čtvrtek 23. srpna 2012

Essence My skin krém, ubrousky a roll-on

Jak jsem vám už psala, kosmetiku My Skin od Essence seženete v e-shopu babybaby. Dlouho jsem pátrala v obchodech po okurkovém očním roll-onu a když se objevil, rozhodla jsem se vyzkoušet ještě další věci z této řady. Musím uznat, že na to, že je to Essence (bez ironie) se obaly celkem povedly a působí na mě svěžím a čistým dojmem. Limetka s okurkou jsou pro mě velice lákavé a i když mám vůči této značce určité předsudky a nepovažuju jí za bůhvíjak kvalitní, neodolala jsem a musela vyzkoušet všechny tyhle věci :)



Čistící ubrousky jsou u mě kapitola sama pro sebe. Jak víte, na odličování je nemám ráda, stále si stojím za tím, že vás kvalitně neodlíčí ani kdybyste se na hlavu postavily. A už vůbec nemluvím o dokonalém odlíčení voděodolného líčení. Pro mě je to holt symbol šmudlání nečistot sem a tam, ale na druhou stranu během léta mám ráda osvěžení a s sebou v kabelce tahám neustále nějaké ubrousky. Takže na očličování je vyloženě nepoužívám, spíš během dne na osvěžení obličeje nebo rukou. Ubrousky mají příjemnou svěží vůni, jsou celkem mokré (asi tak jednou tolik, co jsou Nivea Baby ubrousky). Nejdříve jsem vyzkoušela ubrousky na obličej, abych je tedy mohla posoudit v rámci testování :) Ou jé, to byl zas jednou blbý nápad! Kdo by čekal od odličovacích ubrousků takovou zradu?! Šmrdlám si jimi teda po obličeji, čistím a odličuju a pak dostanu blbý nápad, že vyzkouším, jestli nápis na obalu lže nebo ne. A to ve smyslu, že se rouhá tím, že odlíčí i voděodolné líčení. Takže odvážně zajedu až na oči a v tom pocítím pravé peklo na zemi! Bože, to je napuštěné snad kyselinou, říkám si! Jako hnus velebnosti! Musím si jít okamžitě opláchnout celý obličej, který mi doslova hoří! Podívám se do zrcadla a celý obličej mám rudý jak rak! A to se mi nestalo už hoooodně dlouho a jen tak se mi to nestává. Takže na obličej to v žádném případě nedávejte nebo budete litovat :) Na otírání rukou a nohou jsou v pohodě a žádnou reaci jsem nepocítila, ale na obličej je to fakt hnus! Co bych asi vlastně chtěla za tu cenu, co?



Musím se vám přiznat, že koupi tohoto krému jsem zvažovala delší dobu. Nějak nemám důvěru v cokoliv, co se natírá na obličej a je to od Essence (bez urážky, potvrdilo mi to více z vás, takže v tom nejsem sama :) Nemám důvěru v jejich make-upy ani tónující krémy a nějak je mi proti srsti si je na obličej dávat. Nic proti těm, co to rády dělají, ale prostě každý jsme nějaký a máme k určitým značkám nějaké předsudky nebo naopak sympatie. No, takže přesvědčit své druhá já, aby si koupilo krém na obličej, který mi pasuje spíš tak k 12-16letým slečnám, byla fuška. Nechci aby to působilo nějak nabubřele nebo tak, ale můžu vám říct, že bych si na obličej nedala ani přípravky určitých dražších značek, protože je mi to prostě jistým způsobem nepříjemné. Nevím, podle mě to tak má víc lidí a nijak to nesouvisí s cenou nebo rozmazleností dotyčných :) Každopádně abych netrhala tuhle zeleno-modrou partu, krém jsem nakonec do košíku hodila (virtuálně) a čekala, co se bude dít, až ho vyzkouším. Vyhodit se dá přece vždycky :) První namazání - krém je vážně hodně, hodně tekutý. Měla jsem pocit, jako bych ho po použití měla mokrý, jako když si ho čistím micelárkou. Fakt zvláštní, ale tak nějak jsem očekávala nějaký průser :) No, naštěstí se hodně rychle vsáknul. Jeho plus je, že není mastný a opravdu pleť nezatíží. Dokonce se mi zdál i trochu matující. Líbí se mi jeho svěží okurkovo-limetková parfemace. Fakt ideální na to hodit ho do plážové tašky a mazat se s ním během horkých dní. Konzistence je lehká, gelovo-krémová a jak už jsem říkala, i super tekutá. Na obličeji je kupodivu příjemný, jemně ho hydratuje, ale suché pleti by určitě moc nepomohl. Fakt ho vidím na poličce v koupelně náctileté slečny, která nepotřebuje žádnou speciální péči a má značně omezený rozpočet. Ostatně pro tuhle cílovou skupinu podle mě i celá řada je (můj názor samozřejmě). Krém mi tedy ve výsledku nijak neublížil, ale ani mě ničím nezaujal natolik, abych si řekla, jo, to je bomba, to si koupím znovu. Jsem na něj asi už moc stará a od krémů očekávám víc. Nebo alespoň mám ten pocit a potřebu. Ono když zároveň zkoušíte o něco luxusnější kousky, tak prostě nemůžete říct, že tohle je báječný a úžasný krém. Je fajn, nic víc. 24hodin vám pleť sice nebude hydratovat, ale jestli jste na svěží vůně, máte spíš smíšenou až mastnou pleť a přijde vám zbytečné zatím utrácet peníze za dražší krémy je tohle něco pro vás :) Mladší slečny se na mě snad nebudou zlobit, když to takhle říkám...




A nakonec slavný oční roll-on.
Psalo se o něm už docela hojně a dlouho jsem si žádnou podobnou "blbůstku" nekoupila, takže důvod nákupu byl jasný. Opět jsem ho tedy vyzkoušela trochu s nedůvěrou, protože co když mi to sežere obličej podobně jako ty ubrousky, že? No, naštěstí se žádný nepříjemný problém nevyskytl a roll-on je docela příjemný. I když na druhou stranu nevidím v těchto věcech žádný rozdíl a stejný mi přišel i ten od Garnieru a od Sephory. A vsadím se, že ten od Clinique by byl to samé. Všechny chladí hlavně jen díky kovové kuličce, kterou gel pod oči nanášíte. Efekt pokaždé stejný. Očnímu okolí se sice uleví, ale nikdy mi žádný nevyzmizíkoval třeba kruhy pod očima a ani rozjasnění jsem se nedočkala. Je to prostě taková nouzovka, když máte hodně unavené oči třeba po mejdenu nebo po celodenním koukání do počítače v práci. Nechávám ho v lednici, trochu to ještě umocní jeho chladivý efekt. Vůni z něj téměř žádnou necítím a jsem ráda, že se neobjevilo ani žádné pálení, o kterém jsem párkrát četla. To by totiž letěl oknem hned, protože cokoliv co pálí, nepatří na tak citlivé místo, jako je oční okolí :)

A vlastně po včerejším návodu na cucumber pads už takovéhle věci vůbec nepotřebujete :)




No, takže nákup dopadl celkem dobře. Ubrousky vám tedy za sebe každopádně nedoporučím a dál zůstanu u svých osvědčených miminkovských. Roll-on je fajn a krém taky, ale ani jedno bych si znovu už asi nekoupila. Na druhou stranu každá zkušenost dobrá a alespoň jsem si zase rozšířila obzory. A stálo mě to jen 140korun :)

Máte zkušenost s touto řadou? Nakupujete pravidelně nějaké produkty z ní?

18 komentářů:

  1. ja mám obrúsky doma ale takúto reakciu na ne nemám..vďakabohu :) no je pravda že na oči si ich nedávam..len na osvieženie tváre alebo rúk :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám očný roll-on ale ako píšeš, žiadne zázraky, rovnako poslúžia zmrazene lyžičky a pod. A na mňa je aj troška lepkavý. Od essence som ale mala iný krém na tvár (fialový obal) a ten bol strašný, stiahnutá pleť a do večera som mala také tie malinke vyrážky po lícach. Nech sa essence nehnevá, ale ich pleťovú kozmetiku proste nedoporučujem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja z tejto radynič nemám, ale planujem si niečo kupiť, len neviem kedy sa ktomu dostanem :D Recenzia sa ti zas vydarila, asi iba nad tym kremom pouvažujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, no ty ubrousky mě dostaly! U mě by asi rovnou letěly do koše.. Já na odlíčení používám klasickou micelárku, ale když někam cestuju, tak beru jen ubrousky. Používám od Yves Rocher a jsem s nima spokojená-odlíčí mi celý obličej, alergii nebo pálení očí na ně taky nemám a jsou skladné a pěkně voní:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na tuhle řadu koukala v Německu kvůli obalům, ale nevěděla jsem co by mi to udělalo s pletí, tak jsem to radši neriskovala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Essence mě neláká obecně, že dělají i pěstící kosmetiku jsem ani nevěděla, takže ta mě tím pádem neláká tím spíš ... ale takhle to mám s většinou krémů z drogerky, neberou mě, a to ani dražší značky typu Garnier, L ´oreal apod.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som si kúpila krém z fialovej rady a nezdá sa mi, že by bol príliš tekutý - konzistenciou mi práve naopak vyhovuje, no musím ti dať za pravdu v tom, že je to predsalen kozmetika, ktorá neponúka nič výnimočné po čom by si žena povedala, že už žiaden iný krém nechce. Je to skutočne pre mladšie dievčatá, ktoré majú dobrú pleť a stačí im kúsok hydratácie a netrápia ich vrásky, unavená pleť či iné problémy. Skutočne ten vek do 16-17 rokov sedí. Predsa len ja už mám 21, krém som si kúpila na vyskúšanie, je celkom fajn a neurazí, ale nabudúce sa poobzerám niekde inde.. Predtým som mala krémy od Garnier a L'Oréal a nedá sa to s Essence porovnať. Sú to jednoducho výrobky na úplne inej úrovni a samozrejme je to vidieť ako v cene tak aj v kvalite.

    OdpovědětVymazat
  8. Já už jen čím dál víc lituju toho, že když jsem měla tu mastnou pleť, tak jsem o žádných levných vychytávkách nevěděla, a vlastně jsem vůběc nevěděla, že by mi nějaké krémy mohly pomoc. Teď už mám naštěstí pleť celkem normální, takže nepotřebuju žádnou speciální péči a za to jsem opravdu ráda :).

    OdpovědětVymazat
  9. Taky ke krémům Essence nemám důvěru, paradoxně mám ale jejich oční s Ureu, který je fajn. A můj nejoblíbenější noční krém mám od Ziaja...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já nemám zkušenost přesně s těmito výrobky, ale musím říct, že mám úplně jiný názor. Krém mám matující s liči a hroznovým vínnem, který je naprosto perfektní a funguje líp než drahá Bioderma. Ohledně ubrousků - ty mám s granátovým jablkem a bambusem - a ty mě v očích vůbec neštípou ( a to mám oči dost citlivé) a celkem dobře odstraní make-up, ovšem používám je když mám jen bb cream a nenamalované oči. Na řasenku si myslím nejlépe pomůže něco mastného.
    Takže za mě jsou tyto produkty velmi dobré, ale sama říkám, že přímo ty tvé nemám. Essence mám jinak moc ráda, ale je to samozřejmě věc názoru :)

    Měj se hezky :)
    shopaholicky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Kosmetiku Essence mám moc ráda, ale zatím jsem vyzkoušela výrobky pouze dekorativní. Tyhle tvoje vypadají moc dobře, ten oční roll-on by se mi taky hodil :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Rony,
    necítím z tvé recenze žádné velké nadšení. :-)
    Ubrousky tedy né né né, těm se rozhodně vyhnu. Nikdo nechceme vypadat jako rak, že? ;-) Ale roll-on nevypadá špatně, takže ten bych docela zkusila, i když mám teď aktuálně ten od Alverde.
    Moc príma recenze, ale já si asi počkám, až budeš z něčeho velenadšená (už jsem si totiž díky tobě a tvýmu nadšení pár produktů koupila - je snadný podlehnout). :-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  13. Roll-on jsem si dovezla z Drážďan, ze tu cenu jsem ho musela mít a je celkem fajn na takové to ranní osvěžení a probrání... úbytek kruhů po něm taky bohužel nepozoruju :)

    OdpovědětVymazat
  14. Shopaholičky: tak ono to nejde srovnávat, když používáš jinou řadu :) každá je jiná a jestli tobě ta fialová vyhovuje, tak to neznamená, že by ti třeba ubrousky z této řady neudělaly to samé :)

    Vivi: milá Vivi, tvoje komentáře mě pokaždé zahřejí u srdce :) a věř, že pár báječných přípravků se tu brzy objeví :) tak se budu těšit, jestli tě inspirují :)

    Spiced Chocolate: kruhy holt vymaže asi jen kvalitní spánek :)

    OdpovědětVymazat
  15. Take pouzivam kapesnicky pro miminka a jsem spokojena, uplne bohate to staci.

    bajaajaja.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Obaly ma ta rada fakt velmi podarene, ja nejake extra predsudky sice nemam a verim, ze kebyze potrebujem nejaky 'by-the-way' krem, tak by som si ho mozno zaobstarala, aj ked urcite by som ho nikdy nepasovala za zakladny kamen mojej hydratacie :-D. Obrusky by som nekupila nikdy, nakolko doteraz som ani nepocula, ze sa nimi da odmalovat, myslela som, ze sa to hovori len ako vtip :-D. Roll-on...hm, tak neviem ci existuje nejaky, ktory ma fakt realne ucinky, ja na oddych oci a kruhov pod nimi pouzivam gelovu masku od BodyShop-u, s tou to funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Obaly se mi moc líbí, roll on chci už dlouho vyzkoušet, jen ho najít:D .

    OdpovědětVymazat
  18. Essence péči jsem zatím nezkoušela, i když jsem o o tom už přemýšlela. Ale právě že se bojím, co by to se mnou udělalo :). No, dodala si mi trochu naděje :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)