čtvrtek 2. srpna 2012

Co nás čeká a (ne)mine

Jak jsem vám včera slíbila na facebooku, tak dneska přináším několik tipů na chystané i probíhající akce nebo na nové výrobky, které mě zaujaly. Taky bych moc chtěla poděkovat všem slečnám, které se přihlásily do pomyslného týmu informátorek ze všech koutů naší republiky. Pokud jste to na fb ještě nečetly, podívejte se na můj nápad. A pokud máte také chuť informovat ostatní slečny o zajímavých kosmetických akcích, slevách nebo událostech, tak neváhejte a pište na mail nebo na facebook. Tam, kde jsou na mapě špendlíčky, tam jsou zatím přihlášené "informátorky", ale pokud máte zájem a jste třeba z kraje, kde už je špendlík, tak to vůbec nevadí, čím víc, tím líp :) Budu moc ráda, když se okruh informací rozšíří z Prahy a okolí i dál.





Tak a teď už ty slibované novinky. Inglot představí novou kolekce Hawaiian Bar. Jako klasicky se můžete těšit na nálož nových odstínů stínů, laků i lesků na rty. Na jejich facebooku najdete kompletní fotoalbum.





V e-shopu babybaby.cz seženete nově pleťovou řadu My skin od Essence. Mám s tímto e-shop dobrou zkušenost, takže vám ho ráda doporučím. Pokaždé využívám osobního odběru v Praze (kdyby někoho zajímaly podrobnosti, dejte vědět). Určitě budu chtít sama vyzkoušet roll-on, o kterém se na blozích často píše a možná ještě něco dalšího z této řady. Když už člověk pojede takovou dálku, tak ať to stojí za to :) Dám určitě vědět své dojmy, až nakoupím :) Nikde v obchodech jsem tuto řadu zatím nepotkala.



Sice je tohle blog o kosmetice, ale ani já si nenechám letos ujít Prague Fashion Weekend :) Takže jedna z dalších akcí, které mám v diáři už zapsané. Potkáme se tam?


Už i lékárenské značky pochopily, že kdo má BB, ten má úspěch. Takže se na nás brzy z regálů bude smát BB krém od La Roche-Posay. Dejte určitě vědět, pokud ho vyzkoušíte, docela by mě zajímalo, jaký je.


Na Lush dekorativku jsem se byla už konečně podívat a definitivně jsem se rozhodla, že si nic pořizovat nebudu. Když opomenu vysokou cenu, tak kvalitou mě zklamalo snad všechno, co jsem vyzkoušela. A nejsem zřejmě jediná, protože jásavé recenze zatím příliš nečtu. A za sebe říkám, že se mi naopak "lékovkové" obaly líbí a přijdou mi roztomilé. Každopádně ale rtěnky mají na mě moc divoké barvy a strašně se rozmazávají a jsou takové mastné. Linky se mi z ruky po zaschnutí začaly drolit a mastné (tekuté) oční stíny nemám ráda od žádných značek :) Řasenka má idiotsky krátký aplikátor a nechápu, jak se s ním někdo může pohodlně namalovat. Ale zřejmě to ekoženy umí a jásají nad tolika barvičkami. Možná mají všechny tyto produkty ušlechtilé složení, ale mě chemie nevadí (spíš se osypávám po všem přírodním) a hlavně vím, že když si na oči namaluji své oblíbené linky, tak je tam večer najdu a nebudou se mi drolit po celém obličeji. Takže za mě vás na dekorativku lákat nebudu.

Příběh mimo článek: po obchůdku pochodoval mladý muž s nákupním seznamem a pomalu a jistě zaplňoval svůj nákupní košík. Pěkně poctivě nakoupil všechno, zaplatil asi dva tisíce a co jsem pochopila z rozhovoru s prodavačkou, tak byl z Brna a nakupoval pro svou slečnu, která jinak nemá jak Lush věci nakupovat. Takže dámy přiznejte se, čí z vás to byl přítel a kdo má teď doma tunu Lushe? :)


Dnes v poledne začíná slevová akce na elfu. Získáte slevu 15% na řadu essentials (2dolarová řada, která by měla být o chlup lepší, než klasická essentials).



Moje oblíbené akce 2+1 v Sephoře. Jako obvykle je akce na produkty značky Sephora a probíhá ve dnech 6.8-31.8.


Catrice ani Essence nezahálejí a chrlí stále nové a nové limitky. Už se v tom teda upřímně trochu ztrácím a nechápu smysl uvádění těchto kolekcí na náš trh. Nikdy nevím, jestli se k nám kolekce dostane a zda do DM nebo Rossmanna. A po tom, co poslední kolekce hnijou v regálech už takovou dobu, tak se bojím, že tyhle promeškáme. Každopádně Cherry Blossom Girl od Essence mě celkem nadchla a jestli se k nám dostane, tak chci vyzkoušet papírové řasy a třpytivý pudr.



Catrice připravuje kolekci Cucuba, která mě tolik svýma barvama neuchvátila, ale na druhou stranu mě ani nijak neodrazuje.


A ještě jednou Essence a kolekce Wild Craft. Nevím jak vy, ale já vidím velkou inspiraci designem Topshop kosmetiky. Možná proto se mi na první pohled tak líbí. Přijde mi fakt povedená (podle fotek) a určitě mě zajímají rtěnky, pudr a výjimečně i set na úpravu obočí. Tuto kolekci si přeji asi nejvíce ze všech. Takže jestli na ní někde v Praze narazíte a informujete mě o tom, slibuji vám dárek :)



Dny Marianne nás letos čekají ve dnech 7.-9.9. Už jsem si na tu příležitost vzala den volna a hodlám si ten den užít plnými doušky. Když teď tak poctivě šetřím a nic nenakupuju :) Vydání Marianne se slevovými kuponky je na stáncích od 24.8.



Pozvánka na zajímavou akci Be:šik, která se koná 4.8 v Botanické zahradě na Albertově v Praze. Pokud neznáte Helenu Heinz a její designová mýdla, tak byste to měli napravit. Já sama nad nima ochám pokaždé na webových stránkách. Moc se mi líbí ten nápad a plánuji si nějaké pěkné kousky nakoupit sobě i jako dárky pro mé kamarády. Fakt to nemá chybu a všechny výrobky i zajímavosti i autorce si přečtete na jejích stránkách.

A o jakou akci se jedná?


Přijďte se osvěžit a oslavit s námi začátek horkého srpna do botanické "oázy "na pražském Albertově. Díky akci Be:šik zde můžete po celý den obdivovat krásu květin a rostlin v zahradě , seznámit se z novinkami mladých tvůrců a nebo se potěšit z kulturních akcí dne.


9.srpna si můžete zajít do Douglasu na Chodově na odpoledne s Thalgo kosmetikou. Akce probíhá od 14-18hodin. Poradí vám s péčí o vaší pleť a k nákupu dají i dárek. Pokud máte zájem, je lepší se předem objednat (viz foto níže).


No, a to je pro dnešek asi všechno. O dalších akcích vás budu informovat na facebooku a věřím, že se počet pravidelných infromátorek bude časem zvyšovat, aby si na své přišly i mimopražské čtenářky :) Dejte určitě vědět, jestli se na některou akci chystáte, třeba se tam potkáme :)

PS: a taky je k nové ŽENĚ A ŽIVOT jako dárek miniatura od Balei. Narazila jsem na sprchové gely a tělová mléka (potkaly jste něco jiného?). Bohužel jsem vám to zapomněla vyfotit, tak kdyžtak až večer dám na fb :)

35 komentářů:

  1. já se obávám, že s těma Lush cenama toho za ty 2000 doma tuna rozhodně nemá :D :D
    ten BB od LRP mě fakt zaujal, mám jejich kosmetiku moc ráda, zejména řada na problematickou pleť mi kdysi pomohla ze všeho nejvíc, stejně tak jejich tolerian je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, tak ten LUSH mě pobavil. Na ty dny Marianne už se těším, musím pomalu začít sepisovat seznam:-) Na ten BB krém jsem fakt zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super přehled! V Sephoře je nejlepší akce 1+1 zdarma...tomu nikdy neodolám :D
    Jo a chtěla jsem se tě zeptat...jaké jsou ceny kosmetiky Inglot? Tak přibližně. Kolik stojí třeba oční stíny, rtěnky, laky na nehty?
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je výborná nová rubrika:) úžasný nápad Rendy, informace hezky pospolu na jednom místě :)Na dny Marianne chodím pravidelně, ale vloni mi to přišlo o dost slabší než v předchozích letech:(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ja se prinam, ze na Essence se tesim, Cherry Blossom Girl me laka a Wild Craft taky, urco neco poridim :). Catrice taky nevypada spatne :).

    Na mydla bych se mohla jit na Albertov podivat, zalezi, jake bude pocasi :). A jak se mi tam bude chtit pajdat o holi :D.

    Jinak ten sprchac Balea u Zeny a zivot mam ve velkem a ta vune je mnami :).

    Dovcu na Dny Marianne jsem prave nahlasila :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě ještě napadá, že v Praze 27. a 28. srpna probíhá Holešovice Fashion Market, což by měl být trh s nezávislou módou, šperky a doplňky:)
    Jinak vždycky oceňuju tvojí racionálnost v přístupu ke kosmetice,že nemusíš nakoupit produkty z dekorativky Lush za tisíce jako jiné bloggerky, abys zjistila, že jsou nanic:) Já jsem to okoukla letem světem v prodejně a upřímně nechápu, jak někdo může všechno slepě nakoupit, protože některé věci zavání průšvihem prostě už při tom zběžném prozkoumání:)

    OdpovědětVymazat
  7. BB krém od La roche-posay? Ty jo, zajímavý. Já zatím BB krémům odolávám, ale LRP mám ráda, tak že bych přeci jen udělala výjimku a dala jim šanci? I když jen dva odstíny a růžový vs. béžový....no uvidíme, co to bude.

    Jinak pěkný článek, je vidět, že máš přehled:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je príma článek! Ráda vítám upozornění na akce :-)

    OdpovědětVymazat
  9. teda to je informací! já jedu do Prahy teď, takže se tam bohužel na fashion weekend nedostanu, bohužel nejsem tak bohatá :D

    ale určitě zajdu do Sephory! chci si pořídit Bourjois tvářenku, tak kouknu i na ostatní, je něco co bys mi od jejich značky doporučila?

    dekorativku od Lush jsem nezkoušela a ani nezkusím. upřímně jsem tohle čekala. podle mě zkrátka není možný, aby naprosto přírodní kosmetika byla tak skvělá jako ta chemická. takže je celkem logické, že pokud to není něčí úplně první kosmetika, bude z ní zklamaný.

    a z těch nových kolekcí mě láká ta tvářenka a z té druhé sada na úpravu obočí a pudr :) tak uvidíme..

    OdpovědětVymazat
  10. Meduňka: ale jo, něco tam měl, naopak za ty peníze mi toho přišlo docela dost, plus mi víly nabalily tunu vzorečků, takže slečna se asi má :)

    Mila: taky už sepisuju, ale potřebovala bych vědět, které obchody letos budou :)

    Vendy: děkuji :)

    Sára: ty mám taky ráda, ale nebývají tak často :/ jinak co se Inglotu týče, zkus se podívat na článek http://ordinarylife-my.blogspot.cz/2012/06/navsteva-inglotu-podruhe.html tam jsou někdy vyfocené i ceny, ale jinak třeba refily stínů (do paletek) jsou za 150Kč, rtěnky 200Kč, laky taky :)

    Michelle: děkuji, jsem ráda, že se nápad líbí a někdo ho i ocení :)

    OdpovědětVymazat
  11. Beauty of Body and Mind: Pozor, Holešovice Fashion Market byl 27-28.7.! Byla jsem tam a můžu jen doporučit. Další bude 7-8.12.

    OdpovědětVymazat
  12. mě zaujaly obě kolekce od Essence, víc asi ta Cherry hlavně ta labutěnka, tu bych si koupila hned :D a v té druhé nude rtěnka, ach, ale ta labutěnka i teď nedá spát, díky! :D

    OdpovědětVymazat
  13. díky bože na tyhle články! :) nikdy nemůžu sehnat informace o nových limitkách, které nás čekají, takže tohle je pro mě velmi cenné info :) obě nové kolekce od essence se mi docela líbí, rozhodně víc, než ty co máme na pultech právě teď. žádná mě už dýl nezaujala.

    OdpovědětVymazat
  14. Lucifrid: třeba se v centru na dny Marianne potkáme :) to už snad berle mít nebudeš :)

    Beauty of Body: taky si myslím, že ta akce právě teď skončila a je zase až na konci roku :) nevím, jestli jsem pokaždé racionální, ale každopádně si nebudu kupovat něco blbého, jen abych ukázala, že to mám a mohla to recenzovat :) na to mám snad v mozku ještě nějaké místo :)

    Natálje: akcí je dost a ještě jich tolik bude :) já si taky myslím, že přírodní složení je na úkor kvality a výdrže té kosmetiky, navíc za ty ceny jsem čekala asi větší bombu :)

    Darinka: doufám, že k nám alespoň jedna dorazí :)

    Karolína B: informace o limitkách máš většinou na oficiálních stránkách těch značek, ale zrovna u Essence je to občas trochu zmatek a beztak ty měsíce uvedení příliš neodpovídají :)

    OdpovědětVymazat
  15. Holky děkuju za upozornění a omlouvám se za mystifikaci, já viděla plakát z auta a zaujalo mě to, ale asi nejsem tak rychlej čtenář:D

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za info o té Spehoře, mám v plánu si něco pořídit, tak se to i hodí. :) Na dny Marianne se také chystám a Prague fashion weekend letos asi nezvládnu, protože tou dobou budu pravděpodobně na dovolené.
    Jinak na FB, ti pak napíšu, když budu vědět o nějaké akci v Plzni. :)

    OdpovědětVymazat
  17. uuu na inglot si brúsim zuby už dlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasný článek, není nad takový rychlý, stručný, ale zároveň obsáhlý post! :) BB od LRP by mě zajímal, ale jak to znám, určitě zas nebudou mít vzorečky jako od make-upů.. a jestli přijde ta první kolekce od essence, tak chci ten třpytivý pudr! Lush mě nechává klidnout, takže i dekorativku jsem s klidem přešla, ale ty obaly se mi taky celkem líbí, nevím, proč ostatním moc ne :D
    A na Prague Fashion Week asi nepůjdu, pač nemám s kým :D

    OdpovědětVymazat
  19. Výborný přehled :)
    Já si určitě dělám zálusk na BB od LRP a také jsi nenechám ujít Dny Marianne, dá se opravdu výhodně nakoupit. ;)

    Sice jsem z Brna, ale můj přítel to bohužel nebyl. :( :D

    OdpovědětVymazat
  20. Na Dny Marianne se už moc těším. Doufám, že se do Prahy dostanu:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, jako to ja taky doufam, uz vidim berle max na tyden nebo dva :). Snad :). To by byla sebevrazda Dny Marianne o berlich :D. Ja to spis vidim, ze si vetsinu obehnu uz v patek, kdyz si beru tu dovcu :). Hlavne usetrit ty penize :D.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,

    k těm limitkám od Essence. Líbí se mi obě, trochu víc Wild Craft. Taky jsem nikdy nevěděla, ve které drogerii která bude a jestli vůbec. Ale potom jsem si všimla, že na FB strankách Rossmannu i DM občas někdo hodí na tyto limitky dotaz a většinou dostanou alespoň od DM odpověď, i s přesným datem.

    OdpovědětVymazat
  23. Co se týče BB od La Roche, tak vzorečky jsou (ve smyslu reálně existují :) zatím je ještě ale neseženete, to až bude krém v prodeji) - a v některých lékárnách by pak měly být k dispozici i testery.

    OdpovědětVymazat
  24. La roche posay ma zaujal ten rúžový BB isto pôjdem vyskúšať. Essence limitku chceeeem veľmi ! Dúfam, že dojdu na slovensko čo najskôr.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. Ty limitky od Essence vypadají obě opravdu povedeně.. :) doufám, že se dostanou i k nám.

    OdpovědětVymazat
  26. Tyhle tvoje články jsou super a já se hlásim s prvním infem :), dneska jsem v Rossmannu v Jičíně potkala Essence výprodej za 30 (discontinued věci), ani na dovolené mi ta kosmetika nedá pokoj :D

    OdpovědětVymazat
  27. vyborny prehlad...skoda, ze nespravil niekto nieco podobne aj u nas na slovensku..

    OdpovědětVymazat
  28. Díky za připomenutí Dnů Marianne, úplně bych to bývala vypustila! ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Dnů s Marianne už se nemůžu dočkat ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  30. Uf, to je informací! Nejvíc ze všeho doufám, že se k nám dostanou ty Essence limitky!

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Teda a já jsem s dekorativkou Lushe fakt spokojená, a to nejsem žádná ekožena :D Čekala jsem leccos, ale když mi balíček přišel, byla jsem mile překvapena. (A popravdě řečeno nemůžu najít moc nepěkných recenzí. Když už, tak najdu recenze vlažné, a to spíš kvůli ceně, na zahraničních blozích naopak nacházím spoustu jásavých recenzí... zvláštní.) Linky mi na oku po přepudrování drží celý den, rtěnkou neobtáhnu celou pusu a jen rozmáznu pár ťupek a ona se vsákne a drží a nerozmazává, stíny mi překvapivě taky na oku zaschly a dost dlouho držely, a použít nějakou bázi pod stíny, tak možná drží dodnes :D Dobře, to přeháním :) Ale rozhodně jsem ráda, že jsem do dekorativky Lushe šla a určitě si časem zajdu pro další kousky.

    OdpovědětVymazat
  33. Super přehled! Já se většinou o všech akcích dozvídám až když je po nich... takže třeba letgos poprvé nepromeškám ty dny Marianne:) Jinak mě z kosmetiky zaujal u essence ten pudr (sice se pudrů většiny značek bojím, ale ta labutěnka nebo co vypadá skvěle:)). Veronika

    OdpovědětVymazat
  34. Já se tak těším na Essence limitky.. už začínám plnit prasátko protože vidm že polovina stojanu bude zase moje! Jinak ty limitky mají být až v září a to teprve v Německu.. Takže to tady bude taky bu´d v září nebo beztak i později, jelikož te´d k nám má dorazit ještě to Miami.. No jsem zvědavá a jak sem Wilid crat a Cherry Blossom nedorazí, valím do Německa :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)