středa 8. srpna 2012

Garnier BIO Active pleťový krém

Garnier BIO Active pleťový krém v našich drogeriích zatím neseženete, ale když si zajedete k sousedům (nejen) do Německa, tak na něj narazíte. Byla jsem velice zvědavá, jak vypadá takové bio v podání Garnieru. Kvalitu složení neumím posoudit, vyfotila jsem ho pro vás, takže expertky mezi vámi jistě odhalí, jestli je to to pravé bio nebo ne :) S nikým se hádat vážně nebudu, protože nejsem chemik, abych tomu rozumněla :) Na druhou stranu, když už si někdo dovolí dát na krabičku logo ECO CERT, tak snad úplný podvodník není :) Pár čtenářek, které žijí v Německu se ozvalo, že tato bio řada není nic nového a samy jí už dávno používají. Otázkou tedy je, zda se řady dočkáme i u nás.



Bohužel zhruba po několika použitích jsem usoudila, že krém dál zkoušet nebudu a nechám ho až na zimu. Měla jsem nepříjemný pocit, že se pleť jakoby pod krémem potí a nedělá jí to dobře. A přitom krém není nijak mastný ani hutný, takže nevím co to způsobuje. Ale v létě to zřejmě pro mou mastnou pleť není to pravé ořechové a je to až skoro nepříjemné. Takže počkám, co to udělá v zimě. Zatím vám jen můžu říct, že:

- krém má tekutější konzistenci a dobře se roztírá
- má jemnou, ale neurčitou parfemaci
- pleť je po použití jemná a hebká
- v bio řade naleznete více produktů, více zde

Bohužel ale i tak krém na obličeji momentálně nesnesu a musím ho jít pokaždé umýt. Nevím, jestli se vám to někdy stalo, ale fakt mám pocit, jako by se pleť dusila, jako kdyby jí krém zaplácnul. Chápala bych to, kdybych si na obličej kydla vazelínu nebo nějaký super truper hutný krém, ale nic z toho Garnier není. Takže to beru tak, že teď na něj není prostě správná doba. Nechci proto vynášet žádné soudy a budu ráda, když mi do komentářů napíšete své zkušenosti a názory s tímto krémem. Možná jen něco dělám špatně. Nebo se tak chovají všechny bio krémy? Odmítá snad moje pleť bio a vyžaduje svojí dávku chemie? :) Poraďte mi někdo, co s tím :)






Dneska jsem vám toho asi moc užitečného neřekla, ale tak to berte jako takový tip, když pojedete někam do zahraničí, na co se případně podívat /nepodívat :) Dám vědět, až bude chladněji a krém znovu vyzkouším, jestli se něco změnilo...

Zkoušel už někdo z vás tuto BIO řadu? :)

19 komentářů:

  1. Mám z této řady bio odličovač....a je hrozný!

    OdpovědětVymazat
  2. Já z této řady nic nemám, ale působí na mě docela sympaticky, takže bych byla ráda, kdyby dorazila i do ČR:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Radka: to není dobré znamení ve prospěch mého krému :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, má takovou divnou konzistenci :(

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, já tedy obecně s krémy z Garnier moc dobrou zkušenost nemám. Měla jsem už několik jejich řad, ale vždycky to dopadlo tak, že jsem využívala max třetinu a letěl do koše:(

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně ten pocit zpocené pleti jsem měla po použití "bio" krému od Alverde... a taky jsem ho pak přestala úplně používat..

    OdpovědětVymazat
  7. ten pocit zaplácnutí pleti dělá, dle mé zkušenosti, to bambucké máslo (které taky slušně ucpává póry :-( )
    Ale pro sušší pleť na zimu, proč ne :-)

    OdpovědětVymazat
  8. no ja garnier vseobecne nemusim...vyrobky mi pridu prilis mastne :/

    OdpovědětVymazat
  9. Z této řady nic nemám a ani mě to příliš neláká. Zůstávám u svých ověřených produktů. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já musím Radce odporovat, mě ten odličovač vyhovoval, měl lehké gelové složení a byl mi moc příjemný, takže asi závisí na typu pleti, já bych si ho znovu určitě koupila.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem "ráda", že nejsem jediná, kdo toto zažil. Mně se to stává s Ryorem, ačkoli si od nich beru ty nejlehčí krémy :(

    OdpovědětVymazat
  12. Sympaticky na mě působil obal i jejich cíle napsané ke krému a k řadě... Ale jak už tu bylo řečeno, mě některé BIO přípravky nesedly vůbec, jako například pleťové oleje nebo krémy od Alverde... A podobný pocit mám i u Ryoru a jejich matujícího krému... Člověk by si řekl že když už je ten krém matující tak by měl mít člověk úplně opačný pocit... Faktem je že je lehounký, ale po na nanesení na pleť mám stejné pocity jako ty s tímhle krémem.

    OdpovědětVymazat
  13. cetearyl alcohol ucpava pory stejne jako bambucke maslo, jako uz bylo receno ... takze tohle jde mimo me :)

    OdpovědětVymazat
  14. já bych si z téhle řady něco ráda pořídila, ale na druhou stranu si nic mastného na pleť dát nemůžu.

    teď mám hydratační krém od Garnieru a jsem s ním celkem spokojená.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já fakt nechápu jakto, že u nás polovina sortimentu různých značek prostě není k dostání... :D to máme tak malé drogérie, že tam nenarvou všechno? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jelikož já na BIO hodně, na Německo taky a na něco mastnější jakbysmet, tak mě to láká. A láká mě to pokaždé, když to v regálu vidím. Ale jsem trochu nedůvěřivá. Mám ráda takový ty ECHT Bio značky, co ty ingredience nešidí. Například kosmetika Karel Hádek nebo holandská značka Erica. Ale možná tohle budu muset zkusit a pak dám vědět:-D

    OdpovědětVymazat
  17. Paseku tam môže robiť aj corn starch - kukuričný škrob.
    www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Nemůžu soudit, od Garnieru znám a používám jen klasický růžový krém za padíka, stačí mi :D Ale jestli to dělá, co píšeš, tak to ani zkoušet nebudu, pleť mám podobnou jako ty, to nebude nic pro mě.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  19. Pleť mám mastnou, tak jestli tohle může ucpávat póry tak bohužel. Jinak mám Garnier moc ráda...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)