sobota 25. srpna 2012

Dny Marianne se blíží

Je to tak, nákupní víkend se kvapem blíží. 7.-9.9 můžeme vzít útokem spoustu obchodů s oblečením, botama i kosmetikou a něco málo ušetřit. Já myslím, že není potřeba tento nákupní svátek více přibližovat, beztak se tam hodně z vás určitě chystá :) Já si na to vyčlenila dovolenou a chci si celý den náležitě užít a pár drobností si nakoupit. Letos bych nerada podlehla nákupní horečce a chci si koupit jen věci, které vážně chci a hlavně potřebuju. Ale říkat a myslet si můžu co chci, protože to určitě znáte, shoppaholika prostě nezměníte :) Takže jsem si dopředu vyčlenila obchody kam se chci podívat a jinam mám prostě zakázáno chodit :) Sice to asi dopadne úplně jinak, ale tak pojďme se pro zajímavost podívat, kam chci zajít a co mě zajímá (a vás třeba taky). Záměrně jsem sem dala jen obchody týkající se kosmetiky, o těch jiných vám poví určitě jiné blogerky :)








Jako klasicky se slevou vytáhly všechny velké parfumerie. Slevy jsou tak nějak podobné, někde nabízejí k nákupu i dárečky, takže je na co se těšit :)

Sephora nabízí 30% slevu na značku Sephora a 20% na zbytek sortimentu. K nákupu navíc dostanete jako dárek čtyřfázovou leštičku na nehty (foto výše).

Douglas vám u pokladny odečte 20% z ceny z běžného sortimentu a 25% ze svých značek Douglas XS-XL, J.S. Douglas Söhne, Douglas Absolute a další. Navíc jako dárek k nákupu získáte produkt značky Douglas XS-XL.

Do parfumerie Fann chodím úplně minimálně, ale na druhou stranu poskytuje slevu 30% na kosmetiku a k nákupu vám navíc dá dárek v podobě cestovního balení Olay Total Effect Day Moisturiser. Takže bych řekla, že skoro nejlepší dárek ze všech výše zmíněných parfumerií :)

Parfumerie Marionnaud vám nabídne slevu 30% na výrobky této značky a 25% slevu na zbytek sortimentu. O žádném dárku k nákupu se nikde nic nepíše, tudíž je pro mě tato sleva téměř nezajímavá :) Bohužel...

K nákupu 2 kusů kosmetiky Benefit získáte dárek - taštičku s cestovní verzí Porefessionalu a řasenku They´re real. Docela by mě zajímalo, jestli na tuto akci půjde uplatnit ta 20% sleva, co nabízí Sephora :) Jestli jo, tak se zřejmě neudržím :)


Milovnice přírodní a voňavoučké kosmetiky L´Occitane se mohou těšit na 20% slevu na jejich nákup a jako dárek si mohou vybrat mini výrobek. Jaké minivýrobky budou v nabídce bohužel zatím netuším.




V Douglasu k nákupu dvou produktů značky Make Up Factory získáte štětec na oční stíny ze sobolích chlupů.



Od Lorealu si můžete v DM drogeriích nakoupit se slevou 30%. Napadá mě několik věcí, které bych pořídila výhodněji (nové olejíčky na vlasy, pleťové krémy nebo oční stíny Infaillible). Uvidíme, uvidíme :)


Talika vám k nákupu Lipocills Black dá jako dárek svůj nejprodávanější odličovač Lash Conditioning Cleanser. Platí pouze v parfumeriích Sephora.



Pokud jste stále váhaly nad nákupem kosmetiky od Inglotu, teď je ideální čas na to se do obchodu zajít podívat a případně i ušetřit. Mě se 20% sleva příliš nevyplatí, protože když jsem tam registrovaná a doložila jsem certifikát, tak mám slevu na vše 30%. Takže jestli také máte nějaký certifikát z vizážistického kurzu, nebo živnosťák, tak se určitě taky registrujte :)



Mini řasenku Collistar dostane s tímto kuponkem jen tak :) Docela jsem na ní zvědavá, protože tuto kosmetiku jsem nikdy nezkoušela.



Akce 2+1 zdarma bude v Douglasu i na kosmetiku Artemis



Dárek (krém na ruce) získáte i od Sanoflore. Seznam prodejen najdete v adresáři nebo na webových stránkách.



Sleva 25% na Ryor je zjevně asi pouze v prodejně na Národní třídě. Škoda pro mimopražské slečny.



V Rossmannu seženete Rexonu s 25% slevou. Konkrétně tuto řadu Linen Dry jsem si oblíbila a určitě nakoupím do zásoby :)



Od Helči Rubinsteinový dostanete luxusní taštičku s miniaturama při nákupu nad 1600Kč. Jestli někdo z vás taštičku dostane, určitě mi napiště, něco tajného vám prozradím :)



Profimed nabízí několik značek a od kartáčků na zuby po laky na vlasy si tu celkem vyberete. Nejsem úplně příznivcem tohoto obchodu, ale je mi jasné, že ze zvědavosti se tam asi podívám :)



Jako už tradičně, Clinique nabízí taštičku s miniaturami výrobků. No, většinu z těch miniatur už beztak mám, takže mě Clinique letos asi nenaláká :)



Jestli jsem to pochopila dobře, sleva 25% je pouze na nákup přes dermacol.cz.Docela škoda, raději bych si vybrala nějaké věci v obchodě.



V DMku seženete pro změnu se slevou kosmetiku DOVE




A úplně na závěr - v Sephoře si nakoupíte Bourjois se slevou 30%. To už je slušné a určitě se vyplatí nakoupit dražší věci jako jsou pudry nebo make-upy :)


Joo, je toho hodně! A to nemluvíme ani o obchodech s hadříkama! Ach jo, měla bych si nastavit nějakej nízkej limit na kartu, abych pak až do Vánoc nejedla jen nudlový polívky :) Ale chci si každopádně pár maličkostma udělat radost. Už teď říkám, že se těšim na vaše "new in" články, protože ráda omrknu, co si koupil někdo další :) Chystáte se na Dny Marianne? Do jakých obchodů plánujete zajít a co si chcete nakoupit? :)

32 komentářů:

  1. Já budu asi uplně mimo, ale nevím jak ke kuponkům přijít?? děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem se chtěla zeptat na to samé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koupíte si Marianne :) Knížečka s dárkovými poukazy je v ní.
    Jinak - nalákal mě Fann a Sephora a pak nějaké obchody s doplňky. Nejvíc mě na tom celém baví ten skvělý marketingový tah :) Normálně by člověk většinu věcí vůbec nepotřeboval koupit, ale takhle naběhne do x obchodů a nechá tam moře peněz :) A já se samozřejmě chytám též :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se spíš těším na obchody s oblečením, doufám, že si s nějakou slevou nakoupím pár kousků na podzim :))
    Noo ale bůh ví jak to dopadne, když půjdu náááhodou kolem Sephory, tak se asi stejně neudržím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Som tiez zvedava na tu Collistar riasenku, ja mam od nich tiene a su dost slusne (pisala som o nich teraz na blogu). Ja by som sa z tychto zliav urcite nechala nalakat na Inglot a Bourjois - dufam, ze aj u nas nieco podobne bude, ako naposledy :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Tereza+jitulka123: koupíte je spolu s novým vydáním časopisu Marianne :) ale být vámi koupím si ho co nejdřív, většinou pak bývá rychle vyprodaný :)

    Kunkuli: já jsem též obětí tohoto marketingu :) ale na druhou stranu je to příjemné, celý rok platím v těch obchodech většinou plnou cenu za všechno, tak jednou nakoupím i se slevou (i když ne tak velkou)

    Markvitka: taky bych chtěla pár věcí do podzimního šatníku, ale obchodů s oblečením, které mám ráda tam letos moc není :/

    Veve: podívám se :) já tuhle značku téměř neznám, takře ráda vyzkouším něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  7. SKVĚLÉ !

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, ono stačí mít jen nějaký certifikát z vizážistického kurzu, aby jsem dostala slevu? Já myslela,že musí být živnosťák. Předem děkuji za odpověď.Nikča

    OdpovědětVymazat
  9. Nikola: stačí mít jedno z toho :) někdy ještě chtějí i ukázku práce, ale to záleží, na koho zrovna narazíš na prodejně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ok, díky moc za příjemnou zprávu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Panebože, to bude zase peněz! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Takže bez knížečky ty slevy platit nebudou? Nebo mi zas něco nedochází? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Aha, už mi to došla, přečetla sem si komentáře :D

    OdpovědětVymazat
  14. tak jen doufám, že se nám pak se vším pochlubíš Rendy :) jak já vám tyhle dny závidím, já se tam bohužel nedostanu :-/

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem včera letěla do trafiky, protože jsem se nemohla kuponků dočkat, jako každý rok, asi to bude trochu maraton a pak večer si budu spokojeně prohlížet své skvělé nákupy :D mimochodem sephora letos docela boduje, má tam toho fakt moc a to mě děsí :DD

    OdpovědětVymazat
  16. jeeeej, ja na to letos uplne zapomnela :( hned dnes pobezim si koupit marianne. Kazdy rok o tomto vikendu utratime spoustu penez. Kdyz jsme staveli, tak jsme usetrili x desitek tisic pri koupi spotrebicu do nove kuchyne

    OdpovědětVymazat
  17. už se na nákupky hrozně moc těším! už aby to bylo, protože se mi den ze dne prodlužuje seznam toho co bych chtěla ... :D

    OdpovědětVymazat
  18. Bože, já už se nemůžu dočkat!!! :D Ale musím nakupovat převážně oblečení, protože je nutné obnovit šatník :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ty slevy na Sephoru a Benefit se určitě nesčítají, mají to pošetřené..A L´Occitane není přírodní :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy a to stačí mít tu knížečku a pak u nákupu jen předožit ten kupon?

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem tu slevu na dermacol zase pochopila tak, že to platí jen v tom jejich studiu v černý růži, doufám že to tak je, protože se tam chystám

    OdpovědětVymazat
  22. Díky za článek, dneska jsem si Marianne koupila:) Sice já do konce září nejsem v Praze, ale nechám si koupit pár věci od Inglotu, které mám už dlouho vybrané:) A příští rok si teda taky udělám volno a budu asi dopředu šetřit, protože je to spousta super akcí:))))

    OdpovědětVymazat
  23. Na DM já si hrozně ráda přijedu. Ale zařekla jsem se, že nesmím nic utratit. Teď vidím slevu na L´Occitane a už prouzdám jejich e-shopem, abych omrkla, co všechno maj:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak já se určitě chystám a také by mě velmi zajímalo, jak to bude s Benefitem v Sephoře. Myslím, že minulý rok šla tímto způsobem uplatnit sleva na Clinique.

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím, že si to raději nekoupím, protože jak se znám, má peněženka by byla v tu chvíli prázdná :) :D

    OdpovědětVymazat
  26. no zni to fajn..:) fakt sis na to vyclenila dovolenou? to je uplne wtf, dovolena na nakupni slevovy vikend...;)

    OdpovědětVymazat
  27. Marianne sice koupena, kuponky prolistovány... ale jestli se lupnu přes kapsu a vysypu v některém obchodě peněženku, to ještě netuším :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Katie: mám spoustu přesčasů a hodně dnů dovolené a nějak si jí vybrat musím :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mě teda tyhle akce moc neberou, takže na nákupy nevyrazím, nicméně na články o tom, kdo si co zajímavého pořídil, se taky těším :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Do je jakých obchodů je sleva?

    OdpovědětVymazat
  31. Cekala jsem hodne, ale tohle teda ne. Abych vykradla banku :(. Si musim udelat seznam a zacit pomalu vyskrtavat :(. chjo

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj :) mohla bych se zeptat, jaké obchody s oblečením jsou zapojené do této akce? Nechci si kupovat celý časopis kvůli jednomu kuponu, tak bych vám byla hrozně moc vděčná, kdybyste mi napsaly alespoň malou ochutnávku :) Je tam Ann Christine?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)