neděle 8. července 2012

Soap and Glory - Glow job a Trick and Treatment

S dnešním článkem jsem otálela tak dlouho, až se za to skoro stydím :) A přitom když jsem si oba výrobky kupovala, tak jsem z nich měla hroznou radost a těšila jsem se, až je vyzkouším. Soap and Glory je anglická značka tělové kosmetiky, která mi svými retro obaly evokuje trochu Benefit. Škoda, že jsem krabičky už vyhodila, ale byly fakt povedené. Oba výrobky jsem kupovala tak trochu na slepo, protože jsem nikdy předtím o žádném z výrobků nečetla ani čárku, tak jsem si vybrala podle sympatií. A tu ve mě vzbudilo právě toto duo výrobků.



Uznejte samy, nekoupit si něco, co se jmenuje Glow Job by byl hřích :) Neuvěřitelně mě zajímalo, co se skrývá v té tajmené tubičce. Podle popisků (cituji: "A daily facial hydrating lotion that imparts a subtle, gorgeous, and healthy glow") jsem očekávala něco ve stylu rozjasňujícího krému, nějaké drobné třpytečky, lesk, cokoliv. Pod slovem glow si představím něco krásného a zářícího :) No, trochu jsem se sekla. O tom, že když si krém natřu na obličej a on zhnědne jsem se nedočetla. A jelikož jsem si ho zkoušela a na první pokud nic nezhnědlo, tak jsem ho vesele dala do košíku a koupila. Krém sám o sobě má tělovou barvu a obsahujou mikrogranulky, které když se "rozmáčknou" tak vypustí pigment a krém zhnědne. To se mi ale vůbec nelíbí a připomíná mi to krém se stejným efektem od Estée Lauder. Fakt mi takové věci nesluší, působí na obličeji nepřirozeně (asi jako přehnaný samoopalovák, který je ještě špatně rozetřený). No děs běs. Tohle není v mých očích glow prostě. Sice jsou na stránkách velice kladné recenze a nadšené uživatelky o Glow Jobu básní, ale já asi nebudu jednou z nich. Navíc další mínus je, že ne pokaždé z tubičky vymáčknete i ty pigmentové mikroperličky a na obličeji se vám rozmázne jen jedna a té skvrny se pak jde blbě zbavit. Tak jako někdo miluje ten krém od EL, bude možná milovat i Glow job. Já nebudu ta pravá cílová skupina a i když má vtipný název a pěkný obal, zřejmě poputuje k někomu jinému (nabízí se někdo? :)





Krém před rozetřením. Ty mikroperličky jsou tam malinko vidět, když je rozetřete po obličeji, tak zhnědnou


A výsledný efekt po rozetření. Jak vidíte, barva je na bělobu jako jsem já docela celkem tmavá a nepřirozená. Dál holt zůstanu u osvědčených tónujících krémů. Obličej jsem ani radši nefotila, protože se mi to fakt nelíbí a vypadám jak strašidlo :)


Druhým produktem, který jsem si pořídila je Trick and Treatment. Původně jsem myslela, že to bude pouze rozjasňovač na oční okolí, ale je to korektor na kruhy pod očima s rozjasňujícím efektem :) Prodává se v jednom odstínu, který má béžovo-žlutou barvu. Na kruhy pod očima ideální odstín. (žlutý pigment v korektoru neutralizuje fialovo-modrou barvu krůhů pod očima). Takže hnusnou barvu kruhů sice redukuje, ale nemá příliš krycí schopnost a sám o sobě působí pod očima trochu nepřirozeně. Takže přes něj dávám ještě klasický béžový korektor. Samozřejmě jen v decentním množství, aby se pod okem nevytvořila krusta korektorů :) No, budu upřímná, je to další věc, kterou bych si už asi nikdy nekoupila a žít se mi bez ní bude i nadále dobře. Žádný zázrak se nekonal bohužel...





Máte zkušenost se značkou Soap and Glory? Já jsem si pro začátek asi nevybrala nejlépe a příště už budu vybírat i trochu hlavou a nedám na líbový obal a vtipné názvy :) Zatím jsem tak trochu pokukovala po jejich tělových máslech a tělovém peelingu, tak uvidíme, jestli se časem sbírka rozroste. Zatím jsem si teda žádné extra kousky nepořídila a bohužel asi ani o jednom z výše uvedených neřeknu, ať si ho běžíte koupit. I když jsem třeba jen špatná cílová skupina :)

Budu ráda za vaše doporučení a osvědčené přípravky od SG :)

21 komentářů:

  1. Tak ten první výrobek je takový nedomyšlený ale nápad zajímavý, druhý výrobek vypadá už o něco lépe:)

    OdpovědětVymazat
  2. noo, prvý produkt má určite dosť dobrý názov :D ale radšej to ani nechcem vidieť na tvári. korektor zas vyzerá o čosi lepšie, len by to chcelo vidieť aj pod tými očami- celkom dobre si to neviem predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
  3. tuším, že podobný krém měl v nabídce avon, koupila jsem si ho snad před 6ti lety a byla to hrůza, nikdy to neudělalo jednolitý odstín, bylo to tmavé až hrůza, jediná výhoda byla vysoký UV faktor,ale i tak jsem ho hodila někam po psovi...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tak glow job mám a i docela spokojeně používám, ale hodí se mi vážně pouze teď na léto, když jsem trochu opálená, protože jinak by mi taky nesedl. Používám ho jen když nepotřebuji na pleti nic zakrýt, jenom dodat nějakou "šťávu", protože i přes lehké opálení vypadám bez ničeho trochu nemocně. Zřejmě ideální výrobek např. na pláž (jenžezase nemá UV faktor..). Také jsem očekávala něco trochu jiného, zkátka jiný efekt.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyo, vždyť je na tom obale přesně popsané, co ten krém má dělat... Pro bledule fakt nic moc, ale opálené pokožce vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Trick and Treatment vypada dle konzistence i barvy uplne stejne jako ocni rozjasnujici korektor od Oriflame v odstinu "gold" ... to jen tak mimochidem :)

    OdpovědětVymazat
  7. nina: zkusím vyfotit, až se vrátím domů :)

    Meduňka: přesně vím, co myslíš, taky jsem ho kdysi měla. A taky mi nesednul, nejsem asi ta pravá cílová skupina, protože naopak mám kamarádku, co si ho nakupuje ve velkém a miluje ho :)

    ZanyB: mě by stačilo, kdyby nehnědnul a byl jen třpytivý :) taky jsem čekala něco úplně jiného

    UhHuhMe: ale na krabičce to tuším nebylo a hlavně já si ho dala na ruku, nic nezhnědlo, tak jsem si ho vzala :) uznávám, že jsem pospíchala a měla jsem být důslednější, ale kdyby mi to zhnědlo už na ruce, nekoupím si ho, ale nic se nekonalo :)

    Amy: ten sice neznám, ale věřím :) na TaT není nic zvláštního a neobvyklého. Myslím, že hodně podobné korektory by se daly najít všude možně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju za tenhle článek :) v srpnu letím do Anglie a Sopa&Glory mám na wishlistu tak aspoň vím čemu se vyhnout...i když je fakt že podle recenzí jsem chtěla Glow aspoň vyzkoušet takže se klidně hlásím jako nový majitel :D..Jinak co se týče dalších produktů od této značky tak mají skvělé masky a peelingy na obličej, tak zkus možná příště zavítat do této sféééry :D Krásný den.E.

    OdpovědětVymazat
  9. Dahilla: díky za tip, můj příští nákup se určitě bude ubírat podobným směrem :) plus se mi ještě líbí tělové peelingy...bohužel v USA takový výběr nebyl, takže jsem si nevybrala moc šťastně :)

    OdpovědětVymazat
  10. děkuji za varování :-)
    právě, že i já jsem na soap a glory hodně natěšená, čtu na ně jen oslavné recenze, zvlášť na její vůni, je ale pravdou, že jsem se pídila pouze po tělové kosmetice (sprcháč, krém na ruce, odličovač, apod.) - zjistila jsem, že je mají v rakouském Douglasu a jedem za týden do Vídně, takže tam MUSÍM :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem měla podobný krém, jako je ten Glow Job, od Almay, byl mi doporučen a vesměs všude chválen jako bezvadný tónovák, který se přizpůsobí barvě pleti. Nejsem běloba, takže jsem vzala odstín ze středu nabízeného spektra, ale asi jsem měla chmátnout po některém z těch nejsvětlejších. Udělalo to na mě to samé, jako píšeš ty, akorát že ještě mnohem tmavší - no vypadám s tím jako indián! Sice to rozetřít docela jde, ale ta barva... děs-běs! Takže teď mi to leží doma a práší se na to... :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. Slyším o této značce zcela poprvé.. Obaly mají teda fakt líbivé, to se jim musí nechat.. ale ty schopnosti teda asi nic moc.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Takovej flekanec! TO celkem koukam teda, jeste ze jsem ho tenkrat v NY nechala! Ta znacla me uz dlouho laka, dokonce jsem si i nasla stranku ze ktere posilaji do cech, ale chtela jsem hlavne glow job a kdyz to s nim je takhle, tak ho asi nechci...mam na podobne bazi tonovaci krem od KIKA a taky mi ty grankulky vubec nevyhovuji:-(

    OdpovědětVymazat
  14. Úplně sdílím tvoje pocity! Když jsem viděla název recenze, nadchla jsem se...a pak trocha zklamání, ale jsem ráda, že ses obětovala za nás všechny potenciální nadšence :)

    OdpovědětVymazat
  15. Název je super, ale když vidím ty účinky, nic moc..:/ Ještě, že jsou na světě lidé jako ty, kteří nás na špatné produkty upozorní :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Glow job :D roztomilý dvojsmysl :D

    OdpovědětVymazat
  17. jéé a já bych čekala, jaký to budou super věcičky (už jen podle obalů, žejo) a ono nic... škoda :)

    OdpovědětVymazat
  18. makeuplover girl: vím určitě, že Douglas v Berlíně je má, ale ten výběr není takový jako v UK :) nenašla jsem to, co jsem si vyhlédla, příště každopádně vím, po čem nesáhnout :)

    Verunka: no to jsme dvě, necílový skupiny :) já na to asi nemám ksicht, nebo nevim no :))

    Plum: dobře si udělala :) kdyby mi to takovej flek udělalo i tenkrát v tý Sephoře, tak si ho nikdy nekoupim :) ale přitom ten novej BB od Lorealu je na podobnym principu, a tam jsou ty granulky v pohodě a plní svou funkci

    In your face: joo, já jen to viděla v regálu, tak si řikám, to musím mít, lidi to chválí, prodavači taky, tak to bude bomba ...no a nebyla :)

    Sára: jsem ráda, že můžu upozornit, ale ráda bych, aby někdo upozorňoval i mě :)))

    Natálje: přešný příklad toho, že líbivý obal prodá cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  19. jsem stejná běloba jako ty :D takže tohle pro mě nebude to pravé ořechové :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mne glow job taky moc nesednul, a jeste mi prislo ze hrozne smrdel :S Jinak urcite zkus jejich butter, sprchac (muj spolubydlici - chlap - nepouziva nic jinyho:D) - oboje voni jako dior a pak jeste mam rada jejich greatest scrub nebo jak se to jmenuje, ma to mikroabrazni perlicky:) xx

    OdpovědětVymazat
  21. ja jsem ze značky soap ang glory nadšená.Jsem na rok na výměnném pobytu v anglii a už nepoužívám nic jiného.Sprcháč,krém,pealing a i vonavku.Proste miluju tu vůni.Do makeupu bych asi take nešla,mam sve osvedcenen značky a take je celkem drahy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)