pátek 10. srpna 2012

Real Techniques Blush Brush

Štětců Real Techniques je teď všude plno a velký podíl na tom mají i sestry z webu Pixiwoo. Konkrétně Samantha, která se podílela na vzniku těchto štětců. Ale tuhle story jste už určitě někdy četly a tak jí nebudu znovu opakovat :) Jak jinak, zatoužila jsem i já alespoň jeden štětec vlastnit a vyzkoušet jeho pověstnou hebkost. Takže když jel přítel do Londýna, vyfasoval fotku tohoto krasavce a instrukce, kde ho koupit. Údajně tedy musel do tří Boots, než na tenhle narazil, ale co by pro mě prý neudělal :) Teď už mi štětec říká paní a namlsal mě natolik, že hodlám pořídit i jiné kousky. Samozřejmě nechci, abyste si myslely, že díky jednomu štětci jsem teď sežrala všechnu moudrost a rozumím tomu, ale jsou jistá fakta, která můžu posoudit i když nemám žádné další kousky RT štětců :)



- štětec má umělé a velice jemňoučké štětinky
- je velice lehký (rukojeť je hliníková a konec gumový)
- některé štětce samy drží a stojí (většinou ty co se kupují jednotlivě)
- všechny štětce jsou cruelty-free
- můj štětec zatím nepustil ani jediný chloupek a to jsem ho už několikrát myla
- je tak strašně heboučký, že nechápu, když někdo prohlásí, že je na obličej příliš hrubý nebo pichlavý :)
- tento je určený sice na tvářenku, ale používám ho klidně i na nanášení pudru nebo bronzeru
- za tu cenu je vážně skvělý a velice kvalitní
- navíc pokud si nejste jisté v kramflecích a nevíte jak přesně určité štětce používat, může se podívat na videa, jak je nejlépe použít (jsou na oficiálních stránkách např. zde)



Omlouvám se, že jdem vám štětec vyfotila nevypraný, ale zrovna na to nebyl moc čas :) Normálně je jeho konec světlý.



No, co víc dodat? Štětec mě nijak nezklamal a i když jsou štětce velice individuální záležitost a to, co je pro jednoho skvělé, je pro druhého propadák, tak za sebe jsem z něj vážně nadšená a spokojená.
A když je má první zkušenost kladná, tak nemám důvod proč nezkoušet dál. Přemýšlím, který by se mi hodil nejvíc a váhám nad sadou na líčení očí. Budu ráda, když mi poradíte a podělíte se o své zkušenosti. Přece jen si svou štětcovou sbírku spíš zatím buduji a chci jí trochu zkvalitnit a rozšířit. Sice jsem četla i názory, že RT ano, ale ne štětce na obličej, nicméně na něm nevidím nic špatného a mě vyhovuje.



Chvíli mi sice trvalo, než jsem našla ten správný grif, jak třeba tvářenku rychle a přesně nanést, ale je to otázka zkoušení a případně i okoukání grifů z videí, které jsou pro všechny štětce na stránkách RT. Štětec nenabírá tolik barvy a chce to chvíli "kroužit" po tvářích, než dosáhnete požadavoné sytosti, na druhou stranu mi to tak vyhovuje a vyhnu se problému, že si na tváře nanesu vrstvu líčidel ve stylu Marfušky :) A když je srovnám např. se štětci od Sephory (teď myslím ty barevné, ne ty klasické černé), tak ty se můžou jít bodnout, protože mě osobně třeba strašně pelichaly a byly docela pichlavé.



Kdyby vás zajímaly nějaké informace, tak níže máte screeny z oficiálních stránek Real Techniques :)





Za mě tedy velká spokojenost a za 9 liber je to malý štětcový poklad. Chápu, že ne každý třeba bude souhlasit a má své jiné oblíbence a nikomu to ani neberu :) Klidně se v komentářích vyjádřete a podělte se s námi o své oblíbené štětce. Pro mě je asi škoda nakupovat štětce za tisíce a ty za pár stovek jsou dostačující. Navíc se mi líbí jejich barevné provedení a jednoduchý design.

Tak co, kdo má doma nějaký kousek od Real Techniques? :)

33 komentářů:

  1. joj, presne po tychto stetcoch moje srdce pisti! uz sa neviem dockat najblizsej sluzobky do UK! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na podzim se chystám do Anglie, takže díky za informaci, že jdou sehnat v klasickém Boots. Určitě si nějaké odvezu. Je mi sympatický design, že jsou takové veselé a horda kladných recenzí také mluví za vše.

    OdpovědětVymazat
  3. nutně bych nějaký potřebovala :D, sestry z pixiwoo mě na ně ve videích vždycky strašně nalákají :D

    OdpovědětVymazat
  4. Katze: taky bych nějakou potřebovala :)

    Stannah: jéé, nechceš mi nějaký dovézt? :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky, zasílají i do čr? a nevíš, jaké je poštovné ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. skoda, ze ani tvarenky, ani bronzery nenosim :((( ale vyzera skvele, hned by som si ju kupila!

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám moc ráda štětce od elfu. Za tu stovku paráda, mám je asi půl roku a jsou furt stejně suprové - jemné a nepelichají (mám ze studio řady). Ale tyto budou asi kvalitnější, že?
    Nemá ještě někdo tip jak vyprat štětec od makeupu? Mám angled brush od elfu a flat top kabuki od sigmy a ikdyž peru všechny štětce stejným šamponem i způsobem, pořád tam ten make up je trochu zažraný :( ...(platí jen od make upu, od pudrů, stínů ani tvářenek se mi nic takového nestává)

    OdpovědětVymazat
  8. Nuff: jestli Boots zasílá do ČR? to netuším bohužel

    Masin Karina: od elfu jich mám taky několik a nemám s nimi problém, ale tento je určitě kvalitou mnohem výš a hlavně je úžasně heboučký. Zkus ten štětec vyprat ve směsi jaru a olivového oleje, jar by měl rozpustit i ten zažraný make-up :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nuff: tady je můžeš např. koupit http://www.cocktailcosmetics.co.uk/Real-Techniques/?sortmethod=name&page=2

    OdpovědětVymazat
  10. Mě tyhle štětce moc lákaj a líbí se mi, že jsou cruelty-free, takže bych do nich klidně v budoucnu šla.

    OdpovědětVymazat
  11. Sakra, zrovna minulý měsíc byl přítel v Londýně a teď tam hned tak nepojede :(( škoda, co se dá dělat, no:( ale vypadá to dobře... a hlavně ta cena :))) to bych aspoň nemusela ty svoje za stovku každou chvíli měnit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéje, se štětcema mám velkou zkušenost. Nejprve jsem si koupila travel essentals sadu, a dále z iherb.com sadu na oči, ten nový štětec na rozjasňovač a velký na pudr. Mám i štětce mac, louis young, eco tools pod které spadají RT a opravdu jsou co se jemnosti a vlasu týče nejvíce podobné ET. Za mě určitě doporučuji zejména sadu na oči, ale je jasné, že třeba 217 od Macu nenahradí - syntetický vlas nikdy tak dobře nerozblendí stíny jako přírodní. S těma od elfu se to nedá srovnat! Ty letěly do koše zmetky.

    OdpovědětVymazat
  13. Potrebovala bych nový na pudr. Takže pokouknu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Michelle: podle mě je to dobrá investice :) není nic horšího, když člověk obírá z obličeje vypadané chlupy z nekvalitního štětce :)

    dekola: děkuji za vyčerpávající odpověď :) od elfu mi štětce na stíny nevyhovují, ale třeba ty větší na pudr zase jo :) ráda bych si právě nakoupila nějaké nové právě na oční stíny :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle růžový se mi líbí ze všech co jsem u Pixiwoo viděla nejvíc!!! Je nádhernej:) A ta hebkost je vidět prostě už z tý fotky mám pocit:) A je hezký, jak si zaúkolovala přítele, to já dělám taky, i když nejezdí do Londýna, ale když jsem delší dobu mimo Prahu a díky blogům zjistim, že něco nutně potřebuju a je to třeba ve slevě nebo limitka a tak:))) Dokonce jsem teď zaúkolovala i bráchu, protože jel do Paříže:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je dobrá náhoda, zrovna jsem si objednala sadu na oči :). Recenzi na ni určitě psát budu. Jinak se dají štětce výhodně nakoupit na iherb.com, doporučuju! Pro nové zákazníky s kódem NUF183 máte 5 dolarů off ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Beauty of body: já taky pokaždé někoho zaúkoluju, ale teď mám asi na nějaký čas utrum a nikdo se nikam nechystá :)

    In your face: hm, tak teď si mě fakt nalákala! teda stránky na první pohled nic moc, kdyby mi je někdo nedoporučil, tak se z nich asi bojím něco objednat, ale ten slevový kod je fakt lákavý :) nechám si to ještě projít hlavou :) každopádně díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé já ho chci :D Já jsem koukala na jejich stránku po tom, co byl tento štětec na tvém wishlistu či co to bylo, každopádně jsem ho zahlídla u tebe :) No a na těch stránkách jsem právě ani nevěděla který dřív, jaký zvolit. Myslím, že tímhle si mě přesvědčila, že minimálně tenhle bych fakt potřebovala :)) Teta bydlí v Londýně, tak jí asi poprosím, jestli by mi ho neposlala :))

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy: jo, ty stránky jsou trochu psycho, ale když člověk pohledá, tak najde ;). Mimochodem, já tam kupuju i EcoTools.

    OdpovědětVymazat
  20. Iherbu se netřeba bát, ale pozor doručení je delší 5-6 týdnů, mimo RT, ET také štětce everyday minerals!

    OdpovědětVymazat
  21. Markvitka: teta v Londýně by se hodila :) věřím, že nákupu nebudeš litovat a budeš spokojená :)

    in your face+dekola: dámy, právě jste mě asi přesvědčily :) když s tím máte dobrou zkušenost, tak budu věřit vašemu doporučení :)

    OdpovědětVymazat
  22. Rendy: Chichi, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo tam utrácí :)).

    OdpovědětVymazat
  23. tak ten štetec je hotovy poklad za tu cenu :)
    O necele dva mesiace idem do pariža a londyna a chcela by som sa opytať(poprosiť), či by si mi neodporučila nejake obchody s kozmetikou kde by som mohla zajsť v Londyne alebo v Pariži , rada by som sa porozhiadla po štetcoch etc.. :) ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  24. mám objednaný buffing brush a nemůžu se ho dočkat!:)

    OdpovědětVymazat
  25. In your face, moc diky za ten kod, mela jsem dokonce $10 off :) stetce me lakaly uz dlouho, takze tohoto jsem musela vyuzit :)

    OdpovědětVymazat
  26. Celkom dlho nad nimi rozmýšľam :) A kámoška je v UK. Áno budú moje:)

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. Už na první pohled vypadá skvěle :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  28. Docela jsi mě nalákala a za tu cenu! :) Chci do Londýna :D

    OdpovědětVymazat
  29. xoxopatty: v Londýně jsem osobně bohužel nebyla, ale Boots a Primark to jistí :) Kdybys jela do Birminghamu, to ti s nákupy poradím více :) Jinak v Paříži určitě nakup tunu lékárenských značek jako je Bioderma, Vichy nebo La Roche-Posay. Líbilo se mi v nákupním centru ve čtvrti La Defence - 4 Temps (http://www.les4temps.com/W/do/centre/accueil) nebo v oblasti Les Halles. Jinak lékárny mají na každém rohu. A pak samozřejmě Sephora :)

    OdpovědětVymazat
  30. Já se přiznám, že co se designu týče, tak mě vůbec nelákají, jednoduše se mi nelíbí. Ale o kvalitě a hebkosti nepochybuju. Monica in Essence psala recenzi na sadu těchto štětců a v komentářích tam se sešlo dost tipů na to, kde je koupit, tak kdo má zájem, nechť koukne tam a pozjišťuje si co a jak :)
    Momentálně zvažuju nákup štětců od Zoevy anebo Hakuro štětců z polského e-shopu, ty si make-up artistky taky hodně chválí :)

    Jo, Rendy, taky by se mi líbilo takhle občas přítele na jeho cestách zaúkolovat... ;-)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  31. Taky doporucuju stranku iherb.com..ziskala jsem diky tomuto kodu QIP785 (je stale platny, takze kdo chce, tak ho vyuzijte;) slevu 5$ a to uz se podle me vyplati:)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak jsem neodolala a objednala jsem si ho z iherb.com s tim QIP785 kodem a vysel me na nejakych 185 Kc!! uz se na nej tesim!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)