pátek 3. srpna 2012

GIVEAWAY tvářenka Hervana od Benefitu

A protože mám v posledních dnech velikou radost, ráda bych udělala radost i jedné z vás. Proto dneska začíná giveaway o tvářenku Hervana od Benefitu, kterou do soutěže věnovalo jeho české zastoupení. Tímto jim ještě jednou děkuji a doufám, že vám tato soutěž udělá radost :) O Hervanu si píšete docela často a podle mě se hodně z vás líbí, tak jsem vám jí do soutěže vybrala. Kdyby si chtěl někdo přečíst mé dojmy z ní, může se podívat zde.



Pravidla soutěže jsou jednoduchá:


1) být pravidelným čtenářem mého blogu (přes GCF)
2) být fanouškem facebookových stránek Benefitu - zde
3) do komentáře pod tento článkem napsat váš mail
4) a nakonec odpovědět na otázku "Jaká je vaše milovaná tvářenka?"

Soutěž bude trvat přesně do 31.8.2012 a vítěze vybere random. Prosím piště jen jeden komentář, další budou z důvodů přehlednosti mazány (pokud tedy zapomenete napsat např. váš mail, tak smažte předchozí komentář a napište prosím nový)


Takže začínáme! Přeji všem hodně štěstí :)

PS: připomínám všem rýpalům: pokud se vám nelíbí pravidla, nikdo vás nenutí se účastnit a něco někde lajkovat :) Toť vše...

462 komentářů:

  1. Wau :)
    Svoju obľúbenú tvárenku som ešte nenašla, bola by som ale nesmierne šťastná ak by som mala možnosť vyskúšať práve Hervanu a možno by sa ňou stala práve ona.
    tiniiq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. 1) splněno
    2) splněno
    3) tapeta2007@seznam.cz
    4) Loreal Paris Tvářenka

    OdpovědětVymazat
  3. Veronika.Lachmanova@senam.cz
    V tvářenkách jsem si zatim nenašla žádnou top, pořád asi hledám nějakou 'tu pravou':D ))

    OdpovědětVymazat
  4. Teď v létě, když už jsem celkem opálená, mám nejradši Dallas právě od Benefitu. Hervanu bych užila určitě na pozdim :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hervana je na mém wishlistu číslo jedna, měla bych obrovskou radost, kdybych ji vyhrála.
    Tvářenky používám asi rok, takže nějakou tu pravou a vyloženě oblíbenou nemám. zatím experimentuji a zkouším.

    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi na nás hoodná :):):)!

    Sleduji tě už delší dobu :) Fanouškem Benefitu se stanu za chvilku a tvářenka? :) Pro mě je určitě nejlepší ta od Bourjois.. :)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě žádnou nejoblíbenější tvářenku nemám, tak by bylo fajn, kdybych tuhle mohla vyzkoušet :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. všechny podmínky splňuji :)
    moje nejoblíbenější tvářenka je od Bourjois, ale Benefit jsem vždycky chtěla vyzkoušet. Jejich tvářenky jsou taky dost prosnulé :)
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím ještě žádnou oblíbenou tvářenku nemám, neboť jsem teprve tvářenkový začátečník - proto v tuto chvíli můžu jmenovat jen Marble Mania od Essence

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tebe i Benefit sleduji už celkem dlouho :)
    Oblíbená tvářenka byla z Avonu ale přestali ji nedávno prodávat, takže hledám novou kandidátku :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. teo.amc@seznam.cz
    Ještě jsem nenašla svoji top tvářenku, ale dle všeho by ji mohla být právě Hervana :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Zatím jsem existovala a přežívala bez tvářenky,ale Hervana je určitě dokonalý kandidát pro premiéru 8-)
    hanka.bee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. super giveaway! jsem fanoušek všude a moje nejoblíbenější tvářenka je asi č. 114 od Clinique.

    zasamzasam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. já používám tvářenku od esté lauder ale plánovala jsem vyzkoušet taky něco nového.)

    Michaela.Krickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Používám MAC Breath of Plum, ale nejraději bych vyměnila za Hervanu:)

    Martina.Sitinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. katahanakova@seznam.cz
    Oblíbená tvářenka je od Dermacolu Duo Blusher

    OdpovědětVymazat
  17. Tvářenek jsem vyskoušela jen pár,protože nepatří mezi moje každodenní líčení a mezi nimi není žádná,o které bych mohla říct,že je moje milovaná.

    misamikulaskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. hah, předpokládám, že s touto odpovědí tady budu asi unikátní :D ale já jsem tvářenkách nějak nepřišla na chuť, tváře mám od přírody celkem na růžovělé, takže tvářenku nepoužívám, tudíž nemám ani žádného favorita mezi nimi. ale jednou se začít musí, tak pokusím své štěstí... :)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Popravdě tvářenky moc nepoužívám ale asi to bude nějaká NYC

    Zuzanka.97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Panejo, tohle je naprosto úžasná giveaway!
    Splňuji vše a moje nejoblíbenější tvářenka je Benetint, vyplatilo se za ni dát ty peníze :) Jen bych ji při své nešikovnosti nemusela rozlít zrovna v okamžiku, kdy jsem si říkala, že to je paráda, jak vůbec neubývá :D
    LUSH-rocks@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Moje nejmilovanější je zatím Bella Bamba :)
    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. 1)tvůj blok jsem objevila díky soutěži o Beauty Ambasadorky Douglas:) od té doby ho sleduji:)
    2)jsem fanoušem již docela dlouho
    3)anetanovotna11@seznam.cz
    4)noo..popravdě mám dvě levnější od Sephory.Benefit spíše zatím jen zkouším testry,jelikož má peněženka na tom není zas ta dobře:D.Ale tu cenu poslední dobou chápu:).Za kvalitu se prostě platí:).

    OdpovědětVymazat
  23. Jakákoliv od Bourjois

    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. ehmmm, ma nej tvarenka je Hervana :)
    samozrejme, ze chci jeste jednu :DD

    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ještě stále hledám svou nejlepší,a proto bych chtěla Hervanu vyzkoušet!
    michaela.vajova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy. První dvě pravidla splňuji. Na FB sleduji pod Adelaide Hořáková. Moje nejoblíbenejší tvářenka je Dainty od MACu. Zamilovala jsem se do ní na první nanesení. Ta barva je prostě úžasná. A tady je můj meil.

    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Přiznám se, že jsem ostuda. Místo tvářenky používám oční stín od Essence Its up to you, ale mám zálusk na spoustu jen třeba nevím jestli tekutou dokážu nanést :D
    Sleduji vše :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. všetko spĺňam, juch :)
    Najobľúbenejšiu lícenku je ťažké povedať, asi Silk Touch Blush v 06 od Pupa.
    makeupwithkatze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. tvářenek už jsem vyskoušela celken hodně ale asi mojjí nejoblíbenější bude od NYX stick blish pink poppy určitě doporučuji :D
    ivetagresakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tebe sleduji už dlouhoo a Benefit tedy nově :)
    Moje nej tvářenka momentálně je krajková od Dermacolu, která mi jako jedna z mála vydrží dýl jak dvě hodiny v těchto hicech :)
    jana.polcarova@ekoten.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Jééé, to je krásná giveaway..
    Moje jediná tvářenka, co používám, jsou Oriflame bronzové perly a ráda bych změnu..toto vypadá nanejvýše krásně!

    vendula.novotna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj :-) Moja obľúbená lícenka je od Rimmel, ktorú už žiaľ nepredávajú (aspoň som ju už nikde nevidela) - 127 TUSCANY
    jana.rig@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Splňuji vše :).
    Zatím milovanou tvářenku nemám, sice mám oblíbenou krajkovou tvářenku od Dermacolu, ale není to ta pravá :).
    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. ahoj Rendy :-), obojí splněno a moje nej tvářenka je z tý multipaletky od Sephory ( kterou obě máme) ta jak je trochu podobná tý od Nars Orgasm
    můj mail-kunikovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Já tvářenku zatím tvářenku moc nepoužívám, mam jen nějaké od Elfu, ale nejsou moc dobrý
    Misssha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Nejmilovanější tvářenka je pro mě na léto určitě krémová od ingotu.
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. jej..tá vyzerá super!
    no ja som si v poslednej dobe, hlavne teraz na leto veľmi obľúbila krémovú líčenku od Alverde :)
    miaslifestyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Stačí mi uplně obyčejné tvářenky z drogerky, ale chtěla bych vyzkoušet nějakou lepší a porovnat rozdíly, tak se na mi třeba zadaří:)

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. sledujem, no a z tvareniek mam rada Bourjois, Pupa, a tie gulicky z Avonu, tie si objednavam uz par rokov a stale sa k nim vraciam ;) Vejs

    OdpovědětVymazat
  40. ahoj,

    Hervana je úplně nádherná. Vždycky ji obdivuju na ostatních, protože já sama si ji úplně finančně zatím dovolit nemůžu. Tvářenky si tedy vybírám z té spodní cenové kategorie a musím říct, že jsem se zamilovala do Essence tvářenky z limitky Marble mania. A docela mě to štve, protože pochybuju, že ta tvářenka bude bezedná :D

    Hezký den přeji :)

    Cruella-de-vil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Zatím žádnou tvářenku nepoužívám, jsem nováček v oblasti líčení. Ale na tuhle jsem četla chválu a i u tebe, tak bych jí ráda vyzkoušela, protože kvalitní tvářenku si budu moct dovolit nejdřív ve třiceti.
    Karolina.Holcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. hartlova.d@gmail.com :)
    Moje milovaná tvářenka? Zkušenost zatím mám jen s dvěmi, ale naprosto jsem si zamilovala rozjasňující perly od Avonu, udělají úplně krásné, zdravé tváře :))

    OdpovědětVymazat
  43. Zkusím štěstí :)

    moje nejoblíbenější tvářenka je momentálně od M.A.C.u odstín Baby Blush tuším.

    alybeautylife@gmail.com

    Zvu Tě k sobě na giveaway

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/2012/08/nalakovana-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  44. Hervana je má vysněná, jinak mám zkušenosti jen s Bourjois. Třeba budu mít štěstí :) L.Dostalkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. ahojky tvarenky stridam podle nalady, ale nejmilovanejsi je urcite Orgasm.
    voborskaterca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Zatím nějakou nejoblíbenější nemám, ale poslední dobou používám od Bourjois a pak mám ráda od Sleek odstín Rose Gold.

    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, moje nej tvarenka se meni nekolikrat do roka, naposledy to byla Horizon Blush od Chanelu. Od Benefitu prozatim zadnou tvarenku nevlastnim, tak treba budu mit stesti :)
    sonikkrticka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Teraz v lete velmi rada pouzivam NYC Blushable Creme Stick v odtieni South St. Seashell, vyzera prirodzene a drzi ako pribita!
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  49. Wow, tak to je úžasná giveaway! :) Jsi zlatíčko.
    Já mám ráda tvářenky značky Sephora, třeba Blush me. Ale Benefit chci už dlouho zkusit :))
    sara.gold@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Prave, ze ted zadnou oblibenou nemam, parkrat jsem zkousela Corallistu a ta se mi moc libi.
    alltheprettyjars(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Po Hervane už veľmi dlho túžim :)
    Obľúbený lícenku nemám, pretože som ich začala používať pomerne nedávno. Zatiaľ som vyskúšala len Miss Sporty a E.L.F. :)

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Momentálně používám Orgasm od Narsu, ale už jí mám nějakou dobu, ráda bych něco nového :)

    flabgee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Guličková od Avonu. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ja som si ešte nenašla oblubenu licenku,takze po nej stale patram. Na fcb sledujem benefit pod menom Martina Strižencová a mail mam martina.strizencova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Zatím jsem neměla s tvářenkami tu čest, ale moc bych je chtěla vyzkoušet :)
    mar.zackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Všechno splňuji už dávno :)..a s k té tvářence, možná to bude znít divně, ale mojí jistotou je gelová tvářenka z upíří kolekce od Essence, vykouzlí přirozenou červenou barvičku a drží jak přibitá!!
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. raspb3rrycooki3@gmail.com
    haha :D sranda :D ja nepoužívam žiadnu lícenku :D tak ale keby som ju náhodou vyhrala tak by som ju začala používať :D :D

    OdpovědětVymazat
  58. Nejradši mám krajkovou tvářenku od Dermacolu, protože vůbec neubývá :)
    smidova.lucie()gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Mám jich pár od Gabrielly Salvette ale chci zkusit nějakou kvalitnější:)

    Zuzuiq@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. mischa.b@seznam.cz
    Mám jich málo, jen jednu od Dermacolu, ta je moc fajn, a pak od Catrice, tuhle bych moc ráda zkusila (a asi ikdyž nevyhraju:))

    OdpovědětVymazat
  61. Na svou milovanou tvářenku stále čekám, ale Nars není vůbec špatná...
    cervena.ana@gmail,com

    OdpovědětVymazat
  62. sledujem:)
    fredyqa369@gmail.com
    moja najoblubenejšia je zrejme jedna z elf paletky sa podoba na nars orgasm za tu :)

    OdpovědětVymazat
  63. monikalichner@gmail.com
    Na tvárenky som sa nikdy špeciálne nezameriavala, čiže ich nemám tak veľa ako ty ;) Ale moja aktuálna, ktorú používam dennodenne hlavne v lete je od MAC Fleur Power. Je skvelá!

    OdpovědětVymazat
  64. S tvářenkami nemám zatím moc zkušeností a právě Hervana je moje vysněná. :)) Zatím vlastním pár tvářenek z drogerie, jednu z elfa a jednu Barry M. Tak třeba budu mít tentokrát štěstí. ;) Jinak podmínky splňuji už nějakou dobu.

    borntobekatherine@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduji sleduji :)
    Svoji oblíbenou tvářenku jsem ještě bohužel nenašla :(
    Když už se, ale k nějaké tvářence dokopu tak je to tuším nějaká od Avonu :)

    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Ještě jsem pořád na tu pravou tvářenku nenarazila :)

    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Nádherná giveaway, moc se povedla!
    Sleduji a laikuji. Má nejoblíbenější tvářenka byla jedna ze Španělska. Vyráběla ji tam taková malá místní firma a byla něco mezi tvářenkou, rozjasňovačem a bronzerem. Prostě unikátní kousek. A pak mi ji někdo ukradl...:-(

    lucievankoten@zivotpodlelucie.com

    OdpovědětVymazat
  68. Tvářenky mám asi tři. Dvě z toho jsou od Dermacolu a jedna od Essence. Nad Benefitovými tvářenkami se vždycky rozplývám v Sephoře, ale mým přáním je vlastnit jí.
    barapolach@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj, v "tvářenkaření" jsem nováček, moje první je Dermacol Duo Blusher :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Momentálne sú to krémove tvářenky od NYX :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Ja mám rada tvárenky od Dermacolu alebo NYX :)
    didala270@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Žádnou opravdu milovanou jsem bohužel ještě nenašla, ale věřím, že na každého někde čeká jeho ideální tvářenka :D

    swanlakeofmylife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Krásná výhra! :) Moje nejoblíbenější tvářenka je od Miss sporty, je opravdu skvělá... Jinak sleduji! ;)

    moncablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Žádnou milovanou tvářenku zatím nemám, ale Hervana by mohla být žhavý kandidát. :)

    misa.hruskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Má nejoblíbenější tvářenka je od Alverde v jakési tubě. Díky její konzistenci se kodí spíše na chladnější dny, ale v zimě tvářím dodá krásný nádech do růžova. :)

    LucSinQa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Používám růžovou tvářenku od Vichy. Má hezký odstín, ale špatně se mi nanáší, takže jsem si zrovna chtěla koupit nějakou jinou. Tak třeba nebudu muset...

    hruskova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. moja obľúbená je asi fruity essence, veľmi pekne vonia :))
    zuzka.maruskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Ještě jsem tu "pravou" nenašla ...

    veronika9.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Já zatím svou milovanou tvářenku nemám, žádná z těch, které jsem vyzkoušela neměla dostatečnou výdrž. V tomhle by měla být Hervana snad perfektní :)

    dolliis@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  80. k.malatinova@gmail.com
    dermacol :)

    OdpovědětVymazat
  81. To je krásná giveaway! přímo božská!
    Jsem tak trochu tvářenkový maniak, ale bohužel se mi ještě nepostěstilo vyzkoušet Benefití. Věřím, že by se zrovna tahle stala favoritem, i díky Tvým recenzím :)
    Měj se krásně B.
    bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Krásná tvářenka..já svoji oblíbanou nemám..takže hledáma tahle by mohla být ta pravá ;)
    Sleduji jak blog tak fb benefitu..:)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. mozaiková tvářenka NYC
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. V soucasne dobe je to asi od Max Factor - Miracle touch creamy blush..
    abee@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Zatím hledám tu vyvolenou:))
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj Rendy, moje oblíbená krémovka je Stila magnolia a pak samozřejmě Benetitnt v mini pidi balení :-)
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Wooow - boží giveway!! :)
    Mojí oblíbenou tvářenkou je momentálně Essence z kolekce Marble Mania:P

    terezabelaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Vyzkousela jsem uz pomerne hodne tvárenek,ale moje nejoblibenejsi je uplne prach obycejna z nejake ,,super,, paletky od oriflame :D ...zatim nemuzu najit zadnou,která by se jí,jak barvou tak vydrží vyrovnala..skoda....
    nelis11s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. až doteď jsem si vystačila jen s bronzerem, ale na ne tak teplý pozdější období si asi pořídím nějakou od bourjois, mám od nich make-upy i pudry a jsem s nimi víc než spokojená, tak snad ani ta proslavená tvářenka nezklame:)

    al.bis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. oblíbeniz žýdnou nemám :) a tahle musí být báječná !
    Kundrtova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Má oblíbená tvářenka bohužel neexistuje každá kterou sem otestovala tak mi nesedla. Takže sem si nakonec vystačla jenom z bronzrem :D

    zikozuz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Hanka.vut@seznam.cz

    Nejradši mám tvářenku Clinique Fresh Bloom :o)

    OdpovědětVymazat
  93. já mám ráda posietint od benefitu ale dávám přednost pudrovým tvářenkám - s tekutými se mi špatně pracuje - nevím proč, asi moje nešikovnost :D a nebo dvoubarevnou tvářenku od dermacolu, ale kdybych vyhrála tak by moje num.1 mohla být právě hervana :)

    tynce@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Lajkuju a sleduju.
    Moje oblíbená je Cargo Cheek Activator, díky ní nevypadám jako mrtvola.. :)

    ederova.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj Rendy,
    tu nej tvářenku pořád ještě hledám, ale mezi moje favority patří 100% tvářenky Bourjois.

    zipenka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Moje oblíbená tvářenka je od Miss Sporty v odstínu 002 Rose - momentálně ji už samotnou nedělají, teď ještě s nějakým jiným odstínem dohromady, což se mi ani trošku nelíbí.
    A Hervana od Benefitu vypadá dobře :)

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. ja používam najčastejšie miss sporty oh! blushed again v odtieni rose, lebo je to veľmi rozkošná koralovo-ružová a používam ju od počiatku používania líceniek :) ale keby som mala hervanu... hmmmmmm
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. ...ja ani nemam oblubenu licenku, mam rada pudrove, tie kremove v laske moc nemam....mojou oblubenou tvarenkou je momentalne Rimmel Match Perfection...aj ked trochu prasi na druhej strane dlho vydrzi :)

    ewyta19@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  99. anetta230@seznam.cz
    Oblíbenou tvářenku zatím nemám. Ani jedna z těch co jsem vyzkoušela mi úplně nevyhovala... :)

    OdpovědětVymazat
  100. stylebyveronika(at)gmail.com
    Tu pravou tvářenku pořád hledám, láká mi vyzkoušet Nars Orgasm.

    OdpovědětVymazat
  101. Sledujem, lajkujem uz davno :) Hervana je moj sen, od Benefitu este nic nemam, nie je u nas na Slovensku dostupny :( Mojou oblubenou licenkou je Pupa Blush z jeansovej kolekcie, presne tento - http://3.bp.blogspot.com/-HCjX-KShIDk/TzDn1UzF2CI/AAAAAAAACGE/kgCgLiiDa4k/s640/11162857.jpg v odtieni 02 a vonia ako cokoladove cukriky, vonu citim aj na tvari, co mi u inych produktov vadi, tu je to super :) maj pekne leto !

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  102. Podmienky splnené :)
    Pathusqa-87@azet.sk
    Takže, ja oblúbenu tvárenku nemám, pretože ešte mi žiadna tak nesadla ako by som chcela...no možno práve táto by sadla ..:) haha :)

    OdpovědětVymazat
  103. Já zatím žádnou nejmilejší tvářenku nemám, většina z těch, co jsem vyzkoušela, mi prostě a jednonuše nesedla, a tak tvářenky nahrazuji různými stíny (samozřejmě v odstínech tvářenek), ale je jasné, že ani to není ončo. :D
    Nejsem ale ten typ, co by investoval do kvalitní tvářenky, když v podstatě ještě nemám ani jednu funkční.
    Tak by třeba s Hervanou mohl přijít zlom...
    kyky99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. nejoblíbenější tvářenku nemám, ale hodně mám ráda tvářenky od NYX :)

    m.birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Já tvářenky moc nepoužívám takže nemůžu soudit:). Ale s touhle bych chtěla hrozně mco začít:).
    Sleduji vše:):)
    veverkaverka3003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Zatim nemam zadnou oblibenou tvarenku, jelikoz jsem s jejich pouzivanim zacala teprve nedavno:) ale hrozne rada bych zkusila nejakou benefiti, protoze miluju produkty, ktere maji jedinecny obal:)

    janicka009@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Všechno splněno ;) Nemůžu říct, že by to byla moje nejoblíbenější tvářenka protože je zatím 1. kterou mám takže nemám s čím porovnávat :D ale používám kuličkovou tvářenku s Avonu a ráda bych vyzkoušela nějkou lepší a tato by mi udělala obrovskou radost :) :D

    blancawichtlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Posietint od Benefitu. Ale teď když jsem opálená, tak moc tvářenky nepoužívám.

    Miki.ziki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. vanda.dolinkova@seznam.cz

    Ted je moji oblibenou tvarenka od NYX , jinak mam rada studio tvarenky od elfu a tvarenku kiko:)

    OdpovědětVymazat
  110. patissie@live.com
    Poslední dobou jsem si oblíbila thrrrob :)

    OdpovědětVymazat
  111. sk8jtacka@centrum.cz
    Nejoblíbenější od FF made up.

    OdpovědětVymazat
  112. Tak tuhle bych fakt chtěla :( Škoda, že mám v soutěžích nehoráznou smůlu :D
    ale kat.strnadova@gmail.com
    Mojí oblíbenou tvářenku jsem ještě nenalezla, ale zatím se k tomu nejvíc blíží tvářenka od Rimmel

    OdpovědětVymazat
  113. petra.krupova@atlas.cz

    překvapivě moje nej tvářenka je jen obyčejný pudr nějaké no name značky (dostala sem ho dárkem v sadě), který je o pár odstínů tmavší než moje pleť :) měla jsem ještě jednu tvářenku, obyčejnou od Essence, ale ta mě spadla na zem, takže je nepoužitelná :/ ale musím si koupit novou.. no nebo si držet palce, abych vyhrála tuto! :)

    OdpovědětVymazat
  114. lenka.sandova@gmail.com

    Tvarenku mam oblibenou kazdou chvilku jinou.Ted momentalne Milani Rose D`Or Mineralized Blush.

    OdpovědětVymazat
  115. Kupodivu je mojí oblíbenou tvářenka od Miss Sporty v odstínu Cinnamon a pak jedna noname růžová, ale po Hervaně ve skrytu duše ( možná ani né ve skrytu) tou žím.
    hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. GFC, FB: zuzana grajciarová, zuzanagrajciarova@gmail.com
    Žiadnu obľúbenú nemám, ale na túto som čítala už veľa chvály, takže by ňou mohla byť práve ona :)

    OdpovědětVymazat
  117. Tvářenky používám hlavně Bourjois, miluji když voní a nekonečně dlouho vydrží, ale tahle mě opravdu moc láká k vyzkoušení! rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. marinna14@seznam.cz

    Moje momentálně nejoblíbenější tvářenka je od Alverde- odstín soft pink :o)

    OdpovědětVymazat
  119. Vše splňuji :)
    denisa.cemperova@gmail.com
    A má nejoblíbenější tvářenka? Na léto od Essence z limitky Fruity Blush Sorbet. Líbí se mi krásná barvička, překvapila mě konzistence, protože většinou mám raději tvářenky pudrové a tato mi více než vyhovuje, ale hlavně vůně♥ A taky lehký zlatavý shimmer :)

    OdpovědětVymazat
  120. A já mám radost, že ses rozhodla udělat tuhle giveaway))) Nejoblíbenější tvářenka je ta z Bourjois :)
    michelleandherneverendingstory@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Tereza.Bajciarova@seznam.cz

    Svoji oblíbenou tvářenku zatím nemám, svého favorita stále hledám, proto bych tuhle hrozně ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  122. Moje nej je bud MAC Her blooming cheek nebo Sleek Life's peach.
    zanet.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. páni, to je paráda!!! :-)
    já zatím používám tvářenku od essence a není to žádný zázrak, chystám se zainvestovat do nějaké "lepší" :-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Super giveaway! Nejoblíbenější tvářenku nemám-ještě jsem nepotkala tu pravou...možná to bude tahle?:)
    jennyguinevere.mgc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Mám ráda od Rimmel:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. já svou oblíbenou tvářenku nemám protože jsem se je zatím nenaučila používat, ale s touhle bych je začala používat určitě hned =P

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Moje oblíbená stálice je krajkovaná tvářenka/brozner od Dermacolu :) nedám na ni dopustit a za tu cenu je fantastická!

    katthrin95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. dohny008@gmail.com

    já si zamilovala jeden krásný odstín tvářenky od Elfu a dělá se mi s ní dobře:)

    OdpovědětVymazat
  129. Svého oblíbence stále hledám. A na tuhle je slyšet odevšad tolik chvály. :)

    luckasiamka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Zatím nemám moc velké zkušenosti s tvářenkami, takže je mou nejoblíbenější tvářenka Duo Blusher od Dermacolu, ale v případě výhry své stanovisko ráda přehopdnotím :))
    lusy.en@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  132. Ahoj nemam obľubenu tvařenku :D ...skusila som jednu od essence no nesadla mi :) ..o Hervane som toho už tolko čítala že by som ju veľmi rada vyskúšala :)

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. WenzelovaM@seznam.cz

    Používám několik tvářenek, ale mezi moje top patří Blush-mousse od Vichy a Flawless perfection blush od Max Factor :) Tvářenky mám ráda a už delší dobu si něco od Benefit přeju, takže bych byla z výhry štěstím bez sebe :D

    OdpovědětVymazat
  134. já teď strašně ráda používám krémovou tvářenku Elf odstín Seductress. Výborné jsou taky tvářenky od Dermacolu. Teď mám Duo Bluser odstín 4.
    No ale Hervana...ááách, to je jiná liga :-)) Jsem se zasnila :-))

    Krásné sluníčkové dny. B.

    barunka.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Vše sleduji a to už docela dlouho :) Mojí neojblíbenější tvářenkou je právě Skin Match Trio Blush od Astoru v nejtmavším odstínu, protože je to krásná barva a navíc jsem jí sehnala za 90 Kč ve výprodeji v Marionnaud! Každopádně Benefit je Benefit a myslím, že by Hervanu chtěla každá :)

    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Tebe sleduju a fanouškem FB Benefitu jsem už ani nevím jak dlouho. :) Moje oblíbená tvářenka je Angel od Nyxu (už několik let :D), ale vsadím boty, že Hervaně se nevyrovná ani ze srandy..

    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Nejradej mam tvarenky od Benefitu a tahle nova hervana by se mi moc hodila. simonka.si@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. jsem tvářenkový začátečník, takže pro mě je super tvářenka od elfu :)
    ale tvářenky jsem si zamilovala a tato je můj sen!
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Na léto je to ELF Studio - Candid Coral:)
    pink.angeline13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Juu, Hervana!
    Moc velký tvářenkový magnát nejsem, ale teď v létě moc ráda používám jednu růžovou, malinko třpytivou od Alverde :)
    blueberry-cat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Tá je krásna :) Teraz najčastejšie používam lícenku od smashbox, ale inak to často striedam :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Takto v lete používam skôr bronzer ako lícenku... ale nemám žiadny obľúbený :)
    Veľmi rada by som vyskúšala práve túto lícenku od Benefitu :)
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. sleduju :) Já nedám dopustit na krajkové tvářenky od dermacolu :) jsou úžasné ,dlouho vydrží a mají krásné odstíny ;)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. terezaskruzna@gmail.com

    A nejlepší jsou bourjois, jsou nevypotřebovatelné a mají pěkný barvy!!

    OdpovědětVymazat
  145. heligrova@seznam.cz

    Moje top tvářenka je asi z paletky Catrice big city life New York, odstín Statue of Liberty :) Nádherná růžová barvička s odstíny do broskvova a s troškou ledovýho nádechu :) prakticky jinou ani nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  146. 1. Sleduji tě už dávno:)
    2. Taky taky:-)
    3. Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    4. Tvářenku žádnou milovanou nemám, na tváře používám už strašně dlouho bronzové perly od Avonu.

    OdpovědětVymazat
  147. Sleduji vše už dlouho..

    zapletalova.kristina@gmail.com

    nejoblíbenější tvářenku nemám, momentálně experimentuji s bronzery a rozjasňovači, nejvíce mě uchvátil Chanel z letní kolekce, ale zatím nevlastním

    OdpovědětVymazat
  148. kiki.kampik@gmail.com
    A moje momentálně nejoblíbenější je jednoznačně korálově oranžová, krémová, z limitované edice Rebels od Essence! :) A pak mám také moc ráda pudrové tvářenky od Rimmelu. :)

    OdpovědětVymazat
  149. Moje nejoblíbenější tvářenka je od Bourjois. Mám krásný matný růžový odstín, kterým se zřejmě budu malovat až do smrti, protože tyhle tvářenky jsou snad bezedné :)

    g.kostrhunova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. nejoblibenejsi tvarenky jsou duo blushery od dermacolu
    m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Mojí nej je bronzer od Elfu v odstínu sun kissed :)
    majbary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Moje nejoblíbenější je MAC Cremeblend blush v odstínu Something Special.
    vesperl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Musím se přiznat, že ačkoli tvářenky používám ráda, nemám žádnou úplně oblíbenou. Zkrátka, ta pravá se ještě neobjevila.:-P Moc pěkná soutěž.:-)

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. já zatím žádnou tvářenku nepoužívám..ale už hodně dlouho se přemlouvám že si nějakou koupím!;D

    terkaxxxa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. ou ou ou! tak tú keby sa mi podarilo vyhrať, tak skáčem do nebies!!! :)

    sledujem ťa už dlho, benefit taktiež, najradšej používam celkom lacnú, no pre mňa vyhovujúcu lícenku od Miss sporty, maličkú, okrúhlu.. v odtieni Sienna, vyzerá veľmi prirodzene :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. nemám jednu obľúbenú, ale mám paletku 10 líceniek a tam ich tak zmixujem, do poadovaného odtieňa :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. To bude asi jedna no name tvářenka od které bych takové výsledky nikdy nečekala.

    agnesef@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Ta otázka mě nečekaně zaskočila, neboť mi došlo, že nejraději používám tu nejlevnější z mé sbírky: Swirlpool z limitky od Essence, připomíná mi vůní dětství, voní totiž jako bublifuk :-)
    salvomontalbano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Ještě jsem nikdy vyloženě neojblíbenější tvářenku neměla. Střídám essence, catrice a miss sporty. Takže tak nějak to, co je v mých možnostech, ne že bych z nich byla nějak nadšená :D. Už se ale těším až si pořídím tvářenku Bourjois :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  160. Všechno splňuju :)

    nejoblíbenější mám rozjasňující a bronzové kuličky od Avonu :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. No tak tuhle tvářenku bych brala hned!
    Jinak má nejoblíbenější/nejpoužívanější tvářenka je klasika NARS - Orgasm ;)

    angellovely-things@email.cz

    OdpovědětVymazat
  162. mám dvě tvářenky, jednu růžovou od rimmel a druhou duo s bronzerem od elf
    obě mám moc ráda, ale jsem zvědavá na nějakou lepší značku :-)
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Nej tvářenka? Pro mě asi nejtěžší kosmetická otázka:). Mám hodně ráda Chanel Tweed blush v odstínu corail a rose a pak ještě od Illamasqua tremble.
    Jednu vybrat neumím:).

    radkacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  165. Tvárenku nemám momentálne žiadnu obľúbenú , v drogérii nikdy neviem nájsť odtieň , ktorý by mi sedel a keď áno , tak všetky strašne prášili. A tie v parfumérii , tých tu na SR moc na výber nie je :D Strašne ma láka Hervana od Benefitu , po nej túžim už od tvojej recenzie na ňu ! :)

    vyvsgi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. NAjlepšia lícenka? Pre mňa jednoznačne doteraz Make up studio odtieň 39. Ale rada by som vyskúšala túto:)

    stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  167. Nejoblíbenější mám v současné době krajkovou od dermacolu, vyhovuje mi i krajkový pudr :).

    musilova.lu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Ještě jsem nenašla tu svoji favoritku, takže stále hledám :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  169. Mám ráda tvářenku Sephora, ale není to ještě úplně TOP, takovou zatím stále hledám:))

    petracor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Momentálně nejraději používám tónovací perly, protože TU pravou tvářenku jsem ještě nenašla...

    sabina.spalkova@seznam.cz


    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  171. K používání tvářenky už se přemlouvám nějakou dobu, ale pořád jsem se neodhodlala nějakou si pořídit, takže bych byla celkem ráda kdybych vyhrála tuhle! :)
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Zatim mi nejvíc vyhovoju bronzový rozjasňovač od ELFu ... ale Hervanu bych si moc přála vyzkoušet.
    Můj E-mail je ellegirl.terfiii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Spíše než tvářenku mám raději bronzery nebo rozjasňující perly :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  174. Vse splnuji :-)
    Moje oblibena tvarenka? Benefit Sugarbomb! Ma krasny zlatavy nadech a hodi se takrka ke kazdemu liceni.
    Kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Ahoj, moje milovaná tvářenka je momentálně Bourjois - Rose D´Or a taky Posie Tint od Benefitu :)

    Anna

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Moje absolutní favoritka je MAC Improvise.

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Ahoj Rendy, ked som zbadala tuto giveaway, kukala som jak puk :D Takze, dakujem a j tebe aj Benefitu, super :)
    Ja osobne naj licenku nemam, nie som na ne nejaky expert, ani ich nejak dlho nepouzivam, ale velmi sa mi paci moja elf candid coral :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  178. Miluji krajkové tvářenky od Dermacolu :)
    Janca.necasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  179. marketa.formankova@centrum.cz
    Zatím jsem nenašla oblíbenou tvářenku, stále zkouším nějaké nové, ale bohužel žádná zatím nebyla perfektní.

    OdpovědětVymazat
  180. Já jsem vyzkoušela zatím pouze jednu tvářenku a moc mi nevyhovuje, takže o své oblíbené tvářence mluvit nemůžu, ale zaujaly mě tvářenky od benefitu, hlavně benetint :)
    sharisesis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  181. Bohužel svou milovanou tvářenku ještě nemám, zatím patří mezi mé neoblíbenější Sephora tvářenky
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. Mou milovanou tvářenkou je Bourjois
    hrubha@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  183. no tvářenky jsem střídala . od avonu mi ale seděla :)
    pirkovavendula31@seznam.cz

    proč nezkusit štěstíčko.

    OdpovědětVymazat
  184. moje oblíbená tvářenka je z Contouring and blush dua od elfu - jemná růžová se zlatými třpytečkami
    lukabaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. 1. sleduji, už dlouho :)
    2. lajknuto také dávno (mail na fb delineate@seznam.cz)
    3. simplesample@email.cz
    4. mám pouze jednu jedinou tvářenku, je to silky touch blush (30 secret it girl) od essence a nestěžuju si, mám ji ráda, ale spíše místo tvářenek používám rtěnku ;)

    OdpovědětVymazat
  186. Já, ač mam tvářenky ráda a už bych se bez nich neobešla, mám jenom a pouze dvě. Jednu od elfu a druhou catrice. Svojí milovanou vyvolenou jsem stále nenašla.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Ahoj, ted pouzivam tvarenku od Elf, ale bohuzel zatim jsem zadnou nejoblibenejsi nenasla :(. Treba by se to touhle mohlo zmenit ;)

    bepsinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. 1+2 vše sleduju/lajkuju
    3- dashulka87@gmail.com
    4 - používám nejvíc bronzery, ale pokud jde čistě o tvářenku, tak nej je Mac Ripe peach :)

    OdpovědětVymazat
  189. Moji nejmilovanejsi tvarenkou je Bourjois tvarenka v odstinu Rose Frisson a hned na druhem miste je Bourjois Rose D'Or - obe barvicky se mi moc libi a vydrzi mi cely den :) A skoro vubec neubyva :))

    KiwiiSunny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  190. Tak to je úžasná soutěž. Tu si nemohu nechat ujít :) Má oblíbená tvářenka je krémová Pout rouge od Benefitu a pudrová asi klasická malinovka v černé krabičce od Avonu, která vydrží snad nejdéle ze všech, co mám. :))
    kissbookbymia zavináč hotmail tečka com

    OdpovědětVymazat
  191. Zatím jsem neměla možnost potkat tu pravou :(... Hubertka009@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Tak já používám nejvíce asi 2 tvářenky od ELFu a pak jednu od Estée Lauder...Nad Hervanou už taky delší dobu přemýšlím, jen teď vyčkávám, že bych si koupila nějakou tvářenku od Benefitu v sadě s leskem ;)
    theresakalouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. :) zkusím teda taky štěstí.1+2 splněno už nějakou dobu;)
    3.cosmeticsandthings@seznam.cz
    4.moje nej tvářenka je Nars Orgasm.

    OdpovědětVymazat
  194. novotna.dany@seznam.cz
    Tvářenky moc nepoužívám proto bych chtěla tuhle vychvalovanou alespoň zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  195. Sleduju, lajkuju, v oblibě mám Rimmel, ale ještě to není ta pravá. pbnovakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  196. Já tvářenky moc nepoužívám, nějak jsem jim nepřišla na chuť. Ale mám tu krémovou od Essence po které sem tam sáhnu.
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  197. Podmínky splňuju, e-mail: lady.esoteric@seznam.cz

    Třikrát po sobě jsem měla jeden odstín tvářenky od Alverde. Byla jsem s ní spokojená, ale tak nějak bych ji neoznačila za favorita, protože už jsem se jí "přejedla". :) Skutečného favorita ještě nemám. Hervanu chci! :)

    OdpovědětVymazat
  198. miklikova.simona@seznam.cz
    žádnou oblíbenou ještě nemám a dokonce jsem si žádnou tvářenku ještě ani nepořídila. Tak abych měla něco kvalitního do začátku.

    OdpovědětVymazat
  199. Hervana ma veľmi láka práve kvôli možnosti "namiešať si" odtieň, pretože na moju veľmi svetlú a citlivú pleť sa mi ešte nepodarilo nájsť úplne ideálnu lícenku.

    Doteraz mám najlepšie skúsenosti s lícenkami Alverde a nedám na ne dopustiť!

    polanka.ve@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)