čtvrtek 12. července 2012

Rozjasňující sérum na vlasy by Fama

Kdo z vás má rád krásné a lesklé vlasy? A kdo z vás používá přípravky k tomu speciálně určené? Že nevíte, jaké použít? Tak já vám dneska prozradím jeden tip na krásné rozzáření vašich vlasů. Už nějakou dobu zkouším toto rozjasňující sérum na vlasy od značky Professional by Fama. A můžu vám ho doporučit k vyzkoušení. Ale pěkně popořadě...





Protože se vlastní vlasy fotí fakt špatně, vyfotila jsem vám ségru :) Chtěla jsem demonstrovat, že olej vlasy nezatíží, neslepí ani nezamastí, ale fotit v pravé poledne asi nebyl nejlepší nápad a fotky jsou dost přesvícené :)




Illuminsting serum je rychleschnoucí olejíček, který vetřete do délek (suchých) vlasů směrem ke konečkům a nijak ho neoplachujete. Po chvíli můžete pozorovat jak se vaše vlasy krásně a hlavně přirozeně lesknou. Nejdřív jsem se bála, že mi sérum třeba zamastní vlasy, ale obavy byly zbytečné. Olejíček se rychle vstřebá a vlasy nezatíží ani nezamastí. A to mám vážně rychle se mastící vlasy. Já ho používám hlavně na odbarvené konce vlasů, protože se blond konce příliš nelesknou. A můžu vám říct, že když si vyčešete vysoký culík, vyžehlíte ho a pak nanesete sérum, tak je to vážně paráda! A mě nejvíc potěšilo, že si toho všimlo i pár kamarádek a kolegyň v práci. Takže rozdíl vidět je. Nechci ale tvrdit, že se budou vlasy oslnivě lesknout do dálky, je to vážně přirozené a nijak řvavé. Jinak co se dávkování týče, sérum má pumpičku, která je sice praktická, ale na druhou stranu mám někdy potíže s dávkováním a někdy mi vyleze zbytečně moc produktu. A vůně séra je zvláštní. Ze začátku mi nijak nevonělo a jakmile jsem ho natřela do vlasů, tak mi vonět začalo. Vážně zvláštní, nevím, čím to je, ale voní mi jen ve vlasech. Tu vůni odněkud znám, ale neumím jí identifikovat :) Taková ta vůně, jako když vejdete do kadeřnictví. Jinak obal je plastový a lehký, sérum určitě můžete vzít sebou do kabelky a ruka vám kvůli tomu neupadne. Obsah je 60ml a cena je vzhledem k tomu, že se jedná o profesionální kadeřnický produkt trochu vyšší, ale ne stále přemrštěná. Sérum koupíte zde za 362Kč.

Pokud při objevnávce uvedete kód "ordinarylife" máte automaticky slevu 20% na celý sortiment e-shopu. A nemusíte se bát, nemám z toho žádné provize ani jiné výhody, je to jen benefit pro vás, jako mé čtenáře :)




Sérum není pečující přípravek, takže nečekejte, že díky němu se vám třeba nebudou třepit konečky atd. Je to pouze stylingový přípravek :) Ráda ho taky používám k uhlazení vlasů, když si například upletu cop, tak po vlasech olejíčkem přejedu a ty jsou pak lesklejší a nelétají všude kolem :)


Když to shrnu, tak kromě pumpičky, která by se dala jistě nějak vylepšit a vůně, která by mohla být sofistikovanější, jsem s výsledky používání séra vážně mile překvapená a spokojená. Pro mě je hlavní, že sérum vlasy nezatížilo a nezamastilo, protože to bych žádnému přípravku na vlasy neodpustila. A to, že někdo z mého okolí (kromě mě) zaznamenal jistou změnu mě samozřejmě zahřálo u srdce, co vám budu povídat :) Teď je podle mě ideální doba na používání podobných přípravků, protože kdo si vašich lesklých vlasů všimne v zimě, když máte čepici na hlavě :)

Používáte podobné přípravky nebo vám přijdou zbytečné? Znáte tuto značku?


Ráda bych poděkovala zastoupení e-shopu za poskytnutí výrobku za účelem vyzkoušení a sepsání vlastních dojmů. Prezentuji své názory a zkušenosti s používáním tohoto výrobku a nebyla jsem za to nijak podplacena :)

19 komentářů:

  1. Zajimavy :). Par veci z toho eshopu me zaujalo. Asi neco zkusim, az budou volne finance :). Lesk je fajn, ale zas to neni must have. Ja pouzivam od Lee Stafforda a taky mam peknej Avonackej.. sice uz leta starej, ale porad krasne voni a lesk je super :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ségra má hezký vlasy, já chci taky takový :D

    Jinak já už mám těch serepetiček spousty, tak mám zakázáno kupovat další :D

    OdpovědětVymazat
  3. znacku nepoznam, rozhodne vyzera zaujmavo, suhlasim s Lucifrid, ze lesk je fajn, ale prezijem, viac by ma presvedcilo, keby funguje aj ako starostlivost na stiepajuce konceky a na fotkach mas krasne vlasy!

    OdpovědětVymazat
  4. Hele i kdyby jsi měla nějaké výhody (což by jsi měla mít) z nákupu čtenářek, které použijí ten kód, tak to každému může být putna. Ony dostanou slevu, takže je vše v pořádku. A ne že by bylo 20% málo:)Takže ti děkujeme..a obrázky vypadají slibně:). Někdy je super, když vlasy nejsou matné, ale hezky se lesknou:)! Takže díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  5. Olej mě velmi zaujal, až budou finance možná si ho koupím
    cosmetic-styling.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ptáčátko: tak víš co, nějakej rýpal se vždycky najde :) a mě samotné někdy vadí třeba styl bornprettystore, kdy ti blogerky cpou svoje kody na slevy a pak z toho inkasují dárky :) takže jsem to radši chtěla uvédst na pravou míru hned :) a jestli sleva někoho potěší, budu jen ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí ta spona, co má ségra na vlasech. Je to spona, ne? Kde se to dá pořídit?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Verunko to je hair cuff z háemka :) je to gumička s touhle ozdobou a mají jich spoustu druhů i barev, tak je určitě omrkni :) velký výběr mají na Harfě :)

    OdpovědětVymazat
  9. zaujimavy clanok..este som o nom nepocula :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá moc fajn, i když zrovna teď mám asi 3 přípravky podobné :D A s vůněma to mám podobně, většinou si je časem oblíbím a vůně kadeřnictví má něco do sebe :) Jdu mrknout na e-shop, sleva by byla moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  11. jé tak to vypadá vážně zajímavě.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Takovej krásnej lesklej culík chci taky. Je pravda, že mě moc lesky nepomáhají, a tak jsem trochu skeptická znovu kupovat další a další. Ale možná začnu googlovat, abych se o tomhle kousku dozvěděla trochu víc:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Lucie: vyřídím ségře kompliment :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nebudu řikat, že mě to nezaujalo. :))
    Mám pocit, že se s oleji na vlasy u výrobců roztrhl pytel.

    OdpovědětVymazat
  15. Promiň, že píšu úplně off topic sem, ale nenapadlo mě lepší místo - nevíš, jestli Sephora na Chodově prodává Too Faced? Budu tam v srpnu pracovně a tak bych ráda využila příležitosti...

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá skvěle! Akorát mě překvapilo - ty máš na hlavě nějakou blond? Myslela jsem, že jsi tmavovláska :)

    PS: Výhra z giveaway dorazila, mockrát děkuji, lesk je super :)

    OdpovědětVymazat
  17. Eiwen: vůbec nevadí, dotazy piš klidně sem nebo na mail či formspring :) abych se přiznala, nejsem si na 100% jistá, ale mám pocit, že ho tam nemají. nicméně zrovna na Chodov moc často nejezdím, takže si vážně nejsem jistá. zavolej si přímo do prodejny (http://www.sephora.cz/cz/pid191-magid401-Chodov-Praha+4.html ) a určitě ti to řeknou na 100% :)

    Dashulka: já mám blond konce vlasů :) jinak jsem bruneta a tohle je ségra :) jinak jsem ráda, že se výhra líbí :)

    OdpovědětVymazat
  18. To vypadá skvěle :-). Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle olej mě zaujal, ale protože nemá žádnou přidanou hodnotu (tj. péče), tak asi zůstanu u Biosilku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)