sobota 14. července 2012

miš maš VI

Po nějaké době tu máme zase miš maš, nebo-li pár výrobků, které jsem v poslední době vyzkoušela, ale o kterých nechci psát úplně samostatně :) A taky jedna kosmetická akce,která v současné době probíhá...





O matujícím "másle" jsem vám psala na facebooku. Mají ho teď ve výprodeji v Sephoře za 150Kč (já ho sehnala na Harfě). Už bohužel není součastí sortimentu a tak jsem zajásala, když jsem ho viděla po takové dlouhé době. Neznám žádný jiný podobný přípravek od jiné značky, proto nevím k čemu ho přirovnat. Prostě je to konzistencí máslo, které vám zmatní obličej :) Výsledný efekt by se dal trochu přirovnat k POREfessionalu od Benefitu. Není vůbec mastné a fakt perfektně zmatní obličej, aniž byste musely nanášet vrstvu pudru. Jestli ho někdo potkáte, určitě alespoň vyzkoušejte. Kdo by to byl řekl, že vám máslo jednou zmatní obličej... :)



V Sephoře teď při nákupu nad 1000Kč dostanete menší verzi odlakovače. Při nákupu nad 1500Kč dostanete držáček na kabelku :)



Denní hydratatční krém s růžovým máslem Ziaja je sice určený pro věkovou kategorii 30+, ale nevadí. Trochu jsem se bála mastnoty a hutnosti krému, protože pod názvem máslo si tohle většinou vybavím. Můžu vás ubezpečit, že se mastná katastrofa nekonala a krém je sice hutnější, ale není vůbec mastný ani těžký pro moji mastnější pleť. Rychle se do kůže vsákne a ta je pak příjemná a hebká na dotek. Během teplejších dnů ho používám k noční regeneraci, ale zkoušela jsem ho i pod make-up na den a taky nebyl problém. Navíc má jemnou nevtíravou vůni, takže pokud u jiných krémů nebo řad máte s parfemací problém, tady to bude v klidu :) Můžu s klidem říct, že ani mastné pleti neublíží, nezatíží ji a pěkně jí hydratuje.






Akce se slevovou knížkou u Yves Rocher již začala a trvá celé léto (do 31.8). Pokud svojí knížku ještě nemáte, nezoufejte, rádi vám ji dají jen tak v každém obchodě :) Když použijete 4 různé kuponky, jako dárek vám dají barevnou tašku a sprchový gel (na fotce níže). U YR nakupuji většinou jen v akcích a zásobím se na delší dobu. Podle mě jsou některé ceny opravdu nadsazené, takže jsem ráda, že slevy jsou pravidelně po celý rok :) Do košíku jsem hodila jako vždy můj milovaný dvoufázový odličovač, do zásoby pár sprchových gelů a dvě novinky - tělový peeling a zeštíhlující gel. Až je pořádně vyzkouším, dám vám vědět. Zatím jsem z nich lehce rozpačitá :)






Čtenářky na facebooku už tuto fotku znají. Ale když se vám tak líbila, dala jsem jí sem i pro čtenářky, které fb nesledují. Kdyby někoho zajímaly jaké odstíny laků jsem použila, dejte vědět v komentáři :)




Další je balzám Colour Refreshing Lip Balm z limitované kolekce Coolibri od Catrice. Nikde jsem zatím nevyčetla, jestli tato kolekce bude k dostání i u nás, ale v Německu k dispozici byla. Balzám na rty má moc pěkný obal, sice je plastový a ne kovový, ale to nevadí. Balzám příjemně sladce voní a na rtech je příjemný a jemně rty tónuje do růžova (taková jemná malinová barva). Sám o sobě je sice bezbarvý, ale obsahuje látky reagující na PH rtů a podle toho je zabarví. Kdyby k nám kolekce dorazila, možná bych uvažovala ještě nad koupí jednoho do zásoby. Hydratace sice není bůhvíjaká bomba, ale tak to mu taky odpouštím, protože přece reaguje na mé PH :)



Trio lesků Watershine od Maybelline jsem vám vyfotila spíš kvůli odstínům. Mám tyto lesky ráda a kupuji si je pravidelně. Tentokrát jsem neodolala ceně (29Kč/kus) a zásobila se. Lesky ovocně voní, jsou na rtech příjemné, nelepí a vykouzlí vám efekt mokrých rtů. Na rtech jsem vám je ani nefotila, protože všechny vypadají stejně a rty nejsou ani příliš zabarvené, spíš jen lesklé. U nás v drogeriích bývají často v akci a seženete je v rozmezí 60-80Kč.



Dále tu mám pro vás tip na pomůcku při líčení. Koupila jsem si jí v prodejně Inglot za 150Kč. Je to kovová paletka, která vám usnadní nanášení tekutých tvářenek, make-upů, bází, minerálních pudrů atd. Prostě všechno co si běžně "kydnete" na ruku a pak nabíráte štetcem :) Na paletku si pohodlně vymáčknete potřebné množstí výrobku, neušpiníte se a nebudete mít pocit, že aplikací přímo na kůži vypotřebujete víc výrobku. Když mě jednou líčili v M.A.C tak používali podobnou paletku a v té době jsem si říkala, jak je to praktická věc. Navíc se na ní dobře míchají odstíny make-upů a dobře se z ní nanáší minerální make-up (nemusíte ho sypat do víčka). Takže za sebe jednoznačně doporučuji a věřím, že nějakému make-up artistovi nebo někomu, kdo rád a hojně líčí to usnadní práci. A upotřebí jí i obyčejný člověk a laik jako já :)





O stínech Color tattoo si teď počtete asi na každém druhém blogu. Psala jsem vám o nich už zde. Dneska vám sem dám jen foto, kdyby někdo přemýšlel nad tímto odstínem (Endless Purple). Nechci se opakovat a stejně si o nich přečtete tak často, tak ať vás tím neotrávím :)




Byl už někdo z vás vyzkoušet slevy v Yves Rocheru? A sehnaly jste už své Color Tattoo? :)

25 komentářů:

  1. Dneska se chystam nakupovat, tak si z YR neco urcite poridim, jinak doma uz mas sve Color tattoo v krasnem zlatem odstinu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. páni..tie nechtíky sú nádherné!:-) zatiaľ z nič z toho čo si si kúpila nemám, ale rozmýšľam nad tými očnými tieňmi od Maybelline..počula som len samú chválu :-))a dúfam, že ten balzam od Catrice príde aj k nám..vyzerá super..a to maslo si neviem predstaviť..musí byť skvelé :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Najviac ma zaujalo to zmatňujúce maslo. Určite sa po ňom na internete poobzerám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu slevovou knížku YR dají jen tak nebo k nákupu? Mám v YR vyhlídlé nějaké věci, tak by se mi slevy hodily. Ale nevím, jak to tam funguje, protože tam moc nechodím a jen kdysi jsem měla nějakou kartičku, kam dávali razítka. Nechtěla by jsi o tom napsat víc? I co je v té knížečce?

    OdpovědětVymazat
  5. V Yves Rocher jsem byla nedávno a koupila jsem si taky ten sprcháč s Ylang Ylang a jsem z tý vůně fakt nadšená! Od YR jsem vyzkoušela sprcháče skoro všechny a tenhle je podle mě nejvoňavější, takže ho v budoucnu koupím určitě znovu:-)
    Ta limitka od Catrice se mi docela líbí, takže doufám, že se k nám dostane, viděla jsem ji taky v německu, ale byla vyprodaná...

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní článek. Jen te´d nevím na co dřív reagovat! :DD Color tattoo už mám doma z Itálie a jsou super. :) Určitě si nějaký odstín pořídím i u nás, ale nepospíchám na to. :)
    Slevy v YR mě určitě neminou, protože mám tuhle značku ráda. Je předražená, to máš pravdu, ale je dost kvalitní, voní mi a je příjemná na pokožku.
    A moc se mi líbí Tvé nehty a paleta na líčení. To je dobrý tip na nákup. :)
    Hezký den! xoxo

    OdpovědětVymazat
  7. Tipy pro krasu: knížečku ti dají jen tak, já s tím neměla problém. Lucka na blogu jí naskenovala, tak se podívej sem, co přesně knížka obsahuje

    http://lucifrid.blogspot.cz/2012/06/letni-slevova-knizecka-yves-rocher.html

    jinak když použiješ 4 kuponky, tak dostaneš k nákupu tu tašku a sprchový gel :) Zákaznická karta zas funguje na principu, že za každou stovku nákupu dostaneš razítko a když máš plnou tu tabulku, tak si vybereš nějaký dárek,mají to nějak odstupňované :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vcera jsem si sla pro Color Tattoo a odesla jsem s kremovym stinem od essence, ktery byl ve vyprodeji za 30 kc :D http://www.rosaundrot.de/wp-content/uploads/2012/05/essence-a-new-league-caddy-in-the-wind3.jpg Protoze odstin Bold Gold byl na me proste prilis zlaty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten mattifying compact ze Sephory je typove totozny s vyrobkem Dr. Feelgood od Benefitu. Taky je to bilo - cira pasta, kterou lze nanest pod i and makeup. Rozdil je samozrejme v cene a v mnozstvi=)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Rendy, tady mě asi nejvíc zaujalo to matující máslo, o tom jsem neměla ani páru. Tím, že se pořád lesknu od těch svých olejů, bych skutečně potřebovala něco, co mě trochu zmatní a nebudu házet prasátka na dálku:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten gel a peeling od Yves Rocher je fakt hrozně fajn. Jenže ho musíš používat denně, protože týden bez něj a máš po srandě.

    OdpovědětVymazat
  12. Já místo té paletky od Inglotu používám obyč CD:D

    OdpovědětVymazat
  13. Color Tattoo se mi stále vyhýbají, ale příští týden už si pro ně zajdu. Do YR se chystám až v srpnu, abych dostala ten další sprcháč k nákupu.

    OdpovědětVymazat
  14. tak ja svoje color tatoo mám, písala som o ňom špeciálny článok a v globále, pre mňa vyhodené peniaze do vzduchu ... bohužiaľ, neviem ako si ty spokojná s týmto fialovým ale u mňa katastrofa a to si vôbec nemyslím, že som nejako náročná

    OdpovědětVymazat
  15. dneska jsem si byla pro color tattoo, těšila jsem se, až se u nás budou prodávat a měla jsem vyhlídnutej odstín a nakonec jsem naštvaná z toho, že se tu prodávaj jen 4 odstíny a ten co jsem chtěla ne :-( tak jsem si vzala hnědý

    OdpovědětVymazat
  16. Na to matující máslo jsem koukala už asi před dvěma nebo třemi měsíci na Smíchově, už tehdy tam bylo za těch stopade, no ale protože jsem absolutně netušila, co s tím nebo jak se to používá a prodavačky mi toho moc neřekly, tak jsem ho tam nechala. No, teď teda můžu tak maximálně litovat...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  17. Yves Rocher mám ráda, ale teď se tam nedostanu, takže příště :-). Nejvíc se mi od nich líbí a voní mi jejich parfémy, kolínské vody atd. A ty fialové Colour tatoo mě dost lákají. Mimochodem, probíhá u mě blogsale:-).

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mila: ten Ylang Ylang mi taky voní nejvíc ze všech :)

    Mia: děkuji :)

    Talka: ten jsem si nikdy pořádně neosahala :) takže díky za info!

    Lucie van Koten: určitě po něm mrkni, zvlášť teď na léto je praktická věc :)

    Jana: to je vtipný nápad :)

    Monica: to si pamatuju, zřejmě první negativa na CT. Já jsem fakt spokojená, koupila jsem si už před nějakou dobu jedny a protože mi vyhovují, koupila jsem další. Ale je fakt, že je používám spíš jako linky a ne na celé oko jako stín

    Monča: taky mě docela zamrzelo, že jsou tu jen 4 odstíny a ještě polovina z nich se mi nelíbí :)

    Verunka: tak si skoč na Harfu, tam jich mají kopu :)

    papaya: času dost, je to až do konce srpna :)

    OdpovědětVymazat
  19. ten krém od Ziaji vypadá dobře, ale já si teď oblíbila řadu mořské řasy, takže.. :D

    a ten zelený peeling od YR má doma mamka rovnou dvakrát, takže bude asi dobrý :) já měla od této značky tuším meruňkový a měla jsem ho moc ráda!

    líbí se mi, jak máš krásně nalakované nehty, já jsem hrozný matlal a vůbec to tak hezky neumím :D

    OdpovědětVymazat
  20. Natálje: jéé, to jsi hodná :) ale já jsem taky matlal a když vidím jak krásné mají některé holky nehty, tak se cítím fakt blbě a nešikovně :)

    OdpovědětVymazat
  21. Color tattoo mám ale zaujalo ma to sephorácke maslo! Urobila by si k nemu nejaký obšírnejší popis?

    OdpovědětVymazat
  22. Slevovou knížku YR tu mám taky a musím ji taky využít.. jsou tam celkem výhodné ceny :)

    OdpovědětVymazat
  23. Své Color Tattoo jsem už našla a zamilovala jsem se do nich! Může si o nich přečíst tady :)
    http://ldifferent.blogspot.cz/2012/07/maybelline-color-tattoo-vs-catrice-eyes.html

    OdpovědětVymazat
  24. Moc krásné nehtíky!!:)
    Já si z YR přinesla odlakovač a ty dva šampony za 150Kč, ještě se tam ale vydám, mám nějaký další letáček :) Tak možná i taška se sprcháčem bude :)

    OdpovědětVymazat
  25. Color Tattoo už mám, v hnědém odstínu (něco Bronze se to jmenuje), ale zatím jsem je nepodrobila zatěžkávací zkoušce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)