sobota 28. července 2012

oblíbená kosmetika

Mám moc ráda články typu "moje oblíbená kosmetika" a líčení s ní. A protože je parné léto, nemám příliš chuť líčidla na obličeji bůhvíjak vrstvit, dneska tu bude pidi ukázka velice obyčejného a všedního líčení. Do práce nemám potřebu nosit výrazné líčení, ale úplně bez něj bych si taky nepřišla přirozeně, mám takový malý kompromis. Místo make-upu používám tónující krémy (nebo BB), místo korektorů lehké rozjasňovače a místo výrazných stínů jen ty v neutrálních barvách. Pro někoho to bude nuda a pokud nevidí líčení s minimálně 6 odstíny očních stínů tak rovnou vypíná, ale pro ty ostatní to možná nebude tak hrozné :)



A proč jsem vybrala jednotlivé výrobky? YSL Touche Eclat teď používám radši než tuhé korektory, protože je velice lehký a jemně rozjasní oční okolí. Na větší retuše to sice není, ale komu by se chtělo během toho vedra venku něco složitě maskovat a piplat, že? :)
O řasence Lancome Doll Eyes vám básním často, takže jen dodám, že krásně voní, vyhovuje mi její kartáček a i po dlouhé době je stále skvělá a dobře maluje. BB krém Loreal sice není ten pravý BB, ale jako tónující krém je dobrý. Líbí se mi, že pleť barevně sjednotí ale zároveň nemám pocit, že bych na obličeji měla nános barvy. Pudr Bourjois Organic detox sice nepoužívám během největších veder, ale spíš ho mám sebou v kabelce, abych během dne přepudrovala lesknoucí se místa na obličeji. Líbí se mi, že krásně rozjasní pleť. Paletka očních stínů M.A.C má tu výhodu, že si jí sestavíte podle své chutě samy. Jak vidíte, barva stínů není žádný vodvaz, prostě příjemné a neutrální barvy. Mám stíny M.A.C ráda, vyhovuje mi s nimi oči malovat a dobře drží. Jak jsem říkala, tyhle odstíny budou pro někoho možná nezajímavé, ale pro milovníky nenápadného a jemného
líčení to pravé :)



Tentokrát jsem vynechala i rtěnky a lesky a na rty dala jen balzám.

Omlouvám se za mizernou kvalitu fotek. Pokaždé mě zamrzí, jak žádné líčení nebo fotky očních stínů nevyniknou a vypadají jako šmouhy. No, snad jednou budu disponovat lepší technikou a nebude to tak zoufalé :)Tak mi to snad odpustíte...




Tak dejte vědět, jestli chcete podobné články častěji. Moc mě to zajímá, nerada bych vám ukazovala něco, co vás příliš nezajímá :) Dejte mi vědět, jaké produkty během léta používáte rády vy a jaké líčení volíte během horkých letních dnů :)

17 komentářů:

  1. sluší ti to :)
    já vynechávám gelové oční linky, protože jsem na ně moc líná :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné! Jen se divím, že vynecháváš i tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :). Já na léto používám jen korektor, gelovou linku, řasenku, něco na obočí + někdy tvářenku nebo bronzer.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně připadá, že ti tohle moc sluší :-) A celkově takové jednoduché, připrozené, svěží líčení

    OdpovědětVymazat
  5. Jaycee: děkuju :)

    Tereza: někdy, když je opravdu velké horko, tak jí vynechám :) ale jinak jí používám moc ráda :)

    Klaudie: děkuji :) moc mě to těší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení v přírodních odstínech je u mě také zaběhnutá klasika.. :) nikdy se tím nic nezkazí. I když je fakt, že poslední dobou mě baví experimentování :)

    OdpovědětVymazat
  7. ani já se v létě nijak extra nemaluju, tohle je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak já to mám tak nastejno, jen tvářenku používám skoro vždy (snad jen když jdu k vodě tak ne:D)
    a obvykle přidám i rozjasňovač, všeho trošku, v horku mi stejně nejvíce vadí makeup a to už vyřešil BB krém

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mě štve můj nekvalitní foťáček :( Kolikrát bych chtěla vyfotit svoje líčení, co naživo vypadá skvěle, ale na fotce postě hrozně...

    Tohle líčení se mi líbí, já bych ale (na sebe) přidala horní linku, třeba jen tmavým stínem pomocí štetečku na linky :)

    OdpovědětVymazat
  10. tiež mám rada tekéto články :) na leto som chcela BB krém ale kedže som snedšia, skúšala som radšej len západné a tie boli na mňa na lto nejak príliš krycie ale našal som ultra ľahký make-up od YR a som nadšená :)
    inak oči si líčim aj v lete stejně a takisto používam normálny korektor na kruhy, pridávam samozrejme bronzer a jednoznačne uberám púder.
    ešte ma napadlo, že dnes v Dm som zámerne pozerala na Garnier grapefruit a mali peeling i gél, strašne ma lákal avšak s drogérkovými čističmi nemám zrovna dobré skúsenosti, ak sa však rozhodneš kúpiť si ho a zrecenzovať, budem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší ti to :-)
    tohle líčení je na léto nejlepší, zvýrazní se to co se má, ale zároveň pak nejsme jak obrázek co se roztéká

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě tu takovéhle články ráda uvidím:) Já v těhle vedrech použiju někdy jen korektor, gelovou tvářenku a řasenku a nejvíc mě pak dostane, když přijde přítel z práce a diví se, že mi to prej sluší nějak ještě víc:D Holt chlapi si na ten makeup fakt nepotrpí:) Jinak ten BB krém od L´oreal jsem si objednala u bráchy, on jede na dovolenou po Evropě, tak jsem vytiskla fotky, napsala název a odstín a teď už jen doufám, že mi ho přiveze:)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mám na blogu nekvalitní fotky a štve mě to, protože se s tím nedá nic dělat. Nemám na jiný foťák peníze, protože si musím šetřit na něco jiného :/ Souhlasím s Lady - naživo skvělé, ale na fotce hrozné :// Jinak moc rozdíl v kosmetice nemám, co se týká toho, co používám v létě na rozdíl od jiných období ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, mně by se takové články líbily, kdyby... :
    Nechtěla bys sem dávat své fotky v lepším provedení? Mám pocit, že chceš zůstat nepoznána, ale já si troufnu tvrdit, že bych tě už stejně poznala, a takto celkově nalíčená tvář moc nevynikne a obrázky pouze očí zas tak moc neřeknou.
    Určitě se nemáš za co stydět, působíš mile a hezky.
    Doufám, že se na mne teď nesesype vlna kritiky, nemyslím to jako zlý komentář.

    OdpovědětVymazat
  15. Monika: moc bych chtěla lepší foťák, ale jak říkáš, jsou i jiné věci, na které chce člověk šetřit víc :) ale snad se toho jednou dočkám a budu sem moct dávat kvalitnější :)

    Kopřiva: nene, určitě to neberu jako negativní kritiku :) já tě chápu, je tolik blogerek, co se ukazují ze všech úhlů v každém článku, ale já nejsem moc exhibicionista :) nechci cpát svůj obličej denně do každého článku,mám pocit, že to lidi tolik nebere :) mám ještě co dohánět se štelováním sebe samé na fotky a uznávám, že fotit krémy nebo šampony je jednoduší :) jednou se k tomu snad dopracuju, dejte tomu čas :) ale jinak děkuji, že působím mile, po tom, co si člověk o sobě občas přečte to moc potěší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty stíny vypadají na tobě moc hezky. Já bych byla určitě pro více takovýchto článků!!!

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. licenie? co najjednoduchsie, lebo ked sa clovek poti ako prasa aj tak mu make up odplava z tvare po 5 minutach, co je vonku :) a ked uz volim nieco komplikovanejsie, tak sa snazim presuvat len v klimatizovanom aute do klimatizovanych budov :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)