středa 22. srpna 2012

Jak efektivně upotřebit okurky

Dneska jsem si pro vás připravila takové malé DIY. Není to sice nic originálního a někdo z vás už asi stejný návod viděl, ale chtěla jsem to tu trochu zpestřit a necpat vám denně jen rtěnky a krémy :) Jestli sledujete známou Michelle Phan, tento recept nejspíš znáte. A jelikož jsem si z poslední návštěvy u babičky přivezla asi tunu okurek a nevěděla, co s nimi budu dělat, rozhodla jsem se vyzkoušet tento jednoduchý recept. Jedná se vlastně o odličovací polštářky namočené v okurkách. Ty se poté uloží do mrazáku a čekají na svou příležitost, až budete mít oteklé oči po probdělé noci :) Jak víte, plátky okurek, které si čas od času dáváme na obličej, jsou velice osvěžující záležitost. Ale pokud se kolem oběda vykutálíte z postele se zbytkovým alkoholem v krvi, asi nemáte většinou chuť běžet do obchodu pro okurky, abyste si je mohly navrstvit na obličej. A právě pro tyto příležitosti se hodí mít v mrazáku předpřipravené tyto okurkové polštářky. Přiznám se, že jsem to zkoušela poprvé a pro příště vím, jak to všechno ještě lépe vychytat :) Pro představu by to mohlo stačit a připravit si to doma může úplně každá z vás.


1) první krok je mít nějakou tu salátovou okurku, nůž, mixér a odličovací vatové polštářky.


2) poté si připravíte samotné okurky. Přiznám se, že jsem neměla tolik času a okurky jsem ani neloupala a ne všechny semínka se mi chtělo vydloubávat :) Trochu jsem pospíchala, tak jsem to tam vrzla všechno, ve výsledku to na nic zásadní vliv nemělo a finální "produkt" byl v pohodě.



3) Michelle Phan má asi lepší mixér nebo rovnou odšťavňovač na zeleninu a máčí své polštářky rovnou jen do okurkové vody. Já je máčela spíš do okurkové kaše, ale to vůbec nevadí :) Okurky jsem nakrájela na hrubší kostky a vrzla je do mixéru. Mixovala jsem tak dlouho, až byly okurky doslova na kaši.


4) Jak vidíte, vzniklá okurková kaše má opravdu skvělou zeleno barvu. Určitě by se směs dala ještě nějak propasírovat, aby byla jemnější, ale jak jsem říkala, na výsledek to nemělo žádný vliv. Pokud by se vám směs zdála příliš hutná, trochu jí nařeďte vodou. Odličovací polštářky jsem po jednom vkládala do misky, lžičkou na ně nakydala okurkovou směs, počkala jsem, až se hezky nacucají okurkovou vodou, seškrábla jsem hrubší kousíčky a poté polštářky položila na igelit.


5) Hotové polštářky pak uložíte do igelitového sáčku, nebo takových těch svačinových sáčků se zapínáním (mají je třeba v IKEE). Poté je dáte do mrazáku a necháte je pěkně zmrazit. Když je potřebujete ve chvíli nouze na vaše oteklé oči, vytáhnete je, položíte je na talířek a chvíli počkáte, až malinko roztají a budete je moci položit na oči. Je to vážně svěží bomba pro oční okolí a věřte, že tohle ani ten nejlepší oční roll-on nedokáže :) Za 10 minut můžete mezi lidi a nebudete vypadat jako zničené trosky. Můj malý poznatek - polštářky by stačily i menší, respektive bych jeden příště přestřihla napůl, ale záleží na vás, co vám více vyhovuje.

Myslím, že je to fajn kosmetický tip :) Navíc je teď okurková sezona a výroba těchto polštářků je skoro zadarmo (pokud jich máte plnou zahradu jako naše babi :) Celý proces vám zabere jen chviličku a můžete si udělat zásoby na celou nadcházející plesovou sezonu :) Nebo jen tak, protože se nikdy neztratí.

Zkoušely jste si někdy svoje "cucumber pads" doma vyrábět? Nebo o tomto čtete poprvé? :) Snad se najde ještě někdo, kdo tento návod neviděl a třeba se jím i inspiruje :)

30 komentářů:

  1. tak to je zajímavé.. nikdy jsem okurky na pleť nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. To zní skvěle! Já sama si někdy míchám nastrouhanou okurku s tvarohem jako pleťovou masku, krásně to stahuje póry :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad, tohle určitě vyzkouším :-) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý tip, dávala jsem si na oči jen čerstvé okurky, tohle se fakt hodí

    OdpovědětVymazat
  5. Čtu o tom poprvé a tohle by mě teda ani ve snu nenapadlo. :) Ale je to zajímavé, určitě to chci zkusit!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je super nápad, ještě jsem o tom nečetla, ale určitě to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já tě taky můžu uklidnit, že na tvém blogu o tom slyším poprvé:) Možná to někdy zkusím, ale chtěla bych vidět jak by se tvářil přítel, až by viděl co dělám nebo to našel v mrazáku:D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo, to vypadá zajímavě!! Trávím poslední měsíce kvůli práci a e-shopu u PC snad 16 hodin a oči podle toho vypadají. To musím zkusit!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to si musím udělat! Na unavené oči od PC to musí být super! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. ja som to este nevidela a vyzera to byt sranda a verim, ze aj ucinne :-). to, ze je to husta kasa, v tom by som nevidela problem, vyzera to tak este ucinnejsie ako keby to len vodicka bola :D

    OdpovědětVymazat
  12. to jsem moc ráda, že tenhle návod někdo vidí poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  13. http://bornto-shop.blogspot.cz/2012/08/diy-cucumber-pads.html

    Je super, že jsi se inspirovala ;)

    OdpovědětVymazat
  14. zajimavý :) a taky o tom čtu prvně

    OdpovědětVymazat
  15. Určite to vyskúšam. Môžem tak zároveň otestovať môj nový odšťavovač. :D

    OdpovědětVymazat
  16. No páne jo, tak to mě dostalo! Babička mě učila si dávat "prdelku" okurky na čelo. Ale tenhle super trik jsem doteď neznala! Moc děkuji, určitě to vyzkouším!!!! Díky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já vždycky myslela, že okurka na oči je jen takovej kec...takový to, když není doma co dělat s oschlejma okurkama:-D. Ale teď ve mně trochu hlodá červík, tak to taky vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  18. hned jak se dostanu domu zkusím to:-)

    OdpovědětVymazat
  19. super, zrovna mě pálí oči z počítače a učení ;)

    OdpovědětVymazat
  20. tak tohle by mě jen tak nenapadlo tedy :D já teda okurku radši jím, ale možná že to zkusím :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to musím vyskúšať :) Díky za nápad

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nemám bohužel mixér, ale líbí se mi nápad s maskou od Len, to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  24. To je přímo super tip! Ještě jsem o téhle přípravě neslyšela, používám čajové sáčky hozené na chvíli do mrazáku. Zajímalo by mě jak dlouho tam vydrží aniž by se něco změnilo a jsou stále použitelné. Veronika

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělej nápad :) vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  26. geniální! často si na obličej dávám samotná kolečka okurek, ale tohle je mnohem šikovnější :) s čistě vyrobenými by se dala i krásně čistit pleť.

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělý tip, jen nemám mixér, budu si to muset připravit u našich :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)