pátek 17. srpna 2012

L ´Occitane Pivoine Flora toaletní voda

Pokaždé, když mi volají rodiče, očekávám, že na konci našeho rozhovoru zazní i slova: přišel ti balíček. Tak to bylo i nedávno, kdy jsem očekávala balíček s jedním z nejprodávanějších produktů od L´Occitane - Pivoine Flora edt :) Máte taky takovou tu úchylku, že se na balíčky s kosmetikou (oblečením) těšíte jak děti na Vánoce? Kdyby mě někdo tajně točil při tom, když balíček pak doma doslova rvu a trhám, asi bych měla pěknou ostudu :) No každopádně balíček ukrýval tuto rudou krasavici vonící po pivoňkách. Z obchůdků této značky jí už mám důvěrně ovoněnou a patří k těm vůním, které u mě nejvíce bodují.


Květinových vůní příliš mnoho nevlastním, takže tato mojí sbírečku příjemně obohatila. Líbí se mi "ombre" růžový obal, který je jednoduchý. Na to, že je toaletky 75ml, je poměrně těžká (joo, holt to bytelný sklo něco váží). Trochu bych tedy možná vyměnila dávkovač vůně a víc by se mi líbil lesklý než matný (ale to jsou jen mé subjektivní dojmy, které asi většina lidí nevnímá a neřeší :) Vůně je ze začátku trochu dřevitá (fakt to poznám i já, parfémový amatér). Když dřevo odezní, cítím už jen rozkvetlé pivoňky. Pro můj nos je tedy vůně nejlepší, když se trochu rozleží a voní víc květinově. Každopádně mi přijde vhodná spíš na podzim nebo zimu (díky tomu dřevu ze začátku), vyloženě letně mi nepřipadá. Ale jako se vším, vůně jsou super individuální záležitost a nejde říct, tohle báječně voní, to si běžte koupit :) Pokud máte rádi pivoňky, tak se vám tato vůně nejspíš líbit bude. Pokud je vám tato parfemace blízká, ale parfém zrovna nehledáte, podívejte se sem, co nabízí celá tato voňavá řada :) Mám vyzkoušený ještě krém na ruce, který je celkem lehký a není vůbec mastný (a samozřejmě krásně voní).



Hlava: bergamot, grepfruit
Srdce: pivoňka, růže
Tělo: santalové dřevo, bílé pižmo



Máte rádi pivoňky? Používáte třeba něco z pivoňkové řady? :) Nebo máte mezi květinami jiné favority? A nebojte, v zimě se o parfémech ani toaletních vodách asi tolik vyjadřovat nebudu, protože mám většinou útlum a používám jen pár osvědčených :)




PS:toaletní voda mi byla poskytnuta k recenzi firmou L´Occitane.
Tímto bych jim velice ráda poděkovala

18 komentářů:

  1. Jo Rendy, jsme na tom stejne. Ja si ale postu a hlavne veskere balicky necham posilat do prace, bo nasi bydli 60 km daleko a doma mam mini schranku a nebavi me chodit na postu. V praci vzdy rozbalim, ponucham se max minutku a obdivuju az doma :).

    Hele, naprosty souhlas, taky si myslim, ze leskly davkovac by byl mnohem hezci :).

    Ja na kvetinove vune nejsem, spis na ty ovocne. Takze je jasne, ze by mi tato smrdela babickovsky. Ale urcite ji zajdu ocuchat, treba zmenim nazor :).

    OdpovědětVymazat
  2. Pivonky mi neskutocne smrdia a v parfemoch sa im vyhybam. Tuto mam otestovanu, vzhladom k vyssie napisanemu nic pre mna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohuzial vobec si neviem vybavit pivonkovu vonu, ale este som nenatrafila na kvet okrem fialiek, ktory by mi nevonal :-).
    Pri otvarani balikov som taka ista, proste ja by som si urobila hanbu, kebyze ma niekto tocil, ako utekam z auta k schranke, otvaram schranku a teraz bud: tam nieco je a neskutocna radost, alebo: tam nie je nic a neskutocne sklamanie - ako rozmaznane decko :-D.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju pivonky, vuni, vzhled barvu, proste vsechno

    bajaajaja.cz

    OdpovědětVymazat
  5. vůni pivoněk miluji, tedy živých květů. nevím jestli bych jimi chtěla vonět, ale stejně neodolám a zajdu tuhle vůni ovonět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musí vonět nádherně :) Musím si ji jít taky "očuchat" ;)

    anasglamour.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. osobne sice preferujem tazsie vone, ale ked som pisala recenziu na Pivonku od L´Occitane, bola som prijemne prekvapena, ako jemne a pekne vonala. Na letne dni- ideal.

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle vůni jsem neočichávala, L´Occitane není v Olmíku, ale mám z téhle řady rtěnku a ta je super!

    OdpovědětVymazat
  9. Flakónek vypadá parádně, hold to není parfém do kabelky. :) Jaká je její výdrž? Mám šílený problém s výběrem parfémů. Před 3 týdny jsem si pořídila ohraný Versace Bright crystal, který mě dostal svou svěžestí, ale po nastříknutí na kůži má strašně olejovitou složku, která mi není příjemná. :(

    OdpovědětVymazat
  10. Já miluju lesk na rty z této pivoňkové řady. Voní nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už asi tretia recenzia za štyri dni, ktoru som videla na tuto pivonku ! :) vyzera užasnee :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lucifrid: to u mě nejde pokaždé ale ráda bych měla většinu poslaných taky do práce :)

    Tina: pro mě pivoňka těžší ze začátku, ale pak se rozvoní a je to něco pro mě :)

    Diamond: to kabelky to není no, to by mi asi upadla ruka na konci dne :) výdrž je podle mě solidní, na to že je to toaletka. Cítím je docela dlouho, možná je to tím, že je na mě silnější a to dřevo na sobě cítím déle :) ale je to individuální, no :)

    xoxopatty: taky jsem koukala, kolik nás je, nečekala jsem, že si zbytek slečen vybere něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  13. ja si ju plánujem zakúpiť až cez dni Marianne, mala by tam byť na ňu vtedy zľava, aspoň dúfam, pretože 47 €čiek je dosť za túto značku podľa mňa

    OdpovědětVymazat
  14. no ja prave ocakavam balicek od rodicov takze viem o com hovoris ale smutne je ze mi posielaju moje "stare"oblecenie z domu :D:D

    OdpovědětVymazat
  15. Toto je moja najobľúbenejšia vôňa. Idem si ju objednať u Ježiška :D

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. miluju pivoňky ale nejsem si jistá jestli by tohle vonělo :D

    http://lotteryfiascobyaryanne.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)