středa 29. srpna 2012

Essence "pigmenty"

Jedna z velice očekávaných událostí je za námi. Essence nám naservíroval své obnovené kolekce a na vrch přihodil ještě třešničku na dortu v podobě kolekce pigmentů. Jednou za uherský rok jsem s sebou v drogerii měla i foťák, takže celou kolekci naleznete o pár fotek níže :) Co vám budu povídat, i já se na nové pigmenty těšila a ze zvědavosti jich pár nakoupila. Uznávám, že nadšení mě trochu přešlo ve chvíli, kdy jsem do obchodu přišla a zjistila, že polovina odstínů jde úplně mimo mé běžné barevné spektrum. Takže jsem nudně vybrala spíš takové obyč odstíny, žádné oranžové ani růžové u mě asi neuvidíte :)



Ve výsledku mám tedy 3 odstíny. Abych byla upřímná, pigmentu se nejvíc podobá asi jen zelený odstín. Zlatý odstín je celkem hrubý a na oko mi přijde trochu nevhodný. Stříbrný je na tom mnohem lépe a i když mi nepřijde jako 100% jemňoučký, tak se s ním mnohem lépe pracuje. Už jsem to říkala minule, ale myslím, že některé odstíny nejsou vůbec vhodné pro používání na oči, ale spíš třeba na nehty nebo rty či zbytek těla. Samozřejmě je to každého věc, co si kam dává, ale já sama mám pokaždé trochu hrůzu, když si mám na oči dávat něco hrubého. Zlatý odstín vám ani nevytvoří jednolitou barvu (jak by taky mohl, když jsou to hlavně třpytky) a na oku vážně škrábe. Zelený je vážně v pohodě, je jemný, krásně se rozetře a barva je sytá, pro mě je to jednoznačný favorit. Stříbrný dávám jen do vnitřního koutku oka pro rozzáření :) Zelený i stříbrný drží dobře s bází, kterou jsem si od Essence taky koupila. Držely by dobře i s jinou bází, ale proč plácat drahou Too Faced zrovna na tohle, že? :) Jde o to mít na oku malinko lepkavou vrstvu čehokoliv na čem budou pigmenty prostě lépe držet. Někdo používá i pigmenty smíchané s vazelínou, ale mě se to trochu příčí, takže z estetického hlediska mám raději báze :) A protože mám i skvělou a multifunkční Duraline, vyzkoušela jsem, co to s pigmenty udělá. Po smíchání zlatého odstínu s Duraline docílím mnohem lepší textury, která se dá použít např. jako oční linka nebo na celé víčko jako stín. Tím pádem už se nemusím trápit s tím, že jsou třpytky příliš hrubé a špatně drží. Každopádně zlatou bych spíš asi nedoporučila, je s ní příliš práce a od jiných značek koupíte zlatou barvu, která nebude tak hrubá. Zelená je fakt z těchto tří asi nejlepší a líbila se mi v kombinaci s modrým pigmentem (škoda, že ale takové barvy nenosím).



Jak vidíte, tak zelená je nejvýraznější a stříbrná se zlatou jsou na tom trochu hůře. Zvlášť u té stříbrné mě to trochu zklamalo. Trochu více se zvýrazní, když jí hodně hustě "naťupkám" na bázi.





Nový pudr 2v1 jsem chtěla vyzkoušet jen ze zvědavosti. Došel mi podobný pudr od E.L.Fu, který nosím v kabelce a když potřebuju přepudrovat nos, tak ho použiju. Přijde mi zbytečné k tomuto účelu kupovat cokoliv dražšího. Hláška make-up s pudrem v jednom mě pobavila, ale fakt jí neberu vážně :) Nepoužívám tento pudr ke každodennímu líčení celého obličeje a ani si nemyslím, že je na tohle vhodný. Na zmatnění lesklého čela nebo brady je to fajn, nic víc nic míň :) Má to houbičku i zrcátko, takže do kabelky jako dělané. Nad čím se ale musím pozastavit je balení. Fakt jsem snad nikdy neviděla hnusnější a lacinější kus plastu! Jako přímo to z něj čiší a řve: jsem laciný, hnusný a brzo se ti zřejmě i ulomím" :) Na to, že ten pudr stojí stovku je to fakt nevídané :) Omluvte mé rozhořčení, ale vážně ani kosmetika z tržnice není tak laciná. To mě Essence trochu zklamal. No, ale hlavně, že ten pudr jde používat :) Na výběr je ze tří odstínů, já jsem zvolila střední odstín.



Pigmenty v akci. Omluvte to světlo, ale nepřišla jsem na to, jak v drogerii fotit lépe a kvalitněji :) Přišla jsem si jak špion a čekala, kdy mě pan hlídač vyvede, ale na druhou stranu tam nikde cedule "zákaz focení" nemají, tak snad to ani nejde :)



Další limitka od Essence dorazila i do DMka (toto je z DMka na Hradčanské). Abych pravdu řekla, kolekce se mi vůbec nelíbí a působí na mě strašně lacině. Oranžovo-růžové tvářenky jsou fakt nekvalitní, práší a přijdou mi strašně klaunské. Umělé pramínky vlasů vymyslel asi nějaký pošahanec a oční stíny jsou absolutně bez pigmentace. Jediné co je asi tak trochu použitelné jsou laky na nehty. Ale raději jsem to nepokoušela :) Asi jsem na tuhle kolekci nějak moc stará nebo nevím. Vám se líbí?



Je mi jasné, že se mnou asi nebude někdo souhlasit, ale s těmi "pigmenty" od Essence bych to neviděla zas tak růžově. Spíš nechápu, proč někdo všechny označil jako pigmenty, když některé odstíny vůbec do této kategorie nespadají. Kdyby jí rozdělili na třpytky, pigmenty a já nevím co jiného, bylo by mi podle mě mnohem lepší. Takhle si domů někdo přinese třeba ty zlaté a musí být zklamaný, protože to prostě pigmenty nejsou. Nebo v horším případě nabyde dojmu, že takhle mají pigmenty vypadat a pak bude zmatený až si jednou koupí něco od jiné značky a ono to bude úplně jiné. Jako cením si všech takových inovací a akcí, jak do drogerií dotáhnout i věci, které běžně jiné značky nevyrábějí, ale když už se do toho pustím, tak pořádně a ne že to odfláknu a řeknu si, že si to ty pipinky stejně koupí. Nevím, nevím, ale pigmenty si příště půjdu koupit spíš do Inglotu nebo třeba k Barry M, protože ty mě zatím nijak nezklamaly a nadchly svou nabídkou odstínů. Asi chápete, že Essence se těm dražším prostě nevyrovnají (ani kvalitou ani výběrem odstínů). Ale třeba jsem jen moc náročná a čekala jsem něco jiného. Poslední možností je, že tomu jen dostatečně nerozumím - nechám to na vás. Ostatně je to jen můj názor a s tím vůbec nemusíte souhlasit :)

Zajímá mě váš názor na Essence pigmenty a hlavně jak jste s nimi spokojené. Samozřejmě bych ráda podotkla, že hodnotím hlavně tyto tři barvy a jsem si vědoma toho, že ne všechny mají takovou blbou a hrubou texturu. Bohužel pro mě ty jemnější jsou zrovna ty barvy, co se mi nelíbí, nebo co už v podobném odstínu mám.

40 komentářů:

  1. Já bych volila asi ten stříbrný pigment. A pudr vypadá docela dobře, nikdy jsem neměla pudr a make upem dohromady! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Essence pigmenty a vlastně skoro celá ta značka jde mimo mě. Oblíbenost této značky chápu u max. 16letých slečen, jinak ne. Vůbec se mi designově nelíbí. Paradoxně od Essence miluju gelové oční linky :D Měla jsem několikrát i kajalovou tužku, tekuté oční linky - super, laky na nehty katastrofa, mono stíny nic moc, černorůžová řasenka naprd. Jo vlastně matující papírky a lesk na rty jsou fajn. A taky nechápu oblíbenost rtěnek. Já je xkrát zkoušela na ruku, ale prostě mi přijdou hrozně divný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevim, proč říkáš že je tak hrozně hnusné to balení, není to pravda, a vůbec si nám vlastně neřekla , jak ten make-up+pudr funguje, nebo jestli to vůbec nějak funguje. Hlavně že tu nadáváš na balení. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ku nám zatiaľ nedorazili a asi ani nedorazia :) Ale kebyže náhodou, tak si nohy kvôli nim nepolámem. Popravde by som ich chcela vidieť naživo a možno by som si niektorý vybrala. Inak Essence je fajn na lesky, to je asi tak všetko čo mi od nich sadlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Martii: tohle vážně není pudr s make-upem dohromady :) je to prostě jen pudr

    Lady:no, jsou tu horší značky, které mě třeba vůbec neoslovují a jsou dražší,ale to je samozřejmě individuální. jinak rtěnkám bych říkala spíš lesklý balzám, s rtěnkou to nemá moc společného. na druhou stranu mi tolik nevadí, jen od nich neočekávám bůhví co :)

    Kass.enka: nevím co víc mám napsat k pudru, kterým zmatňuji lesknoucí se pleť? :) prostě naprosto obyčejný pudr, jaké elaboráty by si o něm chtěla číst? :) navíc to balení je tak ultra hnusné, že jsem se o něm zmínila, což je logické, když je to můj blog a můžu si tu psát co chci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já zas nevím co každý vidí na S-HE. To je podle mě opravdu mimo. Některé výrobky mi přijdou jako od vietnamců - jak výdrží, tak celkově funkčností. V tom je Essence lepší. Pak je Miss Sporty, ale to taky moc nemusím, no a pak další značky. Rozhodně bych ale neřekla že Essence je pro mladé, to ne. Mě je 22 let a jsem spokojená. Proč se líčit produkty které stojí 10x více, jen proto že Essence je pro "mladé" ? To mi přijde jako postavený na hlavu.



    Z kolekce miami už mám lak - žlutý a musím říct že bída. Nejspíš není ze stejné várky jako ta nová kolekce, protože se nanaší špatně. Je tekutější a tak není krytí rovnoměrné. Sem tam je tam více laku a pak zas míň - jsou potřeba asi 3 vrstvy a to lak schne docela dlouho, takže na prd :\

    OdpovědětVymazat
  7. Ta mánie pigmentů šla okolo mě. Naprosto jsem nechápala, porč na FB stránku Essence každý den někdo psal, kdy už budou ty pigmenty.... Nevím, no. Pak mě zaujal jeden odstín a chtěla jsem je zkusit, ale čtu samé negativní recenze. Asi se radši budu držet ověřených pigmentů od barryM:)
    Co se týče kolekcí Essence, tak mě to fakt už nějak nebere. Dřív měli kolekce zajímavé barvy, byly docela kvalitní a měly krásné obaly. Teď? Obaly hnusné, kvalita nic moc a barevně mi to přijde skoro stejné jako s normální nabídkou. A navíc je to dražší než mnormální kolekce. Ale zas ráda nakupuju ty věci ve výprodeji za 10 kč D. Normální cenu bych za to nedala

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s tebou, včera jsem na všechny tyhle novinky koukala a vůbec mě nenadchly. Kolekce miami roller girl je uplne zabitá...a make upy, pudry ve mě důvěru nevyvolávají takže si radši připlatím za Rimmel atd.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jinak docela mě zaujal ten pudr, ale je fakt že to balení je opravdu hnus a jak znám Essence, na mě to bude zas oranžový... no, dneska jdu do DM, tak to tam omrknu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ha, tak já mám ten zelenej, jsem z něj nadšená a byla jsem rozhodnutá koupit si ještě nějaký. Teď ale teda váhám... "Hrubozrnný" pigmenty úplně nesnáším...

    OdpovědětVymazat
  11. Od té doby, co je k mání Catrice jsem od Essence hodně upustila, něco si ráda někdy vyberu, ale už to není to, co dříve. Myslím, že je značka zaměřená na slečny, které s líčením teprve začínají a nemají tak vysoké nároky.

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto s Tebou souhlasím. Přiznám se, že jsem je také byla omrknout v drogerii, ale po tom co jsem si jeden tester odzkoušela na ruku a přišla ke mně místní "bachařka" s tím, jako proč si to sypu na ruku?!, úplně jsem měla nechuť si nějaké koupit nejen kvůli ní, ale i kvůli nim samotným. Říkám si, proč si je kupovat, když levnějc si mohu koupit pigmenty NYX, které my vyhovují a mám je už odzkoušené..:D takže pro mě propadák.

    OdpovědětVymazat
  13. Po tvojej recenzii na pigmenty kúpu oželiem, aj keď som si myslela, že v takej sume by sa pigmenty bodli :)

    Možno mimo témy, ale celkom ma fascinuje táto kvázi eufória z limitiek a produktov značky Essence, vyskúšala som od nich už zopár produktov a teda boli to vyhodené peniaze. Jediná vec, s ktorou som spokojná, je štetec na linky. Ten mi sadol absolútne :)

    OdpovědětVymazat
  14. sa čudujem, že pri tých pigmentoch sú ešte všetky testery, lebo u nás v drogériách už sú zrejme pokradnuté

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, zkoušela si tu bázi jako klasickou bázi pod oční stíny ? Myslíš, že by tak mohla dobře fungovat ?

    OdpovědětVymazat
  16. Klára: od SHE jsem si snad nikdy nic nekoupila :) neláká mě vůbec, něco jako Miss Sporty :) Hm, když ani ten lak nestojí za nic, tak to je celá kolekce asi na odpis :)

    Suzie: tak já to na jednu stranu chápu, je to něco, o čem se všude mluví, ne všechny slečny si můžou pigmenty nakupovat třeba u M.A.Cu a prostě to, že je seženou v drogerii je láká. Jinak ten pudr - jednička byla skoro bílá, dvojka trochu růžová a trojku spíš oranžová :) jako výběr bída, ale prostě na přetření čela to stačí :)

    Pavla: tak to jsem ráda :) čekala jsem vlnu kritiky, že jsem si dovolila znevážit Essence :)

    Labradoora: ten zelenej je v pohodě, ale chce to vyzkoušet každý odstín, jaký je. Rozhodně nejsou všechny stejné :) nebo jsem divná, ale prostě ty hrubé třpytky v některých cítím :)

    Kristina: Catrice je o trochu výš, ale taky má pár propadáků. U těch hezčích a lepších limetek mi přijde, že se k nám nedostanou a zbyde tu jen ten odpad :/

    Tess: no to bych paní asi flákla a zeptat se, kde si to mám jako zkoušet, na čele? :)) to miluju, tyhle gestapačky, slušný lidi, co zkoušej testry jdou napomínat a malý pipince, co si začne zkoušet novou řasenku neřekne ani půl slova :)

    Monica:já sama se občas na nějaké limitky těším, ale je fakt, že poslední dobou je to slabší. hlavně se k nám nedostanou ty, co bych ráda viděla, takže je to spíš pokaždé trochu zklamání.

    Domi: no, nedivila bych se :) v téhle drogerii zatím všechny byly :) pan securiťák to bedlivě střežil :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem na pigmenty koukala včera, ale nakonec jsem si žádný nepořídila, prostě si z nich na zadek nesednu. Tu Essence Miami limitku jsem taky okukovala, ale souhlasím s tebou, nelíbí se mi a nic bych si z ní nekoupila. Asi jsem v poslední době nějaká rozmazlená :).

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já nevím, přijde mi, že touhle limitovanou edicí a i těmi pigmenty se Essence chce prezentovat jako kosmetika pro slečny ve věkové kategorii 10+...protože neznám snad nikoho v mém věku, kdo by z většiny těch barev jásal..

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám Essence docela ráda, nejsem zase tak náročná - i když je pravda, že si kupuju pořád ty stejné věci. Pigmenty jdou úplně mimo mě, vůbec mě nezajímají. Na Miami se strašně těším kvůli té tvářence (u nás ta kolekce ještě není), ale už jsem na ni četla spíš kritiku než chválu ://

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem to tam taky zběžně omrkla, zdály se mi nic moc, ale jsem ráda za tu informaci, že aspoń ten zelený je v pohodě, takovou barvu jsem kdysi viděla na jedný holce a nemohla jsem od ní oči odtrhnout :D A s těma ostatníma se zatěžovat nemusím :)
    Chci se zeptat na tu bázi, máš od nich tu speciální pod pigmenty nebo takovou tu starou (I love stage, myslím)... já mám tu starou a přemýšlím, jestli to bude držet i s ní,jsem hroznej šetřílek :D
    Kompaktní pudr teďka sháním taky, ale je pravda, že tuhle krabičku bych se asi styděla před lidma vytáhnout... kdyby to stálo 50,-, tak v rámci ušetření bych na to ještě kejvla, ale za kilo můžu mít normální Stay matte nebo ten krajkovej od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  21. Ten zelenej vypadá dobře, ale zbytek fakt mizerný laciný třpytky....zkrátka, myslím, že jsem udělala dobře, že jsem se opět Essenci vyhla :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je fajn, myslím, že si nechám zajít chuťku.
    I když stejně se mi ty barvy ani moc nelíbily..
    Ale ta nová kolekce, to je fakt hnus! Ten divnej kus umělýho vlasu mě dostal...

    OdpovědětVymazat
  23. ten zelený má hezky odstín, ale ten zlatý.. škoda :-/

    OdpovědětVymazat
  24. Pořád váhám, zda si ty pigmenty koupit nebo ne, ale asi do nich půjdu :) zelených odstínů mam plno, ale tenhle ne :)
    http://diywithaj.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Na pigmenty jsem se několikrát koukala, napatlala si různými odstíny celou ruku, a nakonec jsem stejně odešla jen s bází pod pigmenty a aplikátorem, které chci otestovat na jiné, které doma mám. Jen pořád trochu váhám nad tím zeleným... No, uvidíme, uvidíme... :)
    Pudr jsem si taky koupila, do kabelky bude fajn, nic moc dalšího od pudru na cesty nevyžaduju. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem ráda, že jsem si ušetřila peníze a do těch pigmentů nešla.. Napadla mě otázka, jaký je vlastně rozdíl mezi pigmenty a sypkými stíny?:-) Já jsem pár sypkých stínů už měla, ale pigmenty jsem nikdy žádné nevlastnila a přijde mi to docela podobné... Jinak ta kolekce Miami je upřímně dost nepovedená, těším se na ty podzimní, ta Cherry Blossom vypadala docela hezky:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  27. In your face: jo, to jsme dvě :) fakt je někdy lepší ignorovat 5 takových limetek a pak si zajít pro nějakou lepší, co člověka bude dlouho těšit :)

    Tumice: no, jako pár odstínů je fajn, ale chci vidět, kolik slečen si nakoupí ty svítivě oranžové nebo růžové :)

    S:mě se ta tvářenka na obrázcích taky líbila, ale ve skutečnosti je to fakt děs :/

    kocicizivot: koupila jsem i tu speciální (jestli se to dá tak nazvat), ale podle mě to bude chytat dobře na jakékoliv bázi. Teda asi odstín od odstínu, ale ten zelený je zrovna v pohodě. Ty zbylé dva by už mohly být problémové. No,ono právě moc značek nemá malý pudr se zrcátkem a houbičkou, takže moc na výběr nebylo, ale našly by se určitě s hezčími obaly, např. ten elf.

    Dashulka: myslím, že buď úplně v klidu, tohle tě asi moc tankovat nebude :)

    OdpovědětVymazat
  28. co tak čtu, pigmenty od Essence mi nějak přešly, ale strašně se těším na další výrobky a chci si je trochu omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mila: pigment by měl být hodně intenzivní a měl by jít použít na celé tělo :) možná by ti na to nějaký expert odpověděl ale lépe :) obávám, že se k nám ta Cherry Blossom nedostane,nevím proč, ale když se mi nějaká líbí, tak zásadně nedorazí :/

    OdpovědětVymazat
  30. Pigmenty mě vůbec nevzrušují (nepoužívám a je ani to nemám v plánu) já na ty nové věci koukala v pondělí, ale nic jsem si nekoupila. Já vždycky, když vidím nějakou novou Essence kolekci na netu tak jsem většinou nadšená a plánuji co si koupím, ale když pak dojdu do Rossmannu a vidím to živě ... naprosto mě to přejde. Říkám si třeba - na co si budeš kupovat takový nějaký chemicky voňavý balzám na rty, kterých máš doma plno a navíc i daleko lepší??!
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. V neděli jsem byla v drogerii (Liberec, OC Nisa, Rossmann) a viděla jsem tam právě pigmenty.. jako kolekci tam měli ještě Ready for Boarding, z které jsem si chtěla pořídit lips and cheek, ale nakonec jsem si to rozmyslela, protože mi to nepřišlo vůbec výrazné, radši jsem si odtamtud odnesla krásnou fialkovou rtěnku (odštín č. 60 Cutie Mac Cute), červenou rtěnku (odstín č. 44 Almost Famous), XXL posilovač nehtů a lak z kolekce Nude Glam (odstín č. 04 Iced Latté). Abych se vrátila k těm pigmentům.. příjde mi trochu zbytečné dávat 64,90 Kč za kelímek o průměru max. 3 cm nebo 49,90 Kč za bázi pod ně, když je to malá tubička.. Jediné, co mě ale na nich láká, je ten tvůj odstín č. 10 Fairy Dust (už podle toho názvu :D), tak ještě zvážím, jestli do toho půjdu.. Jinak, co se ještě Essence týče, se mi značka jako taková líbí, více méně s ní nemám problémy, až na to, že nejsem moc zastánce jejich řasenek, protože se mi po nich lámou řasy, nebo třeba mi vadí u některých laků výdrž nebo to, že se dají normálně sloupnout. Odstíny laků mají však pěkné, pigmety mi přijdou až moc barevné (jsem podzimní typ a ne všechny barvy mi sednou), a kolekce mají některé moc hezké (třeba se těším na Cherry Blossom Girl). Na závěr bych dodala, že není pravda, že je Essence zaměřené na mladší slečny. Mnohdy u stojanů vídám hodně dospělaček :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mě teda nechávaly chladnou od začátku. Mě na očích jakejkoli stín vydrží tak hodinu, eště se s tim takhle patlat, to fakt néé:-)
    Dneska sem si koupila jeden lak na vyzkoušení, ale co sem zatim četla tak jsou taky mnohem mizernější než ty původní. Škoda..
    Na co od Essence pořád nedám dopustit, sou tužky na oči Long Lasting Eye Pencil! Super!
    A taky doufám že se k nám v zimě zase dostane kolekce krémů na ruce. Mám ještě ten vanilkovej z loňska a ta vůně!

    OdpovědětVymazat
  33. Já musím říct, že mám ty dva pigmenty z druhé řady - v prostřed, takový žlutý se zlatým shimmerem, ten jahodový a světle modrý s fialovým a jsou bezvadné. :-) Jemně namleté a mají krásné jemné barvičky, ne tak syté jak vypadjí na první pohled. Pro "rýpalky" srovnávám s BarryM a musím říct, že nejsou tak nejhorší i na obyč bázi vydrží celý den.

    OdpovědětVymazat
  34. S pigmenty bohužel mám nulovou zkušenost. Jsem z nich trošku rozpačitá, protože ani nevím, jak bych je měla správně používat. Essence mívají testříky, tak to vyzkouším...:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Aky je ten gumovy aplikator na tie pigmenty? Oplati sa ho kupit? :)

    OdpovědětVymazat
  36. ja som si tiez kupila 3 a som s nimi spokojna..nastastie som si vybrala take, ktore su fakt pigmentami a nie su to len trblietky..mam ich aj blogu ak by ta zaujimalo mozes sa pozriet, budem rada :)
    inac spomenula som ta aj v tom istom clanku ;)

    http://wykyy.blogspot.sk/2012/08/zas-znova-nakupy.html

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj,chtela bych se zeptat,kde bych v Praze sehnala ty pigmenty nebo vlastne jakoukoli kosmetiku od Barry M? mela jsem za to, ze jde objednat jen z e-shopu.. diky za odpoved :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Mě docela zarazilo jak jsou pigmenty maličké, ani mě nějak nepopadla touha si je koupit, na novou limitku jsem se těšila, ale nemusím v líčení výrazné barvy a výrazných laků mám dost, takže si ve výsledku asi stejně nic neodnesu.

    OdpovědětVymazat
  39. Bajtika: ten gumový aplikátor je spíš na ty třpytky, na pigmenty je k ničemu, na to stačí normální štětce :) tehle má výhodu v tom, že na té gumě ty třpytky drží, normální štětec bys s nima skoro zničila a šel by špatně vymýt :)

    lucinka93: dají se sehnat jen přes e-shop, pokud vím, v obchodě je určitě zatím nemají :)

    OdpovědětVymazat
  40. já mám odstín 16 blueberry muffin a to je opravdu pigment :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)