sobota 4. srpna 2012

Levný a báječný krém na nohy

Dneska mám pro vás malý tip na super levný a dobrý krém na nohy. Nebo minimálně pro mě dobrý určitě je a překvapil mě neuvěřitelně. Jako všechno od značky Balea koupíte v DM drogerii. Krém jsem si koupila spíš jen tak na vyzkoušení a neočekávala jsem od něj nic moc. A už po prvním použití jsem vyřešila svůj problém se suchým místem na chodidle, který nechtěl žádný jiný krém odstranit a dostatečně hydratovat. Nevím, jestli za tuhle parádu může 10% urea nebo co, ale každopádně je to malý zázrak za pár korun.



Krém má neurčitou a jemnou parfemaci. Má hutnější glycerinovou konzistenci. Nevím jak lépe to popsat, ale je taková trochu jakoby silikonová, jakoby se do kůže nechtěla vůbec vsáknout a není ani mastná. Ale všechny glycerinové krémy na ruce od Avonu měly takovou konzistenci, takže zůstaňme u toho, že je taková :) Jak jsem už říkala, krém není mastný a není ani nutné si brát ponožky, abych nezasvinila půlku bytu. Abych se přiznala, tak na první dojem bych tak dobré výsledky s touto podivnou konzistencí neočekávala. Ale jak nám říkají maminky, nesuď knihu podle obalu. Po pár použitích jsem se dočkala krásně jemných a hebkých nohou bez jediného suchého místa nebo prasklinky. Nějak jsem dokonce nabyla dojmu, že když budu pořád dokola tenhle krém používat, nebudu muset sáhnout ani po pemze :) Uvidíme, každopádně po pár použitích mám nohy v perfektním stavu a velice mě to těší :) A taky musím říct, že kam se hrabou různé vazelíny a jiné mastnoty, co vám nohy zhydratují nebo vyhladí jen na chvíli, ale s pořádně suchými místy nebo prakslinkami si neporadí.





Za sebe vám krém vážně doporučuji vyzkoušet, protože si myslím, že za tu cenu dostanete vážně super produkt. Hlavní pro mě bylo, že výsledky jsem pocítila už po prvním použití a postupem času je to ještě mnohem lepší. Teď v létě dávají nohám zabrat všechny možné sandálky nebo žabky a ošklivé a popraskané nohy nechce vystavovat asi nikdo :) Nenechte se rozhodit tím nápisem "urea" (močovina) a až budete bloumat DMkem a nebude vědět, co si roupama koupit, sáhněte po tomhle krému. Ostatně kdyby jste z něj nebyly na větvi jako já, vaší kapsu to nezruinuje :)

Máte s ním někdo zkušenost? Jaký je váš nejmilovanější krém na nohy?

39 komentářů:

  1. Baleu mám ráda,sice ne vše od ní mi sedne,ale krém na nohy určitě vyzkouším :-) !

    OdpovědětVymazat
  2. tento som mala, je to malý zázrak! ale naposledy som ho u nás nemohla zohnať, tak mám momentálne oriflame a tiež som spokojná. ale tá močovina mala predsa len o čosi lepšie výsledky. a chvalabohu je synteticky vyrábaná, takže sa nikto nemusí báť, z čoho je ten krém :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho kupuji:)! Je moc dobrý...mají podobný s ureou i na ruce, ale pže mám atop.ekzém, tak ten mi už nestačí

    OdpovědětVymazat
  4. ja síce mám svoj obľúbený krém na nohy ale vďaka za tip :) hneď ako môj skončím siahnem po tomto aspoň na vyskúšanie :)

    OdpovědětVymazat
  5. SUper tip, určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  6. díky za tip, já moc nemusím ty mastné krémy, které zasychají a vsakují se hrozně dlouho - tak by mi tento asi vyhovoval lépe. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. hm tak to je super tip, zachvilu pojdem do DM-ky tak sa ponom popozeram :)

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle článek přišel zrovna včas. včera jsem bloumala drogerií a hledala nějaký nový krém na nohy. Nakonec mě žádný nenadchl, ale teď vím, pro který se příští týden vrátit.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ráda Baleu ale na nohy mám nejraději Neutrogenu :)
    www.michelbook.blogpsot.com

    OdpovědětVymazat
  10. ha! tak ten bych teda potřebovala a nutně! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já teď používám vazelínu, ale pořád jsem nedocílila toho efektu, který potřebuji.. takže děkuji za tip a určitě se po něm porozhlédnu! :)

    OdpovědětVymazat
  12. vyskouším! díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám telové mlieko a aj krém na ruky z tejto rady a sú fakt skvelé. Hlavne za tie peniaze. Skúsim aj tento :) dik za tip

    OdpovědětVymazat
  14. Ja si koupila ten koncentrat s 25% ureou a i kdyz hodne hydratuje a hoji, ta konzistence je velice velice zvlastni :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, používám krém na zrohovatělou pokožku nohou od Alverde s citrusy a šalvějí. Vyhovuje mi jeho konzistence a nohy opravdu krásně zvláčňuje, což lze zaznamenat hned po první použití. Poradí si i s drobnými prasklinkami. Mám pocit, že stojí mezi 50 - 60 Kč. Jsem příznivcem zejména pro obsah přírodních zvláčňovadel. :-) Baleu jsem také měla a není vůbec špatná, naopak, nicméně s mojí filosofií líp koresponduje Alverde. :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Měla jsem tenhle krém od Baley a byla jsem spokojená. Teď používám Feet up z Oriflamu (byl ve slevě) a taky good :)

    OdpovědětVymazat
  17. ka zatim zadny nemam a hledam :( diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já na nohy používám krém z Lushe, ale určitě vyzkouším i tento, protože raději budu používat levnější produkt, který zabere uplně stejně :) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si byla dneska v lékárně pro Ozalin. Jde o levandulový krém na ztvrdlou kůži. Je super, okamžitý účinek za 38,-Kč. Všem doporučuji ! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Dlhšie som už hľadala dobrý krém na nohy, ktorý by hydratoval a rýchlo sa vsakoval. Momentálne používam od Foot Works od Avonu s bambuckým maslom a som veľmi spokojná. Má takú akoby šľahačkovú konzistenciu :). V každom prípade vyskúšam určite aj tento :)

    OdpovědětVymazat
  21. při příští návštěvě do DM si ke korektoru přihodím i tenhle krém a já zrovinka přemýšlela, do si k němu vzít :DD nohy mám suché dost, tak snad mi je konečně nějak zhydratuje :)

    OdpovědětVymazat
  22. Věci s ureou jsou prostě zázrak, na ni nedám dopustit ;)

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. mám taky nějaký od balei a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem zrovna teď v týdnu koukala na nějakou tu limetkovou/citronovou řadu na nohy a přemýšlím, že si něco koupím ... ještě to budu muset pořádně prozkoumat a určitě mrknu i na tenhle krém :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Mám přesně ten samý krém a nevím no, paty mám pořád dost suché, ale asi je to tím, že ho nepoužívám pravidelně.

    OdpovědětVymazat
  26. Mám z od Balei bílou variantu, ale stopro spokojená nejsem, takže vyzkouším i tuhle růzovou variantu, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  27. Díky za tip, až budu v Čechách tak se po něm vyrazím podívat ;)

    OdpovědětVymazat
  28. vdaka za tip...nakolko trpim koznym ochorenim keratosis pilaris, tak s kremami s ureou mam celkom dobre skusenosti a viem co dokazu, takze ti verim, ze tento krem funguje...vdaka za tip, urcite si pre neho skocim, ved nestoji skoro nic :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty píšeš schválně "prakslinky" místo "prasklinky"?;-) Díky za bezva tip, mám ráda levná a účinná řešení.:-)

    OdpovědětVymazat
  30. Mně se na nohy nejvíc osvědčila tělová másla z Body Shopu, ale jestli tohle zvládne totéž za nižší cenu... Vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak pro ten si určitě půjdu :). Zatím jsem na nohy používala spíš jen vazelínu a ta mi sloužila pro tak pětiminutovej efekt hydratovaných nohou :D.

    OdpovědětVymazat
  32. Já mám od Baley na nohy ten zelený, je na něm jelen a ten je taky moc fajn, už mám několikáté balení... :)

    OdpovědětVymazat
  33. kde upavuješ fotky ??...jinak...máš úžasné stránky ;))

    OdpovědětVymazat
  34. kaljiuska: děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :) upravuji v různých programech, nejvíc Photoshop a Picmonkey :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, jsem tvoje nová čtenářka, tvůj blog sem prošla, sice ne ještě celej, ale většinu jo a moc se mi líbí. krém na nohy od baley si plánuju také koupit až dodělám ten můj také od baley, na který jsme dělala zrovna včera recenzi.. zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com jsem začínající blogerka, tak bych byla strašně moc ráda, kdyby se ti můj blog líbit tak se stala mou čtenářkou :))

    OdpovědětVymazat
  36. Kremik mam aj ja a je vyborny, iny uz hadam ani nechcem...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)