středa 15. srpna 2012

Nejen nové Essence pigmenty

Dobré ráno dámy. Dneska vám přináším slibovaný článek o pár maličkostech a novinkách v našich drogeriích. Věřím, že většina z vás už beztak udělala nájezd na nové kolekce včera, ale kdyby se našel třeba někdo, kdo to ještě neví, tak ať se to včas dozví :)


Něco málo z Tesco My Národní. Jedny stíny Catrice, které v nabídce už bohužel končí. Celkem bytelné ořezávátko Stila (o tom, že je v sortimentu Tesca Stila jsem už říkala, sice jen pár celkem nezajímavých kusů, ale je to pokrok :) Neonově žlutý lak Flormar a pak novinka - šumivé tablety do koupele. Myslím, že je to zajímavý tip třeba jako dárek pro milovnice cachtání. Lush balistiky jsou sice boží, ale komu se chce za to pokaždé tolik platit, že? Jednu tabletku koupíte za nějakých 17 korun (max.20Kč) a na výběr je z několika vůní.


Akce 1+1 na masky Elseve od Lorealu v Rossmannu je tak populární, že regály zejí prázdnotou :) Jestli je máte rády, určitě neváhejte a utíkejte do prvního Rossmanna :)








A jsme u novinek Catrice a Essence. Konečně jsou i v Praze. Rossmann na Muzeu má již nové produkty Essence, ale stojen je jen jeden a novinek je tak málo. Celý sortiment včetně pigmentů najdete v Rossmannu v galerii Myšák ve Vodičkově ulici (díky Terko!) Některé novinky v obchodě ještě bohužel nebyly (třeba tento pudr s make-upem nebo nádoby na pigmenty). Naopak jsem byla zklamaná ze čtveřice balzámů na rty, které smrdí děsně uměle. Jestli je tohle pro někoho příjemná vůně, tak mu asi pošlu fakt voňavé balzámy expres domů :) Balzámy se mi na ruce zdály ještě ke všemu suché a fakt mě nijak nenalákaly ke koupi. Co mě ale zaujalo, byly nové laky a hlavně ty efektové! Nově je v nabídce i lak, co ve tmě svítí :)






Pigmentů je celkem 20 odstínů. Nějak jsem byla malinko zklamaná, protože ty barvy mě pak v reálu tolik nedostaly (jsem asi zmlsaná výběrem v Inglotu :) Nicméně jsem si vybrala dvě takové univerzální barvy, které se dají kombinovat se vším (zlatá a stříbrná). Zatím nechci vynášet žádné názory nad jejich kvalitou nebo výdrží, dám vědět, až je pořádně vyzkouším. Nicméně některé mi spíš než pigmenty připomínaly hrubé třpytky, které se hodí spíš třeba na nehty nebo zdobení jiných částí těla. Uvidíme, jaké budou tyhle :) Musím pochválit přiložené testry, snad se nedočkáme načatých plných balení a chmatalky je nechají být.


Aby byla výbava kompletní, vzala jsem ještě bázi pod pigmenty (mají různé druhy- na nehty nebo rty) a ještě gumový aplikátor. Chtěla jsem si ho koupit už kdysi v Sephoře, ale nechtělo se mi za něj dávat tolik peněz. 39 Kč je ovšem přijatelná cena a je úplně totožný s těmi dražšími.



Laky mě vážně nalákaly. O novém designu klasické řady jste už určitě slyšely. Balení je teď i větší (8ml) a stojí 39Kč. Efektový lak mě nejvíce dostal tento se zeleno-modrými šestiúhelníčky. Fakt boží a něco mi říká, že bude často vyprodaný :)




Snažila jsem vám vyfotit i nový katalog s produkty Catrice. Omlouvám se za špatnou kvalitu, fotila jsem to až večer a stojí to za prd. Tak alespoň pro představu :) Mě zaujal nový rozjasňující pudr, o kterém se také určitě zmíním, až ho vyzkouším. Transparentní pudr jsem vzala spíš ze zvědavosti, chci ho porovnat s mým milovaným Dermacolem, tak uvidíme, jak si povede :)



Nové jsou balzámy na rty, které reagují na vaše PH a každý tak bude mít jinak barevné rty :) Liptinty mě tolik nezaujaly, jsou vážně dosti tmavé (od krvavé rudé po tmavě vínovou).








Ta slečna mě tím huňatým obočím děsí! Tu sadu bych si nekoupila už jen z toho důvodu, že by mě pak ve snu strašilo, že bych takhle vypadala :) Ale bezbarvé řasence tleskám, určitě si jí koupím, až mi dojde ta současná :)




Stránka, která mě asi nejvíce zaujala :)







Zaujal mě jeden odstín tvářenky (číslo si bohužel nepamatuju) a naopak mě nezaujaly nové odstíny Multi Colour Blush.





I mezi nude odstíny laků najdete jeden nový odstín




No, je toho docela dost na výběr :) Každý si najde to své, si myslím. Co zaujalo nejvíce vás? Plánujete si z novinek něco nakoupit? Už jste někdo důkladně vyzkoušel pigmenty? :)

41 komentářů:

  1. já zkoušela ten liptint od catrice a jedna z tech tmavých barev (nepamatuju si která) naprosto neodpovídá barvě v lahvičce, barvilo to naprosto nechutně hnědě a vypadalo to jako zkažená jahodová marmeláda.brrr.

    OdpovědětVymazat
  2. Lena: haha, to musím souhlasit :) ten rudý ještě ušel, ale ty zbylé dva mi přišly divné a tmavé :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooooooh laky laky... sem s nimi!

    OdpovědětVymazat
  4. asi vyzkouším ty balzámy a rty a nude laky! :)

    http://therealbluefairy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak se šestiúhelníčkama! Úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. No ježiš, ta slečna s huňatým obočím vypadá celkově jako chlap :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už od včerejška čekám až mi přijdou peníze abych to všechno mohla omrknout :D A na co se jsem se nejvíc těšila byl ten Liptint tak uvidíme ale začínám mít pochyby protoze zkažená marmeláda nezní moc atraktivně :D

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na pigmenty a ani ta nová kolekce Catrice nevypadá k zahození :-)

    OdpovědětVymazat
  9. MaRtii: je boží :) ale úplně se vidím, jak se naštvu, až ho budu muset odlakovávat :)

    Dashulka: a to mi ještě vypadla jedna fotka, kde je slečna taky hrozivě vyfocená a děsí mě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta tableta do koupele vypadá super, já jsem měla Lush balistiky dvakrát a obě mě zklamaly, skoro mi ani nepěnily, takže bych určitě zkusila nějakou lenější variantu:) A info o Essence oceňuju, mám vybranej taky jeden modrej lan na nehty, ale má takový bílá třpytky nebo částečky, tak doufám, že ten k nám přijde taky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Byla jsem to dneska omrknout, kupodivu už novinky Essence dorazily i do Olomouce. Ty pigmenty mě překvapily, podle obrázků ty krabičky vypadaly větší. :-D ale zatím jsem to nechala být, já obecně na pigmenty moc nejsem.
    vzala jsem jeden ten balzám na rty. u nás bohužel testery nebyly, takže jsem na tu nechutnou chemickou vůní přišla až doma a ještě jako bonus lepí. ale vypadají na rtech hezky a hydratují. ale podruhé do toho tedy nepůjdu. a samozřejmě jsem vzala jeden lak. Na ty lahvičky si budu muset zvykat, mně to přijde zbytečně veliké, takové hamatné, toho skla je tam zbytečně moc.

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, ten efektový lak je super, ale nepřeju ti to odlakovávání. Já jsem ty efektové taky zkoušela a to je hrůza!:-( Jinak na ty pigmenty jsem fakt zvědavá, včera jsem je taky byla omrknout. Docela by mě zajímalo srovnání s Inglotem a jak budou držet na té bázi. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Zní to zajímavě,mrknu na ty nové laky od essence.Jinak na Hloubětíně v dm mají ty toaletní vody od essence,nejsou špatné,ale žádná mě přece jen neuchvátila :) Taky jsem tam zahlédla nějaké tělové máslo Balea cukrová pusinka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já se zrovna chystala koupit si nějaký ten balzán od Essence ale tď nevim, když podle tebe tak smrdí. Tak možná počkám až si ho koupí někdo kolem mě:-)

    Zvu tě k sobě na giveaway http://www.mishastyle.blogspot.cz/2012/08/1st-giveaway.html

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  15. Nové kolekcie vyzerajú veľmi zaujímavo. Catrice eyebrow set, ktorý je zobrazený naľavo od tej mužatky mám doma a je to vážne super vecička. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý článk :) Já bych se do toho pudru/make-upu od Essence moc nehnala. Moc nevěřím, že by Essence vyrobila něco, co kryje středně jako pudr, ale když se to namočí, tak je to vysoce krycí make-up. To mě přijde trošku v oblacích. A s krytím si myslím, že to taky nebude moc slavné, co se týše Essence a jejich make-upů. Ale na ty pigmenty se těším, až je vyzkouším a taky na ty laky :) Hodně lituju toho, že Catrice nemám nikde k poblíž dostání :'(

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo, dneska uz me "vylet" na Narodku a do Vodickovky nemine :D. Diky moc za tipy :).

    Ten babochlap me pekne vydesil teda.

    OdpovědětVymazat
  18. Beauty of body: já si ty dražší dopřávám třeba kolem Vánoc, je to divné, ale je to taková moje tradice :) Na běžnou koupel mi přijdou ty Lush moc drahé :)

    Stannah:jsem ráda, že nejem jediná, kdo cítí chemii a ne libou vůni. nějak jsem včera nechápala ty jásavé komenty na facebooku, že to božsky voní :)

    Mila: zkoušela jsem se míchat s Duraline a šlo to :) na očích zatím drží nehnutě, tak uvidíme co večer :) jinak to odlakovávání mě jistě rozčílí, protože mě nebaví dělat ty kouzla s alobalem :) ale když na to dám od Essence ten better then gel nail, tak to pak většinou jde krásně sloupnout dolů :)

    Mishaha: DMko má myslím ty větší vůně a Rossmann jen ty malé, ale taky mě žádná nezaujala natolik, abych si jí koupila

    Míša: schválně si k nim přivoň, beztak to každý dělá, i když tam nejsou testry a sama uvídíš, jestli ti voní :)

    Natália: mě děsí asi všechny sety na obočí, nijak si ho neupravuju a přijde mi to zbytečné :)

    Monča: já ho chtěla vyzkoušet, mít ho jen v kabelce jako zálohu. zatím nemůžu soudit a i když od Essence make-upy ani pudry neuznávám, tak tento mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten lak od flormaru, fuj. Pozor šileně barví nehty!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ted´ chci vyzkoušet nějaké nové laky od essence a ten balzám na rty od catrice :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mna by zaujimal nazor na Prime and Fine radu. Uz som to niekolkokrat mala v kosiku, ale stale som to vylozila s tym, ze si radsej pockam na recenziu :-).
    A inak tej slecny s hunatym obocim sa nemusis bat - tu modelku poznam (nie osobne :D) a to obocie je jej trademark a v Catrice tym asi chceli povedat, ze s ich pripravkami, si to vie vycarit este lepsie ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty nové lahvičky laků Essence jsou super! Já jsem teď mimo město takže jsem nic zatím neviděla živě, ale už se moc těším ... líbí se mi z těch novinek více věcí :) Takže uvidím co pak koupím :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Lucifrid: už jsem si říkala, kam si se poděla :) žes dlouho nic nenapsala :) ale bacha, na Národce ještě nový sortiment Essence nemají :)

    Kassenka: mě nehty neobravil :) když se dá podlak, tak to nic s nehty neudělá :)

    Veve: časem po vyzkoušení recenze určitě bude :) Modelku bohužel neznám, ale mám odjakživa trochu hrůzu z huňatého a výrazného obočí :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak mě teda ty balzámy Essence voněly :) Jednou si asi budu muset koupit nějaký pořádnější. Rendy, jaký bys mi doporučila, který je podle tebe nejvoňavější?? :)
    A jinak kromě té vůně je pro mě ten balzám od Essence na nic. Jako vypotřebovat se dá, ale pro mě je to zklamání... Čekala jsem od něj víc. Jeho nejblbější vlastnost je, že lepí.
    http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/08/essence-kiss-care-love-lipbalm.html

    OdpovědětVymazat
  25. Bázi na oči a rty si umím představit, ale na nehty? To má dělat co?

    OdpovědětVymazat
  26. Vobec neviem či sa aj do tej našej zabudnutej Dm-ky dostanu tie pigmenty, ale pokial som spravne pochopila tak budu len v druhom stojane takže asi nie no..a tak budem zvedava na tvoje dojmy z nich a možno ani nebudem smutit že ich nemam :D

    OdpovědětVymazat
  27. Janush: já miluju třeba tento http://www.glamourandmakeup.com/content/images/thumbs/0000603_mac_tinted_lip_conditioner.jpeg - M.A.C Tinted Lip Conditioner. Pořizovací cena je sice vyšší, ale zase vydrží neskutečně dlouho a náááádherně voní :) Jinak nevoňavé ale dobré jsou třeba balzámy Carmex :)

    Dejnicka: nijak jsem to nezkoumala ani nezkoušela :) asi něco jako průhledný lak, na to nasypeš ty třpytky a pak to přelakuješ. ale jen tipuju :)

    xoxopatty: zkus se zeptat na facebooku Essence, jestli se na Slovensku taky plánují a jestli netuší, kde se budou prodávat :)

    OdpovědětVymazat
  28. Masky jsem si koupila, v Rossmannovi v Hlinsku měli v úterý ještě skvělé zásoby, tedy až kromě toho černo-růžového, ten byl vyprodaný.
    A ty Essence pigmenty prostě musím mít, achjo, u nás určitě nebudou :(
    Jinak teda mě taky štve, že u nás nemají ani stojan s Catrice, jednou jsem ulovila akorát v takových těch slevových košíčcích pěnovou tvářenku, ze které nejsem nadšená. Už ať vyrazím na nákupy někam jinam :D

    OdpovědětVymazat
  29. pokud se něco objeví v našich končinách, tak určitě vyzkouším :)

    a to obočí mě děsí taky :D neříkám že je ideální ho mít jako já (taky si ho nechávám dorůst :D) ale tohle je moc :D a setů na obočí se taky děsím, hlavně proto, že jsem to jednou zkoušela a vypadala jako Brežněv :D nebo se tak aspoň cítila :D

    OdpovědětVymazat
  30. a kde seženu ty šumivé tabletky ?:)

    OdpovědětVymazat
  31. Svejdovka: psala to tam :) V Tesco My na Národní třídě v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahojky,
    rada by som ťa pozvala na make-up giveaway!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky,
    rada by som ťa pozvala na make-up giveaway!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    OdpovědětVymazat
  34. No je škoda, že si u teba niečo prečítam a na slovenskó to dojde za mesiac alebo aj neskôr a potom ma to až tak nezaujíma. :(

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  35. Lak od essence s šestiúhelníčky vypadá skvěle.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Mám od Essence pigmenty v limetkové barvě a jsou super!! :) Na ten pudro-make-up se hodně těším :) A laky jsem si dneska koupila tři, ale vyzkoušeno ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
  37. díky za tenhle článek, kosmetice pořád propadám víc a víc.. teď jsem si pořídila ty masky v rossmannu, jen mi nedošlo, že je můžu nakombinovat a vzala jsme si dvě stejné. tak jdu zítra ještě jednou a vezmu si dvě rozdílné. ;)

    už se těším na ty pigmenty, u nás ještě nejsou..;)

    OdpovědětVymazat
  38. Jsem asi blbá, ale na co jsou pigmenty? :-D

    OdpovědětVymazat
  39. Náhodou, ten set na obočí od Catrice mám a je doopravdy super, ač používám jen světlý odstín... :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ou, myslela jsem si, že ta osoba s obočím je muž.:)

    OdpovědětVymazat
  41. Novinky vyzerajú zaujímavo, ale pochybujem, že dorazia aj na Slovensko.. Veľa kolekcií som v našich drogériách vôbec nevidela a to som v obchode každý týždeň.. Mimochodom ten obojstranný štetec na očné linky od Catrice používam veľmi rada.. Je veľmi šikovný a dobre sa používa. Nanášam ním gélovú očnú linku, taktiež Catrice. Moja obľúbená dvojka, ktorú môžem všetkým odporučiť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)