úterý 7. srpna 2012

5 věcí, které mi ulehčují život

Tento tag už asi taky znáte a protože mě Evie označila a ráda by si přečetla, co mě usnadňuje můj (kosmetický) život, rozhodla jsem se taky pokračovat. Doufám, že se podívá rád i někdo další samozřejmě :) Asi vám neukážu nic nového, jedná se o osvědčené přípravky. Záměrně jsem nefotila žádné mobily ani diáře, protože to na blogu o kosmetice považuji za zbytečné :)



1) suchý šampon - pro mě velice důležitá věc. Kdo má ofinu, jistě ví, jak někdy po ránu vypadá. Někdy se člověk ráno probudí a má šílené vlasy a na mytí není čas. Pak přichází na řadu suchý šampon, který to většinou zachrání.

2) balzám na rty - bez něj si své žití neumím představit. Musím mít stále namazané rty, jinak jsem nervní :) Balzámy tahám všude a mám je snad i v kuchyni u sporáku :) Ale co si budeme povídat, to má asi většina z vás stejné...

3) lokální péče - má oblíbená a hlavně účinná je od Clinique. Jakmile se objeví nějaký ošklivý pupínek, hned ho ničím tímto gelem. Druhý den se většinou pupínek pakuje z mého obličeje do aknózního pekla :)

4) tangle teezer - nevím jak vy, ale já se už ničím jiným neučešu! Když si ho sebou náhodou nevezmu, tak trpím a s klasickým hřebenem si ani nevrznu. Pro mě neexistuje nic lepšího na rozčesávání vlasů (mokrých, suchých, kudrnatých, rovných i dredů). Nikdo mi to nevymluví, tohle je pro mě malý zázrak :)

5) krém na ruce - nejlépe můj milovaný od L´Occitane. Ruce potřebuju mít také často namazané, stejně jako rty. Jinak jsem opět nervózní a nemůžu se soustředit (má tenhle problém i někdo další?) :) A protože si myju ruce asi tak 30x denně, potřebuju i kvalitní krém, který rukám dodá potřebnou hydratatci.

Abych se přiznala, jen 5 položek je pro mě docela málo :) Věcí, které mi ulehčují život je tolik! V létě jsou to termální vody, při rýmě zase balzámy Bi Mat cay. Při lakování nehtů je můj věrný společník Better than gel nails top sealer od Essence atd... Mohla bych pokračovat, ale to by už nikoho asi nezajímalo :) Každopádě pokud jste se účastnily tohoto tagu, budu moc ráda, když mi dáte odkaz, ráda se na vás mrknu. Nominovat nikoho nebudu, protože to beztak už většina z vás psala :) Pokud nemáte vlastní blog, klidně svých 5 favoritů napište do komentáře...

PS: a věc, co mi nejvíc ulehčuje můj všední život je určitě diář (má druhá hlava) a internet. Protože co si budeme povídat, tak najdeme všechno :)

Co ulehčuje váš běžný (kosmetický) život? :)

36 komentářů:

  1. Tangle teezer jsem zkoušela a je fajn, asi si o něj napíšu Ježíškovi nebo na narozeniny :) S krémem na ruce Tě absolutně chápu, jenom můj nejoblíbenější je od Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takových věcí by bylo asi hodně :-) ale pro mě je to určitě sudocrem nebo ichtoxyl na pupínky, dál B-komplex, protože mi moc pomáhá na pleť. Nehty si moc nelakuju, ale pořád si kupuju zpevňující lak, protože se mi dost lámou. Proti chloupkům se mi zas osvědčila cukrová pasta z dm a voskové pásky na obličej. S balzámy na rty i krémy na ruce jsem na tom podobně, od obou mám hodně druhů a rozmístěné všude možně po bytě a kabelkách. No a protože nosím rovnátka, tak jsem konečně ocenila důležitost mezizubních kartáčků (i když se mi mezi zuby nevejdou). :-) Používám i jednosvazkové na dočištění (to doporučuju všem) a nemůžu si je vynachválit :-) Koukám, že jsem se dost rozepsala, a to určitě zdaleka není všechno. Co mi opravdu chybí, je nějaký zázračný šampon, po kterém by mi vydržely vlasy alespoň 3 dny bez maštění...

    OdpovědětVymazat
  3. Tangle Teezer mám taky hodně ráda, většinou se jím učešu z největšího zacuchání, ale nic neuhladí vlasy líp, než iontový kančák, tak kombinuji tyto dva. A na balzámu na rty jsem taky závislá, ale nevyhovuje mi nic jiného, než takový ten maxi Astrid (vypadá jako lepidlo :D). Všechny ostatní, které jsem vyzkoušela, jsou pro mě jen něco jako ,,lepší než drátem do oka", na Astrid prostě nic nemá :).

    OdpovědětVymazat
  4. mne uľahčuje život podkladová báza, umývacia emulzia na pleť 3v1, gumička a lak na vlasy.
    a teraz v lete aj BB krém ale nie ten od Garnier :P
    idem si pozrieť tangle teezer na nete, možno to bude pre mňa ďaľšia vec, ktorá aj mne uľahčí život :)

    OdpovědětVymazat
  5. na tohle udělám určitě článek :) je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kde jsi poridila ten tangle teezer? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi tu lokální péči od Clinique zkusím. Já sice na tohle používám buď od Avene nebo Chris Farrel, ale když to tady tak chválíš :) Já jsem asi divná, ale suchý šampón jsme si nějak neoblíbila žádný a raději ty vlasy hážů do drdolu :(

    OdpovědětVymazat
  8. taky musím všude tahat balzám na rty :D ostatní nechápou

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám ofinu a ráno ji vždycky namočím, promnu šampónem a vyfénuju kvůli objemu, je s ní práce no:) Ale ten suchej šampon mě nenapadl, to je dobrej nápad třeba když spím někde pod stanem nebo tak!! A tangle Teezer je skvělej, přijde mi, že když si foukám vlasy, dobře se mi s ním vlasy i tvarují!

    OdpovědětVymazat
  10. Ronie: kupoval mi ho kamarád kadeřník, ale prodávají se hodně na internetu i v kadeřnických salonech :)

    Michelle: pro mě zatím nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela...a taky nejúčinnější :)

    Beauty od Body: na to bych neměla moc čas po ránu :) suchý šampon jen natříkám, pročešu a jdu :)

    OdpovědětVymazat
  11. taky jsem tenhle tag dělala čistě kosmetický. s většinou souhlasím! :) ten balzám mám děsně ráda!

    OdpovědětVymazat
  12. nemáte někdo zkušenost s tangle teezerem salon elite? Je to novinka a s dlouhodobým používáním by se mělo předcházet roztřepeným konečkům - měl by být epší než klasický TT

    OdpovědětVymazat
  13. Masin Karina: já myslím, že ten salon elite je jen ta barevná verze, která se prodává v salonech, ale TT má teď nový a údajně inovovaný tvar, takže je možné, že předchází i třepení konečků (i když se mi to moc nezdá a příliš bych tomu asi nevěřila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tangle teezer vidím už v několikátém článku podobného tipu :) no holky když je od vás tak vychvalovaný tak si ho musím pořídit taky :D

    OdpovědětVymazat
  15. Začínám být čímdál víc nahlodaná k tomu si koupit TT. Kladná recenze je snad na každým blogu a jestli je opravdu tak skvělý jak se všude píše tak ho musím mít. Bojím se, ale toho, že mi bude dělat problém to držení, ale snad to bude jen o zvyku.

    OdpovědětVymazat
  16. Tangle Teezer mi také dost usnadňuje život! Mám dlouhé husté vlasy a najít dobrý hřeben / kartáč byla docela fuška! Ještě mám kartáč s pravými kančími štětinami a ten mi také moc vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  17. Calime: drží se dobře a teď navíc ty novější verze jsou ještě lépe tvarované, aby se lépe držely, takže toho bych se nebála :)

    Jitka: kančí hřebeny taky každý chválí, ale mě stačí ten TT a vlasy mám pak lesklé až až :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se už češu jenom Tangle Teezerem a bez namazané pusy nemůžu být :).

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky, můj Top 5 list by měl být minimálně Top Ten List. Ale nevadí. Rozhodně se denně neobejdu bez likvidátoru rašícího akné. Nejradši mám roll-on od Cannadermu z řady Aknea, ale vůbec není špatný ani ten od Ryoru z řady Aknestop. Další věc je krém na ruce, protože ruce prostě nezastavím, mají pořád plno práce, Jednou kancelářské, jindy zahradnické. Neobejdu se bez dobrého deodorantu - nejradši mám na denní pochůzky deodoranty ve spreji od Rexony, které nezadělávají tmavé oblečení bílými skvrnami. Jsou mí favorité a cítím se s nimi doslova v suchu. :) Hydratované rty je velké plus - oblíbila jsem si balzám s hrozny od Ryoru a konečně - ani krok neudělám bez parfému. Momentálně mě dostal nový S.T. Dupont. :-) Hřeben taky nosivám, ale někdy na něj poctivě zapomenu. Aneb když si člověk zvykne na přirozeně nezkrotnou hřívu...:D

    OdpovědětVymazat
  20. Tenhle krém na ruce mi vůbec neseděl, ale naopak TT je můj největší miláček a mám ho teď nově i v cestovní verzi do kabelky takže moje vlasy si libují i na cestách :D Jinak Carmex jsem si také hrozně oblíbila .. hlavně před spaním nanáším vrstvu a ráno mám nádherně jemné rty! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Suchý šampon je nejlepší vynález hned po internetu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  22. Super článek a souhlasím.. až na lokální péči.. na to nemám nervy, ale musím zaklepat, že už mi dlouho žádný pupínek život neotravoval :))

    Michell

    OdpovědětVymazat
  23. Krem na ruky od L´Occitane je zazrak a rovnako sa chystam si zadovazit Tangle Teezer :)

    OdpovědětVymazat
  24. s balzámkem na rty jsme na tom stejně, jak ho nemám, tak jsem nervní :D, o tt už docela dlouho uvažuji, tak uvidím...

    OdpovědětVymazat
  25. rozhodne ma zaujala ta lokalna starostlivost, clinique mam velmi rada, najma 3 kroky...spravila si mi raodst tymto tagom:)

    OdpovědětVymazat
  26. O tom tangle teezer jsem už hodně slyšela, pořád uvažuju, jestli to má cenu nebo ne, investovat tolik (pro mě tolik) do hřebenu..ale když je tak chválen...tak si asi budu přát na Vánoce.. :) díky za další kladný hlas!

    OdpovědětVymazat
  27. teda ?D teď nechci vypadat jako pračlověk :D ale o tangle teezer jsem neslyšela :D musím prozkoumat co to je :D

    OdpovědětVymazat
  28. O Tangle teezeru už uvažuju delší dobu.. ten krém na ruce z L'Occitane mám taky, balzám na rty je nutnost!! :) Moc fajn článek, a souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  29. Na tangle teezer nedám dopustit, to byla nejlepší investice mého života. Už se vůbec nemůžu česat normálním kartáčem. Mám normální i cestovní velikost, takže ho mám u sebe prakticky pořád.

    OdpovědětVymazat
  30. ahoj,zajimalo by me jestli nekdo nemate recenze nebo zkusenost,jestli je lepsi tangle teezer original nebo ten novejsi elite..nerikal, rendy, kamarad kadernik?diky moc!

    OdpovědětVymazat
  31. Sufle: neříkal :) já myslím, že nové hned nakupovat nebude, když má ty staré :) ale kdybych s ním mluvila, zeptám se ho :)

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj, o Tangle teezer už dlouho uvažuji, že si ho koupím, neví někdo z vás, jestli ho prodávají i v nějakých kamenných obchodech? Nerada nakupuju na internetu :)
    http://therealbluefairy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Blue Fairy: v Praze jsem ho viděla třeba v kadeřnictví v obchodním centru na Andělu, ale v kamenné prodejně stojí většinou téměř jednou tolik, co přes internet, takže bych si to radši rozmyslela, být tebou :)

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy: Díky, tak to prubnu přes net :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)