neděle 12. srpna 2012

Miš maš VII

Po nějaké době tu máme zase malý miš maš všeho možného i nemožného :) Ať to zbytečně neokecávám, pojďme rovnou na věc...



Poslední ozvěny léta a sluníčka se mnou sdílí momentálně tento biodermí opalovák. Stále jsem se nevzdala naděje na dovolenou u moře, ale zdá se, že jestli se opravdu uskuteční, tak ostatní lidi budou spíš už pomalu zdobit vánoční stromky a péct cukroví :) Ale když to počasí v Praze dovolí, lezu na sluníčko, co to jde :) A abych se dostatečně chránila, poctivě se mažu opalováky. Na tomto je nejlepší, že je vhodný i pro mastnou či smíšenou pleť. Příjemně voní (ach ta vůně opalováků!) a má praktický aplikátor (joo, něco pro nás lenochy). Berte to jako tip na kvalitní opalovák, pokud se ještě na dovolenou chystáte :) Kdybych vám o něm referovala na podzim, většinu z vás by to už asi nezajímalo :) Opalovák v klidu používám i na obličej a žádné pupínky se po něm netvoří, ani póry neucpává. Takže za mě velké ano :)


Často se mě ptáte, jaká je podle mě nejlepší termální voda ve spreji. Zejména teď během léta je to aktuální téma a já osobně mám zásobu x kusů různých značek i velikostí. A protože na tuhle otázku nemám jednoznačnou odpověď a nikdy jsem vyloženě tragickou nebo vadnou vodu ve spreji nepotkala, ukážu vám dneska ty levnější kousky. Jelikož pro někoho je to pořád jen obyčejná voda ve spreji, vybrala jsem dneska 3 nejlevnější. Vyloženě "termální" a ušlechtilá je asi jen ta Vichy, ale upřímně, já mezi nimi až takový rozdíl nevidím. Cena se liší zejména podle lékárny, kde nakupujete a různých akcí (1+1 atd.) Takže plus mínus stovku za toto menší balení. Pokud zavítáte do některé z drogerií značně už za podobnou věcičku ušetříte. Pokud je vám ušlechtilé složení volné a nezajímá vás, tak v Rossmannu seženete tuto skvělou osvěžující spršku za 29Kč. Bývá sice často vyprodána, ale když už na ní narazíte, určitě si nakupte více kusů, protože se neztratí. Aqua sprej od Balei nemám tolik ráda, protože mi prostě smrdí. Strašně mě pálí v nose a bohužel nemůžu říct, že z ní cítím moře. Takže tu jsem si koupila jen jednou a nikdy více to neudělám, protože mi ten zápach prostě vadí. Stojí kolem 35Kč, takže taky žádná drahota, ale kdybych si měla vybrat mezi touto a tou z Rossmanna, ta druhá vyhraje. Samozřejmě je to velice individuální a beru to ze svého pohledu :)


Značku Salvus jistě znáte, pokud sledujete blog Plum Foolery. Díky Káje mám na svém seznamu přání oční krém, který doporučuje kudy chodí :) Bohužel v Praze jsem na něj stále nějak nenarazila. V Tesco My sice pár kusů Salvus kosmetiky mají, ale protože končí a doprodává se, tak je výběr značně omezený. Tento peeling jsem ulovila za neuvěřitelných 23Kč a až ho pořádně ozkouším, dám vědět své dojmy. Zatím vás můžu nalákat spíš na ten výprodej této značky :)


Malá ukázka novinek, kterých se snad už brzy dočkáme. Dermacol nám připravil pětici nových odstínů oblíbených stínů Moon Touch. Líbí se vám?


Tak, a teď tu mám pár fotek pro ty, co mi nevěří, že stíhám všechnu svojí kosmetiku upotřebit a dodělat. Jak se říká, foto jako důkaz a ukázka toho, co se mi v poslední době podařilo vypotřebovat. Nutno dodat, že pár věcí jsem vyhodila a neschovala si je na společné foto :)



Máme tu jednu zelenou Biodermu, růžová se k ní brzy přidá a má už na kahánku. 2x můj milovaný odličovač od Yves Rocher. Nějaké krémy, jedno sérum, šampon na vlasy, můj milovaný krém na ruce, balzám na rty Bi Mat Cay a jeden odlakovač. Dále dva opalovací krémy, balzám na rty, šampon, dva sprchové gely a jeden noční krém (ty ale na fotce nejsou, protože jsem je chytře vyhodila :)



Konečně jsem oddělala i zbytek Lush Tea Tree Water, 2 deodoranty a další krém na ruce.


Dekorativka mi pokaždé vydrží značně delší dobu než péče, takže tady to skore není tak "bombastické" :) Jeden make-up (plus několik vzorečků, ale ty jsem nefotila), můj oblíbený Essence Better than Gel Nails top sealer a také milovaná Lancome Doll Eyes. Musím uznat, že si dlouho držela perfektní stav a nikdy mi snad žádná řasenka tak dlouho dobrá nevydržela.



Nebojte,nechystám další recenzi Color Tattoo (věřím, že někdo je na ně už alergický), ale jen tak pro zajímavost jsem vám vyfotila, jak se liší evropská verze od americké. Fialové jsou evropské a černé z USA. Co mě překvapilo, tak se liší nejen etiketou, ale i obalem a ty americké jsou o něco menší (spíš jen toho skla je tam méně). Občas tak trochu pochybuju i nad kvalitou těch evropských verzích, protože mám čím dál tím hlubší pocit, že mi ty z USA prostě lépe drží a nijak se neotírají. Ale nechci nijak mystifikovat nebo říkat nepodložené věci. Spíš mě zajímá názor někoho, kdo to také může porovnat.




Fakt, že Catrice i Essence mění sortiment a vyprodávají starší kousky už určitě víte. Já vám doporučuji podívat se na výprodej rtěnek catrice, protože jsem objevila krásný odstín 050, který ve sbírce ještě nemám a fakt se mi moc líbí. Rtěnka je krásně krémová, nevysušuje a má sytou barvu. Navíc ten odstín mě fakt dostal :) V Tesco My Národní je stojan celkem plný, bohužel ale zásadně nic nedávají do výprodeje. Nechápu, jediné místo v Praze, kde tohle nedělají. Takže jestli vám jde o odstín a ne o cenu, tak víte kam zajít :)




Při poslední návštěvě u mé kadeřnice jsem dostala vzoreček vlasového oleje Mythic Oil. Poslední dobou jsem na tyhle olejíčky úchylná a tak jsem ráda, když můžu vyzkoušet nějaké nové. Stále přemýšlím, jestli koupit větší balení Biosilku nebo zkoušet dál. A musím říct, že mě MO příjemně překvapil a i s výsledky jsem spokojená. Jediné co mi kazí radost je jeho vůně, protože z něj cítím Avon a ty jejich laciné šampony. Ale fakt mocně! Což je docela škoda, protože vůně těchto olejíčků je většinou u mě na druhém místě při rozhodování, jestli koupit plné balení nebo ne. Tak uvidíme no...


Jeden tip pro vás. Teď v létě mám zásoby různých vlhčených ubrousků, protože nemám ráda ulepený pocit a stále se nějakými otírám. Vyzkoušela jsem jich fakt už několik od levnějších po dražší, ale tyhle mě teď vyhovují nejvíc. Řekla bych, že jsou ještě o mnoho lepší než provařené Nivea ubrousky s medvídkem. Ty Nivea mi přijdou fakt suché a nechápu, jak se s tím někdo může odličovat a tvrdit, že mu dokonale odlíčí třeba řasenku :) (četla jsem to už x-krát). Tyhle se netrhají, jsou akorát mokré, jsou levnější a je jich tam o chlup více :) Pro mě ideální a k těm Nivea se už asi vracet nebudu.


A na závěr kup měsíce - minerální tvářenka Maybelline za 39Kč. Nechápu, kde se v Rossmannu berou tyhle kousky, protože v normálním sortimentu je namají, ale už jsem takhle jednou ulovila i nějaký pudr nebo make-up ze stejné řady a taky za směšnou cenu. Moc se mi líbí barva tvářenky - taková jemně broskvová až růžová. Je matná (což moc mých tvářenek není) a docela solidně drží. Sice je pro mě stále trochu náročnější a pracnější její aplikace, ale za tu cenu je to hotový poklad :)



To je dneska z malého přehledu vše. Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli máte s některým z produktů zkušenost nebo si třeba nějaký plánujete pořídit :)



PS: Děkuji PR oddělení Biodermy za poskytnutí opalovacího spreje k vyzkoušení. Zbytek výrobků jsem si nakoupila sama :)

24 komentářů:

  1. ct v bronzové barvě mám evropské a ve zlaté barvě americké, mně se zdají vlastnostmi celkem stejné, ale lepší porovnání by asi bylo u dvou stejných odstínů :)
    taky jsem před pár dny ulovila minerální mu/pudr ve výprodejovém stojánku...a není vůbec špatný ;)

    OdpovědětVymazat
  2. K tomu Salvusu mě napadá, že v Holešovicích v ulici Přístavní je jejich podniková prodejna, tam by toho možná mohly mít hodně:) A mě teda ty Nivea ubrousky vyhovujou a tu řasenku fakt odlíčí, ale já ty řasy jakoby promnu tím kapesníčkem z obou stran. To mi vyhovuje i proto, že si nevytahuju oční okolí. Ale ty Pampers určitě zkusím, díky za tip! Taky by mi totiž vubec nevadilo, kdyby ty Nivea byly vlhčí...

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna se dneska chystám objednat Mythic oil a zítra v Brně vyzvednout :) Aneb chci vyzkoušet, co udělají silikony s mými konečky. Doteď jsem byla zásadně proti nim, ale Mythic oil je hrozně vychvalovaný. Tvářenku závidím!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rozdíl v kvalitě u Color Tattoo by nemusel být nutně tím, že je to evropský vs. americký trh, ale spíš rozdílem mezi odstíny. Já jsem si v drogerii zkoušela z testeru na ruku máznout zlaté, bronzové a fialové, a ty fialové byly texturou a na dotek úplně jiné, řekla bych, že se s nimi musí i hůř pracovat. Zvolila jsem bronzové a nijak se neotírají, drží jak přibité...no, ani nevím jak dlouho umí maximálně vydržet, prostě dokud je neodlíčím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice rtěnky jsou fajn... Moon touch mě příliš nenadchl... Pořád ale váhám nad color tattoo... Doufám, že nepodlehnu, to by bylo zas peněz :D

    OdpovědětVymazat
  6. Bože můj, že mám vždycky špatnou ruku.. jsem si tu Catrice rtěnku vybírala, a váhala jsem myslím právě mezi tím tvým odstínem a mým, který jsem si nakonec koupila.. a nakonec se mi na mě vůbec nelíbí, takže ještě budu muset pro ten "tvůj" odstín skočit :D

    OdpovědětVymazat
  7. V Holešovicích v Přístavní ulici mají podnikovou prodejnu. Je tam kompletní sortiment a moc milé paní prodavačky. Určitě tam zajdi :)

    OdpovědětVymazat
  8. pyšná princezna: chtělo by to porovnat u stejného odstínu, ale bohužel ten šedo-černý se u nás neprodává :/

    Beauty of body: to už mi někdo říkal, že tam mají prodejnu, budu tam muset někdy zajet :) Já pořád marně doufala, že v tom Tescu to mít budou :)

    Lady: silikony, nesilikony, když to vlasů svědčí, tak to neřeším :) na mě dojem taky udělal a jsem trochu nahlodaná :)

    Swan:já je právě používám spíš jako linky, než jako stíny. Odstíny se texturami trochu liší, toho jsem si všimla, když jsem v obchodě zkoušela, ale stejně mi tam něco nehraje :)

    innocentPaeony: teď jsou CT jen za 99Kč v Rossmannu :)

    Markvitka: já byla z téhle tak nadšená, že jsem si koupila ještě jiný odstín z výprodeje. Jestli si z Prahy, tak zkus Tesco My na národce, tam jich měli včera dost :)

    OdpovědětVymazat
  9. konkrétně o těch fialových Color Tattoo jsem četla už na spoustě blogů, i na FB Maybelline, že jsou nějaké špatné nebo minimálně kvalitou odlišné od těch ostatních odstínů, tak bych řekla, že to bude tím. Já zatím tedy nemám žádné, nějak mi ty odstíny nesedly, ani jeden. pokukuji po tom zeleném, tak až se vydám do zahraničí, tak se po něm podívám.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja pouzivam termalnu vodu Avene a tiez som spokojna :-). Stoji asi 5 Eur v malom baleni... pri ceste autom z Kosic do Helsink som ju vyuzila na vsetkych v aute vratane mojho psika - na nezaplatenie! :-)
    Wuaaa... novy Moontouch??? Zeleny bude moj! To uz aby som sa ponahlala naspat na Slovensko - teraz mam taku radost z tej novej kolekcie, ze sa neviem dockat :-)

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  11. Hm a ja ešte nemám color tatto, vždy ked som v DM-ke, rozmyšlam, či si mám kupiť alebo nemám..vobec neviem či by som to lutovala alebo nie :D A ten ruž Catrice je krásny :) Ja mám dva z ultimate shine ale ten tvoj je užasny..prave som ich zrecenzovala na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Myslim si, ze olejicek je lepsi od Kerastase - Elixir Ultime, vuni ma prijemnou. Ovsem ted maji novinku, radu Cristalliste, ktera take obsahuje olejicek a ten musi vonet kazdemu!! Je uzasny, vlasy se krasne lesknou a ta vuneeee... mam celou radu a musim rict, ze me po dlouho dobe Kerastase nezklamal.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký mišmaš. Na Colour tattoo od Maybelline se chystám, jsem trochu zatížená na fialové stíny. Chválím Tě za vzorné spotřebovávání, já se snažím nesyslit a spíše spotřebovávat :-).

    Kdyby Tě (nebo kohokoli zde) zaujalo něco v mé blogsale, budu ráda:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/08/nabizim.html

    OdpovědětVymazat
  14. ta tvářenka je skvělá!

    a nemůžu si pomoct, ale já mám ty nivea ubrousky a přijdou mi vlhké tak akorát a vážně mi řasenku odlíčí skvěle :D a to upozorňuju, že si na řasy dávám víc jak jednu vrstvu a oči mi při tom nepodráždí nic :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten peeling od Salvuse musím taky zkusit, slyším na něj všude jen samou chválu! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na mnoho podnetov na blogoch som si kupila aj ja olej na vlasy - pokukovala som uz dlhsie v obchodoch na to, ale zapacil sa mi az ten od Lorealu, kedze tejto znacke ako jednej z mala drogeristickych verim - nemozem si ho vynachvalit. Zrobil s vlasmi zazrak. Ku tomu som si kupila balzam na melirovane vlasy s materskou kasickou (nova rada od Lorealu) a vlasy su zdrave, ziarive, vyzivene. Predtym som rozmyslala, ze si pojdem dat znova urobit melir a ostrihat vlasy, lebo vyzerali znicene. Zakazdym som pouzivala kondicioner a nijak inak vlasy susenim, zehlenim nezatazovala, pravidelne su strihane. Pouzila som tento balzam a olej len raz, co je dost paradox, pretoze pouzitiam vyrobkov jedenkrat absolutne neverim. Co sa tyka vsak vyrobkov na vlasy, tu viem vzdy po prvom pouziti rozhodnut, ci mi vyrobok sedi alebo nie. Vlasy vyzeraju uplne inak. Ale uvidime, co bude po dvoch tyzdnoch. Oba produkty neskutocne krasne vonaju !!!
    Skor ako Color Tattoo som na Loreal Infallible, v drogeriach som bola prekvapena sirokou ponukou az 16 odtienov, pricom v kazdej drogerii mozno najst ine druhy a aj cena sa v kazdej drogerii lisi. Takisto maju rozdielnu ponuku pre americky trh a europsky ako CT, pricom sa balenia a aj nazvy odtienov lisia - maju viac ako 30 odtienov v celku !!! Daju sa vrstvit a intenzita je takisto velmi rozdielna, daju sa naniest jemne, ale aj metalicky, su matne, ale aj perletove. Drzia s bazou ArtDeco ako pribite cely den. Takisto mam aj Moon Touch od Dermacolu, zlaty odtien, vyzera krasne, rozziaruje oci a nic viac ku nemu netreba - problem je ten, ze po naneseni bazy trochu dieruje. Ale drzi, drzi, drzi.
    A este jednu vec som chcela - mam tiez tento opalovaci krem na tvar. Kupila som si ho vsak z vlastnych zdrojov (ako inak vsetko, haha :D )a povodne som chcela Avene na problematicku pokozku, ale nemali. Tak som si povedala, ze dam konecne sancu Bioderme. Pravdou je, ze pory nezanasa. Ale aj tak nie som spokojna. Je mastny, robi zlte flaky a z coho som bola asi najviac sklamana - kratko po sprche a naneseni na tvar a dekolt vytvori taky hnusny zapach spaleniny alebo mastnoty, nvm to blizsie definovat, ktory sa nesie cely den s clovekom aj po urcitom case stravenom v klimatizovanej miestnosti - co ako zena po sprche urcite neocenujem.

    Peknu nedelu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, mně se zdá, že zrovna ty fialové Color Tattoo jsou z té nabídky najhorší. Četla jsem špatné recenze jak na evropskou, ale i americkou verzi těch fialových. Já mám tyrkysové a zelené a drží mi skvěle:-) Jinak termálku mám od Avene, ale nějak mi nepřijde, že by něco dělala a byl nějaký rozdíl mezi ní a obyčejnou vodou. Myslím, že květinové vody jsou o trochu lepší (aspoň co se složení týká).

    OdpovědětVymazat
  18. Miš maš články mě baví nejvíc, ale moje peněženka to asi vidí jinak :-D

    I když jsi to zdokumentovala na fotkách, pořád nechápu, jak to můžeš skutečně vypotřebovat :-D Mně se to doma kupí a nemůžu se těch zásob zbavit (o to hůř, že pořád dokupuju nové věci :-))

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Stannah: taky jsem o nich nečetla jen pozitivní recenze, ale tím, že je používám jako linky, tak nemůžu úplně posoudit jak se chovají na celém víčku :)

    Sobi: já někde četla, že Kerastase je vlastně stejný jako ten MO. Jen je o třetinu levnější, tak nevím, Kerastase jsem nezkoušela, tak posoudit nemůžu :)

    papaya: snažím se teď nehromadit tolik věcí a všechno poctivě dodělávat :)

    Natálje: tak to tě obdivuju, já se jimi nikdy neodlíčila perfektně, pokaždé jsem ráno měla pod očima kusy řasenky a to nepoužívám voděodolné. Navíc jsem vždycky musela oko strašně drhnout a prostě to není nic pro mě :)

    Bajtika: díky za vyčerpávající komentář :) Musím říct, že jsem s tím opalovákem spokojená a vážně mi voní :) toho, co popisuješ jsem si u mě nevšimla :)

    Mila: ty fialové budou asi šmejdské, ale mám víc těch českých a stejně z nich mám zvláštní dojem, nevím no, možná se mi to jen zdá a ovlivňují mě rezence jiných :) Květinovou vodu zatím žádnou nevedu, ale na další sezonu bych se po nějaké mohla podívat, když si je všichni tak chválí :)

    Cosmetics: třeba balzámy, krémy na ruce nebo sprcháče mi mizí neuvěřitelným tempem, asi tím nešetřím a pořádně si dopřávám :) ale jsou věci, které ne a ne vypotřebovat :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tá lícenka má krásnu farbu :)

    http://stoker-dewy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Vyčerpávající článek :) přečetla jsem ho jedním dechem :)) Rendy, myslela jsi ti čistící ubrousky od Nivey s medvídkem? Jinak já právě kupuji termální vodu vždy od Avene nebo LRP, ale chtělo by to i nějakou levnější verzi, protože tu malou lahvičku mám tak na týden:( takže díky za tip:) Jinak já si těď objednala z internetu nové 3 produkty od Biodermy a chystám se je vyzkoušet na dovče, takže pak poreferuji, protože růžová micerálka je už moje stálice, tak jsem zvědavá na ty ostatní :))

    OdpovědětVymazat
  23. Já teda mythic oil mám a jsme s ním moc spokojená a šampony z Avonu? Ty jsem naštěstí nikdy nepoužívala :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)