pátek 13. července 2012

L´Oreal oční stíny Infaillible

Jelikož a protože jsou teď tyto stíny v akci a stojí 169Kč (místo nějakých 250) v Rossmannu, tak bych vám o nich ráda řekla pár slov :) Načasování je záměrné, protože vám tyto stíny ráda doporučím k vyzkoušení. Upřímně moc ráda stíny z drogerie nemám, protože mi většinou nepřijdou příliš kvalitní, nicméně všude se najdou výjimky a podle mě jsou tyhle stíny na drogerkové poměry skvělé a velice kvalitní.


Stíny mají trochu podivnou konzistenci. Je to velice jemný prášek, který je pevně slisovaný a zároveň není vůbec suchý :) Respektive stíny nepráší, jsou ultra jemné a malinko mastné. Ne, fakt mi takové popisy nejdou, prostě si je osahejte v drogerce a uvidíte :) Stačí jednou přejet a barva je krásně sytá. Nejlépe se mi nanáší prstem, ale dobrý by byl i nějaký syntetický štětec (třeba na korektor). Na výběr je minimálně 8 odstínů, ale jak jsem zjistila, v některých Rossmannech nemají kompletní barevnou škálu, takže bacha na to. Nejvíc ze všech odstínů se mi líbil 015 Flashback Silver. Není to klasická stříbrná, jak možná na fotce vypadá, ale má krásné růžovo-fialové odlesky. Výborně drží, stíny neopadávají ani se nedrolí a barva zůstane sytá celý den. Dokonce i bez báze mi drží v původním stavu cca 5hodin a to je u mě co říct! Co víc si přát? Podle mě fakt jedny z nej stínů, co v drogerii seženete a stojí za povšimnutí :)









Pokyn: "tvař se tak, aby byla dobře vidět ta barva" a dopadlo to takhle :)




Takže nejen Color Tattoo stojí za nákup :) Určitě se po nich příště podívejte a nebudete litovat. Má je někdo z vás doma? Nebo jste si jich ani pořádně nevšímaly? :)


PS: mějte dnes šťastný den, když je ten pátek 13tého :)

22 komentářů:

  1. Přesně tyhle mám doma :) jsem nadmíru spokojená, určitě nakoupím další odstíny

    OdpovědětVymazat
  2. Už druhá pochvalná recenze na tyto stíny a já jsem pěkně na vážkách. Colour Tattoo nebo tohle? Mám teda o čem přemýšlet.

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku LOreal vůbec doporučuju prověřit. Mám od nich výbornou paletku a hlavně nepřekonatelné makeupy. Jsou prostě trochu jinde než běžná drogerka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku LOreal vůbec doporučuju prověřit. Mám od nich výbornou paletku a hlavně nepřekonatelné makeupy. Jsou prostě trochu jinde než běžná drogerka:)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych si pro ně měla rychle skočit, než ta akce skončí

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadaji pekne, zase me lakas ;). Ale po tech mych nakupech ted bych si radsi mela nechat zajit chut :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle stíny miluje, naprosto něco jiného než nabízí drogerie.
    K těm color tatto, mají být už určitě v dm od 11. 7. je na ně i akce v dm slevových kartičkách.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem s nima celkem spokojená, ale moc na mě nedrží.... máš hezký odstín, ten jsem tam asi ani neviděla.

    OdpovědětVymazat
  9. Stannah: záleží na vkusu :) pro mě jsou na líčení celého oka lepší tyto, Color tattoo spíš používám jako linky :)

    Ivet: mě tyhle stíny rozhodně nadchly, takže postupně budu asi objevovat další a další kousky Lorealu :)

    Francoais: tak ty jejich akce jsou většinou týden, ale i tak, některé odstíny bývají vyprodané :)

    Lucifrid: určitě na ně mrkni :)

    Barča: CT jsou teď v akci i v Rossmannu :)

    Tipy pro krasu: to jsi zrovna narazila na prodejnu, kde mají ten menší sortiment

    OdpovědětVymazat
  10. Já se snad seberu a dojedu si je koupit hned teď. Už je to druhá recenze, která je chválí, samotnou mě zaujaly v časáku, jen jsem na ně zase bůh ví proc zapomněla.. no mám volno, takže co.. cesta do rosmáka jasná :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já o nich taky uvažuju, v drogérce jsem je už několikrát okukovala a příště si asi rovnou nějaký odnesu k pokladně. Jinak se mi docela líbí i barvičky, které jsou dostupné-narozdíl od Color Tattoo, které jsou v 6 a někde jsem koukala, že dokonce jen ve 4 odstínech:-(

    OdpovědětVymazat
  12. ta barvička je opravdu pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Úplne súhlasím, mám ich v odtieni Forever Pink a neviem si ich vynachváliť :)

    OdpovědětVymazat
  14. za chvilku se na ně jedu kouknout :D mám je vyhlídnuté :D

    OdpovědětVymazat
  15. Hned si je musím koupit http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. krasnu farbu si si vybrala, nesmierne ti pristane k ociam :) skoda, ze na mojom type pleti by uplne zanikala :( ale pozriem sa urcite po inych farbach!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ty se mi hodně líbí, dík za tip, musím si pro ně tež skočit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné stíny :) Linky máš namalované čím? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Chiarlotte: to nejsem já, ale ségra :) linky si malovala nějakou linkou ze Sephory, ale bohužel netuším jaké to přesně byly :)

    OdpovědětVymazat
  20. taky jsem si pořídila v akci, odstín khaki nebo tak nějak, a jsou skvělé, jen možná trochu víc dozelena než khaki,ale fajn

    OdpovědětVymazat
  21. Tak já obecně na stíny od Loreálu nedám dopustit, jen těchto mám doma několik a musím s tebou jen souhlasit. Navíc tenhle odstín je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  22. Všichni je chválí a já pořád uvažuju, zda koupit nebo ne..;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)