středa 1. srpna 2012

Best of July

Nechápu, jak je to možné, ale další měsíc je za námi! Léto se pomalu a jistě blíží do finiše a školáci mají přesně půlku prázdnin za sebou (alespoň, že vysoká jistí měsíc volna navíc :). Každopádně bych vám ráda už tradičně ukázala své oblíbené a hlavně nejpoužívanější produkty posledních několika týdnů.

Z dekorativky si mé srdce získaly tyto produkty:



1) Artdeco tvářenka/bronzer (zde)
2) Benefit korektor Boi ing (zde)
3) Revlon rtěnka
(zde)
4) Everyday minerals minerální make-up (zde)
5) Kiko a Sephora oční tužky (zde)
6) Maybelline lesk na rty Watershine (zde)
7) Loreal BB Cream (zde)
8) Benefit make-up Hello Flawles Oxygen Wow (zde)
9) Loreal oční stíny Infaillible (zde)
10) Inglot AMC krémové oční linky (zde)
11) Bobbi Brown Shimmer brick rozjasňovač (zde)
12) Rimmel lak na nehty - dárek k nové ELLE

Díky prudkým změnám počasí je i během léta prostor pro to zkoušet různé druhy make-upů nebo tónujících krémů (BB krémů). Nesmí chybět ani rozjasňovače (i když vás třeba zklamou svou výdrží, viz. Bobbi Brown) a samozřejmě jsou ve výběru i voděodolné tužky a linky na oči :)

A z péče jsem si užívala používání těchto přípravků:


1) Biosilk přírodní hedvábí (zde)
2) Ziaja tělový peeling z mořské řady (zde)
3) Balea tělový krém Afrika (zde)
4) Bourjois sprchový gel prodlužující opálení (zde)
5) Garnier Fructis šampon (zde)
6) Benefit oční krém (zde)
7) Douglas tělová bahenní maska (zde)
8) Bioderma matující emulze (zde)
9) Bioderma peelingové sérum (zde)

Tam kde zatím není v závorce odkaz, se článek připravuje :) Ale můžu vám prozradit, že o Biodermě chystám rozsáhlejší článek, protože zkouším více přípravků z řady Sébio. Nechci ale hodnocení uspěchat, tak si dávám trochu na čas :)

Budu ráda, když mi hodíte odkaz na vaše oblíbence měsíce nebo se s námi o ně podělíte v komentářích :) Máte někdo vlastní zkušenost s některým z výše uvedených produktů? :)

20 komentářů:

  1. Přiznám se, že nic z těchto fotek nevlastním :) Ale brousím si zuby na ten makeup od benefitu, i když je na mě dost drahý. Ale uvidíme, zkusím nejdřív vydyndat vzoreček. Oprav si překlep, ve druhém odstavci odspoda je slovo "zkoším" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Maybelline Watershine je nejlepší lesk na rty, co mám!! Je super:) A po Shimmer Brick neovladatelně toužím, výdrž nevýdrž:)

    OdpovědětVymazat
  3. Len: děkuji za upozornění :)

    Beauty od Body:no, jestli chceš, tak ti ho klidně prodám :) klidně mi napiš mail a domluvíme se :)

    OdpovědětVymazat
  4. já má zkušenost právě s tou řasou sebium, jednu dobu jsem ji hodně používala a vyhovovala mi, i když avene mam vic v oblibe; pak mam jeste ten lak na nehty a ten má super výdrz a jsem s ním spokojená, taky jsem ho kdysi recenzovala na blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi také udělám post na moje červencové oblíbence :)) Jinak s mnoha tvými oblíbenými produkty se shoduji:)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, nechceš tu biodermu urychlit nebo mi sem postnout aspoň předběžnou verzi? :) Jsem poslední týden v blízkosti francouzských hranic, kde se dá bioderma koupit levněji než u nás a mám v plánu si od ní "něco" koupit na moji problematickou pleť.
    dík

    OdpovědětVymazat
  7. Do Afriky jsem se úplně zamilovala! :) Nádherná vůně a na to denní mazání bohatě stačí.
    Jinak ten L´Oreal BB ještě není v dostání v Čr, když nepočítám e-shopy,ne?

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám zatím zkušenost s ničím :). Nejoblíbenější teď v létě mám určitě deodorant od nivey for black and white a tělové voňavé spreje :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Meduňka-B: lak mě taky mile překvapil, hlavně mi vyhovuje jeho štěteček :)

    Vlasta: předběžně můžu doporučit jak matující fluid tak vyhlazující sérum :) minimálně se na ně v lékárně podívat nebo si vyžádat vzorečky, protože mi teď s pletí hodně pomohly a zlepšily mi jí :)

    Chiarlotte:zatím v obchodech není, jen e-shopy, např. ten, co jsem uváděla v článku, ale určitě jich tento BB nabízí víc :) A Afrika je fakt voňavá a taky jsem si jí zamilovala

    OdpovědětVymazat
  10. REvlon rtěnka a Hello Flawles <333 - koukni na můj blog - www.michelbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mám rtěnku od revlonu, ale řadu Beyond Natural a je naprosto skvělá. Jinak plánuji vyzkoušet tělové krém Afrika a absolutní top pro mě za červenec i za srpen je tělový olej ve spreji Monoi de Tahiti od YR, nohy s ním vypadají báječně a krásně voní. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Laky od Rimmelu používám a jsou to ty nejlepší laky, které jsem kdy zkusila. Dvě vrstvy na nehtech mi vydrží zhruba 2 týdny :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten L'oréal BB krém musím ísť už konečne kúpiť. Takmer na každom blogu na mňa vyskakujú kladné recenzie práve na tento výrobok. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mám vyzkoušený Boing, Benefit Hello Flawless, linky Inglot a ten lak od rimmelu, z pečující jsem si koupila Baleu Afriku, ale budu o ní psát až tenhle měsíc:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  15. Strašne by som chcela vyskušať BB krém od Loreal, asi pojdem zbehnút poň..len škoda že som bola v Dm-ke pred dvoma hodinami a nenapadlo ma to :D..čo už

    OdpovědětVymazat
  16. teda ty mi těmahle článkama dáváš zabrat! :D nejraději bych vyzkoušela úplně všechno! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Vždycky tu najdu typ na nějakou dobrou věc. :) Máš skvělé kosmetické recenze!

    OdpovědětVymazat
  18. Teruška29: dva týdny? :) to je docela hardcore, to mě by se za takovou dobu okoukal (a odloupal)

    Mila: teď si nejsem jistá, jestli si o Boi ingu už psala nebo ne??

    xoxopatty: tenhle v dmku ještě nekoupíš, jen po netu :)

    Natálje: to mě těší :)

    Butercupie: děkuji moc :) jsem ráda, že se ti líbí a inspirují tě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jednou jsem měla čokoládový sprchový gel Bourjois, vždycky provoněl celou koupelnu a byl skvělý na uvolnění a relaxaci :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)