úterý 28. srpna 2012

Porovnání peelingů Garnier

Téma dnešního článku bude porovnání těchto dvou peelingů od Garnieru. Oranžový Pure Fruit Energy je novinka na trhu teprve pár týdnů, ale zelený Pure je už celkem starší záležitost. Moje dosavadní zkušenost s řadou Pure nebyla dobrá a pokaždé jsem naletěla. Mé pleti prostě nesedla, ale něco ve mě hlodalo, že tento peeling bude třeba jiný a lepší. Milé dámy, radím vám, dejte příště více na intuici a nekupujte něco, z čeho nemáte dobrý dojem :)



Začněme tím lepším. Dnešní porovnání u mě vyhrál tento oranžový krasavec. Rozhodně mnohem lépe voní. Taková svěží citrusová vůně, která mému nosu celkem lahodí. Během parných letních dní byla radost ho používat. Je opravdu velice jemný, jednotlivá zrníčka nejsou na první pohled téměř vidět a je vážně něco mezi čistícím gelem a peelingem. Podle mě ani častější používání normální pleti vadit nebude. No, ale že bych měla pocit hloubkově vyčištěných pórů říct bohužel nemůžu. Ten mám jedině po mechanickém čištění a žádná kosmetika na tohle jaksi neplatí. A jestli jo, tak jsem jí zatím nenašla. Jediné, co mi trochu pomáhá je exfoliační "destička", na kterou si čistící gely nakapám a pak s ní obličej čistím. Takže jestli hledáte šetrný čistící peeling, který příjemně voní a nestojí balík peněz, tak ho vyzkoušejte. Pokud máte vyšší nároky, asi vás na zadek neposadí.





Srovnání konzistencí obou peelingů. Jak vidíte zelený Pure je o mnoho hrubší už na první pohled.


Vážně, až příště uvidím cokoliv s nápisem, co hlásá "proti černým tečkám" budu ho ignorovat. Bohužel vás jich jen čištění peelingem nezbaví. Chce to občas i manuální čištění (používám na to tyčinky do uší a jde to s nima dobře :) Řadu Pure asi nebudu mít nikdy ráda, protože jednak mi přijde docela agresivní (jejich tonikum páchne jak čistý alkohol a strašně pleť dráždí) a jednak celá řada divně páchne. Není to vůbec nic příjemného a já se nerada mažu/čistím něčím páchnoucím. Víc snad smrdí jen exfoliační voda od Clinique si troufám říct :) Bohužel mi peeling nenabídl nic zázračného ani zajímavého. A proč příště investovat do něčeho, co je obyčejné a ještě mi to nevoní, že? Za mě tedy ne, v drogerii seženete mnohem lepší (třeba Neutrogenu nebo Loreal) a voňavější. Součástí balení toho Lorealu je i exfoliační podložka (destička, nevím jak to lépe nazvat :) jak jsem o ní mluvila výše :) Mám je schované a i když je používám s jinými přípravky, tak mi přijdou užitečné. Prodává je samostatně nově i Sephora, takové zelené jsou (cenu bohužel netuším).




Ani jeden z těchto peelingů mě asi úplně neuhranul a ani jeden bych si podruhé nekoupila. Na druhou stranu, kdybych se měla rozhodnout, který je lepší a který bych případně doporučila, tak jednoznačně novou oranžovou verzi. Se zelenou Pure definitivně končím a už nic více zkoušet nebudu. Jestli nějakou řadu na problematickou pleť, tak zelenou Sébio od Biodermy. Každopádně je mi jasné, že mezi vámi určitě nějaké fanynky Pure řady budou, takže se těším na vaše zkušenosti s touto řadou :) Zkoušel někdo z vás už třeba i ten nový Pure Fruit Energy gel nebo peeling? :)

18 komentářů:

  1. taky mam dost děsnou zkušenost s garnierem a její řadou na akné. Já blbka jsem si s tím ještě víc rozdrásala podrážděný obličej a prakticky mi ještě víc uškodil než pomohl. Nechtěla bys udělat článek na téma jak si mechanicky čistit pleť? Já jsem od sebe vždycky tak porýpaná, že vypadám hůř než s tečkama a pokud existuje šetrný způsob, budu za něj ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejradši grepový od Neutrogeny, takový ten růžový, ten je vážně super:) Jak voní po tom grepu, je taky osvěžující:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Garnier ráda, ale tuhle řadu jsme od nich ještě nezkoušela. Hodně bloggerek je proti této značce, což mě potom vždycky odradí od toho ji vyzkoušet - a možná dobře. Nemám ráda hlavně takové ty alkoholové přípravky, co bijí svým pachem do nosu.

    Jinak se přidávám k Vlastě a prosím o článek na mechanické čistění pleti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já Garnieru už nevěřím tak nějak celkově :). Relativně slušný je jen ten jejich zelený krém na obličej, ale jinak mi nic z toho, co jsem vyzkoušela, nevyhovovalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasta: jako někdo, kdo má fakt silné akné, tak by mu to podle mě hodně ublížilo. kamarádka si po téhle řadě vypěstovala dermatitidu, takže já jí příliš nevěřím. nikdo mi bohužel asi nenamluví, že tohle někoho vyléčí a pomůže mu to

    Beauty of body: ten jsem právě měla na mysli, příště když peeling z drogerie, tak jedině Neutrogena nebo Loreal :)

    Slečna L:jestli nemáš ráda alkohol, tak určitě nezkoušej to jejich tonikum, mě po něm slzí neskutečně oči, jen když si přičichnu :) já četla pár docela slušných ohlasů na tenhle peeling, ale za mě tedy ne, bez výsledku

    In your face:je fakt, že třeba krémy nebo jinou péči moc nekupuju a taky raději sahám po jiných značkách. ale jak co, najdou se tam i lepší věci (např. tělová mléka) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zelenou/modrou řadu Pure používala když jsem měla hodně výrazné akné asi ve 13-5ti letech. Všechno z této řady bylo pro mě velmi agresivní, po toniku jsem měla červený obličej, stejně jako po navlhčených čistících tamponkách, peeling jsem měla docela ráda i když byl velmi drsný. Do dneška používám SOS Pen když zaznamenám že mi někde raší pupínek, tak jednoduše použiju večer po odlíčení trošku gelu na ono místo a vážně pomáhá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám z Pure Active Exfo Brusher a jsem spokojená. Žádná agresivita, podrážděnost, ani alkohol necítím. Já osobně mám Garnier ráda :) A jejich šampon Garnier Fructis na odolnost barvy je ten nejlepší šampon, který jsem kdy použila.

    OdpovědětVymazat
  8. najlepsi peeling je garnier pure 3in1

    OdpovědětVymazat
  9. Pure ani mne nesadol... nehovorim, ze mi urobil nieco zle, ale rovnako ani dobre, ako keby som vobec nic nepouzila. Ja som tiez zastanca nazoru, ze peeling na cierne bodky nestaci... kazdopadne to, co si napisala s vatovou tycinkou ma zaujalo - mozes to popisat blizsie? neviem si to predstavit :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Ten oranžový mě v drogerii láká, ale zatím odolávám, protože takhle pleťová kosmetika Garnier mi dřív nikdy nesedla ... takže myslím, že tohle nebude také nic pro mě :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Veve: asi to nějak nafotím, pro lepší představu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám oba dva. Se zeleným jsem spokojená s výkonem (ale pro mě hrozně páchne) oranžový mi naopak hodně voní ale s výkonem na mojí pleti nic moc :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám Garnier tak nějak půl na půl, něco mi od něj sedlo, něco bylo strašné, ale dřív jsem ho hodně používala. Naposledy jsem měla Pure, nevím, jestli to bylo něco spešl, byl také proti černým tečkám, ale ta konzistence byla taková krémovější a byl bílý, kromě těch modrých zrníček, a ten mě sice k opakované koupi vyloženě nenalákal, ale rozhodně ani neurazil. Teď jsem si koupila nějaký vyhlazující NutriSkin peeling od Garnieru, tak jsem zvědavá, jaký bude :-)

    OdpovědětVymazat
  14. s řadou pure taky nemám moc dobré zkušenosti - je prostě agresivní a plná alkoholu. spokojenější jsem s řadou essentials - i když to taky není nijaký zázrak, jako odličovací kosmetika ujde.. ale na zelenou biodermu taky nemá :D

    OdpovědětVymazat
  15. takže hádám, že ten oranžový bude něco jako grepfruitová Neutrogena, že? :) já si teď oblíbila antibakteriální peeling od Ziaji, takový zlatý střed :)

    OdpovědětVymazat
  16. S Garnier pure (konkrétně maskou 3v1) nemám také moc dobré zkušenosti. Přijde mi peeling moc hrubý, tím pádem dráždí citlivou pokožku. Za mně už bych si ho také nekoupila. Na mém blogu najdete recenzi.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Nechapem, ako si niekto moze mysliet, ze cierne pory vycisti pomocou takejto kozmetiky. Na to naozaj nepomaha nic ine ako naparovanie a nasledne mechanicke cistenie, prip. pomoc kozmeticky a pristroje. Mala som tento piling z rady Pure, vyhodili sme ho. Je agresivny, pletovu vodu ani radsej nespominam. Jedine, co ako tak ujde z tejto rady, je Garnier Pure ExfoBrusher, vazne cisti plet (podla mna za to vsetko moze koncentracia kyseliny salicylovej a inak jemnejsie zlozenie), aj ked na kazdodenne pouzivanie takisto neodporucam, lebo jemne vysusuje plet. Ale vazne pomaha ! Este tento oranzovy gel musim vyskusat - alebo je lepsia Neutrogena??? Uz som vyskusala hocico, co sa tyka cistiacich gelov, od Vichy Normaderm, Dermacol, Ryor, Loreal, Garnier... Zatial sa mi asi najviac vsak osvedcil prave ten Exfobrusher a Fresh Farmacy od Lushu. Aj tak vsak som toho nazoru, ze najlepsie vycisti plet naparovanie a nasledne hlbkovocistiaca maska - preco? Dlhorocne skusenosti s problematickou pletou a mnozstvo vyskusanych produktov na plet.

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem s tím modrozeleným, starým, moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)