sobota 18. srpna 2012

KIKO face and eye palette

Přiznám se bez mučení, že kosmetiku KIKO na našem trhu velice postrádám. Doufám, že jednoho dne dorazí i do naší malé zemičky a my si tak budeme moci vesele nakupovat a vybírat. Zatím si ale bohužel Kiko musíme nakupovat u našich zahraničních sousedů. Obě tyto paletky jsou v současné době ve výprodeji a seženete je za 6,50eur. Na první pohled mě zaujal design paletek, který vypadá jak malovaný akvarely.



Paletka očních stínů má krásné pastelové barvy. Takové jarní spíš, ale to nevadí. Stíny jsou fakt pěkně pigmentované, syté a jasné. Nicméně kámen úrazu přišel ve chvíli, když jsem začala se stíny malovat i na oči a nejen na ruce :) Jednotlivě jsou stíny v pohodě, ale jakmile k jedné barvě chci přidat další a stínovat nastane velký problém. A to takový, že barva jednoho stínu se setře tou druhou, čímž nejde dosáhnout žádného vystínování. Vysvětluju to asi kostrbatě, ale stíny se spolu prostě nějak nesnesou :) Když chci ale třeba světle zelený stín dát do vnitřního koutku oka pro rozjasnění a zbytek oka je namalový jiným stínem (jiné značky), tak to nevadí. Trochu podivné, nepřišla jsem na to proč se takhle chovají, ale paletku prostě společně používat nejde. Což je samozřejmě trochu k ničemu, protože paletky se většinou mají barevně doplňovat a usnadňovat tak líčení. Takže stíny samostatně ano, dohromady nikoliv. Pro mě tedy velké zklamání a ani pěkný obal to nezachrání.





Tvářenka mě zaujala už o něco více. S pigmentací ani výdrží není problém, je to tedy spíš takový průměr, ale určitě ne propadák. Malinko více sice práší, ale tomu se dá taky předejít a dát si na to pozor. Problém ale nastane ve chvíli, kdy se s tvářenkou líčím. Barva na mě prostě není vidět. Ale jako vůbec, chtěla jsem vám to vyfotit, ale nebylo to ani trochu vidět. Něco jako tvářenka Dandelion od Benefitu, barva krásná, ale na mě prostě není vidět ani trošičku. Tvářenka je na první pohled sice moc pěkná a líbivá, ale momentálně pro ní nemám využití. Kdyby se někomu líbila, dejte vědět.



Barva po smíchání všech odstínů a porovnání s jinými tvářenkami/rozjasňovači pro vaší lepší představu




No, uznávám, že výběr těchto paletek se zrovna nevyvedl. Možná by někdo jiný a šikovnější pro ně našel uplatnění a víc by mu sedly :) Takže buď pro ně najdu nový domov, nebo se na ně bude v šuplíku prášit. Ještě že zbytek nákupu je v pohodě a není s tím žádný problém. Ani po tomto přešlapu na Kiko nezanevřu a ráda se do něj budu vracet.

Nemá náhodou někdo z vás tyto paletky? Že bych třeba zjistila, že je jen špatně používám :)

22 komentářů:

  1. Paletky opravdu vypadají na první pohled nádherně, ale na ten druhý to evidentně není žádná sláva :). Já ještě nic od KIKO nemám, protože moc necestuju do zahraničí, ale případně bych tuhle značku i ráda vyzkoušela, tak třeba někdy, až budu na cestách :).

    OdpovědětVymazat
  2. Chci se po této značce podívat v Německu a doufám, že si něco koupím :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa ta licenka paci velmi, skoda len, ze ta ruzova nie je trochu komornejsia no :-). Takto by to ani na mne nevyzeralo dobre... Tiene ma zaujali, vyzeraju na ruke pekne, ale ta tmavo hnedo/cierno/siva to je akoze co? Jedna z najhnusnejsich, ake som doteraz videla, sranda, ze z tych piatich sa akurat ta vydarila najmenej... no uvidime, co prinesie dalsia kolekcia :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sice píšeš že nic moc, ale mě ta paletka stínů úplně učarovala! Takové krásné barvy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli chceš tu tvářenku prodat, tak sem s ní, zrovna takovou sháním! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Oční paletku bych si nejspíš nekoupila, protože bych tyhle odstíny nevyužila. Ale tvářenka vypadá hezky. :)

    Bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tu paletku stínů (akorát v jiném odstínu) mám taky. A můžu potvrdit, že stínovat s ní je opravdu nadlidský úkol :-) Ale když si stíny nanesu samostatně, jsou super, dobře drží a to i bez báze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé produkty! Hlavně ty stíny! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Barvičky v první paletce mě zaujaly. Je ale fakt, že hrajou všemi barvami a zkombinováním by člověk vypadal jak papoušek:-D

    OdpovědětVymazat
  10. In your face: Kiko má určitě spoustu jiných a lepších věcí, tohle se mi moc nepovedlo no :)

    Skodulka: ona je na pohled krásná, ale co s ní, když blbě maluje, no?

    V: jestli se ti líbí, napiš mi mail a domluvíme se :) budu ráda, když jí někdo upotřebí :)

    Kikina: tak to jsem ráda, že nejsem já trubka, ale stíny jsou evidentně blbé :)

    Martii: no, ale jen na pohled pěkné, jinak moc ne...

    Red Lipstick: unfortunately not (these are from Germany)

    Lucie van Koten: mě by se spolu tak líbily, ale nemaj se asi rádi a spolu nekamarádí :)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj.
    V jakých drogeriích v Německu se dá tato kosmetika koupit?
    díky

    OdpovědětVymazat
  12. řešení není...to mě dělaly stíny CS, prostě holt shit kvalita :/

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Kozmetiku KIKO som zatiaľ nevyskúšala, no na prvý pohľad vyzerajú farby veľmi pekne.. Ale samozrejme, nie všetko je zlato čo sa trbliece a tiež ako sa vraví - sto ľudí,sto chutí.. Takže by si ju mal každý vyskúšať sám a potom posúdiť.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já jsem (zatím) s kosmetikou KIKO spokojená. Minulý týden jsem si v Itálii koupila tvářenku z jejich klasické řady - klasika černý takvý jakoby pogumovaný bytelný obal a co mě těší, že KIKO produkty mají u všeho zrcátko (je i u korektoru). Tvářenku mám v odstínu Golden Peach (Pesca Dorato) a je hodně podobná NARS Orgasm, takže kdyby někdo hledal levnější variantu, myslím, že KIKO by vyhovoval. A co se týče pigmentace, tak je neuvěřitelně pigmentovaná, na můj vkus až moc, takže je třeba s ní opatrně pracovat, takže Rendo pokud chceš tvářenku, tak tu jejich klasickou ;)

    OdpovědětVymazat
  16. obaly mají moc hezké! a ta tvářenka vypadá zajímavě. líbí se mi tyhle, kde najdu více odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  17. Kdyby se ti náhodou opravdu chtělo najít paletce nový domov, tak se hlásím, uplně perfektně to barevně ladí s hromadou jednobarevných triček, které jsem si včera pořídila! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Bru-net: jestli chceš, napiš mi mail a domluvíme se :) ráda bych tvářence našla nový domov :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já kosmetiku KIKO používám a vždy si nějaký kousek i Itálie dovezu. Jejich stíny jsou naprosto perfektní, nestává se mi, že by se mi dělaly na víčkách linky. Naprosto srovnatelné s Lancome a Estee Lauder, které taky používám. Akorát za minimum peněz. I tuto paletku mám, ale problém, který popisuješ ani moc nepozoruju.
    Dále používám jejich laky. Kdo navštívil jejich obchod, musí uznat, že také škále barev se prostě nikdo nevyrovná.
    Jen ty jejich malé tvářenky neumím moc používat (černý, pogumovaný obal). Jsou hned na první nanesení moc tmavé. Neumim s nimi vytvořit takový ten lehký efekt. Vždycky z toho vyjde marfuša :o)
    Makeupy, pudry jsem neměla. Ale stíny, laky, lesky naprostá jednička.

    OdpovědětVymazat
  20. och krásne paletky ... už aj ja chcem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)