pondělí 13. srpna 2012

Inglot AMC Lip Pencil Matte

Přiznám se, že odstín této matné tužky na rty jsem odkoukala od všemožných hereček nebo zpěvaček. Hrozně se mi tento studený růžový odstín zalíbil a zatoužila jsem ho vlastnit a zdobit jím své rty :) Líbí se mi mnohem více než klasické rudé rty a myslím, že mi i více sluší a lépe se v něm cítím. Ale třeba se strašně mýlím a děsně mi nesluší, to posuďte samy :) Navíc je to má premiéra s matnými tužkami oběcně a nikdy jsem předtím žádnou neměla. Zázrak byl se propracovat od lesků ke rtěnkám a tohle je pro mě zase vyšší level :)


K balení nemám asi co dodat. Prostě klasická tužka, nutno dodat, že aplikace je příjemná, nikde nic nedře a víčko drží na svém místě pevně.
Pro někoho mohou být matné tužky možná trochu oříšek a myslím, že to každému ani nevyhovuje. Je fakt, že jsem taky měla z počátku trochu obavy o vysušené rty a podobně, ale naučila jsem se tužku používat. Jsou vlastně dvě možnosti, jak na matné tužky/rtěnky aplikovat. Pokud trpíte na opravdu suché rty a nechcete je ještě více vysušovat malovátky, je možnost si před aplikací tužky na rty nanést balzám a chvíli počkat, až se dostatečně vsákne. Zbytek potom jemně odsát kapesníčkem a poté na rty nanášet tužku. Aplikace je podle mě trochu náročnější, protože tužka nejdřív po rtech klouže a příliš barvy na nich neulpí. Chce to trpělivě rty přejíždět až se dočkáte kýženého výsledku. Tedy, spíš tak napůl, protože pokud chcete dosáhnout 100% matného efektu, musí být rty suché. Pokud aplikujete tužku samotnou na rty, stačí párkrát přetřít rty a jste krásně namalované. Je to bohužel s rizikem menšího vysušení rtů, na druhou stranu je výdrž skvělá a rty vypadají perfektně mnohem delší dobu. Takže je to něco za něco, záleží na vás, jakého efektu chcete dosáhnout. Když už ale mám matnou tužku, používám jí na suché rty. Pokud chci mít lesklé rty, použiju krémovou rtěnku nebo rovnou lesk.

Určitě se neztratí, když si před nanesením matné tužky uděláte peeling rtů, abyste předešly zvýraznění suchých míst na rtech :)


Záměrně jsem fotila tužku na rtech v tmavší místnosti, protože když jsem to zkoušela venku na zahradě, výsledek byl trochu šílený a mrtvolný :) A přitom barva mrtvolná není ani trochu. Záleží samozřejmě také na nastavení vašeho monitoru, ale pokud uvidíte mrtvolné rty, tak máte špatně (jinak) nastavené barvy :) Barva je tmavší růžová s kapkou fialové. Zatím ještě nebylo třeba jí ořezávat, ale každopádně větší ořezávátko v Inglot obchodu také můžete zakoupit (kdyby měl někdo náhodou obavy o její údržbu :) Cena tužky je 260Kč (plus mínus)


Pokud by se vám tužka zalíbila, tak dobrou zprávou je, že se dá sehnat ve 22 odstínech. Aby nebyla zas tak drastická a úplně vám nevysušila rty, obsahuje avokádový olej. Naopak neobsahuje žádné parabeny a není testovaná na zvířatech.



Když jsem přemýšlela nad tím, co by mi teoreticky mělo na tužce vadit, nic mě nenapadlo. Říkat, že vysušuje rty by bylo trochu zcestné, protože to prostě všechny rtěnky nebo tužky s matným finišem dělají (díky obsahu pudrových částic). Takže vážně upřímně mi na ní nic nevadí :) S výdrží jsem spokojená, její barvu miluju a i její aplikace je jednoduchá. Za mě rozhodně stojí za prozkoumání nebo vyzkoušení a říkám to i přes to, že je to moje první matná tužka :)

Jaké jsou vaše zkušenosti s matnými rtěnkami nebo tužkami? Líbí se vám na rtech matný efekt, nebo raději fandíte lesku a třpytu? :)

PS: děkuji PR oddělení značky Inglot za poskytnutí tužky na rty a čestně vám slibuji, že dnes prezentuje své názory a zkušenosti s tímto výrobkem :)

24 komentářů:

  1. nádherná barvička!! Takhle mi přijde hoooodně podobná barvě rtěnky Dermacol Lip Seduction 06

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tužku na rty mám jednu, od Miss Sporty, a kupovala jsem ji, když mi bylo asi 11 :D. Je to jedna z těch věcí, na které jsem moc líná :).

    OdpovědětVymazat
  3. barva je na me kapku divocejsi, ale vypada dobre..jinak ti to strasne slusi bez te cerne waterline ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Alce: je trochu divočejší, ale to se mi právě líbí :) budeš překvapená, ale trochu linky mám, ale jen decentně :) mě vždycky tak pobaví, jak to někdo zdůrazní, že je to bez ní lepší :) já ty černé tužky snad fakt vyhodím, abych udělala všem čtenářkám radost :))

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, nejdulezitejsi je, jak se sama citis ;) ja jsem to nemyslela nijak rypave...je to ale prijemna zmena podle me ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Alce: já to vůbec neberu nijak špatně :) mě to vždycky jen pobaví :) něco na tom bude, ale já se prostě cítím nenamalovaná když nějakou linku nemám :) ale snažím se používát víc ty barevné, abych nebyla jak můra :)

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mě je na brunetkách nejhezčí hnědá linka těsně pod řasama :) Krásně zvětší oči a přitom nevypadá nápadně nebo přísně jako černá...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký odstín, ale mám dojem, že zrovna u takovýhle nějak víc vyniknou žluté zuby, jako že je to vlastně ještě zabarví do žluta víc než doopravdy jsou :D Ale to chce vždycky zkusit konkrétní odstín na každém :)) Joo k tužkám na rty jsem se zatím ještě nedostala, pořád jsem ve fázi lesk->rtěnka :D

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekná farba :) velmi sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  10. uplně mám teď pocit suchých rtů :D jdu si dát balzám :D
    jinak barva je prostě boží! fakt krásná růžová a strašně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka: je to otázka názoru a vkusu no :) uznávám, že černá je někdy opravdu tmavá a výrazná, ale k hnědé barvě nemám takový vztah, no :)

    Markvitka: joo, to je dosti pravděpodobné :) já moc radši zuby obecně neukazuju, takže tohle neřeším. Na tohle jsou nej hnědé odstíny, ale ty zase nenosím :)

    Jaycee: děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já abych se přiznala, moc tužky na rty nemusím :((( Nemám moc plné rty a tak mám nejraději leskny nebo světlé rtěnky a většinou tedy lesklé

    OdpovědětVymazat
  13. Tužku na rty nemám zatím žádnou, ale tenhle odstín je naprosto nádherný ... přesně na takových momentálně ujíždím :) A přesně jak si psala ... mě osobně nesluší červené/rudé rtěnky vůbec :X ale naopak takové ty "HOT PINK" mi podle mě sluší moc :D a cítím se v nich hlavně dobře!
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. ceruzku na pery som zatial este neskusala, ale s cim som spokojna su fixy, drzi to na perach fakt dlho a tiez to zanechava skor matny efekt :)
    skoda ze Inglot sa neda kupit na Slovensku, hned by som tak nechala polku vyplaty (a mozno aj celu :D ) :)
    http://wykyy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Slib, že teď dáš s Inglotem chvilku pauzu. Frekvence pochvalných článků je mnohonásobně vyšší než si tato kosmetika zaslouží. Na obzoru další mánie, akorát s Inglotem namísto Benefitu.

    BTW už mě to tlačí dlouho, ale všimla jsem si, že se fotky jakéhokoliv výrobku podobají jako vejce vejci. Při prezentace rtěnky člověk přemýšlí o očích a to asi není to pravé. Rtěnka by příště vypadala rozhodně líp "face to face".

    OdpovědětVymazat
  17. Na rtech vypadá moc hezky :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. já bych si na tento odstín netroufla, v oblasti rtěnek jsem posledních pár let docela srab :)

    OdpovědětVymazat
  19. angellovely-things: ty jsi můj člověk v oblasti odstínů rtěnek :)

    wykky: nad fixou jsem taky uvažovala, ale moje poslední zkušenost byla katastrofa a rty jsem měla úplně přesušené, takže zatím asi nic pro mě :)

    Martina: slibuju :) dlouho nic nebude. já fakt nemám důvod kritizovat :) při výběru jsem měla kliku a vesměs mi všechno sedlo :) a zase psát jen tak kritiku, když není oprávněná taky není řešení :) s tím úhlem mého ksichtu toho asi moc nenaděláme :) pro detail jsem barvu na rtech dala ještě extra na fotce a byl zázrak, že se alespoň jedna fotka nemázla a šla použít. nejsem v tom ukazování obličeje moc dobrá a nerada ho sem cpu :)

    Barbora: děkuji :)

    Meduňka: já jsem taky spíš nude, ale tahle barva mě tak okouzlila, že jsem podlehla :) jednou za čas musí bejt divočina :)

    OdpovědětVymazat
  20. Panebože, musím si jít někam vyzkoušet podobnou barvu! Je boží!

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. smrk borovička: vůbec to není hloupá otázka :) tužku jsem sice ještě neořezávala, ale je to klasická tužka. Nevysouvá se, ale ořezává :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)