neděle 19. srpna 2012

Color Club holografický lak

Velký podíl na nákupu tohoto laku mají všechny nehtové blogerky, které pravidelně sleduji :) Jen díky jim vím, že existuje něco jako holografické laky na nehty. Pokaždé, když jsem u nich nějaký spatřila, neuměla jsem se vynadívat na ten boží efekt, co vám na nehtech vytvoří! Protože nejsem typ marnivky, co by za laky na nehty utrácel horentní sumy a co nesjíždí ebay každou hodinu, potřebovala jsem najít nějakou alternativu, kde lak koupit za pro mě přijatelnou cenu. Tu jsem našla na e-shopu mojesminky.cz. Odkaz na tento lak máte zde a kdyby si ho chtěl někdo pořídit, dá za něj 129Kč (poštovné je zdarma).


Nejvíc se mi
líbil odstín Worth The Risque, který hází duhové odstíny. Škoda, že ten efekt tolik nevynikne, ale když se na nehty podíváte třeba na sluníčku, nejde z nich odtrhnout oči :) Nebo spíš já to tak mám. Nemám bohužel srovnání s jinými podobnými laky, takže můžu hodnotit jen tento.

- lak je dobře lakuje a kryje dobře už v první vrstvě (ale dala jsem jako vždy 2)
- štěteček není špatný (ale širší a ploché mám radši - díky své nešikovnosti)
- schne celkem rychle a dobře
- bohužel mi neporušený vydrží jen do druhého dne od nalakování a pak se začne na konečních olupovat. Nevím, jestli je to pro tyto laky typické nebo ne, ale docela mě to rmoutí
- odlakovává se rychle a snadno




Jak jsem psala výše, druhý den se bohužel začne na konečcích olupovat a nevypadá to vůbec hezky.


Tím, že je lak tak krásný, tak jsem mu odpustila i tu mizernou výdrž. Zatím mě okouzlil natolik, že ho lakuju už téměř druhý týden v kuse :) Víc kusů nebo barev sice nemám zatím v plánu pořizovat, protože mi tenhle přijde naprosto barevně dokonalý, ale nikdy neříkej nikdy :) Fotky nejsou bohužel podle mých představ, takže kdo by se chtěl pokochat více, nechť se podívá sem.

Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito laky? Budu ráda, když mi někdo zkušenější prozradí, jestli je normální, že se tak rychle olupuje :) Líbí se vám holografické laky?

24 komentářů:

  1. Tak ten je božský!! sice už jeden takový podobný mám, ale není tak hezký! :)

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný. Mám doma dva stříbrné, bez holografického efektu. Ale nevím proč, ale nějak tak mi patří spíš k zimě. Možná tím, jak jsou třpytivé, tak mi připomínají Vánoce. :D

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnyy lak :) užasn odtien ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super to vyzera! Ja by som si tiez zaobstarala nieco holograficke, ale asi nieco, co je skor do zlatistych odtienov - neviem no, na konci leta/ zaciatku jesene mam vzdy chut na teplooo, vratane lakov a sminiek :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. vo fľaštičke vyzerá obyčajne, ale na nechtoch.. páni, krásny a fakt holografický! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To ošupování špiček je bohužel u všech holografů stejné, tj. je normální. Dělají to holografy všech značek.

    OdpovědětVymazat
  7. je opravdu moc hezký, asi bych si ho pořídila taky! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Veve: mají tam spoustu odstínů a zlaté taky mají :)

    Dejnicka: děkuji za objasnění :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě se teda moc holografické laky líbí :) bohužel bych ho ,ale nevyužila :/

    OdpovědětVymazat
  10. ráda bych tě pozvala ke mně na giveaway :) http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsem od kamarádky půjčený podobný a také se mi hrozně líbil :).

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá božsky, docela nad ním přemýšlím. Teď mě děsí to, že když budu ze šminek objednávat, budu "muset" přihodit ještě pár drobností :D Ale asi to risknu, máš mě (a mé konto) na svědomí!

    P.S. Snad to nebudeš brát úplně jako spam, ale tvůj blog úplně první, který jsem začala číst (jak píšu v nejnovějším článku), tak bych tě chtěla pozvat na GA u mě: http://svetpodles.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  13. S:dej vědět, co jsi nakoupila :) a děkuji za pozvání :)

    OdpovědětVymazat
  14. haha, tyto holografy jsem měla už tak 5 let zpátky ve spoustě odstínech od Golden Rose a zrovna ve čtvrtek jsem si objednala jeden na aukru ;)

    lifestylebyaltesse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy, a jak se jmenují prosím tě ty další holografické laky? Našla jsem jen Magic attraction, který je šedý. Líbil by se mi i nějaký růžový :)

    OdpovědětVymazat
  16. thetis: oni je mají mezi klasickými laky, občas je to špatně poznat, co je holograf a co ne, ale tyhle by to mohly být:

    http://mojesminky.cz/klasicke-laky/562-love-em-leave-em.html

    http://mojesminky.cz/klasicke-laky/563-wild-and-willing.html

    http://mojesminky.cz/klasicke-laky/700-revvvolution.html

    http://mojesminky.cz/klasicke-laky/707-fashion-addict.html

    ten poslední by se ti mohl líbit a růžový je :) zkoukni ale raději ještě swatche na googlu, protože na stránkách to není tak dobře vidět :)

    OdpovědětVymazat
  17. Díky moc za pomoc :) Nejvíc se mi líbí ten poslední a ten tvůj, tak určitě nějaký pořídím..

    OdpovědětVymazat
  18. tento lak je skvělý, já color cluby kupuji na expa nails, tenhle tam mají za 49Kč ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Je úžasný, sama ho mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  20. ten lak je krásny...úplne:)))

    OdpovědětVymazat
  21. taky ho mam na seznamu :) vypada krasne

    OdpovědětVymazat
  22. Nechápu, proč ještě nikdo nevyrobil holograf, který by měl slušnou výdrž a neolupoval se? Vždyť by na tom vydělal majlant! Holografy jsou tak nádherné ale veskrze všechny (nebo většina z nich) trpí tímhle neduhem :( Snad jenom A Englandy jsou na tom lépe, jak jsem zatím zjistila. A tenhle Color Club je prostě nádherný, jednou ho budu muset mít ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  23. Mám také holograf od Color Club, konkrétně Fashion Addict. Je nádherný a dokonalý, ale taky mi moc nevydrží. V tom jsou lepší holografy od Catherine Arley :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)