středa 11. července 2012

Tip na super levnou a skvělou rtěnku

Původně jsem tento článek neplánovala, ale ráda bych se s vámi dneska podělila o kosmetický kup století :) Nebo minimálně fakt dobrý kup, ze kterého mám velikou radost. O prodejně, kde seženete pár kusů od Revlonu jsem dostala tip od Luci. A jelikož kolem ní často chodím, jednoho dne jsem tam zašla a strašně se těšila, jak si nakoupím. No, první dojem z prodejny tedy spíš zklamání, výběr chabý, produkty Revlonu, které se už pomalu nevyrábějí... no, odešla jsem jen s tímto úlovkem a očními stíny za 40Kč. Jak vidíte, rtěnka není klasická, ale je to jen testr. Tedy samozřejmě byla úplně nová a nepoužitá a za lidovou cenu 20Kč! Musíte se sice prohrabat haldou těchto testrů a nějaký si vybrat, ale stojí to za to. Poté, co jsem si rtěnku koupila, jsem jí nějaký čas nepoužila a nechala jí v košíku s novou kosmetikou. Doteď nechápu proč, protože hned jak jsem jí vyzkoušela, tak jsem byla nadšená a strašně překvapená.


Jak vidíte, rtěnka nemá sice líbivý a luxusní obal, ale to mi vůbec nevadí a svou kvalitou předčí kdejaké dražší značky. Jedná se o rtěnku Revlon Super Lustrous v odstínu 415 Pink in the Afternoon. Na oficiálních stránkách jsem tento druh i odstín našla, takže předpokládám, že se stále prodává. Co je pro mě hlavní je fakt, že rtěnka má nádhernou krémovou konzistenci! Fakt je naprosto božská, hebká a dodá rtům krásnou barvu. Něco mezi nude a světlounce růžovou. Miluju jí nejen kvůli konzistenci, ale hlavně kvůli jejímu odstínu. Je tak krásně přirozený, skoro to vypadá, jakože žádnou rtěnku nemáte. Takže je naprosto univerzální jak na denní nošení, tak na večer třeba k výrazně nalíčeným očím. Pod rtěnku není nutný ani balzám, rty nevysušuje, nezdůrazňuje rýhy ani nic podobného. Je možná ještě o něco lepší, než má oblíbená Rimmel by Kate Moss. Troufám s říct, že je i lepší než M.A.C Shy girl (ta mi vysušuje rty bohužel) a dala by se svou kvalitou přirovnat k YSL Rouge Volupté. Jen kdyby měla stejně božský obal :) Výdrž je průměrná, jako většina krémových rtěnek tolik nevydrží, ale odpustila jsem jí to :) Co vám budu povídat, jsem nadšená a vzhledem k její ceně jí považuju za kup století :) Musím se dostatečně zásobit, protože je vážně skvělá! Pokud jste z Prahy (a okolí) zajeďte si do obchůdku taky pro jednu. Ale radši vás varuju, ať nejste zklamané, zbytek sortimentu nestojí za moc a nečekejte, že seženete Colorstay make-upy nebo Lip Butter rtěnky.






Tento kouzelný krám najdete v OD Ládví v 1.patře. Chvíli mi trvalo, než jsem obchod správně identifikovala, ale jakmile uvidíte u dveří velkou skleněnou mísu a v ní tyto rtěnky, našly jste to. Otevřeno ve všední dny od 10-18h. Nečekejte ani sortiment 20 odstínů rtěnek. Celkem jich je na výběr tuším 6 nebo 8 maximálně. Uvidíte, pokud to nemáte úplně z ruky a třeba se vám odstín líbí a nepotřebujete mít rtěnku v luxusním obalu, tak se tam podívejte. Je to hned u metra, v přízemí OD je Albert.


Dejte vědět, jestli se vám tento odstín líbí a jestli jste případně v prodejně byly a jste stejně spokojené :)

23 komentářů:

  1. To jsem vůbec netušila, že Revlon mají i u nás, ale docela bych ji ráda vyzkoušela, takže si v blízké době udělám výlet na Ládví! Ta barvička je opavdu moc pěkná, volila bych asi tu samou!:-) Škoda, že nemají sortiment větší, od Revlonu už mám pěkný seznam, co bych ráda vyzkoušela!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to je fakt kup století :)! Kdo by to byl řekl, že v nějaké zapadlé drogerii mají Revlon :).

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu pěkná, ale zase ta zatracená Praha! :D (i když možná je to dobře, že bydlím tak daleko od všeho toho pokušení :D :D)

    Btw pokud jsi alespoň trošku znalá literatury, můžeš zkusit mou minisoutěž na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, mam tu samou :). A stejne nadseni :)). Jj, taky me mrzelo, ze tam toho nemeli vic, ale tak aspon neco :). Ja tam vzala hlavne ten make-up, je super. Ale Benefit je lepsi :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta vypadá vážně pěkné, i ten odstín :)

    OdpovědětVymazat
  6. rtěnku sis vybrala dobře, tenhle odstín je krásný a sedí ti :)

    OdpovědětVymazat
  7. fakt krasna!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. V kramku jsem byla cca pred rokem a colorstay make-upy tam prodavali. Snad az se tam dostanu tak na me jeste neco zbyde.

    OdpovědětVymazat
  9. Mila: je to škoda, kdyby byl sortiment širší, tak tam chodím často :) takhle je člověk odkázaný jen na drahé eshopy nebo ebay

    Lucifrid: ty make-upy tam měli nic moc, hlavně pro mě nehodící se odstíny, ale tahle rtěnka je fakt skvělá :)

    Natálje: děkuji :)

    Lena: včera tam měla paní na prodej asi 3 Colorstay ve starém balení a strašně světlé odstíny bohužel

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná barva! Já mám od revlonu z řady Beyond Natural odstín Peach - je to krásná meruňkovo-růžová barva, je také krémová, krásně hydratuje, nevysušuje. Nejlepší rtěnka, co jsem kdy měla a výdrž také odpouštím. Takže plánuji pořídit další rtěnku od Revlonu. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná barvička :) A tobě moc sluší. Škoda, že nejsem z Prahy :(

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta má fakt krásnou barvu! O tom obchůdku vím, ale nikdy jsem tan nebyla, no nejspíš si udělám výlet do Prahy:))

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný odstín! Ten by se mi taky hodil ... v pátek budu sice v Praze, ale bohužel nebudu mít nejspíš čas zajet na Ládví :( škoda ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. kraaaaasna farba! :)

    http://wehateloverscompany.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, tu přesně mám ze stejného místa :) taky jsem na ni chtěla dělat recenzi...a možná ještě udělám :) Je super, to potvrzuju :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mimochodem, Colorstay makeupy tam ještě před měsícem a půl měli... :)

    OdpovědětVymazat
  17. obchod poznám, pred rokom som tam bežala po Colorstay a tá rtěnka vyzerá na tebe veľmi pekne :)
    ale som nahnevaná už dlho že u nás výrobky Revlon nedostať, pretože z tejto značky je asi najviac výrobkov ktoré by som chcela vyskúšať ako Lip Butter, Lip Stain, Whipped Cream Make-up, no veď to asi poznáš :)

    OdpovědětVymazat
  18. moc se mi líbí ten odstín a balení je také zajímavé, a vůbec nevadí že je to testr když je úplně nový, no závidím ti ji :P

    OdpovědětVymazat
  19. dík za tip...naozaj vyzerá krásne :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak pokud se stihnu dostat do Prahy v nějaké rozumné době (tj. než to tam všechny tvoje čtenářky vykoupí :D), tak se tam zkusím zajít podívat. Krémové rtěnky já ráda :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá moc hezky, ale do Prahy se kvůli ní asi nevydám :D v tomhle občas závidím těm, co bydlí v Praze. I když Liberec má taky své výhody, třeba žádné lidi v obchodech a žádná rvačka při slevách. :D

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. ten ruz ma vazne nadhernu farbu..a hej, poznam to, ze niekedy pod lacnym obalom sa skryvaju hotove poklady :)

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuji za tip... v srpnu mám v plánu se mrknout do Prahy, tak snad mi zatím rtěnky nevyprodají :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)