sobota 7. července 2012

Moje letní výbava

Konečně slibovaný článek o opalovacích přípravcích. Po tolika parných a sluncem zalitých dnech už jsem měla možnost všechno pořádně vyzkoušet a otestovat. Sice zatím jen v podmínkách naší malé země, ale to určitě nevadí :) Takhle pohromadě se toho možná zdá hodně, ale věřte, že každá lahvička má svůj účel...



Extra článek o poopalovací péči je také připraven, takže dneska to nebudu moc rozebírat. O Panthenolu jsem vám psala zde. Bez toho se zejména na dovolené u moře neobejdu. Dále dodělávám zbytek mléka po opalování od Yves Rocher a nově mám načnuté od Avéne. Voní stejně jako jiné opalovací přípravky Avéne (stejně jako solární reflexe) a má krémovo gelovou konzistenci, která lehce chladí kůži. Navíc má praktické dávkování s pumpičkou a co se mi dále líbí, že nijak na kůži nelepí a pěkně jí hydratuje. Nicméně si myslím, že podobného efektu dosáhnete i s levnějšími přípravky.


Dále tu máme opalovací olej Ziaja s SPF 6, takže v poledne se sním asi radši nemažte. Spíš později odpoledne nebo když jste už alespoň trochu opálené. Olej je voděodolný, což je super. Voní moc příjemně (vlastně jako všechny opalovací přípravky, které dneska uvidíte). Opět se mi líbí praktické balení ve spreji a fakt, že dávkuje rovnoměrně. Abych vám to malinko přiblížila - setkala jsem se i s opalovacími oleji, které mi vždycky doslova "flusly" malinko oleje na tělo a mazání s nimi bylo zdlouhavé a nepohodlné. Tento olej má rozprašovač fakt dobrý a člověk se namaže rychle a pohodlně. Stojí jen 69Kč a koupíte ho např. zde. Zbylé dva krémy mají nejvyšší faktor a používám je zejména když jsem celý den venku vystavená sluníčku. Zatím jsem se nespálila, takže oba fungují výborně :) Avéne mi nevoní tolik jako Ziaja, na druhou stranu konzistencí mají oba téměř stejnou - hustší mléka, která když pořádně rozmažete, tak vám nezanechají bílý povlak na kůži. Nepamatuju si bohužel cenu Avéne, protože jsem ho kupovala spolu s poopalovací péčí, ale tuším, že sada stojí něco kolem 500Kč. Ziaju pro děti seženete buď ve vybraných drogeriích nebo na internetu zde.


Tyčinku na citlivá místa a rty mám již od loňského roku a pořád mi slouží dobře. Velice jsem si oblíbila příjemnou parfemaci a fakt, že rty nezanechá mrtvolně bílé. Aktivátor opalování Ziaja byl pro mě velké lákadlo. Kdo by se nechtěl opalovat rychleji, že? :) Já teda jo (samozřejmě zdravě, žádné celodenní slunění). A teď vám můžu konečně poreferovat o účincích. Vážně jsem zaznamenala, že se rychleji opaluju! Není to samozřejmě nějak výrazné a nebude z vás černá gazela během odpoledne, ale stačila chvilka slunění a večer jsem si všimla prvních výsledků. Takže účinek je podle mě srovnatelný se solárními vodami. Myslím, že v tropickém podnebí by to bylo ještě lepší a výsledky by byly přesvědčivější. Každopádně úplně k ničemu to není a já se jím natírám pokaždé, kdy to jen jde :) Koupíte např. zde za 85Kč. Dejte ale pozor, aktivátor nemá žádné SPF, takže je pokaždé nutné použít nějaký ochranný krém :) Solární reflexi od Avéne nosím sebou v kabelce a používám jí jen na obličej. Oceňuji mini balení, které se vejde všude a fakt, že obličej pak není tolik mastný. Pod make-up není problém používat :) Cena se liší podle lékárny, ale bývá max.300Kč.

Mini opalováky do kabelky na zbytek těla. Oba pěkně voní, nejsou moc hutné, dobře se roztírají a nezanechávají bílý povlak na kůži. Svou konzistencí mi připomínají nejvíce běžná tělová mléka. Díky své velikosti jsou praktické a nikdo se nemůžu vymlouvat, že se mu nevejdou do tašky :)


Ochrana vlasů je taky kapitola sama pro sebe. Účinky ochranného spreje na vlasy od Balei se špatně hodnotí. Do vlasů ho poctivě stříkám pokaždé, ale myslím, že by se pořádně projevil až někde u moře, kde by byly vlasy hodně namáhané a poškozené. Takže pro můj lepší pocit ho používám, ale že bych zaznamenala extra rozdíl, to bohužel potvrdit nemůžu. Pěkně voní a vlasy nijak nezatěžuje, i když nějaké oleje obsahuje, protože před použitím ho musíte protřepat, aby se jeho složky smíchaly. Repair hair mask jsem sehnala v Douglasovi za 149Kč. Díky tomu, že má jen 75ml, tak je velice skladná a do kufru na dovolenou se vám vejde. A jedno balení je na dovolenou tak akorát, větší by bylo asi zbytečné. Maska se aplikuje do ručníkem vysušených vlasů a nechá se působit 1-3 minuty. Já jí nechávám klidně i déle. Po použití jsou vlasy jemnější, nicméně žádný super zázrak nečekejte. Maska mi přijde spíš průměrná, zejména ve srovnání s jinými, které teď používám. Svůj účel ale splní dobře a na dovolené postačí (nemusíte se bát, že vám vaší třeba drahou masku na vlasy něco zničí, nebo že se vám rozlije v kufru). Přece jen lepší něco než nic (na celoroční používání to ale spíš není) :) Vůně je příjemná, cítím z ní kokos, nebo prostě něco, co je typické pro opalovací přípravky (jak to jen lépe popsat?). Balení v tubě mi přijde praktické a konzistence je krémová a nemastná.





Různé termální nebo osvěžující vody už ani nepočítám, ty jsou moji parťáci momentálně neustále :) Těším se na vaše osvědčené opalovací přípravky nebo jinou péči po opalování. Za sebe vám dneska všechny zvýšené přípravky můžu doporučit k vyzkoušení, zejména pak aktivátor opalování, tyčinku na citlivá místa a solární reflexi od Avéne.

Jo, a taky si někdy tajně přejete, aby byl už podzim a člověk mohl vyjít volně na ulici, aniž by se přilepil k silnici? :)


PS: za poskytnutí opalovacích přípravků děkuji PR oddělení Ziaja. Zbytek krémů a přípravků byl zakoupen za mé vlastní peníze :)

15 komentářů:

  1. Na ten panthenol ve spreji jsi mě už dostatečně nalákala, určitě si pro něj zajdu. Jinak jsem si nakoupila opalovací přípravky od Sundance, jelikož v dTestu vyšel velice dobře a jeho cena je na tu funkčnost asi nepřekonatelná... (Avène v dTestu zrovna docela propadlo :/) Ochranný sprej od Baley mám taky, u moře budu zkoušet příští týden, pokud se mi podaří ulovit nějakou pěknou last minute :D Tak jsem zvědavá, jak to bude zvládat :)
    A podzim nechci! To dost možná budu v Rusku a k silnici budu přimrzat :D

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem se začala hrozně těšit na zimu, ale jak se znám, až zima přijde tak budu jen nadávat a chtít léto :D
    já jsem hodně spokojená s výrobky od Sundance s DMka :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já zůstávám věrná klasice - takže u mě vede Nivea. Jednou jsem zkusila něco od Garnieru a vůbec mi to nevyhovovalo, nějak jsem tomu nedůvěřovala, protože to bylo šíleně vodové :-D Z těch tvých přípravků mám ve sbírce jen malou Niveu pro děti, ale ještě vyšší faktor.

    Každopádně jsi mě nalákala na Panthenol a solární reflexi od Avene - rozšiřují můj wishlist :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já opalováky nepoužívám..nemám problémy s opalováním!;)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych něco takového potřebovala, ale jsem lajdák a nepoužívám ani jedno z toho a pak se divím, že jsem neustále spálená a loupu se. Musim si skočit do drogerky pro nějakej opalovák a nejspíš si koupím i ten Balea sprej na ochranu vlasů :) Díky za tipy

    OdpovědětVymazat
  6. Opět moc hezký článek, letos budu kupovat do zahraničí Piz Buin. Jinak co se týče vlasů, tak při pobytu u moře už to nikdy nepodcením a kupuji profi vlasovou kosmetiku. Nikdy jsem neměla problém s roztřepenými vlasy, ale loni v létě jsem byla 2 týdny v teplých krajích a na vlasech se to projevilo dost nehezky až v prosinci, takže na tomhle už nešetřím:).

    OdpovědětVymazat
  7. Připadám si jako břídil :-) mám jen dva opalovací krémy, z toho je jeden maličký do kabelky. Ale je pravda, že v tomto počasí to sakra rychle dochází.

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekný článok. :) Ja preferujem La Roche-Posay ale určite musím niektoré zo spomínaných produktov vyskúšať aj ja!

    OdpovědětVymazat
  9. Já taky pořád říkám, že každá lahvička má svůj účel:-). Určitě díky za tipy, zaujal mě ten krém na ochranu vlasů a jak vidím, neměla bych s opalováky šetřit a kupovat i extra na tlamičku!

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee ty toho teda máš ... já mám dva opalováky ve spreji od Carroten (melounový a mangový) + jeden fluid kokosový po opalování z DM.
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. aktivátor mám taky a taky mi přišlo, že na to že jsem jak sýr, jsem chytla celkem dobře a ani se nespálila.. (vždy, i když jsem namazaná, se totiž poprvé mírně spálím :D )

    OdpovědětVymazat
  12. No teda vidím, že nejako zaostávam :) A to, že každá vec má svoj účel je skvelá výhovorka pre všetko :)))

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Recenze na paletku :) http://kosmetickerecenze.blogspot.cz/2012/07/inglot-lipstick-palette.html

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem si taky pořídila ten sprej na vlasy od Baley, ale v Čechách to nepoužívám, nemám pocit, že by sluníčko bylo nějak extrémně agresivní a v chloru se taky nekoupu, tak ty vlasy nechci zbytečně zatěžovat. Ale za čtrnáct dní jedu do Řecka, tak tam ho pořádně otestuju :-D. Jen doufám, že nějaký výsledek uvidím!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)