čtvrtek 26. července 2012

Letní poopalovací péče

V opalovacím speciálu jsem vám slibovala, že pokračování se bude týkat následné péče. Když už se tedy na dovolené (u moře nebo u českého rybníku) pěkně opálíme, většinou máme v úmyslu udržet krásně opálenou pokožku co nejdéle. K tomu nám dopomáhá mnoho kosmetických přípravků. Dneska bych vám ráda ukázala, které přípravky pravidelně používám během léta a zejména po opalování.






Není to nic neobvyklého, myslím, že hodně z vás používá obdobné přípravky, akorát se liší značkou. Opálení si můžete prodloužit díky speciálním sprchovým gelům nebo tělovým mlékům. Vhodné je pravidelně používat i tělové peelingy a pak kůži dostatečně hydratovat. K tomuto účelu jsou skvělé tělové oleje nebo másla. A nesmíme zapomenout ani péči o vlasy, které v létě díky sluníčku a chlorované vodě dostávají zabrat.

Jako první tu mám pro vás tip na sprchový gel prodlužující opálení. Je jím novinka od Bourjois vonící po vanilce a obsahující betekaroten (díky němu vám prodlouží opálení). Výhodou tohoto gelu je navíc ještě fakt, že obsahuje oleje a a vážně pěkně voní. V Praze byla sice trochu fuška ho sehnat, protože byl věčně vyprodaný a pokaždé se po něm jen zaprášilo. Nakonec jsem ho sehnala na Harfě ve Fannu. Pokud máte jejich věrností kartu na slevu 10% vyjde vás na krásných 58Kč, což je podle mě super cena :) Pokud nemáte možnost sehnat Bourjois, celkem dobrý výběr těchto sprchových gelů má i Dermacol. Cena je obdobná a seženete ho v každé drogerii. Myslím, že službu vám udělají všechny stejnou a není potřeba utrácet horentní sumy.



Další z přípravků, které během léta pravidelně používám už znáte z předchozích článků. Abych se neopakovala, tak o Panthenolu od Dr.Popova jsem vám psala zde, o mléku po opalování od Avéne zde a o tělovém másle Body Shop zde.



Co se mlék po opalování týče, myslím, že pokud jste našly to své oblíbené, není potřeba ho měnit nebo nakupovat drahé značky. Já osobně mám ráda mléka, které mají např.chladící efekt a namáhané kůži tak uleví a osvěží vás. Pokud navíc příjemně voní a nelepí, tak jsem spokojená. Malý tip pro vás: není to sice vyloženě krém určený po opalování, ale k létu se tak trochu hodí. Tělový krém Afrika od Balei obsahuje arganový olej a bambucké máslo. Vážně nádherně voní a 500ml seženete za 59Kč! Je to limitka, takže se po ní případně podívejte co nejdříve :) Další a vlastně nejnovější je třpytivé tělové mléko po opalování taktéž od Balei. Přiznám se, že jsem si ho koupila jen kvůli těm jeho třpytkám, ale hydratatční funkci příliš neplní. Na kůži vypadá moc pěkně (jak vypadá, jsem vám ukazovala na facebooku). Přiznám se, že mi vůbec nevoní kokosově, možná když něco hnusně chemické posypete kokosem, ale fakt to pro mě není příjemná vůně. Ale je mi to jedno, šlo mi jen o ten efekt na kůži, takže tak :) Kdybych si mohla vyhodit z kopýtka, koupím si Face and Body Bronzer od Inglotu, protože jsou fakt kráááásné. Možná, že kdybych byla modelka a denně mě někam fotili, tak by se vyplatil, ale takhle mi musí stačit Balea :)



Co se péče o vlasy týče, během léta nijak extra přípravky nenakupuju. Letos mám vlastně zatím jen dva přípravky a to ochraný sprej na vlasy a masku na vlasy. Před x lety jsem používala letní řady přípravků Sunsilk, ale nevím jestli se mi to zdá, ale Sunsilk se jaksi vypařil z drogerií. Minimálně v DM nebo Rossmannu ho nepotkávám. Netušíte někdo, kam se poděl? :) Zatím obecně nabídka vlasových přípravků na léto je jaksi chabá a v drogerii jsem narazila pouze na jednu pidi řadu produktů od Balei. Nevím, jestli je ještě brzy nebo Nivea, Garnier nebo Loreal neplánují speciální péči na slunečné dny. Takže mé jediné tipy v péči o vlasy během léta nebo dovolené je ochranný sprej na vlasy Balea a maska na vlasy Douglas. Večer pak každý den používám olejíček Biosilk (tekuté hedvábí). Články na tyto přípravky máte v odkazech :)







Krásné opálení si také prodloužíte pravidelným používáním tělových peelingů. Jako tip pro vás mám Ziaja kakaový peeling. Tato řada zlepšuje zbarvení pokožky a voní příjemně čokoládově. Peeling je tak akorát hrubý a jeho používání je velice příjemné. Konzistencí není příliš hutný ani tuhý a dobře se nanáší. Po použití je pokožka jemná (nečekaně :) a voní po čokoládě. Jestli mi také prodlouží opálení vám budu moc potvrdit, až se pořádně opálím :)


To by bylo z poopalovací péče asi všechno. Je možné, že někdo z vás používá ještě něco navíc, takže se klidně podělte v komentářích, co se osvědčilo vám :) Trochu se obávám, aby letošní léto nebylo tak deštivé jako to loňské a já vůbec měla důvod, proč používat třeba ochranný sprej před sluncem :) Tajně si moc přeju, abych se letos někam k moři a do tepla vypravila, mám vymyšlené i kam, ale jestli to vyjde je zatím ve hvězdách. Jak se na dovolenou připravujete vy? Vozíte si sebou extra letní přípravky a jste už jimi zásobené? :)

PS: Tělový peeling mi byl poskytnutý PR oddělením Ziaja a tímto jim děkuji. Všechno ostatní jsem si nakoupila sama :)

21 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, k té sluneční péči o vlasy, přijde mi, že dřív byla nabídka mnohem širší, konkrétně na řadu od Sunsilk si taky pamatuju :) Jinak ale Loreal tuto řadu má, nebo alespoň měl, já mám šampon z této řady ve svých letních zásobách. Je to Elséve Solar, lahvička je žlutá :)
    A článek je fajn, zaujal mě sprcháč od Bourjois, ten určitě zkusím. Jinak jsem objevila super chladivý gel s panthenolem od značky Mika, okamžitě se vstřebává, uleví spálené pokožce a přitom také hydratuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sunsilk jsem potkala minulý týden v Tetě :), tak doufám, že to se jen nedoprodávají x-let staré zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  3. VeronikaD: viď? taky mi to dříve přišlo rozmanitější. i Wella mívala celou sluneční řadu. jako samozřejmě si člověk může nakoupit spoustu speciální kosmetiky od jiných značek, ale na druhou stranu pro někoho, kdo nechce za tyhle položky utrácet je to asi škoda peněz. Jinak na ten chladivý gel juknu, mám je ráda :)

    Tereza: přiznám se, že do Tety chodím tak 1x za rok, ale schválně se asi půjdu podívat, jestli je mají i u nás :) díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky mám pocit, že jsem si to léto ještě pořádně neužila a neměla šanci na sebe matlat všechny tyhle produkty :) zaujal mě hlavně ten sprchový gel!

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda nevím, ale vždycky jsem žila v představě, že peeling opálení naopak "obrušuje", ale ono to asi chce ho používat vyloženě na dovolené mezi slluněním, že?
    Jinak mě zaujal ten Bourjois sprcháč, ještě před dovčou se po něm asi podívám, jesli bude plná cena +/- 65.-, což by tak nějak vycházelo, asi si jich i vezmu víc. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si teď po opalování oblíbila olej Palmer's. Peeling mám od Lirene a docela mi vyhovuje, ale obecně nemám na peeling velké nároky, chystám se na pomerančový od Ziajy.

    OdpovědětVymazat
  7. Natálje: a ještě lépe vyšlo načasování článku, protože už x dní prší a je zataženo, ale tak nevadí :) někdo má tu kliku, že si teď užívá u moře a asi má šanci na sebe patlat podobné věci víc :)

    Kyky: nene, opálení je uložené v hlubších vrstvách kůže a peeling tě zbaví jen odumřelé vrstvy kůže, takže opálení trochu vynikne, ale peelingem si ho neodřeš :) Plná cena je těch 65Kč přibližně, takže to není žádná pálka a moc pěkně voní :)

    In your face: na ten stále čtu pozitiva, ale já se bojím té pomerančové vůně, aby nebyla moc chemická :) určitě dej vědět, až ho ozkoušíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten sprchac od Bourjois vyzera uplne uzasne...uz davno znaham dobry sprchovy gel, ktory by mal olejovity zaklad a dobre hydratoval pokozku uz pri sprchovani. Tak si ma velmi potesila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek. Já jsem až do loňska používala šampon Od L'orealu Solar a loni i letos mám od Tigi pro vlasy namáhané sluncem, chlorem a mořem a oba dva jsou fajn. Ten sprej na ochranu od Balea mám také, ale přijde mi, že mi vlasy docela dost zmastí a tekuté hedvábí od Biosilku mám také, používám ho po celý rok a jsem s ním naprosto spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce toužím po tom sprchovém gelu od Bourjois, ale ten už asi nemám šanci do neděle, kdy odjíždíme na dovolenou, sehnat :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Ten sprcháč vypadá zajímavě, ale nejsem si úplně jistá, jestli tak nějak opravdu pomáhá s prodloužením opálení. Spíš by mě na něm lákala ta vůně:) Na peelingy jsem bohužel moc líná :(



    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. s tymi peelingami nesuhlasim. naopak, skracuju dobu opalenia. teda - peeling sa ma pouzit PRED opalovanim. ked ho pouzijes PO opalovani, zbrusujes tym tu opalenu vrstvu a teda ju odtranis skor ako keby si ju nepeelingovala

    OdpovědětVymazat
  13. Bellatrix: nee, opravdu opálení neničí, opálení je není na povrchu kůže, ale hlouběji, takže se peelingem opravdu nedá zbrousit :) to bych to přece nepoužívala, abych si ničila pracně opálenou kůži :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem na vlasy našla pouze řadu Balea :( jinak já jsem si pořídila od Garnieru tělové mléko, které taky obsahuje třpytky a báječně voní, chystám na něj recenzi. Tak doufám, že se počasí umoudří a my si těch přípravků užijem co nejvíce - dnes to venku vypadá nadějně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky nevím o jiné než Balea řadě na vlasy, v tomto se opravdu moc nerozšoupli...
    Jako krém po opalování používám Garnier ambre solaire s Aloe vera, je docela fajn.:)
    A ten summer glam od Baley mi spíš než jako kokos voní jako takové ty hnusné sojové tyčinky s kokosovou přívůní. :))

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, ani nevíš, jak jsem za to ráda, v létě jsem se spíš peelingům vyhýbala, bylo to pro mě utrpení, všechno peelingové zbožňuju. No, do ziaji plánuju zabrousit kvůli nějakým věcem na dovču, takže se tam kouknu i na ten peeling. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Tady je to vždycky jedno velké pokušení. Dnes bych si dala pro změnu ten kakaový peeling:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tu Afriku jsem si taky koupila a jsem s ní spokojená:-) Mamka si koupila i zbytek z té řady a nic moc prý, ale Afrika je super:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  19. Láká mě ten Bourjois sprchový gel :) Zkusím se po něm mrknout..

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, té pomerančové vůně od Ziaji se vůbec nemusíš bát...je úžasná. Nemám tedy peeling, ale sprcháč a mléko a ulítávám na nich - snažím se nejprve dopoužívat už rozpoužívané přípravky, ale minimálně 1 táýdně neodolám a zahalím se do pomerančů. Trochu mi to připomíná pomerančové Tic-Tacy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)