pondělí 6. srpna 2012

Koupit nebo nekoupit - Dermacol

Máme tu další pokračování rubriky Koupit nebo nekoupit. O Dermacol jste si psaly docela často a protože ho mám sama ráda a vyzkoušela jsem už nějaké jejich výrobky, tak se jim dneska podíváme na zoubek :) Málokdo ví, že Dermacol má spoustu milovnic i v arabských zemích, kam se hojně vyváží. Když jsem byla na vizážistickém kurzu od Dermacolu, tak nám to vizážistka vysvětlovala. Arabské ženy se rády a hodně líčí. Tím, že jsou většinou zahalené, tak si to tímto způsobem kompenzují. Takže rády na sebe dávají vrstvy líčidel. Jelikož se ale chodí 5x denně modlit a do mešity musí chodit odlíčené, pokaždé se znovu nalíčí a odlíčí. A to je ve výsledku celkem velká spotřeba líčidel :) Všimněte si, že na etiketách výrobků je i arabština, což není tak úplně pravidlem a na etiketách kosmetiky jí často nepotkávám :)

Kdyby se někdo chtěl podívat na předchozí rubriky, tak je najde zde - Balea, Bourjois, Maybelline. Všechny fotky i ceny jsou z oficiálních stránek Dermacolu.


Rtěnka Lip Seduction - ANO


Za mě jednoznačně ano. Kromě vtipného klikacího zavírání je na výběr i hodně odstínů a rtěnky jsou krásně krémové. Psala jsem vám o nich zde. Podle mě tyto rtěnky patří mezi ty "lepší", co v drogerii seženete. Cena 149Kč


Rtěnka Longlasting - NE
Vedle své novější sestry Lip Seduction je pro mě bohužel suchá a zdůrazňuje na rtech šupinky suché kůže. Kvůli tomu bych si jí znovu nepořídila a sáhla raději po Lip Seduction. Cena 129Kč.

Lesk na rty - ANO
Tento lesk nemá konkrétní název, ale já se k němu ráda vracím. Krásně voní (jako bonpari), nelepí a je velice příjemný. Má dobrý aplikátor a díky třpytečkám, které obsahuje vám opticky zvětší rty. Navíc stojí jen 69Kč, takže opět další z mých oblíbenců :)

Preference Lip Gloss - NE
Tento lesk jsem měla před nějakým časem jako dárek v nějakém časopise. Upřímně mě nijak nenadchl, docela lepil a ještě ke všemu třpytky, které obsahoval byly na rtech nepříjemně cítit. Za mě tedy ne. Cena 69Kč



Lesk Soft Lips - MOŽNÁ
Tento lesk patří spíš do kategorie neurazí, nepotěší. Takový obyčejný, ničím mě neuchvátil a ničím mi ani neublížil. Na rtech je příjemný a docela i voní, ale fakt je to obyčejný lesk bez větších ambic :) Beru to ale ze svého pohledu a lesk nechci nijak hanit ani nijak velebit. Cena je od 45Kč (eshop) po 149Kč v obchodě.



Fixační sypký pudr - ANO
Jedna z mých stálic už několik let. Zatím ho nepřekonaly ani dražší kousky věhlasných značek. Podle mě cena-výkon skvělá a budu si ho i nadále kupovat a vracet se k němu. V nabídce je více barevných variant. Cena 229Kč, ale často na něj bývají akce.


Make-up cover - ANO
Svatý grál nejedné blogerky. Je to voděodolný make-up, který ale většina lidí používá spíš jako korektor. Je opravdu skvělý a zakryje všechno! Barevná škála je dobrá, ale v obchodech někdy bývá menší výběr (pro pražačky je nejlepší si zajít do prodejny v Černé Růži a tam si vybrat). Navíc podle mě jedna tuba stačí na celý život a neznám nikoho, kdo by jí celou vypoužíval. Za 129Kč je to must have, pokud hledáte velké krytí a běžné drogerkové korektory vám nestačí. Psala jsem o něm zde.


Tónující krém se třpytkami - ANO
Patří také mezi mé stálice a oblíbence. Vyhovuje mi jak svou konzistencí, tak krycí schopností (mnohem více než třeba Garnier BB). Vyrábí se ve dvou verzích (natural a bronze) a mě nejvíc sedí natural. Po jeho použití nemám lesklý obličej a je polomatný (třpytky v něm vidět nejsou). Za 129Kč je to pro mě také malý poklad.


Podkladová báze pod make-up - ANO
Má cenu něco dodávat? Tuhle bázi prostě buď milujete a sedí vám nebo ne. Už bych asi ani nespočítala, kolik balení jsem vypotřebovala, ale vracím se k ní stále. Vyhovuje mi jak konzistencí, tak schopností udržet líčení na svém místě. Je naprosto stejná jako podobná báze od Sephory, ale stojí polovinu. Navíc se dá sehnat i ve větším balení a 3 variantách. Mě nejvíc sedla tahle základní Satin. Pro mě must-have :) Cena se liší podle velikosti balení, ale seženete jí od 169Kč.


Excelence Super Volume & Lenght Mascara - NE
Mnoho řasenek od Dermacolu mě upřímně nezaujalo a zatím jsem si žádnou znovu nakoupila. Holt mi nemůže vyhovovat úplně všechno. Tato podle mě spadá do kategorie obyčejných řasenek a ničeho výjimečného jsem se nedočkala. Cena 229Kč

Řasenka Volume mania - MOŽNÁ
Tuto řasenku jsem si koupila, protože jsem chtěla nějakou voděodolnou. Jako není špatná, voděodolná celkem i je, ale má své drobné mouchy. Věřím, že jednou najdu nějakou voděodolnou řasenku, se kterou budu na 100% spokojená. Psala jsem o ní zde. Cena je 199Kč.


Night Grow Lash Serum - ANO
Séra na řasy, po kterých vám trochu povyrostou prodává několik značek. Na Taliku toto asi nemá, ale výsledky jsem s ní zaznamenala. Při opravdu pravidelném používání mi řasy povyrostly a byly kvalitnější. Sérum je transparentní a nanáší se na odlíčené a suché řasy. Cena je 169Kč a někdy se prodává jako duo s řasenkou Rapid Grow Mascara.



Krajková tvářenka - MOŽNÁ
Na tuto tvářenku jsem četla vesměs pokaždé pozitivní ohlasy. Mě osobně se líbí krajkový design a fakt, že obsahuje dva odstíny. Přemýšlím, jestli má Dermacol i jiné tvářenky, ale mám pocit, že ne (kdyžtak mě opravte). Tvářenka sama o sobě není špatná, je dobře pigmentovaná atd. ale díky výběru ze 4 barev to není pro mě taková hitparáda a že bych jí milovala taky říct nemůžu. Každopádně svůj fanclub určitě má (a vaše hojné komentáře u současné giveaway to jen dokazují :) Stojí 129Kč

Oční stíny Peal Touch - MOŽNÁ
Tyto pěnové oční stíny se krásně třpytí, prodávají se v několika odstínech a dobře drží. Manipulace s nimi je ale trochu náročná, lépe se mi s nimi pracuje prsty a na štětec se mi špatně nabírají. Každopádně mají ale moc pěkné odstíny, které v drogerce jen tak neseženete. Koupíte je za 99Kč. Navíc teď Dermacol chystá 5 nových odstínů!


Trio Eye shadow - NE
Podle mě fakt dost podprůměrné stíny. Hodně práší, pigmentace nic moc a vypadají lépe na ruce než na očích. Bohužel mě příliš neoslnily a určitě bych si je nikdy více nekoupila. Cena je 99Kč.


Sress Control sérum - ANO
Sice se séry nemám příliš hlubokou zkušenost a zatím jsem jich moc nevyzkoušela (ten pravý čas ještě určitě později přijde), ale tohle jsem si už koupila podruhé. je velice svěží, voní po citrusech a po ránu je to skvělý budíček pro pleť i pro mojí mysl :) Používá se až na denní krém. Výhodou je i balení s pumpičkou, které je praktické. Konzistencí je to něco mezi krémem a gelem a obličej krásně ochladí a jemně vypne. Cena se pohybuje od 149Kč (akce na eshopu) po 299Kč v obchodě.


Oční krém Botocell - ANO
Jak už jsem říkala xkrát, na oční krémy si zatím extra nepotrpím a dostatečně zatím neumím ocenit věhlasné značky. Já s tímto byla spokojená, byl příjemný, oční okolí pěkně hydratoval a nijak ho nedráždil. Taky textura byla pěkně krémová a ne řídká. V drogeriích není výběr očních krémů bůhví jak slavný, ale k tomutu krému bych se klidně někdy v budoucnu zase vrátila. Pro mě byl lepší než všechny Nivea a Garnier oční krémy dohromady. Cena je 269Kč.


Denní krém Juicy & Beauty - NE

Krém sice voní krásně po třešních, ale pro mojí pleť je příliš mastný a hutný. Znovu bych si ho určitě nekoupila a své favority mám jinde. Cena je 129Kč

Hydratatční gel-krém Aqua Beauty - ANO
O tomto gelu jsem vám psala docela nedávno zde. Nechci se opakovat, takže kdyby někoho zajímalo proč mě zaujal, může si to znovu přečíst :) Koupíte ho za 249Kč



Pleťové odličovací mléko - NE
Asi už některé z vás zjistily, že na odličovací mléka zrovna nejsem a nerada je používám. Asi i to bude důvod, proč mě toto nijak více nezaujalo. Spíš než kvůli kvalitě mléka nemám ráda celou tuto kategorii odličovačů a jen tak se to asi nezmění. Pro mě je to zbytečná kosmetika a neutrácím za ní. Toto mléko stojí 99Kč.


Sprchový gel Acne clear - NE
Jeden z pokusů jak se zbavit občasných pupínků na zádech selhal a tento sprchový gel s nimi nehnul. Navíc je mi velice nesympatická jeho výrazná vůně (něco jako tea tree oil). Za mě ne, protože jsem neviděla žádné účinky a navíc mi bylo mytí s tímto gelem díky té "vůni" nepříjemné. Seženete ho za 69Kč


Sprchový gel hrozny s limetkou - ANO
O této novince jsem vám psala také nedávno zde. Za mě velké ano :) Gel seženete za 59Kč.



Sprchový gel Tibetský jasmín - ANO
To samé, co jsem řekla o gelu s hrozny platí i v tomto případě. Vůně, která je mi příjemná a ke které se ráda vracím. Cena také 59kč



Osvěžující tělové mléko vodní meloun - MOŽNÁ
Možná z toho důvodu, že mléko sice pěkně voní a je příjemné, ale co si budeme povídat, hydratační zázrak to také není. Je to tak napůl. V tomto případě doporučuji všem, kteří si nenechají ujít žádnou melounovou vůni v kosmetických přípravcích. Seženete ho za 99Kč.

Možná jsem jako vždy na něco zapomněla, ale to hlavní tu máte :) Myslím, že Dermacol má spoustu přípravků opravdu kvalitních a za dobré ceny. K některým se ráda vracím a jiné mě bohužel třeba vůbec nezaujaly. Berte to s rezervou, protože každý máme jiné nároky a potřeby, takže tohle je jen můj názor a zkušenosti a vaše mohou být úplně jiné :) Takže budu ráda, když se k této značce a obecně zkušenostem s ní vyjádříte v komentářích :) Máte mezi touto značkou také nějaké must-have záležitosti? Nebo jste třeba nikdy ani jeden přípravek nevyzkoušely? :)


44 komentářů:

  1. Já Dermacol vždycky ignorovala, působilo to na mě jako hrozně staromódní a nudná značka. Pak jsem jednou viděla v akci v rossmannu bázi pod make-up a už to jelo :). Make-up cover mám ve třech odstínech, pak asi tři ,klikací" rtěnky, 2 báze pod make-up, tvářenku, odličovací vodu... A jsem skoro se vším moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. také patřím mezi Dermacol ignorantky, ale zdá se, že bych se mohla napravit:) Zaujal mě vývoz do arabských zemí!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Dermacolu tu Lip Seduction a jsem spokojená:-) Je pravda, že mám rtěnky, které jsou lepší, ale pokud vezmu poměr kvalita / cena, tak Lip Seduction je velice dobrý kup:-) Jinak ty pěnové stíny mám taky a za mě by to bylo "ne", protože se drolily a byla s nimi dost práce. Ještě mám jeden lesk v takové neonové barvičce a ten mi barevně bohužel nesedl, ale kvalitou je ok:-) Super článek, tyhle koupit / nekoupit pro konkrétní značku mě moc baví:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě nejlepší věc od Dermacolu je řasenka Imperial Lash, lepší jsem snad neměla, a to těch jsem vyzkoušela hodně. Za cenu kolem 250 korun je to poklad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Make-up Cover je moje stálice a největší kámoš, žádný lepší korektor jsem zatím nenašla. Docela mě láká rtěnka Lip Seduction, ale hrozně se mi nelíbí ty nápisy na obale. Stress Control sérum právě dopoužívávám a musím říct, že na to, kolik stojí (měla jsem h za 148 Kč) je dost dobré. Za mě Dermacol určitě stojí za zkoušku a je mi sympatické, že je to česká značka.

    OdpovědětVymazat
  6. Dermacol mám moc ráda, je to jedna z mých nejoblíbenějších značek. Stále mě ale více a více láka ta slavná Imperial řasenka - co recenze to chvála.
    Jinak nedám dopustit na krajkový pudr - skvělá cena, výdrž a dobře matuje.

    OdpovědětVymazat
  7. za mňa Dermacol neee. ich výrobky sú mi strašne sympatické a majú skutočne veľký výber a priaznivé ceny, ale ohľadom pleťovej kozmetiky som stále zle zareagovala (micerálka najväčšie sklamanie) a dekoratívka je ok, ale s ničím som zatiaľ nebola spokojná na 100percent :)
    a som asi prvá holka ktorej korektor nevyhovuje ani len troška, možno by ste ma mali naučiť s ním robiť ale ani pri úplne mini množstve ho neviem spracovať tak aby nevyzeral ako nános divadelného make-upu :)
    inak ako ďalšiu značku by si si mohla vziať na ortiel Sephoru a ich výrobky, zdá sa mi že ich máš tiež celkom dosť z každej skupiny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pro mě je Make-up cover naprosto bezkonkurenční přípravek a rtěnku Lip Seduction jsem si koupila nedávno a jsem z ní nadšená. Jinak jsem měla doma ještě matující make-up, který mi ale vůbec nevyhovoval. Myslím, že je Dermacol povedená česká kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě jednoznačne z must-have věcí od Dermacolu je řasenka Imperial Long Lash, dělá totiž úžasné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Suzie: to na mě takhle působily dříve některé obaly jejich dekorativky, ale myslím, že udělali velký krok vpřed a k lepšímu :)

    Noogeta: mě ten vývoz taky překvapil a nebýt toho kurzu, asi bych to ani nevěděla :)

    Mila: já myslím, že Lip Seduction určitě z drogerkového sortimentu patří mezi ty lepší. Jsou lepší samozřejmě, ale jak říkáš poměr cena/kvalita je dobrý :)

    Stunning: často na ní čtu chválu, asi jí taky budu muset vyzkoušet :)

    Blacktina: na Sephoru se taky určitě článek objeví :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem měla dřív pocit, že je to staromodní značka, ale teď mám několik oblíbenců-klikací rtěnky dvě, právě duo tvářenku, cover, a zkusila jsem i řasenku, název nevím, takový vínový obal, není špatná, ale top to není. No a nejradši mám asi stíny, jsou opravdu dobré (mono).

    OdpovědětVymazat
  12. o té první rtěnce už dlouho přemýšlím, strašně se mi líbí jeden její odstín, na název si teď nemůžu vzpomenout. po tomhle článku si pro ni asi dneska skočím :D

    a jinak obdivuju tvoje články, musí ti to dát tolik práce! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Z Dermacolu mám také spoustou věcí - s produkty jako je tónovací krém, pudry, laky a lesky jsem spokojená :) Ale jejich řasenky a oční stíny moc nemusím:(

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, prosím tě, jakej odstín toho fixačního pudru používáš? Já po něm koukám dlouho, ale bojím se, abych po tom standartním ( transparentním? ) nebyla bílá...
    Jinak od Dermacolu mám moc ráda ten krajkovej pudr, krásně voní po vanilce a nedělá mapy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Labradoora: já používám ten klasický bílý (transparentní) a bílý povlak na obličeji jsem nikdy neměla :) ten mi spíš vytvořil ten fixační pudr od MUFE, ale mám už asi tak 6.balení a je to stále můj favorit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, moc díky, ten si pořídím :)

      Vymazat
  16. Musím souhlasit, taky jsem měla Dermacol donedávna za staromódní značku. Mám doma pár věcí: makeup cover (bohužel jsem se s ním ještě nějak nenaučila pracovat, či co), fixační pudr (to samý), rtěnky obě (lip seduction je lepší), mini lak (zelený, je super), melounové mléko (Balea je lepší), make-up pure gold teda nic moc a matt control makeup taky ne

    mam zalusk na rasenku imperial, tu vodeodolnou... doporucujete nekdo?
    jinak se chystam urcite na tu bazi a na ty nove laky na nehty a mozna krem na ruce...

    OdpovědětVymazat
  17. ty jo, to já od dermacolu používám jen pudr..
    ale nejspíš vyzkouším tu světle růžovou rtěnku a ten lesk na rty s kytičkou :)

    OdpovědětVymazat
  18. Dermacol jsem taky dlouho přehlížela, ale nakonec jsem podlehla a bylo to dobře :) Nezbytností je pro mě make-up cover (jen si musím sehnat ten nejsvětlejší odstín; teď v létě mi naštěstí tmavší stačí) a fixační pudr. Mám ráda i satin base, ale tu se snažím moc nepoužívat, protože mi dost zanáší póry. Nedávno jsem objevila, že dermacol vyrábí taky micelární vodu - tu jsem samozřejmě hned musela vyzkoušet a je skvělá! Bioderma se se svojí cenou může jít vycpat. Doma mám taky krém po opalování, který ale nepoužívám - nevoní mi hezky. To je ale dost subjektivní, protože všem co znám jinak voní :D Dekorativku od nich jinak nepoužívám, ale nalákala jsi mě na lip seduction :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Takéto články mám najradšej, je velmi užitočný..Dermacol mám celkom rada, len škoda že také veci ako je Ten prvý ruž a make-up cover u nás niesú :/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak já si zamilovala Make-up Cover. Používám ho jako korektor každý den už rok a to jedno balení už teda dodělávám :) Ale já mám děsný kruhy pod očima a dost pigmentových a jiných červených skvrn po obličeji, takže ho spotřebuji asi trochu víc :) Satin báze mi přijde dobrá, ale dávám si ji jen výjimečně na nějaké večerní akce. A ten shimmering toning cream všude hledám a nikde není :(

    OdpovědětVymazat
  21. Dermacol miluju...zatím mě nic nezklamalo. Momentálně vlastním jen makeup matte cover a matt control (spokojenost), řasenku imperial mascara (s orchideí a maxi kartáčkem)-řasenka strašně prodlužuje a zhušťuje, jelikož mám dlouhé řasy, tak s ní musím opatrně :)a lesk na rty s kytičkou v odstínu 4 (pro mě nejhezčí odstín ze všech)Lesk krásně voní, dlouho drží - dokonce déle než lesk od dioru, který také vlastním. V obchodě doporučuju nečuchat k testerům, páč ty nehorázně páchnou. Já ten lesk koupila evidentně nedotčený, protože byl strašně mokrý, což mi vadilo, ted jak trochu vyschl, tak je super. Stíny jsou hodně pigmentované. Co bych si nekoupila je báze-je hodně mastná a na obličeji mi její konzistence vadí.

    OdpovědětVymazat
  22. Jejich péče o pleť mě fakt moc nezaujala, ale dekorativku mám moc ráda. Navíc dlouho jsem tuto značku ignorovala kvůli jejich "nemoderním" obalům. Je to hloupé, ale už jsem to napravila :D.

    OdpovědětVymazat
  23. neni o čom, po práci skočím do drogérky na Lip seduction:) a keďže jeho cena nie je vysoká, trošku sa odviažem pri výbere odtieňa:)) Mám totiž pocit, že pri takom Chaneli som sa držala na uzde len aby som nekúpila niečo tmavé, čo by som potom nenosila, tak som stavila na istotu - ružovú.

    OdpovědětVymazat
  24. Se rtěnkami Lip Seduction souhlasím, mám doma dvě a jsou moje nejoblíbenější teď v létě! Jinak si strašně přeju ty Pearl Touch oční stíny, zkoušela jsem je v drogerii a docela mě nadchly, ale možná si tedy počkám na ty nové odstíny:) A zaujal mě ten tónující krém, akorát nevím, jestli by na mě nebyl tmavý, když od makeupů si beru téměř vždy nejsvětlejší odstín... Tyhle články jsou skvělý!!!

    OdpovědětVymazat
  25. s těmi arabskými zeměmi jsi mě překvapila, ale ani se jim nedivím, že mají Dermacol rádi, u mě je to taky oblíbená značka :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, Rendy prosímtě, ten tonovák má nějaké SPF? Asi ne vid? děkuju

    OdpovědětVymazat
  27. Tereza: bohužel nemá, to už by byl moc dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  28. Chci všechno, u čeho máš ano!

    OdpovědětVymazat
  29. od Dermacolu nevlastním vůbec nic, zatím jsem ho zdárně ignorovala, ale určitě si pořídím ten tónovací krém. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Já mám rtěnky obě a přijdou mi srovnatelné, nevysušuje ani jedna a i konzistence mi přijde stejná, trochu jsem se divila, že jsou to dvě různé řady :D Pak znám jednu řasenku, co tu nemáš (takovou v tmavo-červném obalu) - byla děsná, máme doma i bázi - nepoužíváme, měla jsem ten krém (tentýž co na obrázku) - byl příšerný, patlala jsem ho na nohy... a co ještě? No ještě něco se najde, ale teď si nevzpomenu. Celková bilance tak 50:50 ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  31. Parádní článek a se vším souhlasím! :))

    OdpovědětVymazat
  32. Dermacol mám hrozně ráda, vlastně ani nevím pořádně proč, ale pokud sháním něco konkrétního, automaticky zamířím nejdříve ke stojanu s touto značkou, až pak koukám po ostatních. Přitom stíny od nich třeba vůbec nepoužívám....
    Dneska jsem si na základě tvého článku koupila Lip Seduction a mega spokojenost, krásně krémová rtěnka, pěkně se roztírá.
    Ten jasmínovej sprcháč mám už delší dobu a je dokonalej (no, miluju vůni jasmínu, tak možná proto).
    Akorát Shimmering mě zklamal, i odstín "natural" se mi na mě zdá moc tmavej, nebo mě iritujou ty třpitky, které se mi zdají i po použití pudru prostě vidět. Proto mi třeba vyhovuje tónovací krém od Oriflame, protože mají odstín "porcelain", což je odstín přesně pro mě.
    Když nad tím tak přemýšlím, tak je to jako s ostatními značkami, něco sedne, něco nikoliv...

    OdpovědětVymazat
  33. ve všem snad souhlasím, nebo tedy aspoň v tom, co jsem vyzkoušela :) já si chci už strašně dlouho pořídit tu bázi, jen mě odrazuje ta cena :D

    OdpovědětVymazat
  34. S.: no, to bude chtít asi počkat na nějakou slevu v drogerii :)

    Verunky: fakt? mě ta červená přijde fakt suchá, možná se to liší odstín od odstínu, ale lip seduction je oproti ní prostě krásně krémová a hydratační :)

    Mia: děkuji :)

    Harmony: to mě těší, že jsi se rtěnkou spokojená :) Já v tom tónujícm krému ty třpytky prostě nevidím a na obličeji nejsou. Možná je to mou slepotou, ale fakt je tam nevidím :) Ale jak říkáš, nemůže všechno nadchnout všechny

    Natálje: teď jsou zrovna v Rossmannu v akci. A jestli máš možnost nakupovat v Praze, tak v pasáži Černá Růže je Dermacol studio, kde mají studenti na všechno 25% slevu :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak make-up cover a báze pod make-up jsou skvělé!! Moje must have. Stíny Pearl-touch se krásně třpytí a i výdrž mají obstojnou a s těmi Trio stíny souhlasím... pigmentace nulová. Mi bohužel nesedl od Dermacolu tónovací krém 2v1, ale trochu jiný, než máš tady na obrázku. Špatně se mi roztíral a pleť mi vysušoval :-(
    Peťa

    http://rainbowworldofcosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělý článek:)
    Já od Dermacolu nemám skoro nic, ráda už bych něco z dekorativky vyzkoušela, tak díky tobě aspoň vím do čeho jít:)
    Děkuju!:)

    http://myparadise.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Rendy, moc ráda čtu tyhle tvoje koupit/nekoupit články. Velké díky za to, protože nad tím určitě strávíš hodně času. Také s tebou víceméně souhlasím, ráda bych zkusila ten shimmering tónovací krém, musím se po něm mrknout. Jinak překvapila mě informace, že Dermacol má i micelárku, tu jsem tedy ještě neviděla...

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj,v používám moc ráda sprchové gely Dermacol z řady Aroma Ritual. Moje neoblíběnější parfemace na léto je bezpochyby pistácie. Připadám si jako zahalená do lahodné pistáciové zmrzliny přímo v itálii pod konejšivými lsunečními paprsky. Na zimu mi "zachutnala" dobrota s pomerančem a čokoládou. Připomene mi krásnou atmosféru vánočního období, teplem zahalí zimou ztuhlé tělo a vyvolává skvělou náladu. Mají jediné mínus, vyvolávají všechny pořádnou chuť na dobrůtky. :-D Ale jinak jsou voňavé jedničky za pár kaček. :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Já od Dermacolu miluji krajkový pudr, to je tak náádherná vůně ! A taky tělový mlíčko a sprcháč s vůní pomeranče a čokolády..

    Rtěnky nepoužívám, ale asi si po tvé recenzi pro nějakou skočím :))

    Michell

    OdpovědětVymazat
  40. Dermacol jsem dlouho ignorovala, měla jsem (stejně jako někteří další tady) pocit, že to je kosmetika pro starý :-D Ale teď už mám od nich něco nakoupeno - zatím používám jen fixační pudr, dalí kousky čekají na vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat
  41. dermacol je moja oblúbená značka kozmetiky používam od nich mascaru imperial, fixačný púder a make-up cover, čo je vlastne všetko čo používam na tvár z dekoratívky :)
    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  42. ten gel acne clear je fakt zly :/ inak dobry clanok :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)