čtvrtek 30. srpna 2012

Real Techniques Starter Set

Dnešní článek by nebyl, nebýt čtenářek, které mi radily v nedávném článku o tvářenkovém štětci od Real Techniques (díky patří dekole a in your face!). Za normálních okolností bych se asi tak rychle nerozhoupala a nekoupila bych si i další štětce, ale když byla taková pěkná akce a ušetřila jsem 5 dolarů, tak jsem neváhala. Jsem moc ráda, když mi někdo doporučí e-shop, se kterým má dobrou zkušenost. Kdybych na stránku iherb.com narazila jen tak sama od sebe, asi bych si nic neobjednala, protože stránka ve mě na první pohled nevzbuzuje moc sympatií. Každopádně objednávka dopadla na jedničku a do týdne jsem měla na stole balíček s těmito krasavci :)


Výběr padl na Starter set 5 štětců na líčení očí. Nejdřív ve mě ale něco hlodalo, jestli všechny štětce upotřebím a nebudou zbytečné, ale teď vím, že je využívám denně a pro každý jsem našla uplatnění. Opět platí to samé, co u štětce na tvářenku - všechny jsou krásně heboučké, nepelichají, jsou lehoučké a na konci pogumované. Jsou to vážně asi nejjemnější štětce, co jsem zatím měla možnost vyzkoušet. Sice jsem se trochu obávala, že se tužší (zapečené) stíny štětci budou špatně nabírat, ale problém žádný nebyl. Navíc jsou ve velice praktickém pouzdru, které můžete používat několika způsoby:


Buď můžeme mít pouzdro se štětci takto otevřené - jak vidíte, na protější straně jsou přihrádky i pro další štětce. Pouzdro lze samozřejmě i uzavřít na suchý zip.



Pokud pouzdro přehnete a zajistíte, máte z něj i jakýsi stojánek na štětce



Celá sada pohromadě. Podle názvů štětců poznáte k čemu jsou určené. Nerada škatulkuji, proto mi přijde zbytečné jednotlivé štětce popisovat (např.třeba takový Brow Brush jde používat i na kreslení gelových linek). Beztak si každý štětce používá jak mu to vyhovuje a řídit se poučkama na obale je asi zbytečné :)

Kdyby přesto popisky někoho zajímaly, tady je info z oficiálních stránek:

base shadow brush: applies a smooth, flawless foundation of color

deluxe crease brush: soft, oversized design for effortless contouring

accent brush: designed for precision detailing, spotlighting, highlighting, and smudging

pixel-point eyeliner brush: tapered cut is ideal for dense or fine eyeliner application

brow brush: distinctive shape easily defines eyebrows



Set stojí na iherb.com 17,99dolarů. Můžete mít slevu s kódem MOQ953 - při nákupu nad 40 dolarů sleva 10 dolarů, při menším než 40 dolarů je sleva 5 dolarů. Což je fajn, protože vám to minimálně téměř odmaže 6dolarové poštovné :) Myslím, že za tu cenu a množství štětců je to skvělá cena! Hlavně tedy jejich kvalita je suprová a vážně k nim nemám jedinou výhradu.






S Accent brushem se mi dobře kreslí spodní linky očními stíny. Je opravdu drobný a pevný.


Nikdy by mě nenapadlo, že s tímto štětcem půjdou tak skvěle kreslit gelové linky! Jde to ještě mnohem lépe a přesněji než se zkosenými štětci a aplikace je překvapivě snadná a rychlá! Pro mě největší překvapení z celého setu.



U tvářenkového štětce se několik z vás vyjádřilo, že jsou tyto štětce jejich malým snem. Budu tedy další v řadě, kdo vám je doporučí koupit, protože je to kvalitní investice. Když si to spočítám, každý štětec přijde na cca 75Kč a to je sakra dobrá cena! Za cenu drogerkových "šuntů" máte sadu kvalitních a všestranných štětců. Navíc teď můžu potvrdit slova, že stránka iherb.com je spolehlivá, dodání rychlé (i když jste mi psaly, že to může trvat delší dobu) a někdy jindy si objednám ještě nějaké štětce na tvář :)


Máte někdo tuto sadu štětců už doma? Jaké štětce na líčení očí používáte nejraději vy? :)

28 komentářů:

  1. tak já mám doma zatím jenom takovou základní řadu štětců na normální líčení...ale mít to takhle v pouzdru a krásné, to bych si chrochtala :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak touhle sadou bych nepohrdla :) Bude ji mít Plum v e-shopu. Jinak já mám už 3. rokem "drogerkové šunty" z Rossmanna For your beauty, štětce na oční stíny a jsou perfektní. Vypadajá pořád jako nové i přes časté čištění :) Možná ale časem taky zainvestuju, líbilo by se mi mít pěknou sadu, přece jen to lahodí oku víc, než mít každý štetec odjinud.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi do nich casem pujdu taky :). Zatim mam Elfi a jsem spokojena, ted budu utracet za jine veci :).

    OdpovědětVymazat
  4. já mám tuhle sadu ale tu oranžovou kde jsou zakladní štece na obličej....jsem s nimi moc spokojena...jen si dovolim nesouhlasit pouzdro na me pusobi lacine urcite bych si ho doma nevystavila a na cestování mi taky přijde nepraktické protože štětce jsou stejne zvrch odkryté(nutno ale podotknout ze ty na obličej jsou samozřejmě větší takže budou odkryte asi vic nez tyhle na oči) a další štetce jdou pridat jen jako do stojánku a ne do pouzdra jinak je pouzdro zase moc otevrene...takže štětce jsou výborné ale já bych brala radeji jeden navíc než to pouzdro které podle mě působí lacině

    OdpovědětVymazat
  5. Super, jsem ráda, že jsi spokojená! Mně můj starter set došel jen o pár dní později a taky z něj mám velkou radost, jsou to vážně skvělé štětce. Já z té stránky nakupuju i štětce EcoTools nebo Everyday Minerals. Jsem ráda, že měl můj tip úspěch ;).

    OdpovědětVymazat
  6. Lady: Plum ji mít bude, ale jak avizovala, nebude to zrovna cenově nejvýhodnější a ten set přijde mnohem levněji ze zahraničí :) Jinak gratuluji k těm štětcům z drogerie, protože to co přišlo do rukou mě, byla čirá hrůza :)

    Lucifrid: od Elfu mám štětce ráda, ale na oči mi nevyhovují, takže jsem ráda, že jsem objevila tyto :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aja: mě pouzro nijak neuráží, určitě není luxusní, to ne, ale mě přijde fajn :) Štětce většinou nosím minimálně s sebou, takže když pojedu někam na dovolenou, tak to stačí :) Jinak máš pravdu, že když přidáš další štětce, je to horší, ale když jsou to jen ty menší na oči, tak to jde :)

    In your face: no tip byl výborný a já ještě jednou moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. mam mam, myslim, ze jsme objednavaly ve stejny den ;) ja jsem si vybrala tenhle set, stetec na makeup, ten na tvarenku, co mas taky a kabuki (kdyz bylo tech 10 dolaru off :D), akorat me teda jeste naparili clo za £12.73, coz nebylo moc hezky.. Bohuzel jsem jeste nemela cas je vyzkouset, ale uz se tesim, recenze prisla skvele na cas ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Juu já už si dlouho vybírám nějaké dobré štetce, tak mám další favority, to rozhodování bude těžké...... :(

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle sada je podle mě snad nejlepší poměr cena/kvalita co jde sehnat - všestranné (deluxe crease b. vynikající taky třeba na korektor), user friendly...sice to není moje milovaná Illamasqua, ale za zlomek ceny podle mě udělají vynikající službu.

    Sice jsem si nejdřív říkala, k čemu budu proboha používat ten pixel point eyeliner brush a accent brush ale nakonec je využívám skoro u každého líčení!

    Kromě této sady mám ještě plochý foundation brush a taky maximální spokojenost, i když teď používám BB, takže ho moc nevyužiji. Časem se chystám ještě na jejich vychvalovaný buffing brush..

    Pouzdro mě sice nijak neuchvátilo, ale štětce mám ve vlastním větším pouzdře od Illamasquy a tohle si nechávám třeba na cestování, přijde mi praktické.

    OdpovědětVymazat
  11. Musím sem přestat koukat, hned po přečtení jsem hodila do košíku obě sady, jak na oči tak na obličej, k tomu jsem přihodila ještě pár blbostí a jdu na platit :D

    OdpovědětVymazat
  12. Alce: nad tím setem na obličej jsem taky chvíli přemýšlela, ale tenhle to vyhrál :) já naštěstí nic navíc neplatila

    Eiwen: já taky nevěřila, že ten pixel-point někdy použiju, ale teď se s ním maluju skoro denně :) fakt neuvěřitelné! skoro by mi stačila jen tahle sada na líčení očí :)

    Bára: joo, to znám :) kolikrát se mi to stalo, než jsem dočetla článek, už jsem měla zboží v košíku :) tak dej pak vědět, jak si spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem za tip na stránku, sú tam americké ceny, čo som zatiaľ okrem oficiálnej stránky nikde nevidela. Určite si niečo objednám, túžim po nich veľmi dlho.

    OdpovědětVymazat
  14. Aj ja som si objednala pár týchto štetcov aj túto sadu! Už mi to bolo poslané, takže som veľmi zvedavá.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle štětce mám na wishlistu už dlouho a určitě si je někdy pořídím! Zvlášť když píšeš, že z téhle sady využiješ všechny, to si mě potěšila, taky jsem na to totiž myslela... Jinak já by jsem chtěla ještě nějaký na makeup a ten růžový co máš na tvářenku, ten je totiž nejvíc rozkošnej:) Krásnej článek, já se tady vždycky tak kochám:))

    OdpovědětVymazat
  16. Jo už se na ně těším, mám je na cestě i s blush brush :).

    OdpovědětVymazat
  17. Ach jo, já vůbec nevím jaké štětce si mám dřív pořídit... Pokaždé někde najdu jásavý článek a znejistím, protože si říkám zda nejsou lepší než ty, které jsem si vybrala původně. Nicméně díky za tip, mám další věc k uvážení:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  18. vies co? prave som si ich objednala aj ja, aj travel essencials.. I'm so excited and I just cat't hide it! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Presne na tieto štetce som včera pozerala, a rozhodovala sa nad sadou na tvar alebo nad touto- na oči, ale vyhrala táto, strašne sa mi páčia že su farebne(fialovu milujem ! ) takže asi zainvestujem do tejto sady :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty vypadají krásně už delší dobu přemýšlím nad koupí postupně nějaké sady kvalitnější a tyhle vypadají vážně skvěle a cena je také více než příznivá asi se po nich poohlédnu :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Čekala jsem na Tvůj názor na ně a když to čtu, objednávám obě sady :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Ja mam zatim se strankou iherb spatnou zkusenost..stetce jsem si objednala a zatim nedosly..a co jsem cetla ma internetu recenze, tak nejvetsim minusem teto stranky jsou prave ztracene balicky (a nemoznost vraceni penez). Takze si mela stetsi, ze ti stetce prisly a jeste takhle brzo:) Ostatnim doporucuju zvazit to riziko, ze by jim balicek nemusel prijit (coz uz je takovy vseobecny pravidlo pro objednavani pres internet ze zahranici), jinak jsou ty ceny za stetce uplne uzasny a ja doufam, ze mi balicek jednoho dne dorazi:)

    OdpovědětVymazat
  24. rendy mohla bych se zeptat jak si platila? Paypalem nebo normálěn kartou? Chtěla bych platit paypalem,ale nejsem si jistá, jestli tuto možnost nabízí.

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, jsem hrozný štětcový maniak, věčně si kupuju "nějaký štětiny" ;-) a zdá se, že po tvým článku mi do kosmetickýho arzenálu pár štětečků přibyde! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  26. Stoker: tak dej pak vědět, jestli jsi taky tak spokojená :)

    Beauty od body: nevěřila jsem tomu, ale fakt využívám všechny :) a hlavně práce s tím pixel-point štětcem je tak neuvěřitelně snadná, mám z toho fakt kosmetické Vánoce :)

    Veronika: tak stejně se juchá nad Sigmou nebo jinýma značkama a každý bude říkat něco jiného, protože každému vyhovují odlišné věci :) tak přeju dobré rozhodování

    Katze: tak to doufám, že budeš moc spokojená :)


    xoxopatty: mě se taky moc líbí, jak jsou barevné :)

    jita-beauty: fakt je cena neuvěřitelná, vzhledem ke kvalitě. Navíc je pro mě asi zbytečné kupovat dražší značky, to je spíš pro profíky :)

    Tess: to mě těší, že jsem tě inspirovala :) doufám, že budeš taky tak spokojená :)

    Terka: tak to mě moc mrzí. obě slečny, co mi referovaly je měly dobré a mě navíc překvapila rychlost dodání, čekala jsem, že balíček přijde za několik týdnů. Ale balíček se může ztratit kdykoliv odkudkoliv, takže je to pokaždé trochu riziko

    Katyes: platila jsem kartou, paypal nemám :)

    Vivi: ty vždycky člověk tak potěšíš :) ale jsem spíš velký štětcový začátečník a ještě hodně toho nevím a nevyzkoušela jsem :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ja som si po recenziach s neprijemnym dodanim priplatila za dorucenie DHL (tracking code), a do 36 hodin od objednavky som mala stetce z USA doma v CR.
    Luxus.

    Ked som si spocitala cenu, tak ma to oproti UK strankam vyslo o 600Kc lacnejsie (mam starter set, a este 6 inych stetcov, trosku som sa utrhla pri nakupovani, ehm :)

    Inak, neviem, ci to niekomu pomoze, ale voucher code pre iHerb na zlavu vo vyske $5 pri nakupe pod $40 je ZUZ938.
    Ak nakupite nad $40, mate zlavu $10.

    OdpovědětVymazat
  28. Jé děkuji Ti moc za zmínku, strašně mě to potěšilo! Mě štětce přišly za 4 týdny, takže jste měly štěstí:-) Jo a to pouzdro vřele doporučuji k sušení štětců, stačí je obrátit vlasem dolů, krásně drží, už to tak dělám hodně dlouho, výborný vychytávka. Jsem moc ráda, že jsi spokojená;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)