pondělí 27. srpna 2012

Koupit nebo nekoupit - Sephora

Jsem strašně moc ráda, že se vám tato rubrika líbí. Proto si dneska dáme další vydání a to výrobky značky Sephora. Já sama mám mezi nimi několik svých favoritů a myslím, že se jedná o cenově dostupnou a i poměrně kvalitní kosmetiku. Samozřejmě jako u všech značek mám některé produkty oblíbenější a některé méně. Opět bych ráda dodala, že vám dneska sem píšu jen své názory a zkušenosti, takže to neberte tak, že když se mě něco nelíbí, tak je to automaticky špatné a k ničemu :) Těší mě, když mi píšete, že si na mé doporučení něco koupíte a jste s tím pak spokojené, takže tohle berte jako inspiraci, na co se třeba podívat, až budete příště Sephorou bloumat a nevědět, co si koupit v nějaké akce 2+1 :) Kdyby se chtěl někdo podívat i na předchozí "koupit nebo nekoupit", najdete je úplně dole ve štítcích se stejným názvem :) Všechny fotky jsou z oficiálních stránek sephora.com a ceny jsou orientační (nemám na ně nějak hlavu)


Mono oční stíny - ANO

Patří relativně mezi mé oblíbené. Nikdy jsem neměla problém s pigmentací nebo jejich výdrží. Nevýhodou je, že docela práší a jsou spíš sušší, ale nic, co by mi tolik vadilo. Většinou si vybírám odstíny s velkým množstvím třpytek a pak trochu nadávám, protože opadávají pod oči. Ale i přes to všechno je mám ráda a hojně je používám :) Cena 250Kč






Pudrový rozjasňovač - ANO

Kdo čte můj blog už delší dobu, tak si možná pamatuje, že tohle je jeden z mých oblíbených rozjasňovačů. Mám ho v obou verzích (růžový a zlatý) a už několikáté balení. Jemně pudrově voní, je krásně měkký a dobře pigmentovaný. Nemám k němu jedinou výhradu a myslím, že i pro začátečníky bude vhodný, protože vám na obličeji nezanechá šmouhy nebo pruhy a dá se krásně rozetřít do ztracena. Stojí 320Kč




Tekuté linky - MOŽNÁ

V tomto směru jsem nevyzkoušela zrovna desítky různých produktů. Tekuté linky používám spíš jen občas, když mám čas a chuť se trochu víc zmalovat :) Protože nemám zas tak obsáhlé porovnání, berte to spíš s rezervou. Koupila jsem si černé se stříbrnými pidi třpytečkami a vesměs jsem s nimi spokojená (stály mě asi jen stovku). Drží obstojně, ale voděodolné bohužel nejsou a třeba v koutku oka se drobně rozmazávají. Takže tak 50:50 a věřím, že jsou mnohem lepší, ale i zároveň mnohem horší kousky. Zajímavý je barevný výběr.





Rtěnky - MOŽNÁ

Co si budeme podívat, rtěnky jsou celkem taky individuální záležitost. Jelikož sama nenosím příliš výrazné nebo rudé barvy, nelpím na několikahodinové výdrži. Mým hlavním kritérie kromě zajímavé barvy je hlavně konzistence rtěnky. Mám ráda spíš krémové, které rty nevysušují. Tím pádem ale nemají tak dokonalou výdrž jako třeba matné rtěnky. Od Sephory mám pár kusů a vesměs jsem spokojená. Možná jen u těch třpytivým občas cítím ty drobné tpytečky na rtech. Beru je jako lepší průměr, určitě neurazí, ale rtěnkové fajnšmekry na zadek asi neposadí.



Laky na nehty Sephora by O.P.I - ANO

Tuto kolekci u nás bohužel zatím nemáme, trochu už začínám pochybovat nad tím, že by jí Sephora u nás někdy prodávala. Každopádně v USA v Sephorách laky seženete (určitě i přes ebay a jiné portály). Mě se líbí široký výběr barev, výdrž je taky solidní a lakování v pohodě. Nejsem na tohle moc náročná a když se mi lak naoloupe z nehtů do druhého dne a nemá úplně debilní štěteček, tak jsem většinou spokojená.



Laky na nehty - ANO

I klasickou kolekci laků mám ráda. Líbí se mi jejich rozkošné obaly a ploché, široké štětečky. Vyhovuje mi, že jsou menší a většinou je stihnu i vypotřebovat než se znehodnotí. Výběr odstínů je také podle mě uspokojivý a seženete i různé efektové laky s šupinkami nebo flitry. I s výdrží laků jsem spokojená a za 150Kč si je ráda koupím znovu.



Rozjasňující korektor - MOŽNÁ

Korektor se prodává v 8 odstínech. Je tekutější a vyhovoval mi spíš pod oči. Krycí schopnost je celkem vysoká, určitě to není úplně lehoučký a neviditelný jak hlásá nápis. Kruhy pod očima schová i party zhýralci :) Výdrž je dobrá, ale za 380Kč bych si bez slevy nebo nějaké akce znovu asi už nekoupila.



Tužky na oči Flashy Liner Waterproof - ANO

Mám vyzkoušené dva různé odstíny a obě tužky jsou krásně měkké, pěkně pigmentované a dlouho vydrží. Voděodolnost mám taky ozkoušenou a tužky i ve vodě drží :) Navíc teď během léta byly ve výprodeji některé odstíny (za 100Kč)


Jumbo pencils - ANO

Opět další z mých oblíbených produktů. Mám několik odstínů a jednou bych měla ráda úplně všechny, co jsou v nabídce :) Tužky jsou voděodolné, fakt suprově na očích drží a jsou krásně měkké. Tím, že mají větší průměr, tak se dají použít i jako oční stíny nebo jako podklad pod ně. Pro někoho může být právě větší průměr nevýhodou, protože s ním tenoučkou linku nenakreslíte.


Pudrové tvářenky - MOŽNÁ

Jejich tvářenky nejsou špatné, ale na druhou stranu mě příliš nenadchly. Hodně práší a výběr odstínů taky není bombastický(spíš takový základní). Řekněme, že mám své favority u jiných značek, ale tyto nejsou špatné a jako všechno si své zákaznice najdou.



Minerální kompaktní pudr - ANO


Tento pudr mi dělal společnost celou střední školu a pokaždé doma minimálně jedno balení mám. Je pravda, že jsem ho teď delší dobu nepoužila, ale je to spíš tím, že tento pudr má i určitou krycí schopnost a teď během léta to není potřeba. Jinak je to můj dlouholetý favorit. Téměř nepráší, dlouho vydrží a součástí balení je i zrcátko a houbička. Stojí 380Kč
Podkladová báze pod make-up - NE

Ne říkám z jediného důvodu - tu samou seženete od Dermacolu za poloviční cenu. Tato se podle mě vyplatí pouze v akcích 1+1, protože jinak mi téměř 500Kč přijde opravdu přehnaná cena. Vyrábí se v několika verzích a třeba ta rozjasňující mi strašně rychle došla a vypotřebovala jsem jí v rekordním čase.

Paletka s 5 stíny - NE

Jak jsem říkala, mono stíny mám ráda, ale tyhle vícestínové paletky ráda prostě nemám. Většinou mám problém s pigmentací (nechápu proč, když mono stíny takový problém nemají) a taky s tím, že výběr odstínů je pro mě nevyhovující. V době, kdy si člověk může poskládat své vysněné odstíny podle svého gusta, nevidím důvod, proč nakupovat paletky, kde se mi polovina odstínů nelíbí :) Je to samozřejmě individuální a třeba moje švagrová si jednu z těchto paletek kupuje už dlouhých několik let, mě ale moc nezaujaly.Stojí cca 490Kč



Paletka očních stínů - ANO


Tuto paletku jsem dostala k Vánocům a je má oblíbená. Zapečené stíny sice trochu víc práší a na někoho by mohly být příliš třpytkaté, ale já jsem si je zamilovala. U nás bohužel byla paletka limitka, ale v USA je součástí běžného sortimentu, tak kdyby někdo po ní třeba toužil a měl dovolenou za oceánem, tak si pro ní může skočit :)

Multifunkční paletka - ANO

Tyto paletky se většinou vyrojí kolem Vánoc a když se vám poštětstí, tak si jí následující léto koupíte ve výprodeji za 400Kč :) ANo dávám proto, že s kvalitou stínů jsem spokojená, mám teď už asi každý odstín, co existuje a všechno je to pěkně pohromadě v jedné bedničce. Navíc jsou součástí paletky i tvářenky, linky a rtěnko-lesky.

Mini multifunkční paletka - ANO

Platí to samé jako výše. Navíc tato už je značně skladnější a můžete jí tahat i v kabelce. V postranních šuplíčcích je tvářenka a lesky na rty. Součástí stálého sortimentu nejsou, ale tak nějak se taky vyrojí před Vánoci a pak se na prodejnách vyskytují zbytek roku.


Duo očních stínů - NE

Ač mám mono stíny jinak velmi ráda, totu duo mě velice zklamalo. Je to možná kus od kusu nebo odstín od odstínů, ale moje fialová verze absolutně nekreslila a byla tak pěvně slisovaná, že nešla nabrat žádným štětcem. Kde se stala chyba nevím, ale štětstí s jinými odstíny zkoušet nebudu :)


Odlakovač na nehty - MOŽNÁ

Odlakovač jsem dostala v nějaké menší verzi jako dárek k nákupu. Normálně bych si určitě tak drahý odlakovač nekoupila. Kupuju si v Lidlu můj milovaný za 30Kč a to si myslím, že mi bohatě stačí. A navíc jsem nikdy nepotkala špatný odlakovač a přijde mi prostě zbytečné platit tolik.



Odličovací polštářky - MOŽNÁ

Polštářky mám ráda, ale vzhledem k jejich ceně si je kupuju jen v akci 1+1 jinak mi za 50kč taky přijdou zbytečně drahé. Jsou celkem kvalitní, netrhají se a jsou měkké.


Dvoufázový odličovač očí - MOŽNÁ

Kdysi dávno, když byl tenhle odličovač ještě v těch skvostných a roztomilých obalech, chodila jsem pro něj s železnou pravidelností. Tím, že změnili obal, mi odličovač zprotivili a už jsem si koupila jen jednou cestovní mini balení. Sice s ním nemám žádný problém, oči mě po něm nepálí a odličuje dobře, ale můj oblíbenec je prostě ten od YR. Malá cestovní verze se dá sehnat za 89Kč, u většího balení si cenou nejsem jistá.



Instantní pleťová maska - MOŽNÁ

Nápad je to každopádně zajímavý. Doma si masku samy vyrobíte pomocí vody a přiložených sáčků. Samostatné náplně se zatím do masky nakoupit nedají, takže se její pravidelné používání značně prodraží. Sada 4 sáčků a shakeru stojí 280Kč. Jako jednou na vyzkoušení je to fajn, ale na pravidelné používání to nějak nevidím. Maska je hodně lehká, gelová a taková, že vám spíš jen osvěží obličej, než cokoliv jiného.



Oční roll-on - NE

Ne dávám jen z důvodu, že mezi očními roll-ony nevidím rozdíl. Tu samou službu mi udělá i laciná verze z drogerie. Za tento dávat nějaké tři stovky je zbytečné. I když je fakt, že má tři kuličky a masáž pod očima je s ním velice příjemná.


Sprej na čištění štětců - ANO

Sprej používám k dezinfikování štětců po každém použití. Mýt denně všechny je nějak nad mé síly a tohle je ideální pomocník. Štětce sice dokonale neumyje tak jako šampón nebo mýdlo, ale alespoň se dá předejít množení bakterií ve štetinách. Kupovala jsem ho za nějakých 130Kč.


Štětce - MOŽNÁ

Tady se názory budou asi dosti rozcházet. Někdy je miluje, někdo ne. Za sebe potvrzuji, že černá řada je dobrá. Verze s barevnou rukojetí je jednak dražší a hlavně děsně nekvalitní. Štětec vám pomalu vypelichá jen když ho vyzkoušíte. Takže barevnou řadu určitě nedoporučuju (vzhledem k faktu, že se dá koupit tolik lepších a levnějších štětců). Klasická černá řada mi nijak nevadí a několik štětců mám už pár let a jsou stále ve skvělém stavu. Mám štětec na tvářenku, několik typů štětců na oční stíny a jeden na korektor. Štětinky z nich nevypadávají, nejsou ani po takové době nijak poničené a jsou i celkem jemné (i když blending brush by mohl být ještě o něco jemnější). Podle mě se dobrou kousky mezi nimi dají určitě najít :) Ceny se liší podle typu štětců a začínají zhruba na 190Kč.




Instant refresh toner - NE

Péče od Sephory mě moc nebere a většinou nemám chuť zkoušet jejich krémy nebo gely. Nějak se mi zprotivily těmi novými obaly, všechno mi přijde stejné a vůbec se mezi jednotlivými přípravky neorientuju. A to mě jako zákazníka většinou odradí. Tento toner jsem si koupila spíš ze zvědavosti v nějaké výhodné akci. Sice byl osvěžující, ale na obličeji trochu lepil. Experimentovat v téhle sféře asi nemá cenu, protože růžová Bioderma je prostě na všechno :) Cena 180Kč


To je vše, na co jsem si vzpomněla :) Budu se těšit na vaše názory a zkušenosti se značkou Sephora :) Prozraďte nám své oblíbence i třeba průšvihy, které už byste si nekoupily. Do komentářů klidně také napište, o jaké další značce byste si přály další článek (musím tedy nějaké produkty této značky vlastnit :)

28 komentářů:

  1. To já linky ze Sephory můžu doporučit, ale jenom ty s tvrdým aplikátorem :) mám dvoje a jsem s nimi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. super článok!
    Sephoru mám posledné roky stále radšej a radšej a často pri akciách 2+1 alebo najlepšie 1+1 zdarma nájdem nové obľúbené výrobky :)
    za mňa určite ÁNO:
    - tvárenka predčila moje očakávania, monentálny favorit
    - bronzer, barva nie je úplne super, ale veľmi príjemná aplikácia
    za mňa určite NIE:
    korektory a riasenky, vyskúšala som niekoľko druhov avšak ani jedna mi nesadla
    Momentálne (Marianne) mám zálusk na Jumbo tužky a možno pudr.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezvadný článek, vážně! :)
    Mně by se líbil článek tohoto typu o Clinique ^^

    Jinak ze Sephory mám asi nejraději ty malé laky na nehty a štětce černé řady, přijdou mi velice kvalitní v poměru s cenou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by moc zajímalo co stojí nebo nestojí za koupi od značky Yves Rocher : ) Momentálně se chystám na koupi jejich štětce na tvářenku z přírodních štětin. Doufám že mě nezklame... Koupila jsem si od YR zatím pouze cestovní sadu HYDRA VÉGÉTAL, která obsahuje odličovací mléko, pleťovou vodu a gel na den a noc. Vše má být pro dehydrovanou a zároveň normální a smíšenou pleť. Koupila jsem si tu sadu hlavně proto, že za 150 Kč je fajn vyzkoušet 3 výrobky : ) Plné balení jsem nechtěla kvůli strachu, že by mi výrobky nevyhovovaly... Ale vyhovují a nejvíc zaujala pleťová voda : ) Takže by mě zajímalo, co dalšího (kromě tvého oblíbeného odličovače : )) stojí za hřích : )

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám moc ráda jejich stíny, doma mám 4 různá barevná provedení těch s pěti odstíny (resp. to jsou 4 stíny + 1 linky) a jsem s nimi hrozně spokojená, s pigmentací nemám nejmenší problém a používám je opravdu často, u několika odstínů už je vidět dno, to se mi s jinými stíny ještě nestalo :D Z toho dvoufázového odličovače mě oči hrozně pálily. Se štětci jsem víceméně spokojená - mám od nich několik štětců na líčení očí, ty jsou skvělé, pak mám štětec na pudr, ten taky jde, ale jsem zvyklá na jemnější, a měla jsem i skládací štětec na pudr a ten byl katastrofální, šíleným způsobem pelichal. Laky na nehty super, kompaktní pudr taky dobrý, ale já radši používám transparentní pudry. Bázi pod makeup ne. Voděodolná tužka na oči bezvadně drží. A mám ráda i jejich řasenky, ale kupuju je jen v akci, jinak se mi zdají dost drahé :) Měla jsem od nich i jeden makeup - hydrating & smoothing foundation, ale ten byl fakt děsnej, zdůraznil každou šupinku a oxidoval.

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujal me Sprej na čištění štětců, diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. já mám zkušenost jen se štětci a tou bází pod makeup, štětce mám docela ráda, zatím se mi podařily koupit ve výprodeji a jsou velmi poctivé, jen u mytí z nich smrdí lepidlo:/ jinak jsou pro mě božské; s tou bází souhlasím, taky bych si vybrala levnější

    OdpovědětVymazat
  8. Já si absolutně zamilovala ten dvoufázovej odličovač a tak nějak s tebou nemůžu souhlasit s těmi obaly, mě se to moc líbí, přijde mi to jednoduchý a skladný :) Ale co člověk, to názor..

    OdpovědětVymazat
  9. Nikde nevidím svou oblíbenou odličovací pěnu, ale jinak naprosto souhasím. Až na odličovací tamponky, které jsou podle mě nejlepší u nás na trhu.

    OdpovědětVymazat
  10. Niečo od Sephory by som už konečne niečo rada vyskušala, no ked sa mi poštasti tak určite pridem pozrieť tento članok ktory mi určite pomože :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten toner stojí o stovku míň :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tatranka: děkuji :)

    K: Clinique bych taky někdy ráda sepsala :) zrovna jsem přemýšlela, jestli by někoho zajímal :)

    Janush: YR je taky určitě na programu, ale bude to asi náročné všechno dohledávat :)

    L.C: mě u těch paletek někdy přijdou šílené barevné kombinace :) a kupovat si něco, co nebudu používat 100% asi nemá moc cenu :) Jinak na meke-upy od Sephory jsem snad nikdy nečetla jedinou pozitivní recenzi :) něco na tom bude...

    Kristina: tak mě naštěstí po umytí nijak nesmrdí, ale jinak souhlasím a třeba ty na oči mi přijdou super :)

    Natalie: já právě milovala ty předchozí, protože mi přišly zajímavější, tohle je takové strohé :) ale to je o vkusu každého :) jde hlavně o ten obsah

    Francoais: tu jsem nezkoušela a ani asi nebudu :) mám zatím stále tu od Biodermy a jsem s ní moc spokojená :)

    Ell: děkuji, opraveno :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, diky moc za tyhle srovnavaci clanky :). U nekterych veci porad premyslim, tak mi to pomuze :). Urcite Clinique a YR :).

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já mám nejradši jejich tvářenky :) Ale je pravda, že odstíny jsou opravdu jen základní. Laky mi taky vyhovují a chystám se koupit Jumbo tužku. Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super clanek, sephoru mam rada, ale pravidelne kupuji jen pudr a rasenku s plastovym kartackem, ale urcite se chystam na ty vodeodolne tuzky, pokud opravdu jsou takove, jako pises. :)

    bajaajaja.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Užitečný článek, do budoucna se mi bude hodit :).

    OdpovědětVymazat
  17. pěknej přehled :)
    souhlasím, že některé ty jejich jsou hodně kvalitní a za fajn cenu

    OdpovědětVymazat
  18. Ty znáš skoro celou Sephoru, koukám:-). Ale vesměs si spokojená, takže to zřejmě stojí zato:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle typ článku je opravdu super, mne osobně baví moc!
    Já mám momentálně ze Sephory klasický pudr a je fajn, ale dochází mi, tak si pro něj možná skočím a zároveň vezmu i ten minerální, když trochu kryje, to se bude hodit :))
    Jenom ty laky se mi zdají za tu cenu hodně maličké, několik jsem jich dostala, tak vím, že jsou fajn, ale sama bych si je nekoupila :(

    OdpovědětVymazat
  20. Teda já si nedávno koupila tvářenku Sephora, nádhernou barvu růžovo-červenou a právě mě strašně nadchlo, když po ní přejedu štětcem absolutně se nedrolí, nepráší, je pořád jako nová, přesto, že ji používám denně, tak je povrch fakt jako nový:o)

    OdpovědětVymazat
  21. ten pudrový rozjasňovač v růžovém odstínu chci strašně vyzkoušet, ale mám děsnou smůlu :D :-/ v okolí Sephoru nemám a když jsem byla v Praze, tak ho tam neměli (nebo jsem ho nenašla :-/)

    OdpovědětVymazat
  22. Nevím jesli všude, ale konkrétně v Praze na Smíchově je momentálně akce 1+1. Tudíž jsem včera zakoupila řasenku a pudr. A dneska myslím skočím pro další kousky.

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Randy, chci se tě zeptat na ten pudr. Mám mastnou pleť a tak nevím jestli by mi sedl, ale jak čtu tvé články tak vím, že i ty máš problémy s mastnou pletí. Sephora prodává i jiné pudry, ne? Nebo by jsi doporučila přesně tenhle? :)

    OdpovědětVymazat
  24. Catherine: přiznám se, že jsem od Sephory zkoušela jen tento a jsem s ním vážně moc spokojená :) líbí se mi, že dobře matuje a zároveň má i určitou krycí schopnost, takže někomu s pěknou pletí může stačit místo make-upu. Vím, že jsem se jednou i sekla a koupila i jiný pudr (bohužel už nevím název), ale ten mi dělal mapy na obličeji, takže jsem ho šla reklamovat :) Takže pro mě je nej právě tento minerální :)

    OdpovědětVymazat
  25. já za rtěnky i linky musím říct ANO! linky jsou skvělý, mám už asi 3. balení a jsem nejvíc spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělý článek! :) Ze Sephory mám asi jen štětec na tvářenku a jsem s ním spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Zrovna je v Sephoře skvělá akce, tak mi to aspoň pomůže při rozhodování, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Super článek :) Plánuji se do Sephory podívat na štětce a tvářenku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)