala, sleduju spíše slevomat.
    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Skrz neznám a na slevomatu jsem ještě nenakupovala, ale kamarádi ano, hlavně žebra a tataráky :) já akorát koupila na jiném portálu dva kyblíky Mojita:)
    Jeanne.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Na slevomatu jsem ještě nic nekoupila, ale na podobné stránce koupila známá voucher na dvě pizzi na kterých jsem pak byla a vše v restauraci proběhlo v pořádku.
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Skrz.cz jsem neznala,takže to jdu omrknout.
    zuzanka.korandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Já mám bohaté zkušnosti :), s přítelem jsme tam nakoupili spoustu večeří a obědů a dokonce i pobytů a všechno bylo skvělé a nikde nebyl žádný problém takže já tomu fandím!
    terekad@centum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Webovou stránku skrz.cz jsem do této doby znala jen tak zběžně. Oproti tomu naprosto běžnou součástí mého života se stal portál slevomat.cz, přes který jsem si nakoupila zájezkdy, večeře, masáže... Prostě skvělé! A kdybych vyhrála, tak slibuju, že si koupím konečně taky voucher na cvičení :-)

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Neznám, takže děkuju za tip - budu využívat :-)

    tynce@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Neznám. Ale vyzouším. Díky.

    karaskova.peta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Neznala jsem, tudíž ani nepoužívala :)

    lindapfe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Neznala jsem jí,moc ti děkuji za tip!:*
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, bohužel neznám, ale v budoucnu určitě vyzkouším! :-)
    spaketka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  40. přímo s portálem skrz zkušenosti nemám :)
    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Já ne, ale maminka si loni přes Skrz kupovala dovolenou a byla moc spokojená :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. O skrz.cz jsem díky tobě slyšela poprvé, ale hned asi objednám voucher na suschi, v pátek jedu do Prahy tak se to hodí :).
    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. stejně jako ty mám jen samé kladné zkušenosti - co jsem objednala, to jsem dostala, žádný problém, žádné prodlení, ani problémy...

    efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. O skrz.cz jsem ještě neslyšela, až tady od tebe :)
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tak skrz.cz je pro mě úplná novinka, ale třeba slevomat využívám veeelmi často :)
    sibarborka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. na skrz.cz jsem ještě nic nevyhledávala, ale ž jsem nakupovala přes slevomat.cz :)
    kundrtova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, skrz.cz dobře znám, docela často se dívám, jaké jsou slevové novinky:-).

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. o tomto webu jsem ještě vůbec nic neslyšela, ale je to určitě praktické - když jsou tu slevy shromážděny z více míst. :)

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. O skrz.cz slyším poprvé, ale slevomat navštěvuji často:))

    petracor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Znám, ale raději tam nechodím, protože pak moc utrácím :-)

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. S portálem skrz.cz mám jen dobré zkušenosti. Velmi často tam nakupuji vouchery pro sebe i přátele :)

    lucievodehnalová@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Portál skrz.cz vůbec neznám takže s ním žádné zkušenosti nemám a ještě jsem tam nenakupovala.

    m.birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. s portalem skrz.cz zatim nemam zadne zkusenosti.
    katulsed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Já jsem si žádnou takovouhle slevu nikdy nekoupila, ale jsem celkem překvapená, co vše se na takových stránkách dá sehnat:) beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Skrz jsem použila zatím asi jednou, většinou jdu rovno na provřené servery jako je zapakatel nebo slevomat, ale není to špatný nápad, takže příště až budu cíleně něco hledat, tak doufám, že si na něj vzpomenu:-D
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Niekedy trochu pokukávam po niečom ale skončí to- ničím. :D

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. skrz.cz neznám, chodila jsem vždy na konkrétní stránky jako třeba slevomat.cz apod. Ale díky za tip :)

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  58. o skrz.cz jsem nikdy neslyšela, ale podívám se na to :)
    tea.bajic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, skrz.cz neznám, ale na jiné slevové portály chodím a parkrát jsem tam už nakupovala :)

    OdpovědětVymazat
  60. Skrz.cz používám a nedám něj dopustit..na samostatné slevové portály už prakticky nechodím :)

    beauty.or.beast.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. na skrz.cz chodím už snad od začátku, co existuje. ušetří to spoustu práce s vyhledáváním :D
    smidova.lucie()gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. o skrz.cz slysim poprve, ale rada ho ted budu pouzivat.
    m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. se skrz.cz zkušenost nemám, ale slevomat mám MOOOC ráda :-))
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Portal skrz.cz jsem neznala, ale uz mam zkusenosti se slevovymi portaly (hlavne tedy slevomat) ;)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. stránku znám, díky ní jsme si s mamčou užily super dovolenou :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. S tímto webem zkušenosti nemám, ale u ostatních slevomatů jsem už nakupovala :)
    cer.terka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. na skrz.cz jsem objevila, kam pojedu na dovolenou, párkrát díky němu zašla na dobrou večeři a koupila svatební dárek kamarádce. Nikde jinde na slevy nekoukám, s vyjímkou slevomatu, kde si ráda zatočím kolem štěstí :)
    helena.s@stream.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Stránku neznám, ale na slevomatu nakupuju strašně ráda! :) Obecně mám ráda všechny slevové portály...:)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Se skrz.cz nemám zkušenost, slevy sleduji přes jiný portál.

    sabina.spalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Tuto stránku jsem dosud neznala, ale jak na ni koukám, tak se mi moc líbí a snad se ji brzy naučím pravidelně sledovat! Děkuju za tip!

    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Stránku skrz.cz vůbec neznám. Takže s ní nemám vůbec žádné zkušenosti, tím pádem jej ani nepoužívám, ale určitě na 100% začnu :) Děkuji
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Slyšela jsem o ní, ale osobní zkušenosti s ní nemám :)

    silvatiplicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Tyto portály občas využívám. Některé mě celkem zklamaly svou klamavostí, ale slevomat snad nikdy nezklamal :-)

    teo.amc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. mám zkušenost, kupovala jsem přes ně voucher na kosm.ošetření kamarádce k narozeninám

    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Já osobně neznám, takže děkuji za tip, určitě na to kouknu:-)

    vanda.dolinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Obcas nakupuju pres vykupto, ale pres skrz.cz jsem jeste nic nekupovala :) Bylo by fajn na to mit penizkovy kupon :))

    cosmodivka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Takovou stránku vůbec neznám, určitě na to mrknu!
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Tento portál neznám, ale mrknu tam =)
    ejuna61@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Skrz.cz znám, ale prozatím byly všechny návštěvy jen ty "koukací". Z podobného slevového portálu jsem nakupovala jen jednou a hned naletěla, proto jsem nejspíš trochu skeptická.
    fromlastto1st@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Skrz znám a používám, líbí se mi jak je vše přehledné a že rychle najdu co potřebuju.

    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. skrz.cz pouzivam uz davno a hrozne rada, nikdy nebol problem a zboznujem mat vsetky ponuky takto pokope! :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Ahojka, přes Skrz jsem objednávala příteli zájezd k narozeninám. Mohu jen doporučit!

    cucooriedka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. stránku znám, občas si ty mraky slev a nabídek projíždím, ale ještě jsem se nikdy nedostala k nějakému nákupu. takže teď je možná ten správný čas.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Také o portálu nevím, pouze jsem již na jednom blogu četla info, ale jinak jsem ho nikdy nenavštívila :-)

    kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Já na slevy nepoužívám nic jiného, když něco chci, tak jdu nejdřív na skrz a tam je dobré to třídení, takže si zašrtnu třeba jen pobyty vybírám :) Používám už hodně dlouho..

    marketka.pobudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Ja osobne som ešte nikdy nepoužila žiadny zľavový portál. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  88. Miluju slevy! Ale kdo by ne, že?:) mám zkušenosti ze slevomatem, se "skrzem" zatím ne.

    zuzkace@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. na skrz.cz jsem docela často, protože mě nebaví objíždět jednotlivé stránky. Díky ním jsem si tam už něco nakoupila, zejména většinou pobyty nebo kadeřníka :) a hlavně ty slevy jsou opravdu lákavé :)

    karolsilhanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  91. web znám a často přes něj něco vyhledávám :) Bohužel jsem se ještě neodhodlala k tomu, abych něco zakoupila :) Tak třeba tentokrát...:P

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  92. když už se na nějaké slevy dívám, tak právě přes skrz, přijde mi nejpřehlednější, takže nic jiného nepoužívám

    email v profilu/na blogu

    OdpovědětVymazat
  93. o webu jsem ještě neslyšela, do teď jsem párkrát využila slevin.cz, ale jak na to tak koukám tak je toho na skrz.cz víc a je to mnohem přehlednější :) takže používat začnu :)
    martyna.svecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. skrz znám od teď díky tvému blogu. Zatím jsem žádný podobný portál nevyužila.

    mishellelegance@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Něco už jsem přes tyto stránky pořídila, jednalo se většinou o vouchery na nějaké jídlo nebo pití :)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Vůbec nemám zkušenost s vyhledáváním přes skrs.cz , ale je to lepší než se na to koukat jednotlivě :)
    andynass1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Portál skrz.cz znám a občas na něj mrknu. Je fajn, že je tam vše pohromadě. Už dlouho jsem ale žádnou slevu nevyužila, budu zase na něco muset mrknout.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. No jéjé skrz.cz znám. Jeden čas jsem tam visela pořád :D
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. nemám vůbec žádné zkušenosti :)
    novakova.ts@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Do teď jsem neznala a nepoužívala, nicméně určitě to prozkoumám :)
    prochazkova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Mám zkušenost jen s Vykuptem, kdy mi objednané a zaplacené zboží nepřišlo-ale to byla asi vina dodavatele, ne Vykupta. Kdyby to nestálo jenom stovku, asi bych to řešila, ale za ty peníze se mi nechtělo.:D Toť moje jediná zkušenost se slevovými servery.:)
    simonastodulkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. veskere darky a zejmena vanocni nakupuji hlavne na skrz a podobnych strankach.

    lenka.sandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Vyloženě zkušenosti se stránkou skrz.cz nemám, ale už jsem si koupila mnoho věcí přes amplion. :)

    factoryBrick@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Skrz sleduji pravidelně, tudíž i používám ;-)

    marinna14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ano, přímo se skrz.cz zkušenost mám a koupila jsem přes něj již plno voucherů:)
    michelleandherneverendingstory@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Ahoj, se skrz.cz zatim zadnou zkusenost nemam, ale uz jsem tam parkrat pokukovala:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. O tomto webu jsme nikdy neslyšela, teď se s ním setkávám poprvé!
    teiszz.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Už jsem o tom slyšela, ale zatím jsem si takhle ještě nic nekoupila. Určitě bych to ale chtěla vyzkoušet! :))
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  110. Na stránku skrz.cz chodím celkem pravidelně, je to super, protože tam jsou všechny slevy pohromadě a já můžu hledat přesně to co potřebuju. kristybokova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. na skrz.cz jsem si již koupila několik voucherů, např. vizážistický kurz, nikdy jsem neměla s tímto serverem žádný problém, spíše naopak jsem velmi spokojená a velmi často tam třeba jen tak brouzdám a říkám si co by se mi hodilo :-D tkz skrz.cz znám a mohu jen doporučit :-)

    Martinka.Radek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. GIVEAWAY byla ukončena :) výherce jsem zveřejnila na facebooku :) děkuji všem za účast :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)