neděle 26. srpna 2012

Root mousse a Saving Color Mask by Fama

Pěkné ráno všem! Dneska se podíváme na dva přípravky na vlasy od značky by Fama. Konkrétně na pěnu na objem vlasů a masku na vlasy. Nebudu to dneska okecávat a rovnou začnu :)





Přiznám se rovnou, že jsem se trochu bála, co objemová pěna udělá s mými vlasy. Mám je poměrně dlouhé, těžké a husté. Někdy bych si vážně přála mít jich tak polovinu, protože veškerý "styling" by byl o mnoho snažší :) Nečekala jsem žádný zázrak, protože jak chcete, aby husté a dlouhé vlasy měly obří objem od kořínků. Je to fakt nadlidský výkon, zvlášť v mém případě. Vzdala jsem už používání různých objemových pudrů, protože jsou na mé vlasy prostě k ničemu. Každopádně na druhou stranu jsem se těšila, až pěnu vyzkouším a zjistím, jestli je úplně k ničemu nebo uvidím nějaký výsledek.



Ano, je trochu utopie si myslet, že po použití pěny dosáhnete božského objemu, ale musím uznat, že jistý efekt jsem zaznamenala. První plus je, že pěna je hodně tekutá a po zaschnutí ve vlasech není cítit. Není nic horšího, než slepené s zplihlé vlasy. Pěnu jsem nanesla po umytí do vlhkých vlasů v předklonu, trochu vlasy pocuchala a šla je fénovat. Když byly úplně suché, opravdu jsem určitý objem u hlavy zaznamenala. Jako jo, nemůžu chtít zázraky, ani s giga natáčkama nedosáhnu lepšího efektu, takže jsem vzala za vděk alespoň tímto výsledkem. Věřím, že někdo s mikádem a pár vlasy na hlavě by si chrochtal blahem a měl by krásné a objemné vlasy. Já si holt musím nechat zajít chuť a brát to, jak to je. Lehký objem vydrží samozřejmě jen den a pak je fuč. Vzhledem k tomu, jak často si vlasy myju, je to tak akorát.




Konzistence Root Mousse není klasická jako např.u pěnových tužidel. Pěna je tekutá a jakoby mokrá, což mi vyhovuje více, protože pěnová tužidla mi vlasy většinou slepí a tím pádem jsou pak splihlé s nulovým objemem.


Maska Saving Color Mask je jak název napovídá pro barvené vlasy. Vlasům dodává lepší strukturu, vlhkost a lesk. Barva vlasů by měla vydržet mnohem déle intenzivní a zářivá. Používá se na umyté, ručníkem prosušené vlasy a nechává se působit 3-5 minut. Já jí používám pouze do délek vlasů a nechávám jí působit 5 minut minimálně. Vlasy jsou pak opravdu hebké a jemné. Nicméně mi maska nepřijde ničím výjimečná ani zázračná. Prostě velice příjemná maska, která barveným vlasům dodá lesk a jemnost, ale ničeho dalšího jsem si nevšimla. Používám teď pravidelně péči na barvené vlasy, masky i olejíčky a s kvalitou vlasů i jejich vzhledem jsem celkem spokojená. Nemůžu všechny zásluhy dávat ale pouze masce, takže to beru tak, že se dobře doplňuje s ostatními výrobky, ničím mi nevadí ani neškodí, vlasy mi nemastí, ale že bych si z ní sedla na zadek, to bohužel ne. Jak se říká, je to velice příjemný střed :). Na masce oceňuji příjemnou vůni a hlavně balení v tubě, protože všechny masky na vlasy, které jsem za posledních x měsíců měla, tak byly v kelímku. A asi to samy znáte, když mokrýma rukama ve sprše lovíte masku z kelímku, tak to není ta nejpraktičtější a nejhygieničtější věc na světě :) Konzistence je tužší, krémová a na vlasy se natírá dobře. Masku koupíte zde za 294Kč.

Pokud při objevnávce uvedete kód "ordinarylife" máte automaticky slevu 20% na celý sortiment e-shopu. A nemusíte se bát, nemám z toho žádné provize ani jiné výhody, je to jen benefit pro vás, jako mé čtenáře :)





Co vy a objemové přípravky na vlasy? Používáte něco nebo je to pro vás zbytečné? Zajímaly by mě názory majitelek podobných vlasů jako mám já - používáte něco na objem?


PS:Ráda bych poděkovala zastoupení e-shopu za poskytnutí výrobků za účelem vyzkoušení a sepsání vlastních dojmů :)

9 komentářů:

  1. něco na objem nutně potřebuju, ta pěna vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že máme podobný tip vlasů. Taky mi na objem nic nepomáhá... Ale ta pěna vypadá zajímavě, tak jí možná zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám vlasy jako ty a mám to stejně. moje vlasy si dělají co chtějí, lokny mi nedrží, natupírování jen pod podmínkou extra přelakování (čti jako -vypotřebování celého balení) a nějaké složité účesy radši ani nezkouším :D

    škoda, že ten výsledek není větší, pak bych si jí asi pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Celkom ma tá pena zaujala, dlhšiu dobu už hľadám niečo na objem. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta pena mi prijde celkem dobra:)..podle tve recenze..jenze ja s dlouhymi vlasy take vse vzdala...at nanesu cokoliv, za půl dne jako bych nic nenanesla:D...M*

    www.marcelajezkova.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká recenze, ta maska vypadá dobře.. budu si muset nějakou pořídit. Většinou si koupím jen tu na jedno, dvě použití v pytlíčku. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Objem, to slovo dodává vlasům titul dokonalosti. Musím vyzkoušet. Mé vlasy to jedině ocení. Děkuji za super článek. ;)

    PS: Giveaway - http://thelisbeth.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Natálje: jo o loknách bych mohla přednášet :) když po dvou hodinách navlním všechny vlasy, tak mi pak zase rychle spadnou a nedrží ničím :)

    Martii: děkuji :) masky v pytlíčku se podle mě finančně moc nevyplatí a je lepší investovat do celého balení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na penu si me hodne nalakala, ale ta cena je desna :(.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)