středa 18. července 2012

Koupit nebo nekoupit - Bourjois


Pokračování rubriky koupit nebo nekoupit se dnes ponese v duchu francouzského šarmu a kosmetiky Bourjois. Říká se o ní, že je to mladší sestra Chanelu, ale oproti němu je mnohem finančně dostupnější. Kupodivu budu dneska asi velice pozitivní, protože Bourjois mám vážně ráda a některé jeho téměř už ikonické kousky jsou pro někoho must-have záležitostí. Fotky jsou z oficiálních stránek Bourjois.


Tvářenka - ANO
Klasické zapečené tvářenky jsou právě podle mě jedním z oněch ikonických kousků a myslím, že patří i k jedněm z nejznámějších Bourjois produktů. Vydrží neuvěřitelně dlouho, jednu už mám asi 5 let a stále jí není konec. Textura obsahuje mikrogranule pudru obalené barvícím pigmentem, takže tvářenka dlouho a dobře na tvářích drží. Navíc mě osobně je moc sympatická barevná škála tvářenek. Pro někoho možná nuda, pro mě ideál.


Korektor Healthy Mix - ANO



Přečíst jste si o něm mohly zde, víc asi nemá smysl dodávat :)


Deodoranty - NE



Celkem jsem vyzkoušela asi 3 různé parfemace. Líbí se mi, že jsou deodoranty sice poměrně velké a mají líbivý obal, ale podle mě jejich funkčnost jaksi pokulhává.


Peeling - MOŽNÁ

Peeling má rozjasňující efekt a celkem výrazně voní po pomerančích. Je příjemný, není příliš hrubý, ale jeho vůně je pro mě příliš intenzivní a víckrát bych si ho už asi nepořídila (ale není to kvůli jeho kvalitě).


Bronzující pudr - NE


Bronzující pudr ve tvaru tabulky čokolády jsem měla před několika lety a darovala jsem ho ségře. Na mě byl příliš tmavý a hodně pigmentovaný, takže jsem na tvářích měla spíš tmavé šmouhy, než náznak opálení. Mám pocit, že se možná už stejně nevyrábí, ale kdyby náhodou ještě někde ve výprodejích byl, tak za sebe bych vám ho nedoporučila.


Lesk Effet 3D - ANO



Lesk má sice netradiční placatý aplikátor, o kterém jsem si nejdřív říkala, že bude nepraktický, ale hned jak jsem ho sama vyzkoušela, uznala jsem, že je dobrý. Lesk má příjemnou konzistenci, nelepí a pěkně voní. Barva je sytá a rtů a narozdíl od některých lesků rty i zabarví.


Mono oční stíny - ANO


Mono stíny jsou podle mě taky klasika a věřím, že velká většina z vás nějaký doma má. Stíny jsou zapečené a vydrží věky. Téměř nepráší a jsou pěkně pigmentované. Malé mínus vidím v tom, že jejich barevná škála není tak široká a taky nemám ráda přiložený aplikátor, protože mi přijde, že s ním jdou stíny špatně nabírat :)


Kompaktní pudr Éclat minéral - ANO


Tento minerální pudr mám strašně moc ráda a v současné době patří k mým nejoblíbenějším. Jako stíny nebo tvářenka je zapečený a velice pevný. Mám ho už dlouho a stále se zdá, že skoro neubývá. Pleť krásně zmatní na dlouhou dobu a navíc je spíše transparentní, takže mi sedne v každé roční době.



Trio očních stínů - ANO


Toto trio očních stínů má úplně jinou konzistenci než klasické mono stíny. Nejsou tolik suché, ale mají měkkou máslovitou konzistenci a jsou nádherně a sytě pigmentované. Většina stínů je lesklých a třpytivých. A stíny mají navíc výbornou výdrž.


Hydratační rtěnka Sweet Kiss - ANO


Tuto rtěnku mám velice ráda. Má "vyjížděcí" otevírání a pěkný fialový obal. Protože obsahuje oleje a vosky, má příjemnou krémovou texturu, nevysušuje rty a má slušnou výdrž. Seženete jí jak v matných, tak perleťových odstínech.


Řasenka Volume Clubbing - NE

Nejsem si úplně jistá, jestli se stále ještě prodává, ale mě moc nesedla, protože mi dělala hrozné otisky na očním víčku (vypadalo to jako černá linka nad řasama). A kartáček nabíral příliš mnoho barvy.


Řasenka pro citlivé oči - NE

Za mě bohužel říkám ne, protože mě řasenka strašně slepovala řasy. A když myslím strašně, tak opravdu jsem ve výsledku měla pár slepených trsů místo pročesaných řas. I když je určená pro citlivé oči (a ne všechny řasenky takové jsou) tak bych raději sáhla po řasenkách Clinique, které jsou taky pro citlivky, ale jsou navíc i funkční a vyčarují vám krásné řasy :)


Lak na nehty 1 seconde - ANO

Laky 1 seconde mají štěteček ve tvaru vějíře a vyhovuje mi, že jedním tahem namaluji celý nehete. Jen u malíčku mám občas problém, že je na štěteček trochu malý a proto často přetáhnu :) Jinak lak schne rychle, kryje v první vrstvě (ale dávám vždy 2) a hlavní drží i několik dní neporušený. Momentálně jsou na trhu nové odstíny a trochu vylepšený design balení.


Lesky na rty Eau Gloss - NE

Tyto lesky sama za sebe nedoporučuju, protože mi nebyla příjemná jejich textura. Nevím jestli to bylo způsobené jen mým odstínem, ale na rtech jsem cítila drobné hrudky něčeho, co nebylo příjemné. Rozhodně jsem se nedočkala příjemné a lehké konzistence jako u Effet 3D lesku. Bohužel už nevím, jaký odstín jsem tenkrát měla, nějaký béžovo hnědý a byly v něm viditelné velké třpytky, což se mi také moc nelíbilo. Lesk měl ale příjemný štětečkový aplikátor.



Nedávno jsem vám psala ještě o pudru BIO Detox u kterého říkám jednoznačně ANO a o řasence Volume Glamour spíš MOŽNÁ. Důvody asi nemusím rozepisovat, ať se dokola neopakuju :)


A teď mě moc zajímají vaše oblíbené výrobky od Bourjois :)


46 komentářů:

  1. Já jsem nezkoušela všechny výrobky, které tu máš, ale ve zbývajících se shodneme na 100%. Tvářenky, lesky a stíny mám od Bourjois moc ráda a koupila bych znovu. Ten poslední lesk mi dělal přesně to samé, cítila jsem tam nějaké hrudky a bylo mi to hrozně nepříjemné. Jediné, co se mi na něm líbilo, bylo to balení:-)

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám kosmetiku Bourjois také velice ráda :) Doma mám několik očních stínů a přijde mi, že je budu mít do konce života :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s výbornou kvalitou tvářenek, pudrů.. měla jsem i ten čoko bronzer, který zmiňuješ, je opravdu tmavší, ale mně ohromně vyhovoval... měla jsem ho tak před třemi lety, vydržel mi do loňska a marně jsem ho všude sháněla znovu ke koupi.. ale byla to limitka, už se neprodává. No, kéž bych na něj ještě někdy narazila.. Dámy, ale minimálně doporučuji očichat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno jsem zatím nezkoušela, deodoranty tedy asi ani zkoušet nebudu, ale asi si pořídím nějaký stín konečně. :)
    Jinak obecně souhlasím, tvářenky jsou skvělé, řasenku Volume glamour max mám ráda a řasy mi neslepuje skoro vůbec. Pudr Eclat mineral je fajn, ale mně tedy ubývá docela rychle. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto značku miluju, ač mám od ní jenom jeden výrobek - úžasnou tvářenku.. Ale určitě sbírku po tvém článku rozšířím :) !

    OdpovědětVymazat
  6. V tom, co mam vyskusane, sa v nazore zhodneme. Mne akurat na tych blusheroch prekaza ten prilozeny stetec, je fakt len taky pohotovostny, doporucujem nanasat nejakym inym osvedcenym naradickom :)

    OdpovědětVymazat
  7. no tak to je vtipné..na mě tvářenky nedrží víc jak 2 hodiny a tu řasenky mám zase naopak moc ráda, protože mi řasy právě krásně oddělila. si někdy říkám, jestli má cenu něco recenzovat, protože 100 lidí-100 názorů

    OdpovědětVymazat
  8. Od Bourjois mám tvářenku a nějak nevím, co si o ní myslet... ze začátku velké nadšení ale po chvíli spíš wtf?. Je tak moc zapečená, že se nedá moc nabrat. Což by u tvářenky zas tolik nevadilo, protože nikdo nechce tváře jak Marfuša, ale ona není vidět VŮBEC. Pak mám make-up Flower perfection, kterej naprosto miluju, je světlej a hodně kryje, to mám ráda :D. Akorát mě štve to balení, nahoře to má houbičku a je to hrozně velký a těžký

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si nedávno koupila pudr Bio Detox, na popud tvojí recenze a jsem zklamaná. Na tváří dělá nevzhledné pruhy, docela se nadřu, než to na obličeji nějak rozetřu do ztracena a navíc absolutně vůbec nezmatňuje. příště možná zkusím ten transparentní a taky už si brousím zuby na ten jejich korektor.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já naopak miluji řasenku volume clubbing, a dokud jsem neměla řasy nalepené, tak sem ji hojně používala :-)

    myblondeuniverse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Bourjois stínů mám celkem hodně, sice mají spíše základní, až moc staromódní barvy, ale teď je Bourjois hodně vylepšil novými řadami. S trio stíny taky spokojenost, bohužel snad stejně kvalitní (a stejně vypadající, kopírky.) jsou tria Make up Academy, 2 libry za kus, často v akcích typu 1+1 zdarma. Jejich minerální pudr mi také vyhovoval, ale já se moc nepudruju, takže putoval dál. Řasenka pro citlivé oči (a já mám extra citlivé oči) mi po prvotním "rozepsání" naopak vyhovovala velmi - ale myslím, že od They're Real se k ní už nevrátím :) Ještě mi od Bourjois přijdou dobré tužky na oči. Naopak make-upy a korektory v žádném případě, nejsvětlejší 51 je pro mě tak v maximálním opálení z Karibiku a textury mají tendenci příliš matovat...lesky a rtěnky mě také nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  12. Vlastním tvářenku a stíny a s nimi jsem veliice spokojená. Měla jsem i lak 1 sec, který byl také super, a co se týče deodorantů, tak s tebou souhlasím. Ještě mám ráda jejich sprcháče.

    OdpovědětVymazat
  13. Mam ten 3D efekt lesk a je opravdu super, jen ten aplikator mi prijde takovy trosku naprd. Zda se mi, ze nabira zbytecne moc lesku:-/

    OdpovědětVymazat
  14. Já od Bourjois miluju makeup Healthy mix, myslím, že si ho koupím znovu, ale nemám prozkoumané všechny novinky, takže se ještě musím zaměřit na ostatní.

    OdpovědětVymazat
  15. super recenzia, vidiet, ze si si dala zalezat :) ja bourjois mam rada tak 50:50 niektore produkty su uplne uzasne a niektore zase naprd :) napr. nedam dopustit na make up Healthy mix :) najlepsi, aky som kedy mala!

    OdpovědětVymazat
  16. ak este mozem dodat, maju najlepsiu odlicovaciu vodu na oci, da dole uplne vsetko, tiez mam rada sprchove gely.. co nemozem zniest su vsetky spiraly od bourjois, jednoducho mi nesedia ;) najhorsia bola ta, ktora ma zaroven vytvorit aj linku, presny nazov uz neviem :) Vejs

    OdpovědětVymazat
  17. tak takyto clanok sa mi paci, mylim, ze licenky su uz ikonicke, ja tu moju mam stale nerozbalenu, ocne tiene dlho pouzivala mamina, a deodorant sme kupila raz, ked sme boli v CZ, mam dojem, ze u nas sa nepredava. Lesk na pery som mala v podstate som bola spokojna, len mal dost trblietok, niekedy mi to nevadilo a niekedy som si ho mala chut zotriet hned po naneseni. A bronzujuci puder som premeskala, ked som ho chcela uz nebol k dostaniu, hladala som na nete, a myslim, ze bol aj bledsi odtien, ktory by mi vyhovoval, ale vies, ked nevyskusas nevies, tak som to nechala tak..

    OdpovědětVymazat
  18. Tahle kosmetika se mi vždy líbila.
    Měla jsem od Bourjois sprchový čokoládový krém a voněl tak moc čokoládově!! Milovala jsem ho, jednou sjem ho i ochutnala.. no nebyl dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, si me zas nalakala. Mam mozna jedny hodne stare stiny, jeste v papirove krabicce. A nove pak lak 1 second jeste nezkouseny, jeden 10 denni (taky ne) a pak ten Laque Shine nebo jak se jmenuje. Ten je super a hodne dlouho vydrzi :).

    OdpovědětVymazat
  20. Ha, právě se také chystám napsat něco málo o Bourjouis! Já miluju jejich stíny, rozjasňovače a především make-upy! O těch tu nemáš zmínku. Rozhodně si nějaký pořiď, ruku do ohně že budeš nadšená:)
    www.beautyinatub.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak od Bourjois nemám nic :-D Sice nevylučuju, že jsem si někdy v minulosti koupila třeba ten deodorant, ale to už si fakt nepamatuju :-)
    Láká mě třeba právě ta jejich slavná tvářenka, ale mám doma dvě a používám je jen občas, takže by to byla zbytečná investice :-) Ale jednou si třeba něco pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám tvářenku, mono stíny a lesk a se vším jsem nadmíru spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy, ty jsi úžasná! Já se fakt nechci opakovat, ale je super mít někoho, kdo ani neví, že mi čte myšlenky :))) Už dýl si říkám, že si od Bourjois musím zas něco pořídit, atk se mi tohle hodí, aspoň vím co. Konečně asi dojde na tu jejich tvářenku, jen vybrat správný odstín..
    Sama mám od nich moc ráda řasenku Volume Glamour Ultra Black, ta je pro mé řasy super. Mám i trio očních stínů, šedých, které jdou ale na oku do modra.. nevíš čím to je? :D Ale jinak pigmentaci i výdrž mají báječnou. Make-up používá mamka, myslím, že má ten 10 h sleep effect a moc si ho chválí. Já si koupila minulé léto nějaký pudr, ale ten mě vůbec nenadchl.. Vidím to tedy na rtěnku, tvářenku a možná ten korektor, ten by se mi poslední dobou hodil :))

    OdpovědětVymazat
  24. skvělý článek! já mám Bourjois moooc ráda - hlavně jejich rotační řasenku, to je opravdu zázrak! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Já mam Bourjois tiež veľmi rada, mám od nich zapečené lícenky, trio tiene, lesk - ktorý sa prispôsobí farbe pier a ešte krémové tiene, ktoré sa už ale bohužiaľ nevyrábajú :/ Dobrú skúsenosť mám aj s ceruzkami na oči, sú krásne pigmentované!

    OdpovědětVymazat
  26. Já na jejich tvářenky nedám dopustit. Taky řasenky jsou fajn, stejně jako linky. Naopak makeupy mi nevyhovovaly a ani pudr nebyl 100%. Ale obecně bych řekla, že Bourjois je dobrá značka :)

    OdpovědětVymazat
  27. chtěla jsem se zeptat jestli bys do budoucna k jednotlivým výrobkům nenapsala i kolik stojí.)

    OdpovědětVymazat
  28. Mě nevyhovují moc řasenky a naopak deodoranty mám moc ráda :) Kupuji si vždy ve Fann nějaký jiný a jsem spokojená! ;) Tvářenku mám jednu a je skvělá ... jinak bych v budoucnu ráda vyzkoušela pudr :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. ak mas chut, mozes spravit tag 4 veci, ktore mi ulahcuju zivot, oznacila som ta:) snad ti to nevadi:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ach jo,můj mega dlouhý komentář se někam poděl a musím znovu :)

    lučiak: přiložený štěteček je vážně nouzovka a taky ho nemám ráda, ale když si člověk najde vyhovující štětec na tvářenku, má napůl vyhráno :)

    Jája: cenu to určitě má, každý se najde v něčem jiném a shodne se jen v něčem, ale v tom je ta krása a zábava :) hledat co je pro každého to nej

    Suzie: oni se dost liší i jednotlivé odstíny, některé kreslí méně, ale já naštětstí problém nikdy neměla a pokud mi už testr přišel málo výrazný, tak jsem vybrala jiný odstín

    Stannah: vážně? mě teda vyhovuje maximálně! na obličeji mi nevytvoří masku, rozjasní ho a fakt mi vyhovuje. bohužel všechno nesedne všem

    LucieP: nikdy jsem neměla plné balení, takže je nemůžu posoudit, v téhle rubrice jsou vždy jen věci, co jsem vyzkoušela :)

    Markvitka: jsme asi nějak duševně propojený :) jedeme na stejný kosmetický vlně :) proč je stín do modra nevím, nemá v sobě nějaký modrý shimmer? zkus pod něj dát třeba bázi, jestli to nepomůže :)

    OdpovědětVymazat
  31. Markett: každá značka má své lepší i horší výrobky :)

    láliláli: pokusím se, ale bude to asi dost těžké v některých případech :)

    evie: přemýšlela jsem nad tím, uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  32. mám moc ráda články tothoto typu :) vždycky mi dobře poradíš :)

    OdpovědětVymazat
  33. vynikajúci nápad s týmto článkom :) na mňa osobne je bourjois predsa len trošičku drahší, takže ak by som si RAZ predsa len chcela urobiť radosť niečím (a to som veru už chcela), tak aspoň viem, čomu sa vyhnúť :)

    OdpovědětVymazat
  34. Áno BOURJOIS milujem a naozaj si mylím, že ich gulaté sú ikonické. Mám vyskúšanú minimálne polovicu ich vecí a sú moja srdcovka! Myslím že lícenka najviac.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy, já obdivuju to jak denně na blog píšeš, ale hlavně, tak obsáhle, má to hlavu a patu, ty musíš být hyperaktivní, se přiznej:-D
    Jinak k Bourjois, tvářenky se mi taky moc líbí, ale na mě vůbec nedrží(mluvím teď o tom matném růžovém odstínu, víc jsme jich nezkoušela), jinak mi nic nevyhovuje a to jsem se moc snažila...ale nutno říct, že jsem nezkoušela všechno...

    OdpovědětVymazat
  36. Ta čokoláda už se opravdu neprodává...měla jsem jí a přišla mi OK (měla jsem tedy světlý odstín a čmouhy proto nedělal).

    OdpovědětVymazat
  37. Mono stíny mě zklamaly, prostě na mně nedrží. S ostatními mám obdobnou zkušenost jako ty - pozitivní.

    OdpovědětVymazat
  38. Terka: to jsem moc ráda :) do budoucna plánuju další značky, ale je to trochu časově náročné

    Levandule: ohh, děkuji za kompliment :) hyperaktivní asi ne, ale dokud mám o čem psát je to fajn, horší to bude, až nápady dojdou :)

    OdpovědětVymazat
  39. Já od této značky mám jen jeden jediný lesk na rty, obcházím jí obloukem, ani nevím proč:/// ale ta tvářenka mě láká už delší dobu :) tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  40. já mám vyhlédnutou tu tvářenku! :) ta se na mě v drogerce vždycky usmívá.. :D

    a co ti můžu doporučit je rotační řasenka ;)

    OdpovědětVymazat
  41. stíny a tvářenky super

    ostatní jsem nezkoušela, možná nějakou řasenku jsem měla, ale nebyla nic moc, rtěnky nepoužívám ... ale ted jsem si vypomněla, že jsem od něj měla něco v dlouhé tmavé jemně kytkované tubě se štětcem na konci (make-up? pudr?) a vím, že jsem byla tehdy spokojená s výkonem
    a u Levandule jsem vlastně vyhrála vanilkový sprcháč a ten je taky fajn, moc pěkně voní :)

    OdpovědětVymazat
  42. mladší sestra chanelu? to jsem nikdy neslyšela :)
    každopádně mám od B. makeup 123 perfect a za mě velké ANO!
    líbí se mi moc ty tvářenky, asi se na ně kouknu detailně :)

    OdpovědětVymazat
  43. ráda bych vyzkoušela nějakou tvářenku od bourjois :) kde je nakupujete?

    OdpovědětVymazat
  44. Ten posledni lesk - taky jsem tam mela hrudky. Uz asi pred peti lety a myslela jsem si, ze je zkazeny. Osklive palil, chutnal hnusne a do tohl tyhle hrudky. Fuj! Jen jsem si myslela, ze jen ten muj byl divny. Po peti letech zahada vyresena - on takovy vazne je :-D a me se tomu nechtelo verit! :-D

    OdpovědětVymazat
  45. Já ještě můžu doporuči zde nezmiňované tužky na na oči i rty, výborně se s nimi pracuje:)

    OdpovědětVymazat
  46. budu asi jediná, ale musím říct, že trio očních stínů ne...přijde mi, že nemají pigmentaci ani výdrž :( a teď mám doma dupe od MUA, tak uvidíme, jestli se osvědčí lépe...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)