sobota 21. července 2012

M.A.C Studio Careblend powder

Dlouho tu nebyl M.A.C, tak si ho dneska dáme. A zase vám můžu prozradit, že nebudu příliš nadšená a juchající. Studio Careblend powder jsem z nepochopitelného důvodu přihodila do košíku a v nějakém pomatení mysli doufala, že to bude něco stejně dobrého jako Blot Pressed powder. Může mi to prosím někdo vysvětlit? Jestli jsem se s nákupem (žlutého) make-upu sekla, tak v tomto případě jsem se sekla 3x tolik. V mém mylném dojmu mě nechal i MAC vizážista, kterého když jsem se ptala, jestli je pudr matující, nadšeně kývl, že ano. A já neznalá sortimentu jsem si ve výsledku pořídila pudr pro suchou pleť.





Bohužel mi pudr vůbec nesednul. Tedy ze začátku jsem si říkala, že je celkem fajn, ale po pár hodinách od použití jsem si začala všímat toho, že mi pudr strašně zalézá do pórů, což mi zatím nikdy žádný pudr neudělal. A taky začal tvořit nepěkné mapy a matujícího efektu jsem se taky nedočkala. Já vím, je to jen moje blbost, že jsem ho koupila a věřila prodejci :) Barva pudru je spíš transparentní, pudr je celkem pevně slisovaný a nepráší tolik jako Blot. V pudru jsou údajně i slisované oleje, které suché pleti bodnou, ale mojí spíš pohřbí :) Vedle Blotu je tedy více krycí, jeho textura je jakoby malinko krémová (prostě vhodná pro sušší pleť). Takže majitelkám mastné či smíšené pleti ho určitě doporučit nemůžu (zcela nečekaně, že? :) On teda ani Blot není zas takový zázrak, jak jsem malinko očekávala. Za tu cenu mi přijde srovnatelný s levnějšími, třeba mými oblíbenými od Bourjois. Asi někdo nebude souhlasit, ale takový dojem na mě zatím oba zanechaly.




Je to sice naprosto proti mému přesvědčení vystavovat na odiv starou a značně jetou (v tomto případě i poničenou) kosmetiku, ale nechci to brát z pohledu recenze, ale z pohledu porovnání. Chudák Blot už má dost a dožívá v havarijním stavu. Bohužel po jednom pádu je s ním napůl ámen a připomíná spíš už sypký pudr. Nicméně se mi ho nechce vzdát a tajně někdy doufám, že najdu rozflákaný spíš ten Studio pudr a Blot bude zase celý :)


Vlevo je Studio Careblend a vedle je Blot




S pudrem jsem se tedy rozloučila a poslala ho dál. Snad bude nová majitelka spokojenější než já. Nechci samozřejmě hovořit o zklamání z výrobku, protože nemůžu posuzovat jeho kvalitu, když není určený mému typu pleti. Jsem spíš naštvaná sama na sebe, že jsem experimentovala a nesáhla po osvědčeném Blotu. Nedá se nic dělat, člověk holt šlápne občas vedle :) Jo, a taky už mi nikdy nikdo nenamluví, že přece pudr jako pudr.

Kdy jste naposled šláply s kosmetikou vedle vy? :) A jaký je váš názor na M.A.C pudry obecně? :)

13 komentářů:

  1. Jaj, no to je nepříjemné, trochu nechápu toho prodavače.. A kde jsi to kupovala?

    OdpovědětVymazat
  2. Já věřím v zázračný účinek Blotu, ale když říkáš, že to není až takový zázrak, tak ho budu muset před nákupem omrknout.

    OdpovědětVymazat
  3. No, ja jeste nic od MACu nemam a zatim me to nelaka. Mozna tak nejake korektory...

    OdpovědětVymazat
  4. Mila: kupovala jsem ho v Los Angeles, asi jsem byla omámená chodníkem slávy, nebo nevím, ale byla to každopádně chyba ho kupovat :))

    In your face: každému vyhovuje něco jiného, ale asi jsem naivně doufala, že pudr za x stovek dokáže lepší věci :)

    Lucifrid: mě láká stále míň a míň. když je teď na scéně Inglot, tak jde u mě MAC trochu do pozadí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já šlápla vedle právě s blotem, všichni ho vychvalovali a mě teda nematoval vůbec:-(

    OdpovědětVymazat
  6. S Blotem jsem spokojenná velice :-) koupila jsem si ho na základě tvé super recenze.

    Ale naposledy jsem se "spálila" v Inglotu, koupila jsem si AMC rozjasňovací tužku na oční okolí http://inglotcosmetics.com/amc.corrective.illuminator/products/139/331.
    Bohužel jsem na ní alergická, po aplikaci jsem měla tak strašně citlivé oči, že jsem pořád mrkala, jak mrkací panna. Nevydržela jsem mít oči otevřené. Zkoušela jsem dát bez korektoru - to se nedalo vydržet ani půl hodiny, pak na korektor a to jsem sundala asi po hodině. Stalo se mi to už dřív, ale vždy jen s neznačkovou a levnou kosmetikou :-(. V Inglotu mi nejdříve řekli, že potřebují potvrzení od doktora, aby mi vzali reklamaci. Ale nakonec mi vrátili peníze i tak - nakoupila jsem tam další výrobky. Takže Inglot mě sice překvapil, že na něj mám alergii, mám jako na nekvalitní kosmetiku, ale zachovali se víc, než fajn a vrátili mi peníze.

    OdpovědětVymazat
  7. tak teď jsi mě pobavila :D stalo se mi totiž úplně to samý :DD psala jsem o tom i tady http://cernamoora.blogspot.cz/2012/03/stila-sheer-pressed-powder-fair-mac.html

    chtěla jsem Blot (ale já ho teda nekriticky miluju, nejlepší pudr ever), neměli ho, tak mi prodavač doporučil tenhle, že to je to samý a taky matuje, nejsvětlejší odstín

    problém byl, že byl tmavej, i přes tu jedničku, s Blotem se to nedalo srovnat - takže jsem ho nakonec dala máti
    a ta textura je jiná, souhlasím, tohle je takovej trochu make-upovej pudr, kdo má relativně pěknou pleť, tak by pod něj make-up ani nemusel používat a vypadal by, že ho stejně má, protože oproti Blotu dost kryje
    osobně ho neztracuju, někomu může fakt sednout, ale v porovnání s Blotem nebe a dudy

    stalo se mi to v Paříži, takže neschopnost prodavačů u MACu je nejspíš globální problém :DD možná by neměli zbytečně experimentovat a najímat spíš jen ženský .)

    OdpovědětVymazat
  8. Petra: to je zajímavé, protože zrovna Inglot nepoužívá žádné parabeny v kosmetice. Mě se tohle zatím ještě nestalo, tak to musím zaklepat, ale je fajn, že ti to vyměnili, protože prožívat martýrium, kterým jsem měla při reklamaci v Sephoře, tak tu věc radši snad zahodit a kašlu na reklamace :)

    Moora: to je vtipné, mac má zjevně ujeté (a možná i sjeté) prodejce celosvětově :) bohužel poslední zprávy z kuluárů hovoří o tom, že i s českým personálem to jde z kopce dolů, ale uvidíme :) každopádně doporučit mi pudr na suchou pleť byl vážně krok mimo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od MAC dva pudr (select sheer a mineralize skinfinish) oba mi moc vyhovují a koupím si je znova ;) Takže za mě MAC pudry - ANO!
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam suchu pokozku, takze ju nepotrebujem zmatnovat pudrom, ale kozmeticky preslap pre mna bol, ked som si kupila make up, ktory bol v praskovej forme :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ajaj, tak to zrovna nepotěší :( a ještě když ti poradil vizážista..

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Rendy :) ja som nova majitelka, mam velmi suchu plet a musim povedat ze som velmi spokojna, tento puder mi sadol ako uliaty :) dakujem!! martina

    OdpovědětVymazat
  13. ja mám mineralize skinfinish a je super aj na moju mastnu plet a na puder celkom dobre kryje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)